VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik ga de 9e 'ergens' naar de sauna met een vriendin, we weten nog niet welke en ik dacht aan Elysium. We gaan voor de full monty, een leuk arrangement met massage en zo. Zit ik net op de site van Elysium te kijken, is er afgelopen weekend brand geweest en er is nu maar beperkte capaciteit in het deel waar de behandelingen plaatsvinden! Ik geloof dat het een andere sauna gaat worden.....
Jij bent gewoon moe. Nee, het is wel ineens kouder geworden.

Fluks naar bedje voordat je ziek wordt. Maar die lappenmand wel mooi doorschoven naar Wind he! Hahahaha
BBC 2. Is echt zo leuk!

Balen Drop van Sauna. Dan maar een andere want limited is niet leuk. Maar sauna in Schiedam, is dat wat?
Ik ga over bedjes gesproken me ook afmelden voor vanavond. Bye en zwaai!
Da's ook zonde Drop. Ben er zelf nooit geweest, maar heb wel vaak enthousiaste verhalen over Elysium gehoord.
Ik ga nu echt even naar benee om te kijken want heb ook dorst.

Lieve meisjes, tot later!

Truste Mille! Laat je de kindjes wel in hun eigen bed? :-)
Gaan jullie nou allemaal naar bed?

Hm, ik ga toch nog maar even verder met dat beest dan.
Nee, niet naar bedje. Masterchef kijken!
ik naar bed? Om deze tijd? Dacht het niet!

Het wordt waarschijnlijk Saunadrome in Putten. Had eigenlijk die in Bussloo eens uit willen proberen, maar hun massages zitten al helemaal volgeboekt. Die in Schiedam wil ik ook eens uitproberen!

Vrolijk, kweeniewakmoekopen voor Mormel! Ideeën?
En leuk trouwens, Vrolijk, een taartenworkshop!!!
quote:dropje schreef op 31 januari 2008 @ 21:36:

Vrolijk, kweeniewakmoekopen voor Mormel! Ideeën?

Een stoere verkleedset.

quote:vrolijk schreef op 31 januari 2008 @ 21:32:

Jij bent gewoon moe. Nee, het is wel ineens kouder geworden.

Fluks naar bedje voordat je ziek wordt. Maar die lappenmand wel mooi doorschoven naar Wind he! Hahahaha
Arme Wind! Maar Athena heeft m doorgeschoven, niet ik!

Drop, ik heb ook geen inspiratie voor Mormel. Reminds me dat wij zelfs nog een cadeau moeten scoren voor het arme kind. Maar ik heb aan vriendinnen houten trein set gevraagd van Eichorn of Brio, van familie geld voor dierentuin abonnement en van een paar boekjes. Wat zou nog meer leuk zijn? Inspiratie is welkom.
Ik ga wel nu tandjes poetsen en naar bedje. Eer ik slaap is het middernacht en om 6.10 gaat het wekkertje al.
Vrolijk, Mormel was/is toch inmiddels helemaal waus van Bob de Bouwer? Kruidvat (jaja, zij weer) heeft BdB-figuren met kliksysteem en geluidjes waarmee onze knullen heel erg leuk spelen. Misschien iets voor mormel? Ik heb er ooit een stel in de aanbieding gescoord en toen waren ze echt maar een paar euro.

Ik ga ook door naar bed. Wind, schuif de mand maar gauw verder. Als het niet mijn kant op is; ik wil het ding de komende 5 jaar niet meer zien. Sterkte!
Haaaai en baaaaai. Afdelingsuitje gehad, was erg gezellig, maar weer veel te laat voor iemand die het liefst winterslaap houd. Ben morgen vast gezelliger. Zwaaaiii
Oeh, Lien wat was je laat vannacht!

Heb je lucifers meegenomen naar kantoor?

Zeefje bijna 1 en Mormel alweer bijna 2.

Mén, wat gaat het hard!

Maar, maar... dat betekent dat Bries ook bijna 1 wordt!

Geen inspiratie vwb kadootjes, dus alle tips zijn welkom!

En tips voor Mormel? Eh... KW heeft voor zijn eerste verjaardag een konijn gekregen. Iets voor jullie?

Wij zijn dus met z'n vieren thuis na een heftig nachtje met zieke kindertjes. Vrijdag is GW zijn vrije dag dus hij kan aan de bak. Vanmorgen bleef KW klagen over buikpijn en uiteindelijk kwam het er met golven uit. In bed.... ons bed, juist ja. Meteen samen onder de douche gestapt en nu wil het dat ik fris in een schoon bedje lig.

Hoe is het met Nathje?
Oeh Wind, klinkt niet best. Sterkte!

Weinig verjaardagstips voor je eigenlijk. Hier was het heel simpel: Nano heeft jongensmeuk gekregen (autootjes, garage) want dat hadden we eigenlijk amper. Maar ja, KW heeft autootjes zat voor een weeshuis, laat staan voor twee kinderen

Oh, weet je wat hier wel een groot succes is: zo'n ballententje. Spelen ze samen heel veel in en Nano gaat er ook wel eens lekker in hangen op een kussentje. En alle ballen eruit en weer erin gooien.
Jee, getsie. Beterschap ermee Wind.

Wij hebben voor Zeefje een soort van helicopter waar ze ballen in kan doen.

Natuurlijk met geluidjes

Zeefje krijgt nu al haar 7e tand. Als ze in dit tempo doorgaat, heeft ze nog eerder dan Zen haar gebit compleet!

Pebbles, hoe gaat het?
Het gaat wel. Ben gewoon maar elke dag gaan werken deze week. Pebblo is nu naar huis, want hij heeft juist de afgelopen weken heel hard gewerkt toen ik er niet of nauwelijks was. We hebben weer lekker veel orde op zaken gesteld, want dat gebeurt dus niet als ik er niet ben.

Alleen thuis zijn is kut. Wakker worden is kut.

Kan gevoel niet omschrijven. Heb abslouut vrede met feit dat mama dood is, een hoop lijden is haar bespaard gebleven. We hebben gezegd wat er gezegd moets worden. Ze was niet bang om te sterven. En ik was het dichtst bij haar toen ze uiteindelijk heel rustig, absoluut vredig en door liefde omringd ging.

Maar ben wel verdrietig. Zo gek dat ik haar nooit meer zal zien of spreken. Nog steeds dichtgeknepen keel pijn op borst als ik er aan denk. Alsof er een stukje uit mij is gehaald, een gat in mijn hart. En het gevoel dat er nu niemand meer is waar ik altijd en onvoorwaardelijk op kan terugvallen. Ik moet nu echt volwassen zijn (en dat op 36 jarige leeftijd...). Ik kon lekker tegen mijn moeder mopperen over van alles, ook met haar roddelen (na een verjaardag ofzo namen we na afloop altijd iedereen even door, best slecht), advies vragen, naar complimentjes vissen, onzeker zijn, praten over niets, of juist over Belangrijke Zaken. En met niemand kan ik dat op diezelfde manier als waarop ik dat met mama kon.
Ik krijg ook een Bluesharp (klinkt wel wat stoerder dan mondharmonica) van Pebblo. Kunnen we samen jengelen.

Hier zit toch ook een prinsessenjurk in de verkleedkist. Klein Pebbeltje trekt hem nog aan, met diadeemkroontje en ziet er dan echt als een schattig meisje uit met zijn blonde krullen.

Ik zal binnenkort recente Pebbeltjes foto in AK doen, het schorriemorrie moet eerst naar de kapper want het zijn nu 2 grobbebollen.

Breien... Nee, nooit gedaan ook. Moet wel direct aan de slang denken die mijn tante zo'n 30 jaar geleden voor mij maakte van lapjes stof. Nu ligt hij op de kamer van Groot Pebbeltje en is heel erg retro.

Punniken... Ik heb GP voor Sinterklaas een punniksetje gegeven omdat ik het zelf zo leuk vind. Heel ontspannend ook. Net als kleurplaten inkleuren, heerlijk! (Deed mijn moeder vroeger ook altijd graag, en net als de Pebbeltjes nu bij mij, waren wij altijd erg onder de indruk van hoe mooi mama dat kon!)
Moest nog boel bijlezen zeg. Wind alweer beetje beter?

Ik duik zo bedje in, gister zo laat en vandaag weer gewoon vroeg is toch iets te veel merk ik. Vanmiddag eerste gesprek met coach gehad en dat was leuk, nog geen echte ontwikkelpunten afgesproken, haha, die kon ze nog niet verzinnen (eeeh... zal ik zo saai of zo perfect zijn, of klets ik gewoon teveel en heeft ze er geen lijn in kunnen vinden ?).
Je bent vast perfect, Lien !

Een voor Pebbles. Ik kan me het gemis en het besef steeds weer dat je haar aanwezigheid mist ontzettend goed voorstellen.

En nog een voor de Windfamilie, ik hoop dat jullie snel weer beter zijn!

Vandaag heeeel vreemde dag gehad op het werk. Nieuws gehad mbt twee directe collega's dat erin hakt. Meer nieuws op ak, zodra ik daar weer op kan.

Wil een film kijken met vent, maar die had blijkbaar (ook) een off-day en hij wilde even stoom afblazen. Met zijn xbox. Het is maar waar je stoom mee afblaast .
Coach, Lien? Ihkv je eigen ontwikkeling? Niets kunnen ontdekken... je bent gewoon perfect!

Peb, wat een verdriet... en ik kan het me zo goed voorstellen. Nee, eigenlijk niet. Volgens mij realiseer en beleef je dat pas wanneer het je zelf overkomt. Enniewee... een dikke knuffel.

Hier nog vette ziekenboeg.

GW en ik liggen op bed Erin Brockovich te kijken (goede film!) en om toerbeurt melden de windjes zich met krampjes, pijntjes en traantjes.

Oh, film begint weer!
Drop, ik ben benieuwd, wat er dan vandaag was op werk.

Wind, hoop op een rustige nacht voor jou!

En Peb, ik vind dat je je goed staande houdt, ondanks dit te grote verdriet.

Vreselijk, als je zo graag met je moeder praat, maar het niet meer kan.

Je hebt er niks aan, maar weet dat er hier veel aan je gedacht wordt.

Kus en

En een leuke opmerking van Zen vandaag:

Ik wilde de kinderen nette woorden leren, dus had het woord ' bips' in de groep gegooid.

En waar zit je bips dan? vroeg ik Zen.

' In mijn KONT!!!'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven