VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hey, wat gaan jullie hard hier!
Yep.

Maar vooral inspiratie om kamer Mini echt snel af te maken dit weekend
Ja, even bijbenen!

Haaai Drop :-)
Vrolijk, maak assieblief foto's van Mormel in prinsessenkleding?! Ik bestierf het hier toen ik het las!
Mille is vast zelf in slaap gevallen tijdens het lezen .

Goed, vooruit. Voor zusje heb ik als Sinterklaascadeau destijds een iniemini babytruitje zitten breien, dat ze altijd al wilde hebben. En toen kwam het verzoek van Boefje of ik voor hem niet een regenboogslang kon maken (van allemaal kleuren wol die hij zo mooi vond). Een regenboogslang, hoe kom je erop.

Maargoed, dan krijg ik dus een peperkoeken hartje. En nu zit ik een zelfgebreide slang van bijna 1 meter lang in 19 kleuren wol in elkaar te naaien.

(*begint haar digitale koffer vast in te pakken* ).
We willen graag topictitel Vrolijk Valentijn halen!

bijna 700 postings...
Haaai Vrolijk! Athena, gefeliciteerd met je goede advies!
quote:vrolijk schreef op 31 januari 2008 @ 21:22:

Denk dat ze nu alle bedden van de kids aan het slopen is om ze bij haar in bed te houden tot puberleeftijd :-)Echt, als ik met Maxi in een bed zou moeten slapen ging ik nog liever buiten op de stoep liggen. Je wilt niet weten hoe die kan schoppen en slaan in haar slaap!
Jaaa, die foto van Mormel is een absolute must voor morgenavond!
Dat gaan we wel redden vanavond als het zo doorgaat!

Ik heb mijn middag met vier kinderen ook weer overleefd. Wel gezellig hoor, theedrinken met kinderen-ophalende-ouders! (waaronder een erg leuke papa ).
Athena, breien is toch tegenwoordig hip? Ik vond het ook leuk van Drop dat ze wat voor Mormel had gebreid toen! Mijn zussen (21 & 28) breien ook.
No way dat ik met de kinderen in een bed ga slapen. Ze mogen na het opstaan bij ons chillen, en vlak voor het naar bed gaan, maar slapen doe ik echt zonder hen naast me.
Dat is altijd zo'n extraatje! Mormel heeft ook zo'n leuke vader van een kindje in zijn groep. Dat meiske vind ik ook steeds leuker! :-)
Ik ben nu bezig met een jurkje voor Wiske, ga ik morgenavond aan verder, heb ik me voorgenomen. Met een beetje goede wil is het in oktober van dit jaar klaar...
Mille, wel gezellig toch met de 3 koters in 1 bed? Neem je de andere 2 meiden er ook bij en dan heb je 7 in 1 bed! Joeheeee...
Is breien hip? Gut, dat MEEN je niet.

Drop ook al stoer met allemaal spelende kinderen! Leuk lijkt me dat!

Enne, die vader is toch toevallig niet een ex van je ofzo?

Vent zit hier schuddebuikend van het lachen op de bank na mijn verhaal over als prinses verklede Mormel.
Ik weet zeker dat mijn knappe zoon er schitterend uitziet als prinses hoor!

*proest*
Koters in bed. Vreselijk. Ik werd bij allebei na een week of 6 al gek toen ze nog in de wieg bij ons op de kamer stonden. Werd wakker van elk hikje, snurkje of kreetje. Niks voor mij.
quote:vrolijk schreef op 31 januari 2008 @ 21:27:

Mille, wel gezellig toch met de 3 koters in 1 bed? Neem je de andere 2 meiden er ook bij en dan heb je 7 in 1 bed! Joeheeee...Lijkt me enig, maar nee, bedankt
Vrolijk, je moet maar zo denken: een echte vent kan het hebben!
Ik probeer al een tijdje mezelf los te weken van alle vrolijke gezelligheid om masterchef te kijken!
Kun je de tv niet wat dichterbij zetten? Kun je multi-tasken!
En ik moet nog 6 kleuren aan elkaar fiedelen.

Zeg, is het nou ineens weer zoveel kouder of ben ik gewoon moe?

Heb ook al een hoofdpijn die steeds erger wordt. Dat Boefje vanavond op een van mijn oude blokfluiten tekeer ging, hielp ook niet mee.
Nee, want ik ben boven achter mijn peeceetje!
Wat is masterchef eigenlijk? Welk kanaal?

(ben te lui om te zoeken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven