VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Jij bent zwanger, dus zulke acties worden je vaak vergeven!
Er gebeuren rare dingen met mijn postings. Deze kan weg...
Ik geloof ook niet dat ik daar een topic over zou openen nee. Ik zal haar eens zeggen wat ik allemaal gegeten heb tijdens deze zwangerschap: tiramisu met rauw ei, tartaar van gerookte zalm, sushi met zalm waarvan ik denk dat het niet megavers was want zelfgemaakt, ik was de sla uit een zak nooit. Er zal vast nog wel meer zijn.

Verloskunde zei overigens dat als ik een week of 20 zwanger ben en echt ontzettende trek in carpaccio of filet zou hebben, dat best zou kunnen. Als je het maar bij de slager haalt en erbij vraagt of het echt vers is omdat je zwanger bent. Ik ga dat niet doen, maar toch denk ik er best vaak aan dat ze dat zei. Ik denk wel elke dag ;).

Een vriendin van mij dronk geen multivruchtensap meer omdat daar vitamine A inzit. En teveel kan schadelijk zijn. Vond ik ook zo overdreven.

Elyane, wat lijkt Zeefje ontzéttend veel op jou zeg!!!

En Zen is alweer heel groot geworden. Net als Zootje trouwens.
Ik vind dat geneuzel echt zo vaag. Opeens stoppen mensen met eten van kruidnoten en thee drinken omdat dat ook weleens schadelijk kon zijn in megatriljoen getallen. Doe lekker normaal zwanger zeg. Maar ok, iedereen zijn eigen insteek.
Ik vind dat Zootje ook veel lijkt op Ely.

Sushi mag met zwanger zijn!
Ja, maar die sushi moet wel echt heel vers zijn. En als je het op 1e kerstdag eet zoals ik, is het zeker niet heel vers want dan is de vis toch minstens een dag ervoor gekocht. Maar ik kon het echt niet afslaan. En Knorrie zit er nog steeds. Ik maak me er ook allemaal niet zo druk om hoor. Wel gewoon opletten natuurlijk maar je kunt ook doorslaan.

Ik zal ook eens wat foto's opzoeken. Ik fotografeer echt zo weinig dat ik haast niets recents heb.
Dat is wel waar ja.

Ik moet zo het huis versieren enzo. Dat vind ik eigenlijk heel stom om te doen. maar ik ga het wel doen aangezien de kinderen het heel leuk vinden. Kan het ook laten hangen tot zaterdag, dus dat scheelt dan wel weer.

Ik ga pas foto's erop zetten na Mormel's verjaardag. Dan heb ik vast wel nieuwe foto's!
Ik heb me nooit hoeven neerleggen bij BSo want vond het prima idee, maar helaas: Mini ingeschreven zodra het mocht, nb voor de woensdag en vrijdag wat meestal de rustigste dagen zijn, maar de kans is heel groot dat we bij lange na niet op tijd een plek gaan hebben

Ongewassen sla-topic is idd. neuzeltopic.

Peb: ! Kan me voorstellen dat die opmerking van Pebblo helemaal verkeerd viel.

Vrolijk, da's waar, morgen jarig Mormel he! Ik zat het net te denken toen ik Anky feliciteerde, dat ze maar een dag schelen.
Ik maak alleen maar lelijke foto's. Ik heb nu de laatste foto's van de camera gehaald. Ik dacht dat daar misschien nog iets bij zat maar ze zijn echt afzichtelijk. Schorrie met rode wangen, Schorrie met half dichte ogen, Schorrie met hele dichte ogen. En dan geldt hetzelfde voor Harrie en voor alle andere mensen op de foto's. Dus van mij niet veel materiaal in de ak.

Balen dat jullie geen plek hebben Mille. Ik ga er eigenlij wel vanuit dat wij gewoon plek hebben, terwijl ik pas twee maanden geleden ingeschreven heb. Maar hoor het pas over een tijdje.

Jemig, Mormel alweer jarig zeg, wat gaat het snel.
Wij hebben een wachtlijst van een half jaar... ben benieuwd.

't kan dus nog erger
Een half jaar moet jij precies redden. Want KW hoeft natuurlijk pas na de zomervakantie erheen toch?
Ja, ik denk dat we hem pas na de vakantie naar school laten gaan (hij wordt twee weken voor de zomervakantie 4). Dan moet hij eerst wennen om vervolgens 6 weken vakantie te hebben.

Dus dat wordt september. Dan moet 6 maanden wachtlijst toch goed komen?

Lien, ik ben morgen in jouw werkstad (volgens mij) om 16.00 uur.
Jee, wat beginnen de scholen alweer vroeg bij jullie dan Wind. Bij ons beginnen ze 10 of 11 augustus en dat vond ik al vroeg. Ik hoop dat Schorrie dan gelijk een paar keer kan wennen (als ze dat doen tenminste) na de vakantie zodat hij een soort van tegelijk met de andere kindjes nieuw begint. Dan kan hij vanaf zijn verjaardag meteen vol aan de bak.
O nee, ik lees helemaal verkeerd. Ze beginnen niet half juli, de vakantie begint juist half juli.....
Bij ons start alles weer 10 augustus, dat is toch echt vroeg hoor. Heb gezwommen en ben trots dat ik het toch gedaan heb, voel me echt beter dan daarvoor. Zometeen ook snel naar bed, anders alsnog moe morgen.

Ik ben op kantoor, dus als je zin hebt kan je langskomen, is twee afslagen verder. Moet wel om 17.53 weer in de trein zitten, dus eigenlijk alleen voor 16.00 dan waarschijnlijk voor jou? Dan is het twee afslagen eerder, want je komt eerst langs mij .

NSO.... november 2006 ingeschreven en we zijn voorlopig nog niet aan de beurt. Niet voor dochter en niet voor Kiloknaller. Drama, maar ik blijf moedig bellen. Ze hebben waarschijnlijk wel plek op vrijdag, maar 1 dag mag niet en ik heb al gezegd dat ik graag meer wil, dus dat het niet aan ons ligt, maar aan hen wanneer dag twee (en drie!) erbij komen....
Eigenlijk moeten wij opvang hebben voor de zaterdag. Maarja.

Versieren is leuk omdat kinderen het leuk vinden.

Zomervakantie is hier volgens mij tot 29 augustus, laat dus.

Ik was aan de was, maar ben toen op zoek gegaan naar oude bluesmuziek met mondharp en zat opeens op forum. :-)
Ik moet de keuken nog opruimen. Het meurt er ook want had spek gebakken. Misschien moet ik het maar eens gaan doen en dan Harrie eens bellen om te vragen of hij ook nog thuiskomt deze avond.
Maar wisten jullie van wachtlijst BSO van te voren? wij hopen dat nu te ontwijken door ze een half jaar eerder op te geven (ma + di).

Spek stinkt!
Ik had er eigenlijk niet zo over nagedacht geloof ik Wind..... Ik kreeg van de ontvangstbevestiging ook niet echt de indruk dat er een probleem gaat ontstaan straks. Schorrie gaat maandag en donderdag. Dinsdag wil ik dan vrij nemen na mijn verlof tot eind van het jaar en dan vanaf 1 januari alleen schooltijd werken op dinsdag. Dan hoef ik ook wat minder te kolven, anders moet ik een paar maanden 4 dagen kolven. Zie ik best tegenop.
Bries en KW gaan maandag en dinsdag en ik heb geinformeerd naar de wachtlijst van de chreche besef ik nu. Woensdag wordt mijn vaste vrije dag, donderdag nemen de (schoon)ouders om de week voor hun rekening en vrijdag ik GW zijn dag.

In deze sippe periode vraag ik me echt af of ik niet te veel werk. Terwijl ik nu 28 uur werk, waarvan 1 middag/avonddienst en dus 's ochtends met de jongens en 1 halve dag vrij op woensdag (nu dinsdag heel de dag vrij vanaf september dus de woensdag).

Keuken al schoon?

Ik wil maar gaan slapen maar kom niet los van de laptop.
Als er nu kinderen worden ingeschreven op ons KDV hebben ze 1,5-2 jaar wachttijd! NSO zelfs nog erger, bizar he? Ik wacht nog steeds op 3e dag voor Loeder en Mormel vanaf 2005.

Ik ga even gezellig doen met Vrolijkerd. We hebben net huis versierd, dus braaf ouderlijke plicht gedaan en zelfs vieze stinkbalonnen opgeblazen.

Wind, wij hebben Loeder ook pas na vakantie op school gedaan.
Maak-me-gék, Vrolijk!

1,5 tot 2 jaar?

Dan heb je toch een probleem?

Leuk een versierd huis.

Geweldig hoe kindjes daar op reageren.

We zijn allang over de 700 postings.
Wind, vind je voor jezelf dat je veel werkt. Of vind je dat je meer thuis moet zijn voor de kinderen? En wat vindt GW dan?

Ik ga nu tukken. Keuken is schoon.

Trusten!
Ik vind dat ik te weinig thuis en op mijn werk ben, mag dat ook?

En GW zou het liefst thuis blijven als de situatie dat financieel zou toelaten. Helaas... fantasie-rijk is nog niet zó lucratief :-)
Ik ga ook tukken.

Mormel, gefeliciteerd alvast voor morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven