VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
In principe zijn ze niet aangekleed, maar dat wil toch niet zeggen dat het niet kán?

Zoiets bedoel je, drop??

Hoeveel berichten moeten we nog? Ik wil zo douchen, maar ook die 10000 halen.
Alles kan, dat zeker. Maar wat bedoel je dan met aangekleed? Bekleed met marsepein of zoals dat ding hieronder gepimpt met slagroom, fruit en chocola?
Nog 30, net.

Schorrie wil politie worden, heb ik net gehoord bij dat vriendenboekje invullen.

Ik wil naar bed!
Je kunt ook nog hieroverheen gesmolten chocola doen. En dat dan hard laten worden. Volgens mij heb je dan een superlekkere taart
Nog 25
Nu zit ik ook nog op een mail van potentiele opdrachtgever van Harrie te wachten. Kan ik helemaal niet meer naar bed.

En morgen is het weer vroeg dag.
ja, dan krijg je zoiets.

Jemig, ik zou er honger van krijgen.

Ik ga het in mijn eentje niet redden hoor meisjes.
O gelukkig, Athena is er nog. En dat is wel echt een geweldige taart! Kunnen we niet een keer een taartenmeeting doen? Dat iedereen een taart bakt en meeneemt en dat we die dan gaan proeven? Dan eet ik 3 dagen ervoor niets.
Vent heeft morgen weer mazzel, want Boef hoeft niet naar school dus hij kan er voor de allerlaatste keer een pyjama-ochtend van maken.

Ik moet trouwens zeggen: al dat geregel rondom school is best even wennen, maar god wat is het ook heerlijk om regelmatig een paar uur alleen met Schurk te hebben. Even lekker 1 op 1, hij speelt zich helemaal suf met van alles zonder erom te hoeven vechten met zijn broer. Vind dat echt een hele mooie bijkomstigheid!
Kunnen we doen Morrie, maar dan mag niemand zeuren over de lijn!

Die laatste 2 heb ik trouwens niet gemaakt hoor, dat zijn googleplaatjes.
Oh wowwww wat een bjoeties van taarten!
Waar is drop nou??
Zodra iedereen op de nieuwe ak kan, gooi ik data in de groep en dan doen we een 'eigen' high tea, is dat wat?
quote:athena schreef op 06 november 2008 @ 22:34:

Waar is drop nou??tsssk, juffertje ongeduld!
Dan pimp jij je nieuwe huiskamer a la Pink Lemon en komen we bij jou!
quote:dropje schreef op 06 november 2008 @ 22:35:

[...]

tsssk, juffertje ongeduld! is my middle name. Sorry
Hunk, ik zie ineens Wendy van Dijk voorbij komen met Million Dollar Wedding. Ik dacht dat dat zo geflopt was en dat het dus wel van de buis zou zijn verdwenen...
Oei, is een te erge metamorfose naar vent's smaak, vrees ik! Maar komen jullie desalniettemin?
Ja, eigen high tea is heel goed idee Dropje, bij jou thuis dan he? En dan maken we lekkere sandwiches, scones, clothed cream, bonbonnetjes erbij, lekker stukje taart. Jammie!
17 januari hebben we het nou toch over?

Heb even niet de moed om in het gemultipliede oerwoud te gaan zoeken...
Nog 10.

Ik kom!
O, hebben we al een datum??
Yep, klinkt goed Morrie. En ook wat hartige dingen erbij, vond dat pasgeleden bij PL een lekkere afwisseling. Van alleen maar zoet gaat iedereen kotsmisselijk naar huis vrees ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven