VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik heb onze nieuwe groep een behangetje gegeven

Kunnen jullie dat ook zien?
Ik heb alle adressen en verjaardagen in de nieuwe groep gezet!(meave, die moet je dus wel opnieuw invoeren)

Een en voor... eh mij!
Rechtsbovenaan naar 'my account'.

Daar naar 'My E-mail Alerts'.

Daar staat ook het e-mailadres boven waar je alerts heengaan.

En dan daar aanvinken wat je wilt. (ik heb alles aangevinkt behalve 'Posts by my contacts' en 'What You've Missed'.
Ik ga lossssssssssssssssssssssss

Oh, stuiterbal II is wakker.

We gaan even naar buiten, denk ik.

Laterrr.
Chique behangetje hoor Wind!
Bravo!

Wij hebben wortels gevoerd aan de hertjes en nu choco met slagroom. Zo vind ik de herfst best leuk.

Athena, hier speelt Kiloknaller ook niet vaak alleen buiten hoor, hij wil wel, maar dan moeten er wel andere kindjes zijn. Of zus, met z'n twee-en vermaken ze zich wel. Voor zus geldt trouwens hetzelfde.
Bravo was voor adressnlijst .
Wij zijn ook net nog even buiten geweest.

Gelopen, voetballen en geeindigd in de speeltuin waar opeens heel veel kindjes waren. Nu is GW aan het koken en doe ik 'de was' op zolder. GW zijn jas was helemaal vies en hij heeft er maar één (onhandig!) dus snel wassen en drogen dat ding.
Ik dacht dat het al bijna half 9 was, maar het is pas kwart over 7. Komt vast doordat Schorrie al ruim 3 kwartier onder zeil is en ik net alle tassen en spullen voor morgen heb klaargemaakt. Even gewoon voor het beeld, ik moet morgen mijn huis verlaten met:

1 schooltas van Schorrie (hier moet nog brood en limonade in)

1 kdv tas van Knorrie (hier moet nog melk in)

1 kolftas voor mezelf

1 handtas voor mezelf

1 tas met gewassen kleding van een vriendje van Schorrie (hij had met spelen in zijn broek geplast daar)

1 maxi cosi (hier moet ik Knorrie nog in doen)

Wie wil lachen morgenochtend om kwart voor 8 moet in onze straat gaan bekijken hoe ik dit allemaal mee naar mijn auto sleep .

Wat goed Wind, van adressenlijst en verjaardagen!

Meave, goed van je te lezen. Ik vond je er op de bruiloft van Ely ook echt heel goed uitzien, je straalde en zag er zelfverzekerd uit!

Ik ben ook voor 8 persoonshuis. En zal ik het eerste weekend doen? 22 was het geloof ik uit mijn hoofd, dan kan Ely ook nog mee mocht ze daar zin in hebben.

Ik ga het gewoon NU proberen te boeken en laat jullie weten wat er overgemaakt moet worden.
Zo kinderen liggen er in en kleding etc. ligt klaar voor morgenochtend. GW zit voetbal te kijken en ik heb de strijk weggestreken. Net als vorige week

Morrie, Pebbles, Lien en ik hadden het er laatst over. Dat strijken vervelend is oid. Maar mijn moeder strijkt iedere week onze strijk weg als ze op donderdag hier aan het oppassen is dus eigenlijk had ik niets te klagen. Dus vorige week besloten de strijk zelf eens te doen zodat mams even tijd voor zichzelf had (ze doet het altijd als BRS slaapt). Gooide mijn schoonmoeder van de week roet in het eten want die pastte vorige week ineens de hele dag op! Dus heeft ze er nog niet van kunnen genieten. Nu dus maar nog een keer gedaan. Beetje omgekeerde wereld als ik het zo terug lees. Ik die mijn moeder een plezier doet door zelf mijn strijk te doen

Zo... theetijd.
Ha Morrie! You go girl!

Als knorrie maar niet poept als je hem net hebt ingepakt

Moet meteen aan dat nummer denken van Brigitte Kraandorp.

Neem geen kind - link
Als hij dan poept, of spuugt, die kans is groter, dan lever ik hem gewoon zo af daar! Ik ga vroeg op, zodat ik vroeg naar het kdv kan en vroeg weer op school kan zijn met Schorrie.

Ik zou 's avonds gaan eten met vriendinnen maar ga denk weeeer afzeggen, dat is al de 3e keer dat ik niet mee ga sinds Knorrie er is. 't Is met twee kinderen wel zo dat er niets tussen je normale ritme moet komen merk ik. Al is het vooral de borstvoeding die daar voor zorgt, nog niet eens het aantal kindjes.
Annuleringsverzekering is denk niet nodig he? Ik kan me niet voorstellen dat er iets gebeurt waardoor we allemaal ineens niet kunnen. Ik sluit hem er niet bij af, mochten jullie het er allemaal niet mee eens zijn dan kan het misschien achteraf nog afgesloten worden.
Maar waarom zeg je dan precies af?

Annuleringsverzekering zou ik ook niet doen. En moet wel heel wat gebeuren willen we allemaal niet kunnen/gaan.
In oude AK staat wat jullie moeten dokken!
Adresboek invoeren, oké.

Verjaardagen er in knallen, voila.

Maar die e-mailservice wil niet lukken! Zie nu weer ergens een reactie van Athena maar heb geen mail ontvangen. Dit vind ik echt superirritant. En nee.. hij zit niet in mijn spam.
En in de nieuwe ook!

Omdat ik dus later op het werk ben omdat ik Schorrie naar school moet brengen, maar wel eerder van huis ben omdat ik eerst Knorrie weg moet brengen. Komt met voeden niet echt handig uit, kost me 3 voedingen voor het kdv. En omdat ik later op het werk ben blijf ik ook langer en ga ik later naar huis en moet ik haasten om nog enigszins rond etenstijd bij vriendin te zijn, die in een woonplaats woont op een filegevoelige plek. En ik dus daar weer moet kolven en de hele dag Knorrie niet zelf kan voeden.

Vind ik niks.
Ik heb hem wel, dus je hebt toch iets niet goed ingesteld. Ik heb gewoon alle vinkjes aangezet, ook dat vinkje wat Pebbles uit heeft
Oké, dan begrijp ik wel waarom je er geen zin in hebt. Misschien wel in het etentje zelf, maar de rompslomp er omheen. Ach.. komt vanzelf weer. Toch?

Jij wel dus? Mmmhh... ik heb nu alles aangevinkt. Wil jij eens ergens reageren? Als test.
In het etentje zelf heb ik superveel zin!

Misschien vraag ik wel of ze bij mij komen eten bedacht ik me, alleen heeft er dan iemand voor niets gekookt en voor niets haar vriend de deur uitgestuurd (partners zijn 'verboden' bij onze etentjes ).
Ja, dat is ook een idee. Neemt ze het eten mee in Tupperware bakjes

Heb je al getest? Hé, ik krijg een mailtje binnen!
O nee... was iets anders.

GRMBL...
Ik heb wel iets gepost dus je zou mail moeten krijgen. Ik zal bij mijn mails eens kijken of ze ook echt direct na het posten verstuurd zijn.
Ja, je zou hem direct moeten krijgen.
Ik snap geen hol van Multiply! Arrrghhhh..

Ik ben gewoon een digibeet. Ik kwam door Firefox niet op de groep en ik kom er nu wel op, maar snap het gewoon niet. Tskk.

Morrie, ik zou ook gewoon anders uitleggen en bij jou thuis houden. Ik heb aankomende vrijdag weer meidenavond en doen we ook bij vriendin thuis die net is bevallen zodat zij thuis kan voeden. We've all been there.

En tas met gewassen kleding en kolftas zou ik nu al in auto leggen zodat je wat minder bagage hebt. Schorrie zijn eigen tas laten dragen en Knorrie in MC, dan heb je alleen KDV tas en handtas die je nog mee moet sjouwen.

Strijken sucks. Daarom zo blij met onze hulp die alles heerlijk strak wegstrijkt. Enige wat ik doe is af en toe als ik er zin in heb, wat kleine dingen wegstrijken, maar dan moet het niet. Dat is echt een heerlijk gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven