VRLK
zondag 23 november 2008 om 22:07
Boekentips... Pfoei, ben net de hele Reiziger-serie weer aan het lezen, heb ze bijna uit. Geen idee verder. Die nieuwe van Esther Verhoef krijgt niet zulke goede kritieken, overigens.
Was idd rond februari/maart 2007, dat je dat nog weet! Toen had ik meer een kriebelachtige hoest waar ik na veel gezeur eindelijk codeïne voor kreeg. Nu is het meer mijn vaste slijmhoest (verder geen details hoor).
Was idd rond februari/maart 2007, dat je dat nog weet! Toen had ik meer een kriebelachtige hoest waar ik na veel gezeur eindelijk codeïne voor kreeg. Nu is het meer mijn vaste slijmhoest (verder geen details hoor).
zondag 23 november 2008 om 22:09
Ik vind ze wel leuk Drop! Ik denk dat het er een beetje vanaf hangt wie ze aandoet en denk dat het niet snel ordinair bij jou zal staan. Zeker niet aangezien jij geen minirok eronder draag.
Ik vind Shabby's te plat. Er zit helemaal geen hak onder. Uggs hier ook niet, al twijfel ik om ze te bestellen nu via internet want sale. Ik denk dat ze heel leuk staan namelijk onder minispijkerrok, maillot en dan tall uggs. Ze zijn wel een beetje lelijk. Ik wil ze ook voor Loeder want daar haar ze echt superleuk!
Ik vind Shabby's te plat. Er zit helemaal geen hak onder. Uggs hier ook niet, al twijfel ik om ze te bestellen nu via internet want sale. Ik denk dat ze heel leuk staan namelijk onder minispijkerrok, maillot en dan tall uggs. Ze zijn wel een beetje lelijk. Ik wil ze ook voor Loeder want daar haar ze echt superleuk!
zondag 23 november 2008 om 22:13
Ja, ik weet het nog omdat BRS toen geboren werd.
Vrolijk, omdat ik normaal niet hoger ga dan 5 cm wil ik graag passen. Maar ik wil zo graag eens laarzen met een hak. Ik merk dat ik zoveel vrouweliujker voel als ik mijn hakken aan heb. Maar meestal heb ik toch stoerdere laarzen aan. Ik heb nu bruine laarzen van Gabor en die zitten zo lekker!
Deze zijn het. De gespjes vind ik niet zo, maar met mijn kuitmaat kun je niet zo kritisch zijn Onder een spijkerbroek zie je die toch niet en ik vind ze erg mooi en zitten lekker!
Vrolijk, omdat ik normaal niet hoger ga dan 5 cm wil ik graag passen. Maar ik wil zo graag eens laarzen met een hak. Ik merk dat ik zoveel vrouweliujker voel als ik mijn hakken aan heb. Maar meestal heb ik toch stoerdere laarzen aan. Ik heb nu bruine laarzen van Gabor en die zitten zo lekker!
Deze zijn het. De gespjes vind ik niet zo, maar met mijn kuitmaat kun je niet zo kritisch zijn Onder een spijkerbroek zie je die toch niet en ik vind ze erg mooi en zitten lekker!
zondag 23 november 2008 om 22:17
Jouw laarzen zijn niet echt mijn smaak, Dropje. Ik vind die drie gespen bij mijn eigen laars al teveel poespas dus dan snap je het wel. Teveel touwtjes
Twee paar, Vrolijk? Jeetje... ik twijfel nu al zo lang over dat ene paar. En twee paar laarzen in één maand aanschaffen trekt bruintje hier echt niet hoor! Maar als je het kunt zou ik het zeker doen want ik vind het hele mooie laarzen.
Oh, even op boekentip van Vrolijk Bollen.
Twee paar, Vrolijk? Jeetje... ik twijfel nu al zo lang over dat ene paar. En twee paar laarzen in één maand aanschaffen trekt bruintje hier echt niet hoor! Maar als je het kunt zou ik het zeker doen want ik vind het hele mooie laarzen.
Oh, even op boekentip van Vrolijk Bollen.
zondag 23 november 2008 om 22:19
zondag 23 november 2008 om 22:20
Uggs zijn Ugly idd, ik heb dezelfde associatie als Drop.
Verder zie ik veel mooie laarzen voorbij komen. Ik ben echt slecht in schoenen en laarzen kopen. Ik wil veel, maar koop bijna nooit iets. Laatst mijn laarzen van een paar jaar oud maar weer naar de schoenmaker gebracht omdat die dan toch het allerlekkerst zitten.
Verder zie ik veel mooie laarzen voorbij komen. Ik ben echt slecht in schoenen en laarzen kopen. Ik wil veel, maar koop bijna nooit iets. Laatst mijn laarzen van een paar jaar oud maar weer naar de schoenmaker gebracht omdat die dan toch het allerlekkerst zitten.
zondag 23 november 2008 om 22:21
Nee, niet 2 paar in 1 maand! Dat trekt Bruin denk ik hier wel, maar Vrolijkerd niet! Dus ik ga het denk ik splitten in 2 maanden
Maar moet wel zeggen dat ik meert twijfel over de laarzen aankoop dan Vrolijkerd want die heeft allang gezegd dat ik ze moet kopen omdat ik zo vaak hannes met laarzen kopen omdat ze altijd wijd vallen. (alleen weet hij niet dat ik 2 paar wil en zag meerdere mooie modellen)

zondag 23 november 2008 om 22:21
Die laarzen die jij nu post zijn ook niet mijn smaak, Wind. Veel te mannelijk voor mij.
Heb net 150 euro overgemaakt naar het CJIB, dat was ook een leuk bedrag geweest om te besteden aan laarzen aangezien ik net afgelopen vrijdag een hak heb gebroken van mijn oude laarzen, die ik totnogtoe iedere dag aan had. Leuk, ben je bijna op je werk, lig je zo ongeveer plat op je achterwerk vanwege flippende hak.
Heb net 150 euro overgemaakt naar het CJIB, dat was ook een leuk bedrag geweest om te besteden aan laarzen aangezien ik net afgelopen vrijdag een hak heb gebroken van mijn oude laarzen, die ik totnogtoe iedere dag aan had. Leuk, ben je bijna op je werk, lig je zo ongeveer plat op je achterwerk vanwege flippende hak.
zondag 23 november 2008 om 22:23
zondag 23 november 2008 om 22:23
quote:vrolijk schreef op 23 november 2008 @ 22:21:
Nee, niet 2 paar in 1 maand! Dat trekt Bruin denk ik hier wel, maar Vrolijkerd niet! Dus ik ga het denk ik splitten in 2 maanden
Maar moet wel zeggen dat ik meert twijfel over de laarzen aankoop dan Vrolijkerd want die heeft allang gezegd dat ik ze moet kopen omdat ik zo vaak hannes met laarzen kopen omdat ze altijd wijd vallen. (alleen weet hij niet dat ik 2 paar wil en zag meerdere mooie modellen)Mijn moeder heeft maat 42 en kan nooit leuke schoenen vinden in haar maat. En ondertussen heeft ze echt onwijs veel schoenen. Want elke keer als ze een paar wat ze leuk vindt ziet in haar maat dan koopt ze ze gelijk 'want ze hebben nooit mijn maat dus nu moet ik mijn kans grijpen'.

zondag 23 november 2008 om 22:25
quote:Wind schreef op 23 november 2008 @ 22:22:
Ik zie niet echt leuke met een lagere hak.
Ik vind zo'n hakje wat breed begint en smal eindigt niet echt mooi.Grappig dat we zo'n andere smaak hebben. Ik vind ze dus echt superschattig. Kittig zelfs. Laat ik het zo zeggen, deze zouden zeker wel een runner up plaatsje hebben voor paar nummer 3 want zien er uit als geweldige loopschoenen.
Ik zie niet echt leuke met een lagere hak.
Ik vind zo'n hakje wat breed begint en smal eindigt niet echt mooi.Grappig dat we zo'n andere smaak hebben. Ik vind ze dus echt superschattig. Kittig zelfs. Laat ik het zo zeggen, deze zouden zeker wel een runner up plaatsje hebben voor paar nummer 3 want zien er uit als geweldige loopschoenen.
zondag 23 november 2008 om 22:26
Ik vind de 8 een heel goed boek, absoluut! Maar het ligt er maar net aan waar je van houdt. Ze verweeft in de boeken die ik totnogtoe van haar heb gelezen twee verhalen door elkaar heen, het ene speelt in het verleden en het andere in het heden. Ik houd ook van Andreas Eschbach. Heb je al veel gelezen van Koontz, Wind?
zondag 23 november 2008 om 22:27
quote:Morrie schreef op 23 november 2008 @ 22:23:
[...]
Mijn moeder heeft maat 42 en kan nooit leuke schoenen vinden in haar maat. En ondertussen heeft ze echt onwijs veel schoenen. Want elke keer als ze een paar wat ze leuk vindt ziet in haar maat dan koopt ze ze gelijk 'want ze hebben nooit mijn maat dus nu moet ik mijn kans grijpen'. Nadeel is dus wel dat ik supermakkelijke voeten heb en dus in elk paar schoenen pas. Dus schoenen hier genoeg (zo'n 40 paar), maar bij mij ligt het probleem in laarzen. Daar heb ik denk ik maar zo'n 3 paar van en ik mis een gangbaar makkelijk looppaar als die ik aanhad op bruiloft Elyane.
[...]
Mijn moeder heeft maat 42 en kan nooit leuke schoenen vinden in haar maat. En ondertussen heeft ze echt onwijs veel schoenen. Want elke keer als ze een paar wat ze leuk vindt ziet in haar maat dan koopt ze ze gelijk 'want ze hebben nooit mijn maat dus nu moet ik mijn kans grijpen'. Nadeel is dus wel dat ik supermakkelijke voeten heb en dus in elk paar schoenen pas. Dus schoenen hier genoeg (zo'n 40 paar), maar bij mij ligt het probleem in laarzen. Daar heb ik denk ik maar zo'n 3 paar van en ik mis een gangbaar makkelijk looppaar als die ik aanhad op bruiloft Elyane.
zondag 23 november 2008 om 22:28
Hak kan misschien gemaakt worden maar ze zijn het niet echt waard, vind ik. Heb ze vorig jaar in de uitverkoop gekocht voor ik dacht 30 euro, het merk Tamaris zit mij wel als pantoffels want ik heb er inmiddels 2 paar van gehad (en ook een wijde schacht voor klapkuitjes als de mijne, misschien een Tip, Wind?), heb er sindsdien bijna iedere dag op gelopen, zelfs op de frissere voorjaardagen, en ze zouden nu verzoold moeten worden en de hak gemaakt. Er zitten inmiddels ook een paar lelijke krassen in het leer, geen idee waardoor. Maar ik scoor dus liever nog eens zo'n paar in de uitverkoop.
zondag 23 november 2008 om 22:29
Ja, ik houd denk ik meer van mannelijke (of stoerdere... klinkt net iets leuker ) laarzen. Daarom misschien ook de wens voor Shabby's. Ik ga de Uggs wel steeds leuker vinden, maar koop ze niet voor mezelf.
Weten jullie nog dat jurkje wat ik aan had naar de bruiloft van Ely? (zie AK) Daar had ik nu mijn bruine laarzen onder en dan oogt het geheel meteen stoerder terwijl ik ze liever met een hak had gedragen voor het complete plaatje. Ik vond dit ook leuk (en erg Wind) maar voor de afwisseling wil ik eens iets anders.
Van GW mag ik die laarzen ook kopen (die van Duoboots) omdat ik echt heel slecht kan slagen voor laarzen, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Ook omdat ik ze wil passen denk ik. Als je ze bij deze winkel op de cm (kuitmaat) kan passen dan wil ik dat in het echt doen. Maarja.. dan moet ik eerst naar Amsterdam.
Weten jullie nog dat jurkje wat ik aan had naar de bruiloft van Ely? (zie AK) Daar had ik nu mijn bruine laarzen onder en dan oogt het geheel meteen stoerder terwijl ik ze liever met een hak had gedragen voor het complete plaatje. Ik vond dit ook leuk (en erg Wind) maar voor de afwisseling wil ik eens iets anders.
Van GW mag ik die laarzen ook kopen (die van Duoboots) omdat ik echt heel slecht kan slagen voor laarzen, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Ook omdat ik ze wil passen denk ik. Als je ze bij deze winkel op de cm (kuitmaat) kan passen dan wil ik dat in het echt doen. Maarja.. dan moet ik eerst naar Amsterdam.