VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik heb op oude Ak gereageerd en op nieuwe. Goed bezig dus.

Maar wel sip en chagrijnig dus daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. Ben vanaf 7 uur vanochtend tot 17 uur vanmiddag alleen met jongens, die gisteravond pas om 23 uur naar bed gingen want eten bij vrienden, dus wordt pyjama-lego-en-hopen-dat-we-de-dag-gezellig-doorkomen-dag.

Ga mijn best dus maar eens doen.
Lien, ik heb van jou geloof ik wel 3 mailadressen.

Welke kan ik het best gebruiken, dan skip ik de rest.
Maak er het beste van, Pebbles.

Ben wel benieuwd hoe je nu wist waar je moest reageren op de nieuwe groep?
Athena, ik dacht al wel dat je die truc al geprobeerd had bij Boef, maar het was de enige die ik kon verzinnen . Schorrie kan zichzelf al van kleins af aan zeer goed vermaken (die lijkt ook op zijn vader;-)) dus ik heb geen ervaringstips. Overigens word ik ook vaak stommerd genoemd, dat herken ik dan weer wel . Maar ik denk dat hij het op school ook wel gaat leren hoor. Ze leren daar in ieder geval zelfstandig werken.

Ik heb ook Nijntje gekeken met Schorrie Wind, ik was zelfs een beetje ontroerd door die engel die kwam melden dat er een kleine Nijn kwam. En door Dick Bruna, die in de zaal zat.

Ik was gisteravond single mom, en vandaag weer vanaf half 6. En ik ben daar ook een beetje chagerijnig van, want ik zie ook op tegen morgenochtend wanneer ik in mijn eentje twee kinderen op plaats van bestemming moet krijgen omdat Harrie al vroeg op moet.

Ik ben in ieder geval alvast maar lekker eten voor vanavond aan het maken nu.
Ik heb een mail dat er een nieuw onderwerp op Multiply is geopend door Wind. Dus dat is wel handig, dat weet ik dan in ieder geval. Misschien nu nog instellen dat ik een mail krijg als er iemand reageert op een 'topic' daar. Dan kun je niets missen.
Dat heb ik dus ook ingesteld nu. Maar dan moet ik weer wel mijn hotmail lezen.
Morrie, het was ook een goeie tip hoor. Ik ga van de week maar eens een nieuwe kookwekker halen en het daarmee proberen. En voor de rest moeten we maar even zien of school verandering gaat brengen.

Hier ook een single mom vandaag. Vent moest stanby staan voor iets dat vanochtend om 9 uur voor klaar werd verklaard. Maar toen klapte er een machine en zit hij alweer uren te bellen en te werken. Sukkels daar, het gaat ook nooit eens een keer van een leien dakje. Hier dus net zo'n dag als Pebbles: pyjama's (heb ze net ook meteen maar even in bad gezet) en duplo all over the floor .

Ik kan de oude AK niet meer in, krijg alleen maar het verhuisbericht te zien. Weet niet of de berichten daar voor mij ook nog relevant zijn?
Het gaat om Vrolijk Weekend. Dat het leuk zou zijn als iedereen daar bij is (waarbij we dus enkelen, waaronder jij Athena) nog even over de streep willen trekken.

En in navolging van bovenstaande de reservering die nog deze week met vroegboekkorting gedaan kan worden en waarvoor de geboortedata van degenen die meegaan nodig zijn.

Mijn Pebbeltjes zijn verveeld en moe. En klikken, "mama, weet je wat GP zei?", "Mam, Kp slaat me" en dat op een zeurderig toontje.
Verdorrie, dat heb ik ook ingesteld maar geen mailtjes. Of is dat een heel slim ingesteld iets dat de eigenaar van een nieuw onderwerp geen update hoeft omdat hij hem immers zelf heb geopend?

Hier kon KW zich ook n ooit echt goed zelf vermaken maar is sinds een half jaar best over. Dus misschien het iets waar hij zelf in moet groeien. Geen tips dus...

Oh, mij eitjes zijn gekookt.

Nu lekker rustig, zonder stuiterbal & co, lunchern met GW.
GP kon zich ook slecht vermaken, maar is/was wel een buitenkind. Buiten kon hij wel in zijn eentje rondstruinen, maakte een praatje hier en daar en had het naar zijn zin. De maanden voorafgaand aan de basisschool kende iedereen uit de straat opeens Groot Pebbeltje.

Maar geen tips. Helaas. Vandaag moet er hier overigens ook gespééld worden. TV en DS zijn vandaag verboden. Als ze hebben laten zien nog lief te kunnen spelen mogen ze eind van de dag uurtje op DS. Dat is omdat ze gisteravond tijdens eten bij vrienden veel ge-DS-t hebben, en omdat ze gistermiddag ondanks waarschuwen niet aanspreekbaar waren want tv aan het kijken.
Schorrie heeft vanochtend te lang tv gekeken en was ook heel hangerig en huilerig net. Na een boterham met ei en even hangen bij papa was het weer wat beter met hem gesteld.

Ben was aan het doen, strijken, opruimen en ga zo alvast kleren voor morgen klaarleggen. Ik heb zelfs al het pauzehapje van Schorrie klaargezet (gedroogde abrikozen). Je kunt het maar gedaan hebben .
Ah, ik heb net nog iets ontdekt op Multiply.

Als je wilt zien op welke topics gepost is, moet je naar de Inbox gaan. En als die bij jou leeg is, moet je even checken of het 'tabblaadje' aan de rechterkant onder RSS Info wel op Groups staat!
Watte Morrie?

Ben ook nog geen Multiply-fan, heb wel op oude ak gereageerd.

Athena, als je op oude ak verhuisbericht negeert en gewoon links op what's new klikt kom je er wel.

Heb weer een hoop gemist zie ik, maar nu even geen tid om te reageren want moet de tijd die Nano nog slaapt en Millenium en Mini weg zijn hard benutten voor achterstallig schoolwerk. Tot later dus!
Oh, en ik wist niet dat Okaidi/Obaibi ook in Nederland zit! Grappig, ik koop er vaak wel wat als we in Spanje zijn, maar had het hier idd. nog nooit gezien.
Je moet het scherm voor je zien Mille, anders is het wel heel onduidelijk .

En bij mij staat er helemaal rechts bovenin ook: since your last visit 1 post to <naam groep>.
Ik heb op de oude AK gereageerd. Hmm ik zou willen dat we volgende week gingen. Ik ben wel toe aan relaxen.

Ik mag me gelukkig prijzen met lieve niet hangerige kids.

Multilpy begint me iets duidelijker te worden. Soort internationale hyves toch?
Ik wil het weekend gaan boeken, maar weet nu niet wélk weekend we doen. De eerste keus of de tweede keus?
Ik vind hyves toch wel wel veel leuker en duidelijker eerlijk gezegd. Maar daar moest ik misschien een paar jaar terug ook wel aan wennen.

Qua reserveren nog een vraag, ik doe het maar hier want heb het idee dan sneller reactie te hebben. Doen we een 8 pers. boerderij ondanks dat we nu met 6 zijn?
Weekendkeus maakt mij niet uit.

Ik zou zeggen laten we toch een 8 persoonhuis doen want daar zit ook een sauna in. Als daar geen interesse in is en het scheelt veel geld is een 6 persoonshuis misschien ook wel voldoende.

Maar 8 persoonshuis maakt het wel ook mogelijk dat er nog mensen komen aanwaaien?
Ik zou ook 8 doen. Want mensen die op laatste moment toch nog meewillen kunnen dan mee. En die wel komen maar niet slapen kunnen dan evt ook slapen.

Pebbeltjes zijn naar buiten. Pffff. Beter.

Ze zijn heel erg druk. Hebben veel luidruchtige lol. En ik kan weinig hebben en wordt dan bozig omdat ze de slappe lach hebben. Is niet aardig.
Even een vraagje, want ik zie dat jullie Miltiply al aan het uitproberen zijn. Verhuizen alle berichtjes mee als je de groep migreert? Ik heb het nog niet aangedurft om Cheers te verhuizen.
Mmmhhh... lastig welk weekend. Zullen we even reactie van Ely afwachten in de ak voordat we dat beslissen?

En ik zou sowieso de 8 persoons doen. Dan kunnen Vrolijk, Athena en Dropje eventueel overdag langskomen en hebben we geen geklooi met stoelen, glazen e.d.

Heb er nu al zin in!

Lekker relaxen, ouwehoeren en nog meer relaxen
Ja, Meave de geschiedenis gaat mee. Althans... ik zie oude berichten staan op Multiply maar Dropje heeft ons uiteindelijk verkast en ik weet niet of ze daar nog iets spannends mee heeft gedaan om het zo te krijgen. Maar volgens mij was het een ongelukje en nog helemaal niet de bedoeling om te verkassen

Hoe'st verder?
Ah, da's fijn om te weten. Dan ga ik binnenkort toch ook maar de gok wagen. En als het niks is, dan wordt het hyves of googlegroups. Maar ja, niet iedereen is aan de Hyves...

Hier gaat het goed hoor. Mieflief is alleen drie weken 's buitenlands (ver weg) en dat is wel jammer. Bellen is lastig te plannen op werkdagen, want er is 7 uur tijdverschil. Volgende week donderdag is hij pas weer terug.

Met de kinderen gaat het best goed eigenlijk. Vietje is de laatste tijd af en toe ineens heel verdrietig en huilt dan om papa, maar dat duurt nooit heel lang. Nu zijn de kinderen 4 dagen bij Mav. Wel wennen hoor... Dinsdagavond zie ik ze pas weer.
Het is wel wennen hoor! Maar dat zal het op google of Hyves ook zijn. Heeft Hyves ook (afgeschermde) groepen?

Weet iemand hoe ik de instelling kan vinden dat ik iedere nieuwe post in mijn (eigen @) inbox krijg? Kan het echt niet vinden.

Net geprobeerd de verjaardagen en adressen teo te voegen, maar ik heb geen idee waar!

Meave, je klinkt zo... gelukkig.

Fijn om een update te lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven