VRLK
donderdag 17 september 2009 om 20:34
quote:lien schreef op 17 september 2009 @ 19:54:
Je moet alleen maar zeggen wanneer je jarig bent Athena .
Briljante tip, jammer dat je hem niet even stiekempjus gemaild hebt .
Vrolijk, heb er even op zittne kauwen. Ik zou heel graag volmondig "ja" roepen en hem zo van je overnemen, maar ik kamp nu al met enorm ruimtegebrek door alle taartmeuk en ik zou - als ik er al een zou willen hebben - het meest hebben aan de kleine versie, zoals gezegd.
Dus...heel verleidelijk, maar toch maar niet.
Je moet alleen maar zeggen wanneer je jarig bent Athena .
Briljante tip, jammer dat je hem niet even stiekempjus gemaild hebt .
Vrolijk, heb er even op zittne kauwen. Ik zou heel graag volmondig "ja" roepen en hem zo van je overnemen, maar ik kamp nu al met enorm ruimtegebrek door alle taartmeuk en ik zou - als ik er al een zou willen hebben - het meest hebben aan de kleine versie, zoals gezegd.
Dus...heel verleidelijk, maar toch maar niet.
donderdag 17 september 2009 om 20:42
Vrolijk, het is echt vreselijk. En ik heb nog niet eens de helft aan wat ik zou willen hebben (alleen al op bakvormgebied!!). En toch nu al een hele keukenkastdeur behangen met een door vent gemaakt systeem met bakjes. Rollers, matjes, kleurstoffen, uitstekers, nog meer uitstekers, tappits, linealen, mesjes en paletmesjes, boetseertools.
En dan de emmers fondant en marsepein nog...
Zucht.
Even een vraag: wie had hier nou een poosje terug een pensioenadviseur laten langskomen? Of kende mensen die daar iets in kunnen betekenen? Ik wil het bij ons nou toch ook weleens goed uitgezocht hebben, maar weet niet goed hoe ik aan een geschikte peer of dame kom die ons zo onafhankelijk mogelijk eens meer kan vertellen over hoe wij ervoor staan in dat opzicht.
En dan de emmers fondant en marsepein nog...
Zucht.
Even een vraag: wie had hier nou een poosje terug een pensioenadviseur laten langskomen? Of kende mensen die daar iets in kunnen betekenen? Ik wil het bij ons nou toch ook weleens goed uitgezocht hebben, maar weet niet goed hoe ik aan een geschikte peer of dame kom die ons zo onafhankelijk mogelijk eens meer kan vertellen over hoe wij ervoor staan in dat opzicht.

donderdag 17 september 2009 om 21:13
Ik vond het vanmorgen zo verrekte koud dat ik mijn pumps om ben gaan ruilen voor mijn laarzen. De winterjassen voor de kinderen zijn binnen en ik draag al 2 weken weer panties. Ik ben dol op panties
Mini slaapt vannacht in een tent en ik hoorde dat het 9 graden werd. Dat vind ik wel een beetje zielig eigenlijk.
Mini slaapt vannacht in een tent en ik hoorde dat het 9 graden werd. Dat vind ik wel een beetje zielig eigenlijk.
donderdag 17 september 2009 om 21:16
Echt? Maar huidskleur of zwart? Ik draag bijna altijd zwart en dat vind ik echt einde zomer markeren als ik die uit de kast trek. Ik doe nooit panties, altijd kousen.
Ik heb nog geen laarzen want wederom in de ontkenning want heb hele mooie Floris van Bommel laarzen gezien, maar waren ook FvB prijs helaas. Maar probeer het nu goed te lullen door mezelf voor te houden dat duoboots ook erg duur is. Lukt nog niet want vind laarzen gewoon verrekt duur.
Arme MIni, jij met panties en kind in tentje.
Hoor ik daar een taxi met mijn man?
Ik heb nog geen laarzen want wederom in de ontkenning want heb hele mooie Floris van Bommel laarzen gezien, maar waren ook FvB prijs helaas. Maar probeer het nu goed te lullen door mezelf voor te houden dat duoboots ook erg duur is. Lukt nog niet want vind laarzen gewoon verrekt duur.
Arme MIni, jij met panties en kind in tentje.
Hoor ik daar een taxi met mijn man?

donderdag 17 september 2009 om 21:20
Zwart en paars en knalroze en grijs en met wild motiefje. Ik heb allerlei soorten. En sinds kort ook leggings.
We hebben al eensch een kousen/panty discussie gehad. Het voordeel van panties is dat het de boel strak trekt. Dan zie ik er in ieder geval niet uit alsof ik al ernstig in verval ben
En was het man?
We hebben al eensch een kousen/panty discussie gehad. Het voordeel van panties is dat het de boel strak trekt. Dan zie ik er in ieder geval niet uit alsof ik al ernstig in verval ben
En was het man?
donderdag 17 september 2009 om 21:21

donderdag 17 september 2009 om 21:34
Ik heb juist altijd het idee dat kousen zo aftekenen. Je ziet het bijna altijd als mensen kousen aanhebben onder een broek/pantalon ipv een hele panty. Of bedoel je iets anders vrolijk?
Ik ben aan het spijbelen, want moet eigenlijk spullen bij elkaar graaien voor weekendje weg. Maar bedenk dan steeds dat ik morgenochtend ook nog heb en blijf dan toch weer zitten.
moet er een aparte ouwelullenvrolijkemutsenclub komen? Ik word in oktober 36!
Ik ben aan het spijbelen, want moet eigenlijk spullen bij elkaar graaien voor weekendje weg. Maar bedenk dan steeds dat ik morgenochtend ook nog heb en blijf dan toch weer zitten.
moet er een aparte ouwelullenvrolijkemutsenclub komen? Ik word in oktober 36!