VRLK

15-09-2009 09:45 450 berichten
Alle reacties Link kopieren
en maar weer verder... Zie hier ons oude topic.
Denk het, al is terugsturen ook maar 2,5 pond heb ik ontdekt.
O, zoiets wil ik ook nog steeds een keer hebben als ik groot ben vrolijk. Al zat ik eerst aan de kleinere versie te denken...

Wat ga je ervoor vragen????
Je moet alleen maar zeggen wanneer je jarig bent Athena .
Athena, ding is net geen 18 pond, dus net 18 euro. Hoezo, interesse?
quote:lien schreef op 17 september 2009 @ 19:54:

Je moet alleen maar zeggen wanneer je jarig bent Athena .

Briljante tip, jammer dat je hem niet even stiekempjus gemaild hebt .

Vrolijk, heb er even op zittne kauwen. Ik zou heel graag volmondig "ja" roepen en hem zo van je overnemen, maar ik kamp nu al met enorm ruimtegebrek door alle taartmeuk en ik zou - als ik er al een zou willen hebben - het meest hebben aan de kleine versie, zoals gezegd.

Dus...heel verleidelijk, maar toch maar niet.
Hahahahaha..athena, krijg je met die bakhobby he? Ik gooi m MP op en anders stuur ik m weer terug, dus hoe dan ook raak ik m wel kwijt hoor
Vrolijk, het is echt vreselijk. En ik heb nog niet eens de helft aan wat ik zou willen hebben (alleen al op bakvormgebied!!). En toch nu al een hele keukenkastdeur behangen met een door vent gemaakt systeem met bakjes. Rollers, matjes, kleurstoffen, uitstekers, nog meer uitstekers, tappits, linealen, mesjes en paletmesjes, boetseertools.

En dan de emmers fondant en marsepein nog...

Zucht.

Even een vraag: wie had hier nou een poosje terug een pensioenadviseur laten langskomen? Of kende mensen die daar iets in kunnen betekenen? Ik wil het bij ons nou toch ook weleens goed uitgezocht hebben, maar weet niet goed hoe ik aan een geschikte peer of dame kom die ons zo onafhankelijk mogelijk eens meer kan vertellen over hoe wij ervoor staan in dat opzicht.
quote:nathje schreef op 16 september 2009 @ 23:42:

Wanneer ben jij jarig Pammie? Ik word in oktober 32 dus wij gaan gelijk op!

De 5e, en jij?
quote:vrolijk schreef op 16 september 2009 @ 21:59:

[...]

Yup en dan is het over met je leven Dat was het toch al met het krijgen van kinderen?
quote:Pammie schreef op 17 september 2009 @ 20:56:

[...]

Dat was het toch al met het krijgen van kinderen? Sttt..ik ben nog in denial!
Ik heb zoveel boeken voor me dat ik niet weet waar ik moet beginnen! Wat een luxe

Ik bedacht me vandaag dat ik ook maar eens binnenkort aan de winterkleding moet, waren jullie al toe om de zomer gedag te zeggen? Ik niet.
Solly.
Ik vond het vanmorgen zo verrekte koud dat ik mijn pumps om ben gaan ruilen voor mijn laarzen. De winterjassen voor de kinderen zijn binnen en ik draag al 2 weken weer panties. Ik ben dol op panties

Mini slaapt vannacht in een tent en ik hoorde dat het 9 graden werd. Dat vind ik wel een beetje zielig eigenlijk.
Echt? Maar huidskleur of zwart? Ik draag bijna altijd zwart en dat vind ik echt einde zomer markeren als ik die uit de kast trek. Ik doe nooit panties, altijd kousen.

Ik heb nog geen laarzen want wederom in de ontkenning want heb hele mooie Floris van Bommel laarzen gezien, maar waren ook FvB prijs helaas. Maar probeer het nu goed te lullen door mezelf voor te houden dat duoboots ook erg duur is. Lukt nog niet want vind laarzen gewoon verrekt duur.

Arme MIni, jij met panties en kind in tentje.

Hoor ik daar een taxi met mijn man?
Zwart en paars en knalroze en grijs en met wild motiefje. Ik heb allerlei soorten. En sinds kort ook leggings.

We hebben al eensch een kousen/panty discussie gehad. Het voordeel van panties is dat het de boel strak trekt. Dan zie ik er in ieder geval niet uit alsof ik al ernstig in verval ben

En was het man?
Nope, geen man. Hij stuurt net sms dat hij in taxi zit onderweg naar huis dus zal wel niet voor de deur staan nu

BTW, ik heb ook nog geen winterjas bedacht ik me. Kinderen ook nog niet en ook geen schoenen nog voor winter. Moeten daar maar volgend weekend in investeren.
Ik vind dat panties zo aftekenen onder strakke jurkjes en rokjes waarbij ik altijd ruzie heb met boord of kruis.
Heej hallo, ik ben bijna 32. Je denkt toch niet dat ik nog strakke jurkjes en rokjes draag?
quote:Pammie schreef op 17 september 2009 @ 21:28:

Heej hallo, ik ben bijna 32. Je denkt toch niet dat ik nog strakke jurkjes en rokjes draag? Ai, dan ben ik helemaal overjarig met mijn 33, bijna 34!
Ik heb juist altijd het idee dat kousen zo aftekenen. Je ziet het bijna altijd als mensen kousen aanhebben onder een broek/pantalon ipv een hele panty. Of bedoel je iets anders vrolijk?

Ik ben aan het spijbelen, want moet eigenlijk spullen bij elkaar graaien voor weekendje weg. Maar bedenk dan steeds dat ik morgenochtend ook nog heb en blijf dan toch weer zitten.

moet er een aparte ouwelullenvrolijkemutsenclub komen? Ik word in oktober 36!
quote:athena schreef op 17 september 2009 @ 21:34:

moet er een aparte ouwelullenvrolijkemutsenclub komen? Ik word in oktober 36! Hahahaha..ik zeg altijd tegen Vrolijkerd (ook 36) dat hij al afgerond 40 is

Gewoon zulke Athena en ik draag ze onder jurk/rok. Niet onder broek, daar heb ik die schitterende sexy pantykousjes voor
volgens mij hoor ik een taxi...
quote:vrolijk schreef op 17 september 2009 @ 21:30:

[...]

Ai, dan ben ik helemaal overjarig met mijn 33, bijna 34! Maar jij wil ook lieslaarzen en blauwe oogschaduw
quote:vrolijk schreef op 17 september 2009 @ 21:41:

volgens mij hoor ik een taxi...Alweer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven