VRLK

15-09-2009 09:45 450 berichten
Alle reacties Link kopieren
en maar weer verder... Zie hier ons oude topic.
Kijk, dat heb ik dan alweer gedaan. Althans, uitgelegd dat schreeuwen niet goed is, maar dat ik soms wel eens echt heel boos kan zijn als ik telkens van boven naar beneden moet rennen omdat er wat is.

En nu zit ik beneden en de Pebbeltjes boven. :-)

En staat er een hond voor de deur te piepen. terwijl hij al 2 keer uit is geweest en zijn behoeftes heeft gedaan.
Rustig hier! Maar jullie zijn natuurlijk allemaal bij Morrie. Is het gezellig ?

Ik heb een heerlijke dag gehad. Kinderboerderij, kapper, thuis gekeuteld, en om 15 uur kwam mijn zusje even een kopje thee drinken en die is net pas weg . Was supergezellig en als vanouds. Kinderen zijn dol op haar (en zij op hun) maar zien haar minder vaak nu ze een nieuw vriendje heeft. Is ook niet erg maar dan is zo'n dagje wel extra leuk.
Het was heel gezellig bij Morrie! :-)

Morrie, ik ben 2 tassen met kleren vergeten die Lien voor mij had meegenomen. Stom stom stom. Ga snel even regelen dat we ze ophalen, oke!? Vandaag niet, want we vieren verjaardag Klein Pebbeltje met familie en vrienden, maar echt zo snel mogelijk.
Goedemorgen!

Ja, was gezellig, volgende keer ben je er gewoon bij LLL. Dat staat zelfs al toch? De 31-e okt?

En Peb, foei, had ik alles nog wel zo braaf meegenomen . Je moet er echt nog even doorheen hoor, want maten lopen denk ik van 50-56 (heel weinig) tot 74-80. Anders geef je het lekker mee aan je schoonmoeder, kan ze het nog een keer wassen en sorteren. Vind het zo schattig dat ze op die manier ook zo betrokken is. Want volgens mij vindt ze dat echt leuk.

Wind, ik ga je nog even bellen om te kijken hoe we kunnen organiseren dat ik je mag vervangen tijdens je verlof, nog even tips & tricks uitwisselen,

En Nath, ik vergeet het steeds: de tafel willen we nog steeds, maar BNJMN is zo waanzinnig hard aan het meppen met alles wat in zijn handen komt: ik wil nog even wachten, anders is de tafel toch echt meteen al lelijk. Ik vind dat tafels zijn om aan te leven, maar niet om meteen al stukken vanaf te hebben. En we hebben net als vorig jaar- weer een financiele uitdaging vanwege geen werk per 01-01, dus nog afstel, geen uitstel . Maar dat vergeet ik dus telkens te melden. Ongelofelijk dat we nooit een moment stil vallen en nog niets eens alles besproken hebben .
O ja, ik dacht al Pebb, van wie zijn die kleren? Er zit ook een flessewarmer bij zag ik dus ik wist wel zeker dat ze niet voor mij bedoeld waren .

Als we geen verjaardag vanmiddag hadden had ik ze wel even langsgebracht, maar dat komt er nu niet van. Ik zet ze wel even boven neer. En als ik een keer een goede bui heb zal ik nog eens kijken of ik zelf nog kleding voor jou heb .

Ik heb nog even in jouw tas met kleren gekeken en er 3 dingen uitgehaald die ik Schorrie wil laten passen zo. De rest is sowieso te klein voor hem, dat zal ik Wind zo meegeven.

Wat een lekker dagje heb jij gehad LLL. En je zusje heeft dus wel een vriendje, das in ieder geval 1 stap in de goede richting om jou tante te maken .

Zo zeg, mijn kasten staan vol met snaai. Jullie hadden echt veel meegenomen, en dat niet mee terug genomen! KW en Schorrie hebben al M&M's gegeten vanochtend.....

Die twee zijn zo leuk samen. Gistermiddag wel heel veel stoeien, en ik vond Schorrie bij vlagen eigenlijk helemaal niet zo'n leuk kind. Doorgaan met vechten als KW had gezegd dat hij niet meer wilde enzo. Echt evil vond ik dat. Maar 's avonds en vandaag gaat het prima. Het zijn net een soort broertjes. Zoals Schorrie met KW speelt speelt hij niet met zijn schoolvrienden. Daarbij is het toch meestal wel weer fijn dat ze na een uurtje of 3 weer naar huis gaan....
He Lien.

Ja, want nou hebben we het nog niet eens over jouw werk en werkeloosheid enzo gehad. Had ik ook nog wat meer van willen weten!

Was je nog op tijd thuis?
Nou dat klinkt inderdaad gezellig. Leuk dat ik er volgende keer bij ben .

Wat schattig KW en Schorrie die zulke dikke vrienden zijn. Dat gestoei heb ik hier dus de heeeeeeeeeeeele dag, om gek van te worden vind ik het.

Ik zit te wachten op vriendin met baby die even oud is als Poppetje. Al tijd niet meer gezien, dus leuk. Haar dochter is zo supersnel met alles, echt heel grappig om dat naast Poppetje te zien. Eens kijken of ze al los loopt, het zou me niet verbazen.
Hoe oud is jouw Poppetje nu LLL? 10 maanden?

Ja, van dat gestoei zou ik misschien toch ook wel gek worden als het de hele dag zo is . Op een gegeven moment heb ik ze gister maar gelaten. Ze waren wel redelijk goed aan elkaar gewaagd, en ondanks wat gepiep en gekraak af en toe, lachtten ze er ook bij en om.

Ik vind het ook heel schattig en opvallend dat ze zulke goede vrienden zijn. Ze zien elkaar helemaal niet vaak, en het is toch een soort toeval dat ze elkaar hebben leren kennen zeg maar.

Pffff, ik heb de restjes van het toetje van gister net op zitten eten. Zit nu propvol.
Poppetje is 9 maanden nu, dochter van vriendin twee weken ouder maar loopt inderdaad al bijna los. Zo schattig. Was druk maar gezellig. Popje ligt nu te slapen en als ze wakker wordt gaan we door naar de volgende vriendin.

Het is ook wel heel leuk dat het zo klikt met het kind van een goede vriendin. Dat is toch altijd maar afwachten, als je tegelijk zwanger bent denk je vaak dat je kinderen vast net zulke goede vrienden gaan worden als jijzelf met die ander bent, maar valt in de praktijk vaak tegen. Ik ben bijvoorbeeld met geen van de kinderen van mijn moeders vriendinnen bevriend, terwijl zij dat vast ook gedacht had vroeger.

Wat had je voor toetje gemaakt Morrie?
Aardbeientriffle en hij was errug lekker!

Net als de pasta van Wind en alle andere happen trouwens, hmmm.

En inderdaad, het is geen seconde stil geweest en we hebben nog heel erg veel niet besproken. Nathje heb ik ook te weinig gehoord!

Schorrie en KW zijn inderdaad schattig samen. Ook toen jullie in de keuken bezig waren en wij op het balkon stonden te kletsen. Schorrie kwam steeds dichterbij en durfde steeds meer naar ons te kijken en KW kwam er steeds net een paar centimeter achteraan

Ik ga nog even bij de buren wat drinken hoor ik net, kom vanavond nog wel even terug. Wat een superweer vandaag he! Millenium en ik hebben de hele middag met de kinderen en met Inad's oudste in een speeltuin hier vlakbij gezeten, kinderen spelen en wij op het terras in het zonnetje. Heerlijk!

Jouw zaterdag klinkt ook heel relaxt en gezellig LLL!
Inderdaad, ik ben met geen van de kinderen van mijn ouders bevriend. Sterker nog, ik vond die kinderen vroeger heel stom. Gewoon, omdat je ze niet goed kende, omdat je ze opgedrongen kreeg en omdat ze in een andere buurt of ander dorp woonden waar nét andere dingen en andere kledingstukken 'in' waren. Het is dus nog maar afwachten of het blijvend is met KW en Schorrie .

Superweer inderdaad, maar wij hadden een binnen verjaardag. Waar ik trouwens ook gehoord heb dat ik geen tante meer ga worden. Echt niet leuk.

10 maanden is wel heel jong om te lopen hoor! Dat deed mijn neefje ook en dat zag er heel apart uit, zo'n klein humpie dat stapt langs de bank.
Oeh dat klinkt wel heel erg lekker, aardbeientrifle. Ben ik wel benieuwd of ie met of zonder drank was . (Drank in het eten vind ik meestal niet lekker, gek genoeg;-) ).

Speeltuin klinkt ook heerlijk, en Inad is je bevallen zusje toch? Ook lekker voor haar, dagje alleen met het babietje. Wat een superweer he, echt heerlijk zo'n nazomer. Hoewel ik ook wel zin heb in de herfst, ik hou altijd wel van weer een nieuw seizoen.
Er zat wat sherry over de cake LLL .

Ik wilde vandaag perse mijn bruine nieuwe laarzen aan. Dus ondanks warm weer, toch aangetrokken. Aan dat soort dingen merk ik dat ik ook wel weer toe ben aan herfst.

Ik ga naar bed. Echt idioot vroeg maar ik ben zo moe. En Harrie ook, die roept nu vanuit bed zelfs dat ik naar mijn nest toe moet gaan .
Ik vind herfst zo langzamerhand ook wel weer wat knussigs hebben, maar ik geniet nog wel heel erg van het prachtige nazomerweer hoor!

Oh, wat jammer Morrie, geen tante meer worden! Waren ze daar echt heel stellig over? Want ik kan me voorstellen dat dat misschien nog verandert als hij wat ouder is. Ik ken meerdere mensen die toen de eerste zo ongeveer kleuter was pas weer aan een tweede moesten denken

LLL, vooral haar vriend was erg blij, want nu kon hij ook even wennen aan en tutten met baby, ipv er zelf met Chica (forumnaam oudste kind) op uit te trekken.

Nano zette ook met 10 maanden de eerste losse stapjes, was idd. geen gezicht. Met een maand of 8 liep hij al langs randjes en banken enz. Heel snel dus. Maar daar staat tegenover dat hij de eerste 22 maanden van zijn leven geen woord gezegd heeft

Ik heb de sherry niet geproefd trouwens, dus dat was niet echt overheersend!
Ja dat is ook heerlijk, lekker tutten met pasgeboren baby. Leuk hoor, mijn zus is ook zo, die komt me echt af en toe even 'helpen'. Dan neemt ze de jongens mee om te gaan voetballen of gaat hier met ze knutselen en stuurt mij de stad in. Heel lief. Maar als ze nou eens zelf een baby zou maken dan kon ik eens wat terug doen .

Ja wat jammer dat je broer geen tweede wil Morrie. Maar ik heb ook een vriendin die absoluut nooit een tweede wilde, was daar altijd superstellig in. En nu is haar zoon vijf en is ze zwanger van nr. twee.

Sum was ook snel met lopen, die liep met zeven maanden al langs de bank, heel idioot. Maar ging pas met 14 maanden los lopen, terwijl Dim veel later ging staan, en al met twaalf maanden los liep. Maar ik heb bij Sum altijd het idee dat hij een brilletje moet, hij is zo onhandig en durfde denk ik ook gewoon niet los te laten omdat hij niet goed genoeg ziet. Volgende keer kunnen ze het eindelijk gaan testen op het CB, ben benieuwd.
Leuk dat het leuk was.

even vlugge reactie

Uggs en Crocs, ik vind ze beiden heel erg lelijk.

Inderdaad wat LLL zegt, ik kan me voorstellen dat het heerlijk is om op je pantoffeltjes naar buiten te gaan. Maar zo vind ik het er ook uitzien

Maar ieder zijn smaak, volgens mij zitten ze wel goddelijk

Taart Athena, werkelijk waar prachtig!!!

Mille, gefeliciteerd met je neefje. Heb de foto's gezien, prachtig!

(zie jij er trouwens ook super op uit!)

Hier zitten de tranen hoog, door alle drukte en daar boven op ontstoken verstandskies, die heel veel pijn doet.

Gelukkig is zemmie inmiddels wel iets rustiger, dat scheelt wel.
elyane wijzigde dit bericht op 22-09-2009 13:24
Reden: naampje
% gewijzigd
Het was zeker gezellig zaterdag!

Ik moest wel lachen om je toetje opeten verhaal, Morrie! Ik zei het zaterdag al

Mille ziet er inderdaad goed uit Ely! Ga jij snel naar de tandarts met die ontstoken verstandskies? Dat is nu net iets wat je er niet bij kunt hebben.

Ik weet niet meer wie het zie maar als jullie willen zien hoe het uit er ziet om heel veel krukjes in de fabriek te zien dan moet je maar eens op onze blog kijken. Daar staan foto's op.

Apie liep langs de randen met 8 maanden en liep over straat met 10 maanden. Geen gezicht als wisten we dat toen zelf niet. Regelmatig vielen mensen steil achterover van verbazing. Wisten wij veel het was ons eerste kind

Japie liep met 17 maanden dus dat was wel een groot verschil.

Leuk hoor die vriendschap tussen KW en Schorrie. Ik ben ook nog steeds bevriend met een dochter van vrienden van mijn ouders. Ondanks verhuizing naar andere stad enzo. Het kan dus wel!
Mijn broertje en vriendin weten zeker voor zover je dat zeker weet dat er geen tweede komt. Dat kan natuurlijk over 2 jaar anders zijn. Maar ze waren erg stellig en gingen het helemaal uitleggen aan ons. Ik heb me maar op de vlakte gehouden, het is hun beslissing maar voor mezelf baal ik er van en vind ik het echt niet leuk .

Wij wilden ook geen tweede, wisten dat ook echt zeker, maar de twijfel kwam bij mij rond dezelfde leeftijd als mijn neefje nu is. Mijn broertje zei trouwens dat ze het wel even geprobeerd hadden, maar zich toch bedacht hadden. Balen dat het toen niet gelijk raak was .

Ely, je klinkt niet fit en vrolijk. In ieder geval naar de tandarts inderdaad, dan wordt er iets aan de ontsteking gedaan en sta je ook weer wat steviger in je schoenen. Pas je wel goed op jezelf? Volgens mij ben jij helemaal niet zo goed in hulp vragen, wil je alles zelf doen voor je kinderen omdat jij het het beste kunt. Maar ik als ik jou zo lees de laatste tijd is het misschien toch slim om even wat extra hulp te vragen van deze of gene?
Ik kom even snel aanwaaien en hallo zeggen na zeer geslaagd weekendje weg. Het weer speelde natuurlijk een goeie rol, dus de jongens hebben naar hartelust op het strandje vh park kunnen spelen, gestept + gefietst, speurtochtjes gelopen en wat dies meer zij. Wij hebben allemaal genoten van hen en elkaar, veel spelletjes gedaan en alcohol gedronken en ons tot tranen toe rot gelachen. Het was super.

En de afsluiter was helemaal raar, want op de terugweg vroeg Boef of hij alsjeblieft naar school mocht en heeft hij tot 12:45 op hete kolen gezeten tot hij eindelijk kon gaan. Maf kind.

Verder alleen de laatste pagina doorgescrolld, zag dat Apie al helemaal alleen naar de Efteling is geweest. Stoer! En lopen met 10 maanden, wauw. Onze jongens hadden toen net het kruipen ontdekt volgens mij .

Mille: gefeliciteerd met je neefje en je hernieuwde tanteschap!

Wat leuk, hopelijk alles goed met Inad, Ier, dochter en verse baby!

En Ely meid: neem niet teveel hooi op je vork hoor, dan buigt 'ie een keer te ver door en heb je er niks meer aan. Probeer inderdaad of je wat hulp kan gebruiken en in elk geval zoveel mogelijk zelf je rust te pakken alsjeblieft?

En go see the dentist!

En leuk dat etentje leuk was .
PS: je hebt een naam genoemd Ely.
Oh, sta ik ook op Inad d'r foto's? Heb nog niet gekeken, dus dat wist ik niet. Ik dacht ze te slim af te zijn door zelf het fototoestel in handen te houden

Ely, wat naar, die verstandkies. Snel wat aan laten doen! Ik heb er een jaartje terug echt veel te lang mee doorgehobbeld en los van de pijn word je er ook doodmoe van, en dat kun jij er nu net even niet bijhebben gok ik zo
Ely, doe je inderdaad beetje rustig aan? Met z;n twee-en bij voetbalveld kan ook volgende maand weer bijvoorbeeld en nu dan even wat gas terug.

Ik ben klaar wakker helaas, terwijl het midden in de nacht is. Ben zo verkouden dat ik alleen maar lag te draaien, dus er toch maar even uitgegaan.

Athena, ging Boef dan alleen de middag? Wat grappig dat hij zo graag wilde. Ik geloof dat ik op zo;n dag dan zou zeggen dat er geen school is , maar kennelijk had hij dat al wel in de gaten. Was inderdaad wel waanzinnig mooi weer het hele weekend. Wij zijn zondag naar het strand bij mijn ouders geweest, voelt als een cadeautje, nog van die warme dagen voordat het herfst wordt.
Jee Lien dat is niet relaxt, om 4 uur nog rondspoken. Misschien moet je een halve ui naast je bed leggen . Dat heb ik vannacht en gisternacht bij mijn verkouden, neusverstopte poppetje gedaan en kind heeft werkelijk nog nooit zo goed geslapen. Beide nachten niet één keer wakker! Dus ik ben ook lekker uitgerust .

Weekendje klinkt heerlijk athena, en strand ook lien. Ongelofelijk he dit weer.
Jemig Lien, dat is toch geen tijdstip?? Maar wat naar joh, zo verkouden. Volgens mij heerst er van alles. Harrie en ik zijn ook al dagen aan het kwakkelen. Het zet alleen niet door. Gisteren weer vroeg naar bed gegaan, ik hoop dat we het zo de baas blijven.

Die uien zorgen er wel voor dat je hele huis er naar stinkt vind ik altijd. Soort alsof je hachee in elke ruimte van je huis hebt gekookt .

Je vakantie klinkt lekker Athena, waar was je heen?
Haha, dat was ook het eerste dat ik dacht: wat zal dat gestonken hebben, die ui. Heb het ook een keertje gedaan (met matig succes overigens) en daarna meurde die slaapkamer nog een week.

Maar sterkte Lien, om 4 uur 's nachts rondspoken is niet fijn. Misschien even wat Citrosan halen?

Vent en ik kwakkelen ook al een week. Er lijkt inderdaad van alles te heersen.

Weekendje weg was het jaarlijkse familieweekend. We zaten in een Landalpark en hadden dit keer ruim huisjes geboekt: een voor 8 personen en een voor 6, dus we hadden veel slaapkamers en veel badkamers en veel wc's . En een van de mooiste parken die ik tot nu toe gezien heb, zowel de huisjes zelf als de voorzieningen.

Boef is inderdaad de middag naar school gegaan. Vent had iets gezegd in de trant van: "lekker he, al je vriendjes zitten nu op school en jij bent vrij", maar hoe leuk hij dat idee aanvankelijk ook vond, uiteindelijk wilde hij toch heel graag gewoon gaan en met zijn vriendinnetje spelen.

Sowieso is de kans dat hij het anders had geweten wel groot; hij kent de dagen van de week al best behoorlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven