Waar koop ik leuke positiekleding voor een bruiloft?

maandag 20 april 2009 om 16:20
Ik had vorig jaar in mei ook een bruiloft terwijl ik zwanger was en toen heb ik een jurk gekocht van zerotonine bij een positiekledingwinkel in Utrecht.
Op die bruiloft waren veel andere zwangeren en ik vond dat ik er toch echt wel het leukst uitzag van de zwangeren .
Ik heb hem de rest van de zomer nog naar mijn werk gedragen direct na de bevalling op Marktplaats gezet, toen kreeg ik er nog een leuk prijsje voor.
Op die bruiloft waren veel andere zwangeren en ik vond dat ik er toch echt wel het leukst uitzag van de zwangeren .
Ik heb hem de rest van de zomer nog naar mijn werk gedragen direct na de bevalling op Marktplaats gezet, toen kreeg ik er nog een leuk prijsje voor.
maandag 20 april 2009 om 16:39
Ik ben ook zwanger en heb maar liefst 3 bruiloften in de laatste maanden van m'n zwangerschap. Ik heb bij een winkeltje in mijn woonplaats leuke jurkjes (erg geschikt voor bruiloften) gezien van Mamalicious, voor zo'n € 50,-. Vind ik nog wel te doen qua prijs. Maar idd wat Fleur zegt, je kunt ook een 'gewoon' jurkje kopen, met wat stretch, zodat je het na de zwangerschap nog aan kunt.
maandag 20 april 2009 om 16:44
Trouwens Sannie, ik ben nu 20 weken zwanger en kan gewoon nog m'n eigen jurkjes aan. Het is natuurlijk per vrouw verschillend hoeveel je gegroeid bent tegen die tijd, maar bij mij lukt het nog prima. Zelfs mijn spijkerbroeken passen nog, alleen shirtjes worden wat te kort nu, dus heb een aantal gekocht bij H&M van de mama-collectie.
maandag 20 april 2009 om 19:58
ik zou gewoon even op marktplaats kijken. Daar heb je onder de dameskleding ook een stuk positiekleding. Als je je maat intikt als zoekterm, en zoekt in de titel en advertentie zelf, zie je echt allemaal leuke dingen.
Heb ook vaak gezien dat mensen iets aanboden wat ze 1x op een bruiloft gedragen hebben.
Heb ook vaak gezien dat mensen iets aanboden wat ze 1x op een bruiloft gedragen hebben.
maandag 20 april 2009 om 20:07
maandag 20 april 2009 om 20:41
quote:Wind schreef op 20 april 2009 @ 17:34:
In onder andere Rotterdam en Breda heb je winkels van Future Maman. Ik ben daar tijdens mijn zwangerschap voor een bruiloft erg goed geslaagd. Dit is de link
Zit ook in Haarlem, mooie spulletjes daar, niet heel goedkoop.
Ik ben in september getuige voor mijn beste vriendin ben dan 35 weken zwanger!
Tegen die tijd kijken in welk jurkje mijn boezen nog past....
Mochten jullie nog tips hebben, ik blijf hier meelezen!
In onder andere Rotterdam en Breda heb je winkels van Future Maman. Ik ben daar tijdens mijn zwangerschap voor een bruiloft erg goed geslaagd. Dit is de link
Zit ook in Haarlem, mooie spulletjes daar, niet heel goedkoop.
Ik ben in september getuige voor mijn beste vriendin ben dan 35 weken zwanger!
Tegen die tijd kijken in welk jurkje mijn boezen nog past....
Mochten jullie nog tips hebben, ik blijf hier meelezen!

dinsdag 21 april 2009 om 09:10
Ik was 30 weken zwanger van de tweede en ben toen bij KidsFactory geslaagd (zitten in Amsterdam en Breda). Ik had een chique broek met een topje en wikkelvestje alleen was de dag van de bruiloft de allerwarmste sinds lang (36 graden..) en ik paste het topje niet meer. Ik ben toen 's ochtends nog naar de WE gegaan om een ander topje te scoren, dat heb ik gewoon een paar maten groter gekocht, toen kon het mooi over mijn buik. Dus tip: koop de kleding niet te vroeg.