Waar verheug jij je op? - Pakjesavond

03-12-2019 16:44 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik verheug me dit jaar extra op het kloppen op de deur. Peuter maakt dit voor het eerst bewust mee en ik ben zo benieuwd naar haar reactie.

Het cadeau van de oudste. Ze had iets gezien dat ze heel graag wil hebben, maar ze zei dat het veel te duur is en dus niet kan. Ze gelooft niet meer. Wat ze niet weet, is dat het in de kast op haar staat te wachten. Ik had een mazzeltje en kon het met korting kopen. Ik ben zo benieuwd naar hoe verrast ze zal zijn.

Ik verheug me ook op de hele avond alles in elkaar zetten, te laat naar bed, onbeperkt pepernoten snaaien en de volgende dag de hele dag in de pyjama spelen.

Waar verheug jij je op? Voorpret delen is leuk :)

Waar verheug jij je op?

Totaal aantal stemmen: 67

Het kloppen (10%)
Het uitpakken (36%)
Het spelen (6%)
Dat die ouwe baard weer ophoepelt (48%)
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
05-12-2019 15:21
en alles kwam goed
verheug me op het wijntje zo
Wat fijn! Ontspannen genieten!
Alle reacties Link kopieren
Middelste dochter wilde iets heel graag en zei bij elk cadeautje dat ze hoopte dat dat het was. Maar al twee keer had ze iets anders. Toen maar wat gestuurd, ze was erg blij, toen ze het dan eindelijk kreeg. Hier blije verwende kinderen. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Dochter die de brief zelf kon voorlezen (groep 3 dus erg bezig met lezen) en de zakken in de schuur vinden. En dat papa de cadeaus kreeg die dochter op zijn lijstje had geschreven 😊
lilalinda schreef:
05-12-2019 15:21
en alles kwam goed
verheug me op het wijntje zo
Veel geluk voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Het was een superleuke avond :heart: Ze liggen nu samen in ons bed, want van alle opwinding konden ze niet slapen. Ze hebben voor morgen een heel plan bedacht van wat ze gaan spelen.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
05-12-2019 15:21
en alles kwam goed
verheug me op het wijntje zo
Dat zijn toch de mooiste cadeaus! Fijn!
Alle reacties Link kopieren
Hier was het zo leuk! Dochter had bedacht dat we een hapjesbuffet als avondeten zouden doen. Samen hebben we alles gemaakt en leuk neergezet. Opa en oma kwamen en ineens werd er op de deur gebonsd en stond er een zak cadeaus. Met een spel steeds een cadeautje uitpakken met leuke gedichtjes erop. Kinderen blij met leuke cadeaus. Er wordt nu druk geknutseld en met Lego gebouwd. Ik hou van Sinterklaas!
Hier ook heerlijke avond gehad.. voor t eerst surprises gedaan met zn vieren..kids waren al weken op hun slaapkamer bezig en wat een kunstwerken zijn t geworden en van hun eigen geld boel cadeautjes gekocht :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven