Waarbeek of Julianatoren, wat is leuker?

27-07-2009 10:16 7 berichten
Morgen willen we naar een pretpark met onze kinderen van 4 en 5,5 jaar oud.

De oudste is best dapper met attracties, de jongste is nogal een mietje.

Papa durft wel in achtbaanachtige dingen, ik wel in draaidingen (mits niet te hoog)

Wat is leuker, de Waarbeek of Julianatoren, of heeft iemand nog een andere suggestie voor een pretpark in de oostelijke helft van het land (uur-anderhalf uur maximaal vanaf Almelo )

Slagharen en Hellendoorn kennen we al...
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet naar Hellendoorn, vond ik vroeger altijd superleuk (ben er nu al heel lang niet meer geweest) Hebben toch ook genoeg voor het kleine grut? De efteling is natuurlijk het allerleukste maar vanaf Almelo niet echt te doen....Goh de Waarbeek ken ik nog van vroeger...wist niet eens maar dat het nog bestond:) Is dat nu een echt pretpark of meer een speeltuin+ zoals vroeger?
De julianatoren vind ik persoonlijk erg leuk voor kids van die leeftijd. Ze kunnen bijna overal in en het is niet zo 'massaal' als de grotere pretparken.

We zijn een paar weken terug ook geweest met onze kids, 5,5 en 3 jaar oud. Ze vonden het super!!

Veel plezier!
De Waarbeek is helemaal verbouwd, maar volgens mij is het niet echt wat. Ik zou idd liever naar Hellendoorn gaan dan naar de Waarbeek.
Hellendoorn en Slagharen valt af, daar zijn we al regelmatig geweest
In Braamt (bij Doetinchem) ligt het Land van Jan Klaassen.

Dat is een park voor kinderen tot een jaar of 8 dus echt voor kleinere kinderen.

Waarschijnlijk is daar voor de jongste ook genoeg leuks en er zijn ook draaidingen etc. voor de oudste.

Wij gaan er volgende week ook heen.
Ik zie nu op de site dat het meer een grote speeltuin is dan een pretpark. Dus voor achtbanen enzo zou Hellendoorn of de Julianatoren dan leuker zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven