Walgelijk trots zijn op je kind...
vrijdag 13 februari 2009 om 22:23
Dit mag vast wel even... Even lekker pronken, mag het?
Mijn dochter (groep 6) heeft gisteren dé voorlees wedstrijd, (ja, zo'n ouderwetsche voorlees wedstrijd waarbij je de zaal moet entertainen en aan moet kijken, tijdens het lezen van een smeuïg verhaal) van haar héle school gewonnen. Ook de koters van groep 7 en 8 heeft ze verslagen! Heerlijk....
De gouden medaille!!
Morgen zwemt ze af voor haar B-diploma, gaat ze linea recta door voor haar C en traint ze ook nog 2 keer per week voor haar waterpolo wedstrijden...
Gatverdamme, wat ben ik trots! En dat voor een ontaarde moeder...
Vertel, waar zijn jullie trots op...bij jullie kids? Schroom niet!
Mijn dochter (groep 6) heeft gisteren dé voorlees wedstrijd, (ja, zo'n ouderwetsche voorlees wedstrijd waarbij je de zaal moet entertainen en aan moet kijken, tijdens het lezen van een smeuïg verhaal) van haar héle school gewonnen. Ook de koters van groep 7 en 8 heeft ze verslagen! Heerlijk....
De gouden medaille!!
Morgen zwemt ze af voor haar B-diploma, gaat ze linea recta door voor haar C en traint ze ook nog 2 keer per week voor haar waterpolo wedstrijden...
Gatverdamme, wat ben ik trots! En dat voor een ontaarde moeder...
Vertel, waar zijn jullie trots op...bij jullie kids? Schroom niet!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zaterdag 14 februari 2009 om 23:08
ik ben eigenlijk een ontaarde moeder, maar ben vandaag zo walgelijk trots op mijn grote draeckenstein. op haar rapport prijkten twee grote A's en een dikke B voor de cito-toetsen. vooral de A voor rekenen deed mij juichen van blijdschap. altijd haar zwakke punt geweest, maar door inzet en extra begeleiding van een C naar een A gegaan. zo fijn!
zondag 15 februari 2009 om 10:37
zondag 15 februari 2009 om 13:37
Ik ben trots op mijn zoon van 13 maanden omdat hij bestaat. Hij is vrolijk en sociaal. Hij slaapt door vanaf 9 weken. Hij huilt alleen maar als z'n eten op is. Hij is nergens bang voor. Hij is erg schattig met onze katten. Hij is het makkelijkste kindje van het kinderdagverblijf. Hij kan niet stilzitten en houdt van wilde spelletjes doen met papa. En hij is natuurlijk erg knap!
Ik ben ook trots op mijn ongeboren dochter van 33 weken, dat ze, ook al is ze ingedaald, tóch mijn ribben weet te bereiken én mij maagzuur weet te bezorgen. Dat ze een draaitol is die mijn buik maar weinig rust geeft. Dat ze nú al eigenwijs is: al is ze nog zo aan het bewegen, als er een hand op m'n buik komt, houdt ze meteen op. Ik verheug me ontzettend op haar komst!
Ik ben ook trots op mijn ongeboren dochter van 33 weken, dat ze, ook al is ze ingedaald, tóch mijn ribben weet te bereiken én mij maagzuur weet te bezorgen. Dat ze een draaitol is die mijn buik maar weinig rust geeft. Dat ze nú al eigenwijs is: al is ze nog zo aan het bewegen, als er een hand op m'n buik komt, houdt ze meteen op. Ik verheug me ontzettend op haar komst!
zondag 15 februari 2009 om 13:47
Ik ben ontzettend trots op mn kleine meisje van 4,5 maand omdat ze een week lang ziek is geweest maar toch vrolijk en gezellig bleef. Daarnaast ben ik gewoon heel erg trots dat ik haar mama ben! Mama van het allerliefste, mooiste, leukste, grappigste en meest bijzondere babymeisje! (maar dat vinden vast alle mama`s)

zondag 15 februari 2009 om 19:01

zondag 15 februari 2009 om 19:17
ooh, wat een super topic:)
Ik ben verschrikkelijk enorm ontzettend trots op ons meisje van 5 jaar. Ze heeft al vanaf haar geboorte last van terugkomende ontstekingen enz. En is pas vorig jaar juli eraan geholpen. En ze heeft zich zo enorm goed gehouden!!
Er is zowiezo afgelopen jaar erg veel gebeurd in ons leven en ze heeft zich er heel goed doorheen geslagen. Op school doet ze het goed, ze is erg leergierig. En als ik naar haar kijk als ze een poging doet om te lezen, gloei ik gewoon van trots, mijn meissie...
Onze zoon van 2 jaar en 8 maanden is een super sociaal en altijd vrolijk mannetje. Leert veel van zijn zus. Praat nu al 5 en 6 woords zinnen, telt tot 15 en is verschrikkelijk bijdehand.
Heeft zich ook goed door het afgelopen jaar heen geslagen, ook toen zijn zus een week in het ziekenhuis lag. En mama en papa toen erg weinig zag.
En als hij spontaan naar me toekomt om te knuffelen en erbij zegt: Mama de liefste van wereld....
Mijn moppies zijn gewoon de allerliefste en mooiste en knuffeligste van de hele wereld!
(net zoals de rest van de kinderen in dit topic )
Ik ben verschrikkelijk enorm ontzettend trots op ons meisje van 5 jaar. Ze heeft al vanaf haar geboorte last van terugkomende ontstekingen enz. En is pas vorig jaar juli eraan geholpen. En ze heeft zich zo enorm goed gehouden!!
Er is zowiezo afgelopen jaar erg veel gebeurd in ons leven en ze heeft zich er heel goed doorheen geslagen. Op school doet ze het goed, ze is erg leergierig. En als ik naar haar kijk als ze een poging doet om te lezen, gloei ik gewoon van trots, mijn meissie...
Onze zoon van 2 jaar en 8 maanden is een super sociaal en altijd vrolijk mannetje. Leert veel van zijn zus. Praat nu al 5 en 6 woords zinnen, telt tot 15 en is verschrikkelijk bijdehand.
Heeft zich ook goed door het afgelopen jaar heen geslagen, ook toen zijn zus een week in het ziekenhuis lag. En mama en papa toen erg weinig zag.
En als hij spontaan naar me toekomt om te knuffelen en erbij zegt: Mama de liefste van wereld....
Mijn moppies zijn gewoon de allerliefste en mooiste en knuffeligste van de hele wereld!

(net zoals de rest van de kinderen in dit topic )
zondag 15 februari 2009 om 19:18
zondag 15 februari 2009 om 19:19
Ben ontzettend trots op m'n meisje van zeven maanden.
Gewoon om wie ze is.
De blijdschap elke morgen als ze me ziet en haar hoofdje nog even tegen mijn schouder aanlegd en als ze dan kroelt door mijn haar.
De manier waarop ze zingt bij het gitaarspel van mijn man.
De "gesprekken" die ze met de kat voert.
De manier waarop ze trots kijkt als ze probeert te staan.
Van mij hoeft ze niets; alleen maar zichzelf blijven.
Gewoon om wie ze is.
De blijdschap elke morgen als ze me ziet en haar hoofdje nog even tegen mijn schouder aanlegd en als ze dan kroelt door mijn haar.
De manier waarop ze zingt bij het gitaarspel van mijn man.
De "gesprekken" die ze met de kat voert.
De manier waarop ze trots kijkt als ze probeert te staan.
Van mij hoeft ze niets; alleen maar zichzelf blijven.

zondag 15 februari 2009 om 19:53
quote:Purrrfect schreef op 15 februari 2009 @ 19:18:
Aaah, wat een lief topic is dit!
Trots ben ik op mijn zoon van 16, omdat hij nadat hij uit was geweest met een vriendin (geen verkering) eerst netjes haar naar huis had gebracht en daarna zelf pas naar huis toe kwam. Dan hoefde ze niet alleen door het stadspark.
Kijk, die heb je goed opgevoed!
Aaah, wat een lief topic is dit!
Trots ben ik op mijn zoon van 16, omdat hij nadat hij uit was geweest met een vriendin (geen verkering) eerst netjes haar naar huis had gebracht en daarna zelf pas naar huis toe kwam. Dan hoefde ze niet alleen door het stadspark.
Kijk, die heb je goed opgevoed!
maandag 16 februari 2009 om 20:34
Ben walgelijk trots op mijn Oudste. Was me al flink aan het inlezen op een traject naar een dyslexieverklaring. Voor spellen haalde hij E. (uit A t/m E) en voor begrijpend lezen haalde hij weliswaar C, maar het ging niet echt smooth of zo, hij loopt ook een paar AVI niveau's achter op de rest van de groep.
Haalt' ie me toch een C voor spelling! En een A! voor begrijpend lezen.
Ga zo door, jongske.
Haalt' ie me toch een C voor spelling! En een A! voor begrijpend lezen.
Ga zo door, jongske.