Walgelijk trots zijn op je kind...

13-02-2009 22:23 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit mag vast wel even... Even lekker pronken, mag het?

Mijn dochter (groep 6) heeft gisteren dé voorlees wedstrijd, (ja, zo'n ouderwetsche voorlees wedstrijd waarbij je de zaal moet entertainen en aan moet kijken, tijdens het lezen van een smeuïg verhaal) van haar héle school gewonnen. Ook de koters van groep 7 en 8 heeft ze verslagen! Heerlijk....

De gouden medaille!!

Morgen zwemt ze af voor haar B-diploma, gaat ze linea recta door voor haar C en traint ze ook nog 2 keer per week voor haar waterpolo wedstrijden...

Gatverdamme, wat ben ik trots! En dat voor een ontaarde moeder...

Vertel, waar zijn jullie trots op...bij jullie kids? Schroom niet!

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Bruja78 schreef op 13 februari 2009 @ 22:44:

Hihi! Dan wordt het op de bruiloft een heel lang herinneringen-verleden verhaaltje Whopper Dat hoeven we echt niemand meer te vertellen hoor; het hele dorp weet dat Nugget en Nikki uitgehuwelijkt zijn. Iedereen weet dat ze al vijf-en-een-half jaar samen zijn. Je lacht je rot.
Er kan wat mij betreft niet genoeg worden opgeschept over je kind. Keep it coming. Dat geklaag altijd over die koters op allerlei topics gaat me recht door mijn ziel, echt....
anoniem_42326 wijzigde dit bericht op 13-02-2009 22:50
Reden: als je kint typt ipv kind dan is het tijd om naar bed te gaan......
% gewijzigd
Muis, 6, heeft voor een vriendinnetje een minitaartvorm in de vorm van een hart gekocht, en een melkopschuimertje als garde, en prinsessecakemix erbij.

Hoop dat vriendinnetje net zo van bakken houdt als hij
ik ben vreselijk trots op mijn ventje die vanmorgen is geopereerd aan zijn amandelen. Hij was zo stoer. Gelijk drinken en ijs eten, want dan mocht ie snel naar huis. Geen kik gegeven en alles over zich heen laten komen.
Trouwens, hierbij ook even mijn zoontje van bijna 3 ophemelen.. hij kan niet achter blijven;

wanneer ik heel erg trots en blij ben door mijn lieve kleine jongste, is wanneer wij samen gaan slapen en hij zich helemaal verheugd dat hij mij in bed mag. Kneuter de kneuter, kroelie woelie, en zo beweegt hij zich dan ook..alvast in bed. Voorpret, zeg maar. Zodra ik in bed stap neemt hij mijn hoofd in zijn handjes, aait mijn voorhoofd, en zegt..hou van jou...slaap lekker...mama.

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....kwijl, kwijl.. dan ga ik kapot.

Dat begrijpen jullie wel!

Nou goed. Laten we wel zijn...zodra hij daarna mega ligt te snurken, en spastisch ligt te bewegen smijt ik hem dan vervolgens in zijn eigen bed, geheel geïrriteerd...maar toch.. Dat momentje had ik dan ff..

God, I love my kids...
oja en super trots op zijn kleine zusje van 1, die hem duidelijk heeft gemist vandaag en alleen maar kusjes en allerlei speelgoedjes bij hem kwam brengen
Mamzelle, wat lief heeft hij dat zelf bedacht?

En Kikkie, stoer zeg. Mijn zoon heb ik dinsdag naar het ziekehuis moeten slepen, huilend, om bloed te prikken. Hartverschuerend was het. En boos....BOOS dat hij op me was dat ik hem dat aandeed. Met z'n vieren hebben we hem vast moeten houden. Echt heel zielig. Geen bikkel dus.

Aaaaaah LVeR, wat zoet. Wat zijn zonen lief he, voor hun moeder.
Wat een leuk topic

Mag ik ook gruwelijk en walgelijk trots zijn op mijn nichtje van 6,5? Ze is echt mijn oogappeltje (ok, nichtje van 4 en neefje van 1 zijn ook heel leuk hoor )

Ze is de beste van de klas en kent nu 'alle woorden'. Ze leest vloeiend het boekje voor die ze van mij Sinterklaas heeft gekregen maar die ze pas tegen de zomer zou moeten kunnen lezen. En verder is ze gewoon ontzettend stoer ondanks de spanningen thuis.

Het allerleukste is dat ze mij direct belt als ze mag afzwemmen / als haar tand eruit is / als ze een carnavalkostuum van m'n moeder heeft gekregen etc.
Zoontjes zijn heel anders dan dochters, niet minder...maar koninklijk! Zo heb ik dat ervaren... als heel anders.
whopper ik had het ook echt niet verwacht, hij heeft me vandaag echt verrast. Ik hoorde de kindjes voor hem wakker worden uit de narcose en dacht "ojee krijg ik dat zo ook" maar geen kik. En dan ook nog met een zacht stemmetje "sorry" zeggen tegen de zuster omdat hij moest spugen.
kikkie...heel stoer inderdaad...dat is niet niks. Mannen!! Kerels!
Koninklijk. Dat doet me ergens aan denken.

Paaien, dat doen ze, die kleine mannen. Deelt de AH smurfen uit? Dan spreekt hij de cassiere aan met 'majesteit' en krijgt hij meteen een handje vol. Wil hij iets van me? Noemt ie me schoonheid.

En dat met 6 jaar.

Oei oei oei..........
quote:whopper schreef op 13 februari 2009 @ 22:56:

Mamzelle, wat lief heeft hij dat zelf bedacht?

Jaaah, daarom juist.. nou ja, de cakemix heb ik hem zelf aangeraden maar die lag dan ook niet in die winkel.
Mijn dochter, destijds 3, jankte de hele boel bij elkaar... ook bij haar keel (en neus) amandelen
quote:kikkie1 schreef op 13 februari 2009 @ 23:00:

whopper ik had het ook echt niet verwacht, hij heeft me vandaag echt verrast. Ik hoorde de kindjes voor hem wakker worden uit de narcose en dacht "ojee krijg ik dat zo ook" maar geen kik. En dan ook nog met een zacht stemmetje "sorry" zeggen tegen de zuster omdat hij moest spugen.

Aaaaaaaaaahhhhhh. Wat zoet.

Nugget mocht een speeltje uit de grabbelton, maar er zat alleen spul in voor 'babies' vond hij. De prikzuster opende een kast met wat spulletjes voor wat oudere kindjes en hij mocht een spelletje uitzoeken. ' dat was dan wel weer aardig' zei hij onderweg in de auto. Maar verder vond hij haar gemeen met nog een dikke traan op zijn wang. Wat kunnen ze dan weer klein zijn he, die grote jongens.
Wat een leuke kinderen hebben we zeg.
Nou, weet je wat gek was..Whopper...toen ik mijn zoon baarde voelde dat als koninklijk. Als een soort god, een prins, een man, een koning. Zo heb ik dat echt ervaren. Waarschijnlijk nog helemaal leip van de barings toestanden, totaal niet reëel, maar dit weet ik nog wel goed.X-D
trots op zoon, 2 jaar en bijna tien maanden, omdat hij, naast dat hij zo lief en stoer tegelijk is ook puzzels legt van 104 stukjes .

trots op zijn zusje van 15 dagen oud, gewoon omdat ze zo mooi en lief is
Ik heb geen vergelijk. Ik weet alleen dat ik me sowieso rijk voelde en dat hij dol is op zijn moeder en morgen ochtend heel vroeg weer aan mijn kant erbij kruipt, dus ik ga slapen. Droom lekker vannacht over jullie moppies
quote:sam79 schreef op 13 februari 2009 @ 23:09:

trots op zoon, 2 jaar en bijna tien maanden, omdat hij, naast dat hij zo lief en stoer tegelijk is ook puzzels legt van 104 stukjes .

trots op zijn zusje van 15 dagen oud, gewoon omdat ze zo mooi en lief is

Dat meen je niet. 104 stukjes? Met 2 jaar?

Nee....

Kleine knappert!
WAT een leuke kindertjes!! Hoezo is het moederschap zwaar???

Overigens, die van mij zei vandaag dat hij voor helemaal niemand een kaartje ging schrijven, want hij is toch niet verliefd

Oh ja! Ook zo leuk, toen hij 2 was voor het eerst naar de sinterklaasintocht. Komt Piet aanzetten met een hele hand pepernoten, hij zoekt er 1 uit en zegt 'dankuwel'. Je had die kop van Piet moeten zien
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Zonen zijn zo bijzonder, zo voel ik het ook. Ik heb een zeer diepe, intense band met mijn grote knul van bijn 11. Wij zijn echt twee handen op een buik, altijd al geweest.

Bij dochter voel ik meer een soort bewondering, naast dat het natuurlijk mijn lieve kleine meisje is. Het is echt een plaatje om te zien en ik zie hoe positief mensen op haar reageren. Zij is toch nog onverwacht in ons leven gekomen (toen we dachten dat het het niet meer zou gebeuren) en ik ben iedere dag nog verwonderd over haar. Ik moet bij haar wel oppassen dat ik niet alles leuk vindt wat ze doet..
Bruja, haha, wat een bescheiden ventje.

En Sam, dat meen je niet; zo'n grote puzzel?? Wauw!
quote:whopper schreef op 13 februari 2009 @ 23:02:

Koninklijk. Dat doet me ergens aan denken.

Paaien, dat doen ze, die kleine mannen. Deelt de AH smurfen uit? Dan spreekt hij de cassiere aan met 'majesteit' en krijgt hij meteen een handje vol. Wil hij iets van me? Noemt ie me schoonheid.

En dat met 6 jaar.

Oei oei oei..........

Haha! Dat klinkt als de oudste zoon (4 jr) van Sunlight!!

Hij kwam naar me toe, legde zijn armpjes om mijn nek en zei: "ik vind je lief, ik heb je gemist" en gaf me kusjes.

Hoe lief is dat? Vooral omdat het de 1e keer was dat ik bij Sunlight was
ja ja een echte cars puzzel. nu verdenk ik hem er wel van dat hij hem "uit zijn hoofd" kent, maarja is dat niet even knap?

en hij is ook zeer onbevreesd in het zwembad, hij mocht laatst aan het hele klasje laten zien hoe goed hij van de kant af kon springen. ik begin nog steeds te gloeien van trots als ik daaraan terug denk. mijn kleine held, zoooo dol op hem.

zucht. wat gaat dat toch makkelijk, dat opscheppen over je kind...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven