wanneer beginnen de zwangershapsverschijnselen???

09-12-2008 21:53 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo dames ik heb even een vraag:

ik ben al een tijdje gestopt met de pil en hebben op de goede dagen "geklust" nu weet ik niet meer precies wanneer ik voor t laatst ongesteld was maar naar mijn id ongeveer 4 tot 5 weken heb verder geen zwangerschapskwaaltjes en wil ook nog even w88 met testen... maar kun je zwanger zijn en dan nog geen kwaaltjes hebben? of begint dat juist vannaf dat je kunt testen?

groetjes
Ik had al 'kwaaltjes' een week voordat ik kon testen, maar ik denk dat dat voor iedereen anders is...!
Als je een koter wilt kun je beter neuken dan klussen....
668, the neighbour of the Beast
hier ook al kwaaltjes voor de test. Zegt echter niets. Een vriendin van mij heeft nergens last van gehad.
Ik heb er zo'n 6 maanden over gedaan om zwanger te worden en alle keren voelde ik wel iets....maar ja je bent ook met de pikl gestopt en dat zorgde bij mij ook nog wel voor wat veranderingen dus kon mn vinger niet echt op leggen.

Grappige was dat toen ik echt zwanger was, ik eigelijk vantevoren niks gevoeld had, begon pas het een en ander te voelen een tijdje na de positieve test.

Maar weet je, het blijft altijd gissen want de een voelt vanalles en de ander niks.....pos, test ik het enige wat echt zekerheid geeft uiteindelijk.

Dusssss ik zou zegggen koop en test dan weet je genoeg
Bij alle 2 de zwangerschappen heb ik niets, nada in de gaten gehad tot dat ik toch maar eens naar de huisarts ging omdat ik niet meer ongesteld werd.

De eerste keer was na jaren lang de pil slikken en de 2e keer nadat we het zwanger worden hadden opgegeven na veel hormoonbehandelingen en meer gedoe en ik weer met de pil wilde beginnen. ( ik wilde niet elke maand toch stiekem de hoop krijgen dat ik heel misschien toch zwanger zou zijn, teleurstelling zou te groot zijn)

Beide keren was ik ongeveer 8 weken zwanger... En dolgelukkig ermee, uiteraard
Hier begonnen de weinige kwaaltjes die ik had pas bij een week of 7. Toen wist ik dus al even dat ik zwanger was. Is dus bij iedereen verschillend. Ik zou zeggen waag er een testje aan, dan pas krijg je zekerheid :-)
bedankt voor jullie snelle reacties! ik w8 nog een weekje af en dan toch maar een test halen!

groetjes
Maar als je zo precies weet wat je vruchtbare dagen zijn geweest om te "klussen" dan weet je toch ook precies wanneer je laatste ongesteldheid was? Maar jij "denkt" dat het ongeveer 4 of 5 weken geleden was?
Eens met toetyfroety....ik zal geen week meer wachten met een zwangerschapstest.

Als jij een gemiddelde cyclus hebt dan kon je toch allang testen? Waarom nog een week wachten?
quote:manny23 schreef op 09 december 2008 @ 21:53:

hallo dames ik heb even een vraag:

ik ben al een tijdje gestopt met de pil en hebben op de goede dagen "geklust" nu weet ik niet meer precies wanneer ik voor t laatst ongesteld was maar naar mijn id ongeveer 4 tot 5 weken heb verder geen zwangerschapskwaaltjes en wil ook nog even w88 met testen... maar kun je zwanger zijn en dan nog geen kwaaltjes hebben? of begint dat juist vannaf dat je kunt testen?

groetjeswAt un taalg3bruik. Ik zOu je ei in een maNdje leggen en er oP gaAn zittuh, dan komtie van zelluf Uit, alS ju maar laNg genoeg w8.
quote:Spinster schreef op 09 december 2008 @ 23:30:

[...]

wAt un taalg3bruik. Ik zOu je ei in een maNdje leggen en er oP gaAn zittuh, dan komtie van zelluf Uit, alS ju maar laNg genoeg w8.
The time is now
Manny23:Wist jij nog niet dat het woordje klussen op Viva algemeen verboden is ?

Oei oei niet het regelement gelezen dus

Maarre hier pas met 6 a 7 weken kwalen dus zou het gewoon even afwachten als ik jou was en pas testen als dat de tijd daarvoor is.

Dus ja je kan zwanger zijn zonder kwaaltjes en dat die pas later of helemaal niet komen.
14 dagen na je eisprong komt je menstruatie. (bij iedereen gelijk, mits redelijk normale cyclus) ) Als je je vruchtbare dagen wist kun je nu eenvoudig berekenen wanneer je ongesteld had moeten worden. Als je daar al een dag of 3 voorbij bent zou ik toch een test doen.
Ik had de hele zwangerschap geen enkel kwaaltje.

We waren wel aan het klussen maar toch kwam het

als 'onverwachts'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven