Wanneer box weg?
zondag 26 april 2009 om 08:20
Hoi,
ik twijfel om de box weg te doen. Ons zoontje is nu 16 maanden en zit er eigenlijk nooit meer in. Alleen laatst kwam een man gordijnen opmeten en toen "moest"er even in en hield dat overigens goed vol ongeveer 15 minuten lekker gespeeld. Maar dat gebeurt eigenlijk nooit meer is ook niet echt nodig. Wat zijn jullie ervaringen?
Groetjes
ik twijfel om de box weg te doen. Ons zoontje is nu 16 maanden en zit er eigenlijk nooit meer in. Alleen laatst kwam een man gordijnen opmeten en toen "moest"er even in en hield dat overigens goed vol ongeveer 15 minuten lekker gespeeld. Maar dat gebeurt eigenlijk nooit meer is ook niet echt nodig. Wat zijn jullie ervaringen?
Groetjes
zondag 26 april 2009 om 08:35
Je kunt hem toch gewoon weg halen? Haal dat ding lekker uit elkaar en berg hem op / zet hem ergens anders neer. Mocht je er achter komen dat je de box toch mist, dan zet je hem toch zo weer terug (nou ja, even in elkaar zetten dan). En als je hem na een paar weken of een maand nog niet gemist hebt, dan kun je de box helemaal opbergen / verkopen / whatever.
zondag 26 april 2009 om 08:56
Zoon was 1,5 toen ik merkte dat de box eigenlijk meer als opslagplaats werd gebruikt. Maar nr 2 was al onderweg en had geen zin om hem voor die paar maandjes op te ruimen.
Maar deze keer ruim ik hem wel eerder op tenzij zoontje aangeeft dat hij er zélf nog in wil!
Zou hem dus gewoon opruimen en klusjes waarbij je je zoon niet kan gebruiken doen als hij op bed ligt.
Maar deze keer ruim ik hem wel eerder op tenzij zoontje aangeeft dat hij er zélf nog in wil!
Zou hem dus gewoon opruimen en klusjes waarbij je je zoon niet kan gebruiken doen als hij op bed ligt.
zondag 26 april 2009 om 10:40
zondag 26 april 2009 om 11:14
Mijn dochter is nu 19 maanden en ik heb de box nog steeds staan voor als ik even naar boven moet ofzo. Ze zit momenteel in een ontzettende klim- en ontdekkingsfase en ik durf haar niet alleen in de huiskamer te laten. Dus ik laat m nog even staan tot deze fase een beetje voorbij is. Ze vind het trouwens ook niet erg om even in de box te zitten.
zondag 26 april 2009 om 11:59
Mijn dochter is nu 18 maanden en zit elke dag nog wel een half uurtje in de box. Ze speelt dan met de duplo en vindt het ook wel prima. Over een paar weken komt ons tweede kindje en kan dochter er natuurlijk niet meer in. Als er geen tweede was gekomen zou ik de box ook nog niet opgeruimd hebben. Ik vind het ideaal voor als ik aan het koken ben bijvoorbeeld.
zondag 26 april 2009 om 14:06
Onze zoon is 15 maanden en onze dochter 1 maand en de box is voor onze zoon! Juist omdat nummer 2 er is, is het super dat nummer 1 nog tijdens de voedingen enz. in de box kan.
Hij vermaakt zich er ook prima, dat scheelt. En mijn dochter ligt vaak in de kinderwagen die in de woonkamer staat of op een boxkleed op de grond.
Dus dat is ook nog een mogelijkheid voor mensen die een tweede op komst hebben.
Hij vermaakt zich er ook prima, dat scheelt. En mijn dochter ligt vaak in de kinderwagen die in de woonkamer staat of op een boxkleed op de grond.
Dus dat is ook nog een mogelijkheid voor mensen die een tweede op komst hebben.