wanneer in tent naast caravan?

26-07-2009 22:02 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf welke leeftijd vinden jullie dat een kind in een tentje kan naast de caravan?

Mijn zoon van 6 begon er vanmiddag ineens over, maar vind hem ergens nog wel jong, maar zie ook wel voordelen...
Ik vind 6 wel erg jong.

Mijn broer was 12 toen hij alleen in een tent mocht.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vind zes ook best jong, op die leeftijd zijn ze nog makkelijk door vreemden mee te nemen, ookal staat hij vlak naast de caravan. 10, 12 vind ik een redelijk leeftijd, afhankelijk van het gedrag van het kind.
Bedankt voor de reacties

We vonden het ook jong, maar was benieuwd wat de gemiddelde leeftijd was. We laten hem lekker nog een paar jaartjes bij ons in de caravan.
Ik was 9 jaar, ouders in caravan, m'n twee zusjes in een tent en ik helemaal alleen in een tent....vond het echt heeel stoer!

6 jaar is wel erg jong!
Mijn eerste reactie was, waarom neem je dan een caravan mee, als je in een tent gaat slapen?

Maar het gaat over de kinderen.

Laat hem een keertje in de achtertuin in een tent slapen voor de lol.

Of als je dat eng vind, zet je de tent in de woonkamer op en laat je hem daar slapen.

Is ook al reuze spannend en leuk.
Je kunt ook een keer als ouders samen in een tent gaan liggen en hem alleen in de caravan laten. Dan moet je dat caravanbed natuurlijk wel willen opgeven. Maar dan is het wel veilig(er) én hij slaapt lekker stoer in z'n eentje!
Mijn dochter was 8 bijna 9 jaar toen ze in een tentje naast de caravan wilde slapen, vonden wij ook te jong, maar al haar vriendinnetjes op de camping deden het, dus heb haar eerst laten "oefenen" bij een vriendinnetje. Ze vond dat helemaal te gek en wilde dus ook een tentje, wij een tentje gekocht en het is altijd heel erg goed gegaan. Ook haar zusje ( 6 ) en neef ( 8 bijna 9 ) wilde er heel graag in slapen en dat ging wonderbaarlijk helemaal goed. Wel hebben we gezegd dat wij s'nachts de caravan niet op slot deden en mochten ze bang zijn/worden of er is iets anders aan de hand ( plassen, poepen e.d ), dat ze altijd naar binnen konden komen. Nooit niks geks meegemaakt.
Ik vind het sterk afhangen van het kind.

Waarom niet gewoon een tentje meenemen en proberen?

Of ben je echt bang, dat hij wordt meegenomen door vreemden?

Ik vind dat altijd van die irreele angsten, eerlijk gezegd.
[quote]Elyane schreef op 26 juli 2009 @ 23:00:

Ik vind het sterk afhangen van het kind.

Waarom niet gewoon een tentje meenemen en proberen?

Of ben je echt bang, dat hij wordt meegenomen door vreemden?

Ik vind dat altijd van die irreele angsten, eerlijk gezegd.[/quote]

Ik ook, ze nemen zomaar geen kind mee uit een bijzettentje hoor, ik heb het nog nooit gehoord in ieder geval.

Wij slapen altijd met het raam open en het tentje staat als het ware onder het open caravanraam dus je hoort wel gauw genoeg of er wat aan de hand is.
Jaren geleden stond ik met vrienden op een camping, verderop stond een echtpaar met een dochter van 13. Ouders in caravan, dochter in tentje er naast. Keurige mensen, leuke dochter. Pittig grietje.

Die dochter wachtte tot haar ouders gingen pitten en daarna ging zij over de camping lopen schooien. Ze zocht met name tenten op met kerels die sterke drank hadden.

Ze kwam ook bij mij en mijn vrienden (zo rond half vier 's nachts) maar wij hebben haar weggestuurd. Dus ging ze naar de volgende tent. Die ouders hadden geen idee wat dat kind uitspookte.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Zodra je je kind te oud vindt om jullie te horen neuken. Of is dat heel onnozel gedacht?
DS: dat is schuld van de ouders, niet van kind....!

Ik zelf was 9 toen ik voor het eerst (samen met broer van 12) in de tent ging. Het jaar erna hadden we beiden onze eigen tent

Zoals Zuigstengel al zegt; hier ook de tenten onder het (open!) raam van de caravan waar paps en mams sliepen. Mocht er iets zijn, een gil en ze waren er al.

Nooit iets gebeurd overigens, behalve natte voeten of een spin

Afgelopen week ben ik met Sarahzoon (3) in de tent in de achtertuin geweest, maar dat vond ie toch wel eng. Ondanks zijn stoere praatjes dat ie wel met mama in de tent wilde slapen, kwam er toch na 1,5 uur een klein stemmetje "mama eigen bed slapen?"

Mijn held
quote:rider schreef op 26 juli 2009 @ 23:22:

Zodra je je kind te oud vindt om jullie te horen neuken. Of is dat heel onnozel gedacht?Kan een kind ook te jong zijn om je te horen neuken dan?
Dochterlief van net 8 slaapt ook in tentje... als ze dat wil, wil ze liever in de caravan kan dat ook geen probleem, was vorig jaar ook het geval. Tentje staat idd onder het raam ( deze staat iets open) en mocht er dus iets zijn kan ze roepen of binnen komen, deur staat altijd open. Maar moet er wel eerlijk bijzeggen dat ik het zelf nog wel "eng" vind... Niet dat ik bang ben dat er mannen zijn die haar uit de tent halen ofzo, maar met slecht weer.... dat we haar niet horen ... dat vind ik dan "eng".
quote:Sarah Scott schreef op 26 juli 2009 @ 23:24:

[...]

Kan een kind ook te jong zijn om je te horen neuken dan? Nee
quote:Donkeyshot schreef op 26 juli 2009 @ 23:20:

Jaren geleden stond ik met vrienden op een camping, verderop stond een echtpaar met een dochter van 13. Ouders in caravan, dochter in tentje er naast. Keurige mensen, leuke dochter. Pittig grietje.

Die dochter wachtte tot haar ouders gingen pitten en daarna ging zij over de camping lopen schooien. Ze zocht met name tenten op met kerels die sterke drank hadden.

Ze kwam ook bij mij en mijn vrienden (zo rond half vier 's nachts) maar wij hebben haar weggestuurd. Dus ging ze naar de volgende tent. Die ouders hadden geen idee wat dat kind uitspookte.

Was ze blond, bijdehand en heette ze Djoels?

Ik zelf mocht vanaf een jaar of 8 samen met mijn zus in de tent. Zus was toen 14, ik was het alibi voor mijn zus, die ging 's nachts de hort op.... kijk, goed voorbeeld doet volgen, dat ging ik later ook doen.... kwam ik opeens Donkeyshot tegen op de camping, hij wilde niet eens zijn biertje met me delen!
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven