wanneer zelf eten?
zondag 1 februari 2009 om 19:53
Onze spruit is 15 mnd en op de chreche waren ze verbaasd dat hij nog niet zelf kon eten.
Eigenlijk waren we daar nog niet zo mee bezig.
Ja, zijn bammetje, die eet hij soms zelf op, maar heel vaak beland de helft op de grond en is het meer spelen dan eten, maar het warm eten en yoghurt nog niet.
Wanneer ging jullie spruit zelf eten en hoe heb je dat aangepakt?
Eigenlijk waren we daar nog niet zo mee bezig.
Ja, zijn bammetje, die eet hij soms zelf op, maar heel vaak beland de helft op de grond en is het meer spelen dan eten, maar het warm eten en yoghurt nog niet.
Wanneer ging jullie spruit zelf eten en hoe heb je dat aangepakt?
dinsdag 3 februari 2009 om 16:46
Q, met een vork bedoel ik ook niet een metalen vork hoor! Gewoon zo'n plastic ding waar je niemand mee zou kunnen bezeren al zou je het willen! En open beker doe ik hier ook lang niet altijd. We oefenen er wel regelmatig mee. En oefenen met een gewone beker in bad! Ik heb een supersimpele tuitbeker zonder antileksysteem en zonder handvaten en die is hier favoriet.
Wyfke, met dank aan de Spock bijbel dus haha. Sommige dingen eet ze wel uit de hand, zoals fruit, maar avondeten en yoghurt toch echt met een lepel. Dat wil ze zelf ook en dan leert ze het ook gelijk.
Wyfke, met dank aan de Spock bijbel dus haha. Sommige dingen eet ze wel uit de hand, zoals fruit, maar avondeten en yoghurt toch echt met een lepel. Dat wil ze zelf ook en dan leert ze het ook gelijk.