Wat is dit..? Zwanger..?

16-06-2009 11:57 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik lees al een tijdje mee en heb me nu toch uiteindelijk maar aangemeld! Ik stel m'n vraag maar op deze pijler omdat het toch gaat over kindjes en zwangerschap.

Ik heb een vraagje en hoop dat jullie mij kunnen helpen. M'n vriend en ik hebben besloten voor een baby te gaan! Ik ben eind mei gestopt met de pil. Vervolgens werd ik 1 juni ongesteld, dat duurde netjes drie dagen zoals altijd. Toen heb ik per ongeluk woensdag 10 juni 1 pil (mycrogynon30) geslikt. Stom natuurlijk maar hij lag nog naast m'n vitaminen en foliumzuur potjes en zonder te denken pakte ik er een. Dom, maar verder heb ik er geen aandacht aan besteed.

Afgelopen zondag 14 juni kreeg ik opeens wat last van bloedverlies. Eerst heel weinig en uiteindelijk maandag wat meer (nog steeds niet enorm veel) en vooral bruinig (sorry, vies verhaal) en vrij slijmerig bloed en afscheiding. Vandaag is het helemaal gestopt en heb ik nergens last meer van. Verder heb ik de afgelopen maand iedere dag sex gehad met mijn vriend.

Weet iemand wat dit geweest kan zijn? Zal het te maken hebben met die ene pil die ik geslikt heb? Een tussentijdse bloeding? Of nu al zwanger?

Alvast bedankt!
Ik denk dat het te maken heeft met ontpillen. Het kan even duren voor je menstruatie weer normaal is.

En voor de zekerheid kan je over een week of 2 een zwangerschapstest doen.
quote:Syphire schreef op 16 juni 2009 @ 11:57:

Verder heb ik de afgelopen maand iedere dag sex gehad met mijn vriend. Wil je zó graag zwanger worden, of hebben jullie gewoon zoveel zin in elkaar??? In het eerste geval; seksen om de dag is beter. En in het tweede geval: enjoy!
Grote kans dat je nog moet ontpillen maar het kan ook een ovulatiebloeding zijn. Goed dat je veel gesekst hebt dan :-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
Nee ik denk niet dat je zwanger bent. Je cyclus is inderdaad verstoord door het ontpillen. Die ene pil zal niet zoveel gedaan hebben.
Thanks voor de snelle reacties meiden!

@Sarah Scott: haha! We doen het eigenlijk meestal iedere dag, lekker voor het slapen gaan. Maar nu we voor een kindje gaan is het natuurlijk extra leuk! Maaruh.. is om de dag dan beter? Waarom?
Waarschijnlijk ben je niet zwanger. Maar dat kan je pas met zekerheid zeggen als je nog even geduld hebt, tot je eind juni gewoon een test kan doen. Het is pas twee weken geleden dat je ongesteld bent geweest namelijk!

En iedere dag seks...
Tadaa! Daar is je antwoord al...

Niet te vaak

Constant vrijen, zelfs als je ovuleert, zal je kans op een zwangerschap niet verhogen. Bij sommige mannen vermindert namelijk het aantal zaadcellen als ze te veel ejaculeren. Als je telkens een dag tussen laat, heb je de beste kansen op een zwangerschap. Te strakke kledij of te veel warme baden kunnen de kwaliteit van het sperma negatief beïnvloeden. Daarnaast kunnen ook zijn gsm-gewoonten slecht zijn voor de zaadkwaliteit.
Dank @ Ring
Dank je Ring1981!

Dat heb ik dus nooit geweten! Wat zal m'n vriend balen als ik hem dat vertel, haha!
You're welcome.

En daarnaast: het moet ook wel leuk blijven he? Als je onverhoopt langer moet wachten op een zwangerschap wordt het vaak wel een verplichting. Kan je het beter een beetje rustig opbouwen en de lol erin proberen te houden...

Succes in ieder geval!
Ik zou gewoon iedere dag blijven vrijen hoor, als de sperma kwaliteit van je vriend gewoon normaal is, is dit zeker geen probleem
@ Noula_: Voorlopig doen we dat ook gewoon hoor. Het is leker en het ontspant en we zijn toch pas net bezig voor een baby dus we hebben alle tijd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven