Wat is niet toegestaan op Viva.nl?

20-10-2009 20:02 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even de regels gelezen die er gelden op dit forum, maar beledigen is toch echt niet toegestaan hier. Is het nou echt nodig om iemand die anders denkt dan gemiddeld zo aan te vallen? Triest vind ik het.

Wat is niet toegestaan op Viva.nl?

- Het beledigen en provoceren van mede-bezoekers
Vertel eens wat je écht wilt zeggen.
Geef je nu in je openingspost zelf al het antwoord op je vraag?

Handig.
Iemand die zomaar dit topic aanklikt heeft geen idee op welke discussie jij doelt, marmalot.

Normaalgesproken is dat wel terug te vinden, maar jouw nick is nieuw, dus dan is het gissen waar het over gaat hier...
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik ben inderdaad niet goed aangesloten hier... is het de moeite waard om bijgepraat te worden? Proef ik hier een voorzichtige rel?
Je vraagt er wel om met zo'n topic.
Wie wordt waar beledigd???
quote:mmmoi25 schreef op 20 oktober 2009 @ 20:17:

Wie wordt waar beledigd???Ik ben ook benieuwd! Dan kunnen we (Angels) tenminste weer eens wat doen
Waar gaat dit over?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Wie, wat, waar? Op welk topic moet ik zijn?
Dank je wel Moonlight82 dat je mij even uitlegt dat het zo niet duidelijk is wat ik bedoel. En ja Hemera dat heb je goed gezien, ik heb het antwoord er gelijk maar even bijgezet, dat leek me idd handig voor de mensen die de regels nog niet gelezen hadden. Het gaat om het volgende: Ik heb een discussie gelezen waarin mammamaaike aangeeft dat ze liever geen kraamhulp bij de bevalling heeft. Hierop heeft zij een aantal heel veroordelende reacties gekregen. In mijn ogen gaat het commentaar echt te ver. Kunnen jullie nu achterhalen wat ik bedoel?
Ben jij dan stiekem mammamaaike?
mamamaaike, is dat niet die dame die onbegeleid wilde bevallen en niet meer op haar eigen topic reageerde?
Ik denk dat dit iemand is die ergens in een topic is beledigd, nu een nieuwe nick aan maakt, en net doet alsof ze het voor iemand opneemt?

Dusssss, wie van jullie heeft er zojuist iemand beledigd! Wil die persoon NU op staan?

Even voor de duidelijkheid, ik ben het.....niet!
Oh, ik ben weer spuit elf...
Zo heb ik nog geen idee over welk topic je het hebt. Wat ik wel proef uit je post is dat je vind dat er over het algemeen te ongezouten gepost wordt. Persoonlijk is dat nou juist één van de redenen waarom ik het hier op Viva zo prettig vind. Er worden geen doekjes voor het bloeden uitgedeeld. Als dat niet je stijl is, is dit waarschijnlijk niet je forum?
quote:nieuwenick1 schreef op 20 oktober 2009 @ 20:21:

Ben jij dan stiekem mammamaaike?

Nee dat is ze niet. Trouwens, dat zeg jíj?

@Marmalot; wanneer je eens een discussie tegenkomt waarvan jij vindt dat er regels worden overtreden; meld het dan svp bij 1 van de Angels (in dit geval dus Angel4) dan kunnen we de discussie bekijken.

Je kan daarvoor mailen naar de angels (vivaangelX@gmail.com -> X staat voor nummer 1, 2, 3, 4 of 5) of je kunt hiervoor de rapportagebutton gebruiken die je rechtsboven elk bericht kan vinden.
quote:Viva Angel5 schreef op 20 oktober 2009 @ 20:19:

[...]

Ik ben ook benieuwd! Dan kunnen we (Angels) tenminste weer eens wat doen Verveel je je? Het is een beetje tam he de laatste tijd
Dat topic is maanden oud, waarom kom je daar nu mee marmot?
quote:Lunax schreef op 20 oktober 2009 @ 20:24:

[...]

Verveel je je? Het is een beetje tam he de laatste tijd

Neuh hoor ik verveel me niet Integendeel!

En ach, stilte na de storm is wel eens fijn om even bij te komen
Is iemand veroordelen(of het reageren op een vraag?) om een keuze beledigend en provocatief?
quote:Viva Angel5 schreef op 20 oktober 2009 @ 20:28:

[...]

Neuh hoor ik verveel me niet Integendeel!

En ach, stilte na de storm is wel eens fijn om even bij te komen Mooi!
quote:Hemera schreef op 20 oktober 2009 @ 20:31:

Is iemand veroordelen(of het reageren op een vraag?) om een keuze beledigend en provocatief?Wanneer dat in niet scheldende bewoordingen gepost wordt is dat zeker niet beledigend en provocerend.
Ben niet mammamaaike

Reageer nu pas omdat ik dit onderwerp vandaag pas las (ik kwam erop via google)

En ik vind niet dat er over het algemeen te ongezouten wordt gepost (daar kan ik niet over oordelen, ik ben er nog maar net, maar er zitten hier wel grappige dames tussen...)

Het ging echt over dit specifieke geval van de onbegeleide bevalling van mammamaaike. Iemand moest voor haar opkomen, vond ik...

Ik begrijp dat ik via de angels mijn opmerking had moeten plaatsen, zodat zij e.e.a. kunnen beoordelen.

Dank voor jullie reacties, het is wel gezellig hier!
quote:Viva Angel5 schreef op 20 oktober 2009 @ 20:24:

[...]

Nee dat is ze niet. Trouwens, dat zeg jíj?

Ja, ik had niet in de gaten dat ik nog onder deze nick aangemeld was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven