waveboard voor 7 jarige

26-05-2010 22:58 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje wordt jarig en wil graag een waveboard. Heb er zelf geen verstand van, maar meneer wil zelf dus geen ripstik-board (jammer: net leuke aanbieding bij action).

Wie heeft er wel verstand van en kan goed advies geven over board voor (zijn leeftijd) klein mannetje en weet een goed verkoopadres. Op internet staat heel veel, maar voor mij is het typisch een gevalletje van bomen en het bos.

groetjes

Marion
Ik heb er zelf wel eens op gestaan; maar is geen speelgoed voor een 29 jarige kwam ik achter. Je bent simpelweg te groot om hiervoor je evenwicht te bewaren. Heb je al op internet gekeken? Is vaak goedkoper Oohw, had je al gedaan ja
poeszie wijzigde dit bericht op 26-05-2010 23:10
Reden: Betur Leezuh volgende keer
% gewijzigd
ja maar daar duizelt het me. Vandaar bomen en bos. Dus als er iemand is met verstand van waveboards, wellicht heeft die een tip.
Na wikken en wegen heb ik de originele gekocht van Streetsurfing. Deze heeft een metalen tussenstuk en is dus steviger dan de 'gemiddelde neppert'. Ook is de originele buigzamer/flexibeler en is er dus gemakkelijker op te rijden.

Mijn zoon is er erg blij mee.

Wat ook nog een voordeel is: je kunt bij het originele board losse wieltjes kopen (met ledlichtjes erin), nieuwe panelen waar je op staat (met net een ander kleurtje) dus je kind kan veranderen en zo.... vindt mijn zoon prachtig! Heeft hij ook weer eens wat te vragen voor zijn verjaardag en zo.

Succes!

(PS Ze zijn er vanaf 100 euro, maar ik heb de onze gekocht in de aanbieding en dan heb je hem vaak al voor 60 euro!)
Miss staan hier wat bruikbare tips tussen?:

nak in "Waveboard: een echte of een namaak??"

Waarom wil je zoon geen Ripstik als ik vragen mag?

Mijn miniBabe (6 jaar) heeft er 1 sinds een aantal maanden. Besteld bij sidder en je kan er hippe deckplates (stickers) bij bestellen, dan heb je gelijk een heel herkenbaar en origineel waveboard...

Een Ripstik bestaat uit 1 geheel, dus geen beweegbaar ijzeren tussenstuk in het midden.

Volgens de kenners is het moeilijker om te leren op een ripstik, maar na een paar dagen oefenen hebben ze het snel onder de knie hoor...
Ik zou denken, zoon van 7 heeft niets te willen en die aanbieding bij de Action is verdomd interessant. Het board is prima, je kunt er alles mee wat je met een echte ook kunt, in elk geval zijn al mijn drie zoons er heel content mee (Oudste is 11) terwijl ze ook klasgenootjes hebben met Streetsurfing boards. In deze prijsklasse kun je verder alleen nepperts vinden en dan (vind ik zelf) heeft Ripstik voor mij in elk geval bewezen een goede neppert te zijn.

Je kunt ook nog iets proberen met 'dan heb ik meer geld over voor je feest of je taart'. Streetsurfing is onaangenaam duur.
Mijn dochter heeft een neppert van halfords, maar die bevalt goed. Mijn zoon wilde een echte en heeft er voor gespaard.

Zo op het eerste gezicht lijken ze op elkaar, maar de echte beweegt toch wel veel soepeler en geruisloos, terwijl de neppert meer 'rammelt'. Daar zit het verschil in denk ik. De verbindingen zijn volgens mij bij een echte van iets betere kwaliteit. Maar goed ze doen het beide.

Trouwens echt een aanader hoor! Ze kunnen het heel snel!! Mijn zoon maakt al echte "wielies" (zoals hij het zelf zegt)
quote:marion10 schreef op 26 mei 2010 @ 22:58:

Mijn zoontje wordt 7 en wil graag een waveboard. Heb er zelf geen verstand van, maar meneer wil zelf dus geen ripstik-board (jammer: net leuke aanbieding bij action).Uuuh....hij krijgt (zomaar??) een waveboard en hij heeft eisen? Zou ik snel klaar mee zijn denk ik....die dingen zijn duur genoeg; logisch dat je ze in de aanbieding wil kopen...
zomaar, tsja wel voor zijn verjaardag
Hoi Marion,

Mijn zoon heeft een waveboard op zijn 7e verjaardag gekregen en ik heb ook erg getwijfeld. Hij wou juist graag een Ripstick, was aan het uitproberen geweest op 't schoolplein en deze vond hij die het fijnst. Bij Sidder besteld met deckstickers met rode vlammen, was precies wat hij graag wilde, dus erg blije jarige. Mijn twijfel was of hij het wel echt leuk zou gaan vinden, het zijn wel dure dingen om na een week ongebruikt in de schuur te gooien, aanbieding of niet.

Mijn zoons balans is/was nooit echt geweldig. Liep en fietste later dan gemiddelde kinderen, dus ik zag hem zo nog niet 'wegwaven'. Maar dat valt erg mee, stunts doet ie nog niet, maar verder redt hij zich prima en dat binnen week.

Hoe graag wil hij zo'n ding en hoeveel heeft hij ervoor over? Je kan natuurlijk ook overleggen om geld te vragen aan iedereen en er dan één te kopen, of het samen met opa's en oma's te geven ofzo. Dus dan krijgt hij minder kado's maar wel dat waveboard wat hij graag wil.
@marion10:

Waarom wil je zoon geen Ripstik?
geen ripstik: omdat die uit één stuk is.
Heb je al gekeken op http://www.waveboardworld.com/.

De waveboards zijn er niet duur (zo rond de 30 tot 70euro) en de kwaliteit is goed. Je kunt er kiezen uit verschillende kleuren, Daar betaal je ook voor.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven