Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

pff zo opgelucht en blij!

We hebben het hartje horen en zien kloppen.

alles was goed, te lage bloeddruk, dus verplicht drop eten.

Ben vandaag 10 weken en dus uitgereknd op 25 augustus.

Tos hoe is het bij jou?
super NUt! Van harte!

Tos hoe gaat het bij jullie???
Hallo allemaal,

Marianne, Veertje en Kusje, nou, de feitelijke miskraam hebben jullie nu tenminste achter de rug.. Gelukkig zijn de curretages goed verlopen. Maar met die pillen klinkt ook wel heel heftig hoor! Heel veel sterkte alle 3 met het verwerken..

Nut, wat heerlijk dat je een goede echo had! Gefeliciteerd joh!

Tos, ik duim nog even voor jou dat jij ook een prachtige echo hebt gehad!

Nala, 'fijn' dat je ongesteld bent geworden! Succes met het gespuit!

Ring, balen voor je joh..

Toosje, succes met de ovutesten!

Traveler, bij jou wordt t nog spannend! Ik duim voor je!

Puck, lekker gehightead ( ik denk niet dat dit een woord is, haha)?

Hier alles prima. Waarschijnlijk volgende week dinsdag of woensdag mijn AJB, en niet pas vrijdag. Vorige week voelde ik namelijk mijn eisprong op dinsdag. Ik heb er eigenlijk totaal geen gevoel bij, niet positief, niet negatief, we zien het gewoon wel. Ik merk ook dat ik er niet zoveel mee bezig wil zijn, vandaar ook dat ik maar weinig op dit topic te vinden ben. Maar ik lees nog wel mee hoor!

groetjes!
Yes, Nut, eerst even op jou reageren hoor. Supernieuws zeg. Ben zo blij voor je. En nu lekker gaan genieten hè!

Hoop dat Tos ons straks nog meer goed nieuws komt brengen.

Nala, wist dat ook niet hoor van die eisprong aan beide kanten, maar goed dat het niet uitmaakt. Ga straks even op de groep kijken naar de foto's. Ben wel benieuwd. Leuk dat man hem nu ook vast heeft gehouden. Kan me voorstellen dat het een emo moment was.

Mariëlle, of moeten we tegenwoordig huilebalk zeggen Je moet je laten sponsoren door Kleenex.

Dat van die namen herken ik wel. Ik dacht ook dat het in kannen en kruiken was, maar kreeg op het laatst ook ineens allemaal andere namen in mijn hoofd die we mooi vonden. AAAAAAH. Uiteindleijk is het toch de 1e naam geworden en daar zijn we nog steeds blij mee.

Traveler, spannend zeg dat je borsten al wat gevoeliger worden. Begrijp dat je niet te vroeg wilt juichen. Zit nu een beetje in hetzelfde schuitje en durf ook geen enkel mogelijk symptoom serieus te nemen. Sterkte met wachten.

Toosje, ik vind dat ook altijd een behoorlijke opgave hoor met die ovu-testen, maar de afgelopen twee maanden kreeg ik wel steeds een positieve test, dus vooruit dan maar.

Veertje, fijn dat iedereen zo met je meeleefde bij je oma's verjaardag. En je beseft je inderdaad op zulke momenten dat je al heel veel geluk hebt gehad hè? Had ik ook hoor toen ik mijn MK gehad had. Als ik dan mijn twee schatjes zag lachen maakte dat het verdriet toch een stukje minder.

Lagune, toch niets mis met 112 op de IQ test? Gemiddelde ligt ergens rond de 100, dus dan mag je zeker niet klagen hoor.

High tea gisteren was erg gezellig. Weer heerlijk bijgekletst en lekker gegeten. Kon gelukkig alles binnen houden, dus dat was ook wel weer eens lekker. Alleen de zalm even overgeslagen.

Ben stiekem toch een beetje nerveus voor mijn AJB-tje van woensdag. Ook al probeer ik elk mogelijk signaal van mijn lichaam dat zou kunnen duiden op een zwangerschap te negeren, het is erg moeilijk. Heb soms het gevoel dat mijn borsten gevoeliger zijn, maar even later is daar weer niets van te merken. Dan voel ik me weer misselijk, maar even later weer niet. Kortom, ik maak mezelf toch weer gek af en toe, al wil ik dat helemaal niet.

Er zijn nog geen mogelijke tekenen van een ongie, dus ik blijf positief. Maar weer geduld hebben.

Liefs,

Puck
en hier nog een kloppend hartje!!

Geweldig! Ik was zo bang en zo zenuwachtig. Eerst kon ze niks vinden maar later gelukkig wel. Hartje heb ik niet gehoord maar wel gezien!

Kom vanavond even op jullie reageren, maar moest dit ( stiekum vanaf me werk) even aan jullie vertellen
Heeeeee Nut! zie je wel! alles is goed gekomen!

gefeliciteerd meis! lekker van genieten nu! en hou je wel van drop? lijkt me geen vervelende verplichting toch?

Puck, ik weet t 112 is een nette score, maar toch hoop ik altijd stiekem weer heel erg slim te blijken ... Ook bij ons thuis is meneer duidelijk het meest begaafd op dat vlak...dat maakt dat ik nog fanatieker (en zenuwachtiger) zo'n test begin, om vervolgens weer netjes op m'n plek gezet te worden. nouja

112, daar redt je levens mee!

spannend he Puck, dat aftellen weer...je bent vlug deze ronde...een halve week eerder dan ik...ik heb onze opoes vorige maand op de ICT international richting verweggistan gezet dus heel bijzonder als ze de weg nog terug vinden...;-)

maar even serieus...weet iemand of een steek in je zij een zw. kwaal kan zijn? Dat heb ik namelijk

Tos...waar blijf je? we willen nu wel heel graag ook van jou iets horen hoor!

liefs

L
Wow! tos! Wat goed!!!

gefeliciteerd meis!

Heerlijk zeg! zulk fantastisch nieuws!

lekker van genieten
Nut en Tos supergefeliciteerd! Wat een opluchting zal dat zijn!

Na al jullie scores gezien te hebben moest ik net ook maar even de IQ-test doen. Sta te kijken van mijn score! 136!!! Wist wel dat er gewoon een genie in mijn schuilt hahaha! Volgens mij ben ik gewoon geod in gokken, want die onthoud vragen wist ik echt niet hoor!
Even sneaky vanaf m'n werk: Nut en Tos:

GEFELICITEERD!!!!! En nu verder met hopelijk een zorgeloze zwangerschap.

****kijkt in de verte en ziet twee roze wolkjes aan komen drijven****

......zucht!
Meiden, kon de spanning echt niet meer bedwingen en heb een Matcare Ultra uit de verpakking gerukt... Tot mijn schrik (en natuurlijk ook grote vreugde) verschenen en twee vet dikke roze strepen. AAAAAAAAAAAH. Weet dat het misschien niet heel handig is om al voor mijn AJB te testen, maar omdat mijn cyclus altijd 26 dagen was en sinds die Etos pillen ineens langer, heb ik de gok maar gewoon gewaagd. Ei-test was ook op dag 13 positief, dus klopt wel zo'n beetje. Wat zit ik nou slap te kletsen hier? Kan het gewoon nog helemaal niet geloven, maar ben zooooooo blij.

Traveler, mag er nog een roze wolkje bij voor mij:)

Tos, wat fijn zeg dat het ook bij jou allemaal goed is. En jij ook gaan genieten nu hè!

Ben nog helemaal beduusd van het nieuws, dus vergeef me als ik niet helemaal helder overkom. Kom snel terug...

Liefs,

Puck
Puck!!!!!!!!!!!!! Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Ik had met de matcare testen ook al een week voor mijn AJB 2 dikke strepen! Wat een goed nieuws dag vandaag! Kon ik wel gebruiken!!! Hier megadip namelijk...

Yeah weer iemand voor het blauwe rijtje!!!
WAT???

Puck! jij SNEAKerd! Stiekem lopen testen Heh! en POSITIEF!!

naaah...jij bent me er eentje! Gefeliciteerd hoor lieverd! Helemaal verdient!

(misschien was dat spugen toch wel een voorteken?)

Super!
Puck, wat gaaf! Gefeliciteeeeeerd!!!

Tos, jij ook gefeliciteerd meid! Wat een goed nieuws!
Kom ik even kijken hier na een lange vermoeiende dag (welke dag is tegewoordig niet vermoeiend??????) Zie ik allemaal goed nieuws!!

Meiden, helemaal toppie! Gefeliciteerd met jullie mooie kloppende hartjes!

Puck, jij ook gefeliciteerd! Zomaar stiekem testen haha. Helemaal goed! De zenuwslopende dagen zijn aangebroken maar ik duim heel hard voor een goede echo en ik hoop dat je een beetje kunt genieten!

Ik ga eten maken.

XXX
Nut en Tos: goed zeg!!! Geweldig!!!

Puck: joehoe, van harte!

Hier nog steeds geen opoe. Vraag me af of ze ooit nog gaat komen. Zit al op dag 33, mijn langste cyclus ooit was 34 dagen (maar dat was direct na de curettage, weet niet of dat meetelt.) Ik word er in ieder geval knap onzeker van. En het was allemaal weer zo regelmatig aan het worden...

Nou ja, kan toch niks anders doen dan afwachten, vrees ik.
Hey meiden,

wat een fantastisch nieuws allemaal hier!

Tos en Nut, gefeliciteerd!!!! Super zeg!

Puck, jij ook alweer zwanger, spannend hoor!!!

Nala, jij al aan t prikken, yeah! Wel eng lijkt me hoor....brrrr....ben niet zo van de naalden, al zit ik wel vol met tattoos enz...maar das toch anders :P

Hier ben ik in afwachting van mn AJB.....gister was dag 28, tot nu toe nog nix. Ben wel misselijk, maar dat heb ik de laatste tijd zowiezo vaker smorgens, dus dat zegt nix....helaas kan ik echt nog niet testen, omdat mn cyclus vorige keren ook veel langer was en ik al die lege venstertjes echt zat wordt!!!

Voel me een beetje een oudgediende hier....ben er nog helemaal niet zo lang maar iedereen die na mij kwam is bijna alweer zwanger..wel een beetje dubbel gevoel hoor....kan me voorstellen dat het voor Nala, Ring en Toosje bv nog meer dubbel is....je bent heel blij voor de zwangere, maar toch..

Nou ja meiden...komt ook voor ons best goed....ik ga ff eten maken, heb honger ( nog zo'n teken dat ik eigenlijk niet zwanger ben )

Ik hou jullie weer op de hoogte!

XXXx
Ring, jij hebt een beetje hetzelfde als ik afgelopen maanden....echt zo irritant!!! Mijn cyclus was ook 38, toen 36, toen 33 en nu dus al 29 and counting.....
Riz, dat heb ik ook hoor. Het voelt al als eeuwen dat ik hier rondhang, maar eigenlijk valt het wel mee. Aan de andere kant is het toch wel weer fijn dat zoveel meiden hier zo snel weer zwanger raken. Die hebben echt mazzel! (Een beetje jaloers ben ik ook soms wel... Ohhh, kleine bekentenis...)
Haha, we kruisen elkaar.

Die van mij was voor de zwangerschap altijd 28. Daarna een keer 34 (na de curettage) - 25 - 32 - 28 - 29 - 28 - ??? Nu dus met dag 32 een negatieve test gedaan...
Tos; gefeliciteerd, hoe ver ben je? Wat onwerkelijk he om ineens zo'n boontje op de tv te zien. Er viel echt een enorme last van me af.

Puck; dat je al zo vroeg durf te testen! Gefeliciteerd, echt goed, zei toch dat je misselijk was van de hormonen.......

Ring wat vervelend dat opoe er nog niet is, of ze moet nog wat maandjes wegblijven en de test was verkeerd (in theorie kan het he) of ze moet binnen nu en morgen voor de deur staan. In iedergeval een dikke knuffel.

Iedereen bedankt voor de felicitaties, begin nu steeds meer tot me door te dringen en te kriebelen. Moet in ene over zoveel dingen nadenken, ja dat wist ik wel maar nu komt het zo dichtbij.

Hoop echt dat er binnenkort niemand meer in het roze rijtje staat maar iedereen bij de blauwe.
Riz, dat je trek hebt zegt niets, ik eet ook als een bouwvakker!!
Puck, gefeliciteerd.....wat een verrassing!!!

Tja, voel me ook een oud gediende hier. Dik een jaar geleden was ik voor het eerst zwanger en nu.....wachten, wachten, wachten. En nee, ik ga niet "sneaky" testen want ik durf niet en het is nog te vroeg

Fijne avond allemaal, liefs van mij.
Ring, ik hoop bij jou stiekem nog op een valse negatieve test. Welke test heb je gebruikt?

Riz, honger hebben is geen teken van niet zwanger zijn hoor! Moed houden meissie! Komt echt goed. (en ja, misschien heb ik makkelijk praten nu ik weer zwanger ben maar toch......)

Voor de rest van de meiden, dikke
Ik had Clearblue... Omdat die zo'n mooi plusje geeft als je zwanger bent... Volgende keer weer gewoon eigen merk hoor. (Maar ik heb er nog één liggen, het was een duopak)
Clear blue gaf bij mij nog negatief aan terwijl ik wel zwanger was, dezelfde dag een test van eigen merk was positief. Ik wil je geen valse hoop geven hoor.....Maar opoe mag wel een keer opschieten als ze dan toch komt (ze rijd zeker 40 waar ze 80 mag! )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven