Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Duim, duim, duim. Caro, ik duim me suf voor je!

(ja, ben eigenwijs)

Ik ga vandaag lekker een dagje werken! Ze hadden me toch nog nodig. Is wel leuk, want mag op mijn oude groepje en het is vakantiedagopvang. Dus lekker relaxt!

Weet niet of ik vanmiddag nog kom. Na werken boodschappen doen, eten bij vrienden en vanavond naar een salsa feest.

Heb in nov-dec op salsa gezeten en zou nog steeds een keer mee gaan. Kon er iedere keer onderuit komen, maar helaas...
Owww Caro, ik blijf ook stiekem doorduime hoor, buikpijn zegt in principe niks dus ik ga door!!

Echt heel apart dat alles zo precies gelijk opgaat met Marielle en Pullekie, scary hihi.

Wij zijn gisteren een auto wezen kijken in Den Bosch, maar helaas was het niks. Ik heb nu een audi tt maar daar passen helaas geen bordeauxdog en een kinderwagen in, heb hem dus met pijn in mijn hart maandag verkocht en nu zijn we aan het kijken naar een ander... vind het wel jammer, het was zo'n fijne auto.

Heb nog steeds niet overgegeven, maar ben bang dat dat vandaag niet zo blijft, ben namelijk nu kotsmisselijk, ach heb in ieder geval een paar goede dagen gehad!!

Nala wat fijn dat je zo snel terecht kan, soms zijn de wachttijden in ziekenhuizen zo belachelijk lang he.. maar dit is goed te doen

Verder voelde ik de beeb gisteren volgens mij echt schoppen, ik schrok ervan!! Echt heel apart, volgens mij is het um toch echt wat ik zo zachtjes voel steeds, maar het is moeilijk te geloven vind het nog steeds soms onwerkelijk.

Ik ga even proberen wat te drinken, en belangrijker, het binnen te houden
Hi meiden

Caro, al wat bespeurd? Ik ben ook eigenwijs, ik duim nog steeds voor je!

Marielle en Pulleke, wat grappig dat jullie precies gelijk lopen!

Elise, jeetje, nog steeds zo misselijk? Je zou toch zeggen dat dat zo langzamerhand wel eens op zou mogen houden.. ik hoop het voor je! Super dat je de kleine voelt schoppen!

Jeetje, een Audi TT.. van luxe-auto naar mama-auto dus! )

Toosje, ik heb ook zo’n mapje waarin ik alles van de zwangerschap en mk heb bewaard.. kijk er niet al te vaak meer naar gelukkig maar ik snap goed dat je dat af en toe nog even doet! Ik hoop voor je dat dat kamertje snel een babykamer mag worden

Brite, voor jou volgende week een spannende week, dus succes dan! Laat je ons wel even weten hoe & wat?

Ik heb als het goed is dit weekend of maandag m’n ei. Aan de klus dus. (nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen, vind het zo’n stom woord!) Ik gebruik sinds gisteren clear-blue ovulatietesten en heb nog geen piek gezien. (moet officieel dus morgen of overmorgen wel gebeuren) Moet zeggen dat ik er een beetje nerveus van word, ben bang dat ik er helemaal geen ei mee vast ga stellen... en als dat zo is, ligt het dan aan de testen of aan mij? Ook vind ik ze wat onhandig in het gebruik.. elke dag precies dezelfde tijd (wel 's ochtends, in mijn geval 7 uur), 4 uur van te voren niet plassen... vanmorgen moest ik om 5 uur al plassen. Dan ga ik natuurlijk dat niet ophouden omdat ik eigenlijk om 7 uur moet testen! Heb uiteindelijk om half 8 getest, 2,5 uur na het laatste plasje dus. kortom, vind het vooralsnog maar stressvol ) Even zien wat er dit weekend gebeurd, maar kan goed zijn dat ik ze volgende maand lekker niet meer gebruik!

Fijne dag allemaal, en Caro, laat vooral vaak wat van je horen!
Goedemorgen!

Caro jammer dat je ongie gaat worden. Wat een stress zo rond de nod he.

Ik kijk trouwens nooit in die doos, maar met opruimen nu dus wel. Was voor het eerst eigenlijk.

Vannacht gedroomd dat ik een tweeling kreeg, 2 meisjes, hahaha. Moest er wel om lachen vanmorgen. Ik denk dat ik nu ook rond mijn eisprong zit, of over een paar dagen. Ik voel het niet, en testen vind ik helemaal niks. Dus we sexen maar gewoon regelmatig, dan missen we hem niet, haha.

We gaan vandaag onze slaapkamer leeghalen. KOmende tijd op logeerbed in een veel te kleine kamer slapen, pfff.
Hoi,

Bedankt voor het duimen allemaal meiden!!!! Misschien helpt het nog.....

Elska, ik zie dat ik meldplicht heb haha.

Nou hier nog niks. Mijn cyclus is heel regelmatig. Alleen duurt het soms wat lang voordat het op gang komt. Maar bij de eerste druppel bloed weet ik nu wel genoeg en die komt altijd op tijd.

Irritant zijn die testen hé? Moet je nagaan, die andere zijn nog irritanter. Dan mag je 4 uur vantevoren niet plassen en 2 uur niet teveel drinken, bah! Daarom ga ik nu dus persona gebruiken, dan heb je langer de tijd, moet wel elke morgen kijken tussen een bepaalde tijd (je hebt dat wel iets van 4 uur de tijd dus das beter) en dan zegt het apparaatje of je moet testen of niet. Nouja, nog niet gebruikt, ik zie straks wel hoe het gaat.

En wat betreft dat klussen, ik had ook nooit gedacht dat ik dat zou gaan gebruiken!!Het sluipt erin haha.

Zo, Elise, luxe wagen haha. Heb je al een merk en type op het oog wat het moet gaan worden?

Balen dat je weer misselijk bent, maar wat leuk dat je de beeb hebt gevoeld! Dat lijkt me zo bijzonder!

Nala, dus jij mag lekker een dagje werken... (zien jullie het: mag.....ik wil ook werken! Eerst maar even vakantie vieren, daarna komt het vast wel goed) Lekker druk dagje heb je

Toosje, ik heb ook een klein doosje waar ik bv de eerste echo in het zitten. En de kaartjes die ik kreeg toen het mis is gegaan. En een roos die ik van mijn moeder heb gekregen. Ik moet zeggen dat ik daar steeds beter vanaf kan blijven. Maar de dingen die ik van mijn moeder heb gekregen en van moeders voor moeders (tja het kado heb ik, ik kreeg het gelijk omdat ik de bussen weg moest brengen) liggen in een lade boven op de kamer dat de kinderkamer moet worden ooit. Ik kan het niet laten om daar af en toe in te kijken.

Ik hou jullie vandaag op de hoogte hoor. Als het wat langer duurt....geen bericht is goed bericht (heb nu stiekem toch weer wat hoop, al was dat gisteravond helemaal weg, normaal zorg ik ook wel dat ik testen in huis heb, nu dus niet )

X Caro
Nou Caro, ik vind het wel erg spannend voor je hoor! Ik ga nu weer (net als na Pulleke's echo) heel vaak het forum checken, haha. Geen neiging om even een testje te gaan regelen? Had jij trouwens uiteindelijk wel een positieve ovulatietest?
Ja, ik heb een positieve ovulatie test gehad. Ik heb wel de neiging maar heb geen testen in huis en ik wil nog wachten met testen. Ik denk namelijk dat het nog wel komt. Weet niet waarom maar misschien is het zelfbescherming.

Is het bij jullie ook slecht weer? Ik zit hier gewoon met de lamp aan!! Zo donker is het buiten.

Ik ga even een broodje eten. Ben al een tijdje uit bed maar had nog geen honger, nu ook nog niet maar zal toch wat moeten eten.

Tot later.

X Caro

Stom, ik kan geen kleurtje meer geven. Het venster van de kleuren komt achter het schermpje met de nieuwe topics......
Nou, wat is het hier stil!

Caro, al nieuws!

Had jij trouwens die Romed testen gebruikt? En op welke dag een positieve test?
Nee, ik heb een paar maanden geleden romed gebruikt, dat was heel vaag, dus ik heb nu predictor gebruikt. Ik heb een hele korte cyclus (23 dagen) dus je hebt er niet zoveel aan wanneer ik een positieve test had. Ik heb het opgeschreven maar dat ligt boven, als je het wilt weten kijk ik het nog wel even na voor je. Die romed testen vertrouw ik niet meer zo.

Hier nog steeds niks te bekennen.....

Was alleen woensdagavond een beetje sjaggie, nu helemaal niet meer, dat is voor mij toch meestal wel een hele goede graadmeter om te weten dat ik ongetseld moet worden. Ik had net bijna een uur een vriendin aan de telefoon waar ik soms niet zo goed tegen kan. (ze zeurt soms heel erg maar is verder wel lief ) Dus dan weet ik ook dat ik wel goed te pas ben hahahaha.

Nou ja, blijven wachten maar.........
Oh, Caro, je houdt het wel spannend! Ik ben een beetje aan werkvermijdend gedrag aan het doen dus kom steeds even kijken of jij al nieuws hebt!

Wat heerlijk trouwens, zo'n korte cyclus...beter dan een hele lange! (nou ja, als je zwanger probeert te worden dan..) Die van mij is precies 28 dagen, heerlijk gemiddeld dus.

Ik vertrouw Romed ook niet, heb daarom ClearBlue. Ik bedoelde eigenlijk: had je je positieve test precies 14 dagen voor vandaag? Want ongeacht hoe lang je cyclus is, komt je ei altijd 14 dagen voor je NOD, toch?
Elska, dat heb ik ook wel eens gehoord. Maar anderen spreken dat weer tegen. ik ga het even nakijken, ben nu wel erg nieuwsgierig. Kom zo met antwoord........
Ik heb het even nagekeken maar het klopt niet bij mij. Ik had 6 augustus een positieve test. Dat zou dus betekenen dat ik 7 augustus mijn ei had en dat blijkt ook uit mijn temperatuur. Dat was dus 10 dagen geleden. Heb van de vorige cyclussen ook even gekeken bij mijn temperatuurlijst en dan is het ook steeds 10 dagen ervoor. Dus het zou niet zo moeten zijn dat mijn menstruatie nu ook 4 dagen later komt. (omdat dat de vorige keren dus ook niet zo was)

Ik ga nu ongeveer een keer zo vaak naar de wc als normaal. Blijf maar kijken of er al iets te zien is, IRRITANT!!!!

Ik ga even de crea bea uithangen, misschien gaat dan de tijd wat sneller.

X Caro
nou ja, gemiddeld schijnt je ei 14 dagen voor NOD te komen, maar blijkbaar is daar ook nog wat variatie in! Pfff... wat een gedoe, waarom komen kinderen niet gewoon met de ooievaar??

Nou ja, hoe dan ook, ik duim nog steeds voor je...
Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken. De vorige keren was het eerste bloedverlies 's morgens. Het was wel eens zo dat het daarna even duurde voordat het echt op gang kwam maar nu nog geen spoortje te bekennen. En het is al 4 uur. Hahahaha, ik zit gewoon op het uur te kijken, anderen doen dat op dagen........ Het was telkens op de 24e dag gelijk als ik uit bed kwam. Voel ook niks wat op ongetseld worden kan duiden. Aaaaaarrrggggghhhhhh!!!!!
Of uit de boerenkool......ben het met je eens.......

Hoe zat het ook alweer? Even terug naar de biologieles. Een gemiddelde menstruatiecyclus duurt 28 dagen. De cyclus begint op de eerste dag van de menstruatie en eindigt op de dag voor de volgende menstruatie. De eisprong, ook wel ovulatie genoemd, vindt plaats ongeveer veertien dagen voordat je weer ongesteld moet worden.

Dit staat op de site van predictor, dus het is ongeveer.
Caro, je bent jezelf gek aan het maken! Haal nou gewoon een test en ga testen!!!!!!! Da's voor ons ook beter! Hahaha!
Haha, ja Marielle, het is wel beter maar als hij negatief is is dat voor mij niet goed. En voor mijn portomonnee niet!! Ik durf echt nog niet te testen. Ik ben gewoon een scheiterd maar ben te bang voor een negatieve test.......
Tja, dat gevoel ken ik ja! Maar bij mij won de nieuwsgierigheid het toch altijd!!! Waarom bestel jij ook niet op internet die testen van matcare? Die zijn hartstikke goed en goedkoop. En ze doen het al 5 dagen voor je NOD. Nou weet ik niet of dat bij jou met je korte cyclus wel werkt. Ik had allang getest als ik jou was hahaha!
Nee, als ik test test ik met kruidvat. De vorige keer had ik een positieve test op dag 28 (voor de zwangerschap had ik een iets langere cyclus) en zelfs daarbij was het streepje niet heel dik. Dus ik denk dat het nog geen zin heeft.
Ik denk idd dat testen nog een beetje vroeg is als je 10 dagen geleden je ei had, want die testen zijn erop gemaakt om 14 dagen na de bevruchting positief te zijn.. bij de meeste mensen is dat dus op hun NOD, maar bij jou niet! Kortom, nog dagen in de stresssssss....
Caro je houd de spanning er in. Heb je zo'n regelmatige cyclus dan? Bij mij varieert het een paar dagen. Ik kan goed begrijpen dat je nog niet test. Het is nog erg vroeg.... zegt zij die voor de nod al ging testen hahaha dan was de spanning er af.

We zijn druk bezig boven de boel anders in te richten. Pas dan kan er geverfd worden. Poeh veel werk hoor.
Mmmm nee hoor! Ik heb met mijn matcare testje op 21 juli postief getest, terwijl ik 12 juli mijn eisprong heb gehad! Das 9 dagen!!!! Was een vage brede streep, maar duidelijk aanwezig! Heb ze nu aan mijn vriendin gedoneerd... die heeft de 24ste weer d'r NOD!
Toosje, ik kan de klok erop gelijk zetten. Altijd op de 24e dag gelijk 's morgens. Ik blijf lekker nog even stressen. Alhoewel. Ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld wordt. Misschien vandaag misschien morgen. Ik weet het niet. Ik wacht nog even af. Ik moet zeggen dat ik er erg rustig onder ben (wat het testen betreft, zit mezelf wel gek te maken met naar de wc gaan). De vorige keren wou ik ook al voor mijn NOD testen, nu heb ik die behoefte niet.

Ik ga nu echt afleiding zoeken.
Dames, ik wil even laten weten dat ik de komende twee dagen op de camping rondhang!

Caro, veel succes met afwachten! Mijn duimen draaien voor je!

X

Pinder
Veel plezier op de camping Pinder, ik hoop dat het weer een beetje meezit.

Bedankt voor het duimen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven