Welk speeltoestel in de tuin?

11-02-2019 21:21 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
We komen er niet uit. Man neigt naar een speelhuisje met glijbaan. Ik neig naar een schommel en/of een trampoline.

Kinderen zijn bijna 4 en bijna 6. Ik denk dat ze op een speelhuisje vrij snel uitgekeken zijn.
Van de trampoline vraag ik me af hoe link dat is (ongelukken?) en hoe vervelend het is voor de buren. Of zijn er redelijk stille trampolines? We hebben een grote tuin en wonen in een 2 onder 1 kap.

Als ik het de kinderen vraag is het antwoord trampoline ;-D
Alle reacties Link kopieren
Tja je kunt je kind ook veilig voor de tv en games zetten.... Ik ben blij dat ze hier lekker buitenspelen. En ongelukken krijg je ook met vallen van fietsen, schommel tegen het hoofd en tijdens het sporten.

Je moet natuurlijk wel opletten dat het niet te wild gaat, teveel kinderen of te jonge kinderen.

Hier onlangs iemand een arm gebroken met rolschaatsen. Dat heet opgroeien...
Wat ik zo lees gaat het vooral om onjuist gebruik. Als er hier kunstjes gedaan worden zit de rest op de rand. Max drie tegelijk, aanpassen aan de jongste en elkaar eraf beuken/ duwen gebeurt niet.
Misschien daarom dat ze al tig verwondingen hebben gehad waarvan maar een heel klein deel van de trampoline?
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
11-02-2019 21:27
Ik heb allebei in de tuin staan, met het huisje wordt wel gespeeld maar de trampoline wint het bij uitstek.

Wij hebben een trampoline met een net zodat ze er niet uit kunnen vallen. Tot nu toe heb ik de buren niet horen klagen over het gelach van mijn kinderen. Verder maakt de trampoline zelf niet veel lawaai.
Zolang deze goed onderhouden is, anders gaat hij piepen. Achterburen hadden er eentje en daar werd veel op gesprongen, niet alleen door de kinderen maar ook door de buurvrouwen. Op een gegeven moment ben je daar ook wel klaar mee.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben trampoline en speelhuis, hebben ze 10 jaar plezier van gehad, nu jongste ook naar middelbare gaat , gaan ze deze lente weg om plek te maken voor een mega zwembad .
Vriendjes ware hier gek op speelhuis met glijbaan en schommel.
Alle reacties Link kopieren
Bijna unaniem de trampoline dus.

Voor degenen die hem in de winter binnen halen, hoe doe je dat? Uit elkaar halen? De ruimte die we over hebben in de schuur is niet zo groot dat ie er in zijn geheel in kan.
Noflik schreef:
12-02-2019 21:31
Bijna unaniem de trampoline dus.

Voor degenen die hem in de winter binnen halen, hoe doe je dat? Uit elkaar halen? De ruimte die we over hebben in de schuur is niet zo groot dat ie er in zijn geheel in kan.
Hier staat hij altijd buiten. Alleen met een verhuizing is hij uit elkaar geweest.
Wij halen hem uit elkaar. Overigens zijn we de enige in de buurt die hem binnenhalen, en ik heb niet het idee dat die van anderen sneller slijten dan die van ons. Maar zij zijn wel beter in een afdekzeil eroverheen gooien bij slecht weer dan wij😝.
Noflik schreef:
12-02-2019 21:31
Bijna unaniem de trampoline dus.

Voor degenen die hem in de winter binnen halen, hoe doe je dat? Uit elkaar halen? De ruimte die we over hebben in de schuur is niet zo groot dat ie er in zijn geheel in kan.
In de winter gaat hij op de zolder van de garage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven