Welke buggy?
maandag 8 februari 2010 om 21:28
Naast onze kinderwagen willen wij een buggy ivm makkelijker meenemen. Ik wil een 5-standen buggy dus dat maakt dat de Quinny Zapp die ik eigenlijk heel leuk vindt, afvalt. Daarnaast zou het handig zijn als ik de buggy ook kan meenemen op de fiets. Welke buggy is een aarader, en welke moet ik echt niet hebben omdat ie om wat voor reden ook, helemaal ruk is? Ik hoop gebruik te kunnen maken van jullie ervaringen, alvast dank! (Ik heb hier wel al wat topics gevonden over buggy's maar die zijn uit 2007 en 2008 dus ik denk dat ik daar niet veel aan heb ivm modelwisselingen.)
dinsdag 9 februari 2010 om 00:45
woensdag 10 februari 2010 om 02:26
woensdag 10 februari 2010 om 10:32
Wij hebben ook een heel goedkope buggy gekocht met het idee "wat kan er mis mee zijn", maar dat is echt de miskoop van de eeuw geweest. Het ding stuurt voor geen meter, je moet voortdurend twee handen gebruiken en dan nog stuurt hij heel zwaar. Zorg dus echt dat je proefrijdt met je dreumes erin! Dat hebben wij dus dom genoeg niet gedaan.
woensdag 10 februari 2010 om 12:24
Kan je geen tips geven maar hier de ervaring: geen buggy in ons bezit. Dochter is inmiddels al 16 maanden en ik mis het nog steeds niet. Als ik naar de supermarkt ga dan ga ik of met de kinderwagen of op de fiets en dan zit zij toch in het zitje van het boodschappenkarretje. Die enkele keer dat ik de stad in ga om te winkelen heb je vaak dermate veel spullen/aankopen nodig dat je toch met de auto moet en dan kan de kinderwagen er ook in. Ik vind de kinderwagen gewoon heerlijk lopen. Zodra we hem toch lijken te missen die buggy is hij gauw genoeg aangeschaft.