welke fietskar?

zaterdag 4 juli 2009 om 13:00
Ik heb gekeken of hier al een topic over was, maar kon dat niet zo snel vinden. Vandaar dat ik maar een nieuwe open.
Met dit mooie weer heb ik zo zin om heerlijk te fietsen met mijn peuterdochter van 2 1/2 en babydochter van bijna 5 maanden. Eerst dacht ik aan een babymee, maar de oudste zit nu achterop dus dat gaat niet. En ik wil ook wel eens alleen, anders zou de babymee nog achterop kunnen bij vaders.
Een bakfiets wil ik niet. En daarom kijk ik naar fietskarretjes.
Maar er zijn er zoveel, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Onze wensen:
Er moet een maxicosi in kunnen.
Ook als wandelwagen te gebruiken.
Niet megazwaar.
Een redelijke prijs (rond 200 vind ik wel genoeg)
Zelf ben ik al druk aan het kijken en zat te denken aan de Take Two 2009 of
Quick Nez 2009. Behalve de prijs zie ik niet zoveel verschil tussen die twee. Iemand ervaring met deze. Positief of negatief. Of juist met anderen fietskarren die ook aan mijn wensen voldoet.
Graag.!
Met dit mooie weer heb ik zo zin om heerlijk te fietsen met mijn peuterdochter van 2 1/2 en babydochter van bijna 5 maanden. Eerst dacht ik aan een babymee, maar de oudste zit nu achterop dus dat gaat niet. En ik wil ook wel eens alleen, anders zou de babymee nog achterop kunnen bij vaders.
Een bakfiets wil ik niet. En daarom kijk ik naar fietskarretjes.
Maar er zijn er zoveel, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Onze wensen:
Er moet een maxicosi in kunnen.
Ook als wandelwagen te gebruiken.
Niet megazwaar.
Een redelijke prijs (rond 200 vind ik wel genoeg)
Zelf ben ik al druk aan het kijken en zat te denken aan de Take Two 2009 of
Quick Nez 2009. Behalve de prijs zie ik niet zoveel verschil tussen die twee. Iemand ervaring met deze. Positief of negatief. Of juist met anderen fietskarren die ook aan mijn wensen voldoet.
Graag.!

zaterdag 4 juli 2009 om 20:35
ik heb alleen ervaring met kidcar bikebuggy. Die is nogal wat duurder, maar ook op marktplaats volop te koop.
Dat is een superkar met harde bodem. Geschikt voor maxicosi, of 2 kinderen. Ze kunnen er tot een jaar of 6/7 in. Ook als (duo)wagen is deze goed te gebruiken en is ook nog vrij smal (past door een normale deur).
Hij voldoet aan al je wensen.
Dat is een superkar met harde bodem. Geschikt voor maxicosi, of 2 kinderen. Ze kunnen er tot een jaar of 6/7 in. Ook als (duo)wagen is deze goed te gebruiken en is ook nog vrij smal (past door een normale deur).
Hij voldoet aan al je wensen.