Welke Mamafiets?
maandag 14 april 2008 om 11:13
ik ben voor de gazelle bloom gegaan maar meer omdat ik die mooier vond dan de batavus... ik heb op beide een proefrit gemaakt en vond ze allebei goed, de fietsenboer zei na lang nadenken dat hij qua kwaliteit voor de gazelle zou gaan omdat de onderdelen beter te vervangen zijn en minder duur zijn geloof ik en bij de batavus stonden de spaken ver uit elkaar en dat was geloof ik ook een nadeel ofzo weet niet meer precies waarom... succes met kiezen
maandag 14 april 2008 om 11:15
Ik ben ook bezig met een nieuwe fiets. Ik heb nu een gewone fiets maar dat fietst niet echt lekker met voorzitje. Heb alleen weinig budget dus twijfel tussen een mamafiets of een opoefiets. Lijkt me dat er bij een opoefiets meer ruimte is dan een gewone fiets. Wil graag terug trapremmen, vind ik fijner dan handremmen.
Misschien word ik van dit topic iets wijzer.
Misschien word ik van dit topic iets wijzer.
maandag 14 april 2008 om 17:16
ik heb ook de gazelle bloom. Zeer tevreden over. Groot voordeel vond ik dat deze er ook zonder zitjes normaal uitziet. Ik denk dat een gazelle, sparta of batavus qua kwaliteit niet veel uitmaakt, zijn toch allemaal a merk fietsen. Bij de fietserbond was de gazelle het beste uit de test gekomen, gevolgd door de twee eerder genoemden. De goedkopere fietsen kwamen er allemaal niet al te denderend vanaf.
maandag 14 april 2008 om 18:02
Ik heb een gazelle bloom gehad, vond het een heerlijke fiets. Hij is een poos geleden gestolen, en nu heb ik een batavus weekend, dat is geen moeder fiets, en eigenlijk vind ik die veel fijner dan de gazelle bloom...
Die bloom was namelijk zo groot en zwaar, hij fietste heerlijk als ik zomaar relax aan het toeren was met mijn dochter, maar als ik haast had en naar mijn werk moest, dan vond ik hem best log.
Ik zou er dus goed over nadenken of je uberhaupt wel echt een moederfiets wilt. Ik ben nu heel blij met mijn gewone fiets, gaat echt prima, ook met 2 zitjes erop.
Die bloom was namelijk zo groot en zwaar, hij fietste heerlijk als ik zomaar relax aan het toeren was met mijn dochter, maar als ik haast had en naar mijn werk moest, dan vond ik hem best log.
Ik zou er dus goed over nadenken of je uberhaupt wel echt een moederfiets wilt. Ik ben nu heel blij met mijn gewone fiets, gaat echt prima, ook met 2 zitjes erop.
maandag 15 maart 2010 om 22:50
Hallo Allemaal!
Ik ben een heel interessant artikel tegengekomen over moederfietsen, in het artikel vind je informatie over moederfietsen en de Top 10 moederfietsen! Ik denk dat je na het lezen van dit artikel makkelijker een keuze kunt maken!
...
Ik hoop dat ik bijdrage heb geleverd aan dit forum en aan alle moeders die twijfelen over welke moederfiets goed is.
Mvg,
Nicky Maarten
Ik ben een heel interessant artikel tegengekomen over moederfietsen, in het artikel vind je informatie over moederfietsen en de Top 10 moederfietsen! Ik denk dat je na het lezen van dit artikel makkelijker een keuze kunt maken!
...
Ik hoop dat ik bijdrage heb geleverd aan dit forum en aan alle moeders die twijfelen over welke moederfiets goed is.
Mvg,
Nicky Maarten
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 16-03-2010 22:23
Reden: reclame verwijderd
Reden: reclame verwijderd
% gewijzigd