Welke naam past bij....

09-08-2010 14:32 3624 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die op zoek is naar een naam die past bij de naam van een ouder broertje of zusje, de hond of de parkiet, hierbij een topic om daarover te brainstormen.

Nieuwe topics hierover zullen worden gesloten, onder verwijzing naar dit topic.
quote:superletje schreef op 11 augustus 2010 @ 20:33:

Welke Turkse jongensnaam past bij Ayla? We willen wel een moderne naam, geen Mehmet, Ali of Mustafa...Ayla en Emre
Ayla en Deniz
Wat vind je van Kay?
of Berkay.
Ayla en Eren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Welke Turkse jongensnaam past bij Ayla? We willen wel een moderne naam, geen Mehmet, Ali of Mustafa...Emre?
Hamzá (zo heet mijn allerschattigste Turkse buurjongetje, dus ik ben bevooroordeeld).
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Faris (of is dat een Marokaanse naam?)
Welke jongens- en meisjesnaam vinden jullie passen bij Stan?
Let's have tea...
Jongens:

Lars

Chiel

Gijs

Max

Gijs

Bram

Koen

Roel

Meisjes:

Imke

Lieke

Maud

Merel

Kim

Lynn
quote:boogje schreef op 09 augustus 2010 @ 14:37:

Ik wil graag een hond en een kat kopen.. Een naam voor de hond heb ik al.. "Ren".. zit alleen nog over de naam van de kat te denken..Lenny
quote:Aubrey schreef op 09 augustus 2010 @ 14:47:

kippen ren

of chicken run.Zeg laat mij er buiten, ik wil niet vernoemd worden!
Ayla en Ennis
Welke jongens en meisjesnaam past bij Stef en Lucas, wat vinden jullie van Julie (zjuulie) of Jonah?
Jonah vind ik een hele mooie naam.
Julie en Jonah passen beide goed bij Stef en Lucas vind ik.

Verder misschien nog Kamiel/Camiel, Kasper, Felix of Jelmer voor een jongen en Marlijn, Kirsten, Anouk, Manouk, Veerle of Louise voor een meisje?
quote:Catooo schreef op 18 augustus 2010 @ 17:25:

Julie en Jonah passen beide goed bij Stef en Lucas vind ik.

Verder misschien nog Kamiel/Camiel, Kasper, Felix of Jelmer voor een jongen en Marlijn, Kirsten, Anouk, Manouk, Veerle of Louise voor een meisje?

Veerle vind ik de leukste, maar die kom je ook al zo vaak tegen tegenwoordig. :(

Bij nader inzien vond ik Jonah ineens niet meer leuk, en nu ben ik geobsedeerd door de naam Noah, die vind ik toch net weer wat leuker dan Jonah. En Mika begin ik ook steeds leuker te vinden.
Gewoon Dirk.
quote:jelu schreef op 17 augustus 2010 @ 19:53:

Welke jongens en meisjesnaam past bij Stef en Lucas, wat vinden jullie van Julie (zjuulie) of Jonah?

merle en bente of simon/ julius

maar ja op mn werk kom ik sowieso heel veel namen tegen dus die zou ik allemaal zelf niet doen daarom hou ik van aparte namen die je amper hoort...heel veel namen hoor je nu dubbel zodat er telkens twee bentes,roemer,niek,of merels in 1 groep zitten erg verwarrend soms
Roan, lynn, jill

Welke Turkse jongensnaam past bij Ayla? We willen wel een moderne naam, geen Mehmet, Ali of Mustafa...Ik weet nou niet zeker of het Turkse namen zijn, maar ik vind Sofian en Ilias hele mooie jongensnamen. Al lijken de klanken van Ayla en Ilias misschien teveel op elkaar.
ik vind Erkan n hele leuke Turkse jongensnaam.
Ayla en...

Cemil

Ediz

Emre

Metin

Selim

Enis

Baris
Wat vinden jullie passen bij Rob(bie)?
En welke jongensnaam bij Jurre? Wij komen er echt niet meer uit... Wat ik leuk vind, wijst manlief af en andersom. Aarrgghh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven