Wie heeft ook problemen met zonnekap Quinny Zapp

11-06-2009 20:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben op zoek naar mensen die net als ik ook het volgende probleem hebben met de zonnekap van de Quinny Zapp. Het is namelijk zo dat mijn dochter van inmiddels 1 jaar haar handjes achter de zonnekap schuift en hem zo uit de klemmen schuift. Dit omdat het een schuifsysteem is en de klemmen niet vastklikken zoals staat beschreven in de gebruiksaanwijzing. Zij heeft dus heel snel in een onoplettend moment (heb nog 2 kinderen) de uiteinden van de zonnekap eruit geduwd en slaat ze tegen elkaar. Dit heeft nog geen ernstige gevolgen gehad gelukkig. Het enige wat mij frustreerd is dat het mogelijk is voor een kind deze klemmen er zo maar uit te duwen en dus op enig moment letsel kan veroorzaken. Ik ben hiervoor bij de Prenatal geweest en de klantenservice alsmede de klantenservice van Quinny willen mijn klacht niet in behandeling nemen. Hoofdreden: ik ben welgeteld de tweede die ermee komt op 100.000 Zapp's die zijn verkocht. Ze erkennen wel dat de gebruiksaanwijzing niet klopt, maar waren verbaasd dat ik die gelezen had.... Graag reacties van mensen met eenzelfde ervaring. Zodat de klacht misschien wel in behandeling wordt genomen........ Alvast bedankt!
Hallo mavama,

Herken het zelfde probleem, en heb er helaas nog geen werk van gemaakt.

groetjes Brenda
Hallo Brenda,

Kon me al niet voorstellen dat ik zo'n uitzonderlijke dochter had... Hoop nog op meer reacties zodat we er misschien gezamelijk wat mee kunnen doen! Bedankt tot zover,

Mavama
Nog nooit in mij opgekomen dat ze dat kon/kan.

Dus hier leeft dat probleem niet, kan me wel voorstellen dat het prettig/handig is als ze dat doen.

Succes
dat doet zoon hier ook. wij hebben de kap er een hele tijd afgehad. Inmiddels heeft hij ook het buisje losgepeuterd dat er in zit.
Bedankt tot dusver voor jullie reacties. De bedoeling is dat ik de reacties wil verzamelen en een nieuwe klacht wil laten opmaken bij de leverancier. Ik hoop op nog meer reacties misschien wordt dan de klacht wel serieus genomen en onnodig letsel vooral voorkomen!

Bedankt,

Mavama
Sorry, ze willen je klacht niet in behandeling nemen omdat die klacht bijna niet voorkomt? Wat is dat voor achterlijke reactie?!

Ik hoop dat het je lukt een aantal klachten te verzamelen zodat ze wel moeten (heb zelf geen Zapp dus ik kan je er niet aan helpen) en mischien is het anders een idee contact op te nemen met de Consumentenbond. Een telefoontje van die organisatie wil nog wel eens wonderen doen bij weigerachtige instanties.
Hallo Pippa,

Ja jij hebt precies dezelfde reactie als ik had. Daarom besloot ik voor het eerst maar eens actie te gaan ondernemen! Ik neem je tip zeker mee in mijn verdere 'kruistocht'

Bedankt!
Even weer onder de aandacht brengen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven