Wie kent of gebruikt de Snuggle Sac?
woensdag 3 september 2008 om 17:04
Onze kleine man moet waarschijnlijk over naar een peuterbedje. Vanwege zijn epilepsie heeft hij tot nu toe altijd in de combisleeper geslapen omdat ik dit een veiliger idee vond vanwege dat hij zichzelf niet inwikkeld. Maar als hij in een peuterbedje gaat, en dan uit bed kan stappen vind ik dat dan wel onveilig voor hem. Hij moet trouwens in een ander bed omdat ik hem er niet meer goed uit kan tillen. Ben door mijn rug gegaan en dat is niet de eerste keer. Onze kinderfysiotherapeut raadde een peuterbedje aan met opstaande randen.
Nu ben ik wat aan het orienteren op i-net wat voor bedje we willen kopen etc en toen kwam ik de Snuggle Sac tegen. Voor zijn leeftijd is er nog de my first Snuggle Sac. Het zit een beetje tussen dekbed en slaapzak in. Het lijkt me wel een mooi overgangsprodukt.
Wie kent het? Is het wat??
Nu ben ik wat aan het orienteren op i-net wat voor bedje we willen kopen etc en toen kwam ik de Snuggle Sac tegen. Voor zijn leeftijd is er nog de my first Snuggle Sac. Het zit een beetje tussen dekbed en slaapzak in. Het lijkt me wel een mooi overgangsprodukt.
Wie kent het? Is het wat??
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 3 september 2008 om 18:16
Ja, ik lees dat in de bovenste stukje je een kussentje kan doen, zodat kindjes er niet onder kunnen komen met het hoofd. En voor de grotere kindjes zijn ze met allemaal opdrukjes. Maar goed, voor ik het bestel vind ik het wel fijn om reacties te horen. Of het wel veilig is en hij niet ondersteboven erin kan kruipen bijvoorbeeld.
vrijdag 5 september 2008 om 09:57
Nee, we hebben een peuterbed (een twijfelaar; 100x150 cm) voor hem op het oog, maar daar doen we een hekje op aan de zijkant en aan de andere kant komt hij tegen de muur. Ik heb wel een bedje gezien ergens met opstaande randen, ik zal hem even plaatsen voor je. Maar er zijn er nog wel veel meer te vinden.
vrijdag 5 september 2008 om 10:02
Hoe oud is jouw zoontje nu?
Ons zoontje is nu bijna 20 maanden en wordt constant wakker omdat hij vastzit in de spijltjes doordat hij heel beweeglijk is in bed.
We denken er ook over om hem naar een groter bed te doen maar hij is wel nog behoorlijk jong en praat natuurlijk nog niet.
Ik dacht te zoeken naar een peuterbed met behoorlijk opstaande randen maar dat is nog een crime om te vinden.
Mooie bedjes trouwens!
Ons zoontje is nu bijna 20 maanden en wordt constant wakker omdat hij vastzit in de spijltjes doordat hij heel beweeglijk is in bed.
We denken er ook over om hem naar een groter bed te doen maar hij is wel nog behoorlijk jong en praat natuurlijk nog niet.
Ik dacht te zoeken naar een peuterbed met behoorlijk opstaande randen maar dat is nog een crime om te vinden.
Mooie bedjes trouwens!
vrijdag 5 september 2008 om 11:16
Layla, het dekje is 100cm dus onze vent van ongeveer 95 zal er niet ver in kunnen zakken (denk ik).
Pearle, onze zoon is nu 2,5. maar kan door zijn ziekte niet praten dus uitleggen gaat ook lastig. Ik heb hier nog een site daar kun je bedjes laten bouwen precies zoals je het wilt (ook zonder spijlen). Sommigen zijn echt hylarisch zoals dat Hummer-bed.
klik hier voor de link
Pearle, onze zoon is nu 2,5. maar kan door zijn ziekte niet praten dus uitleggen gaat ook lastig. Ik heb hier nog een site daar kun je bedjes laten bouwen precies zoals je het wilt (ook zonder spijlen). Sommigen zijn echt hylarisch zoals dat Hummer-bed.
klik hier voor de link