wie positieve test voor NOD dag?
donderdag 5 maart 2009 om 12:41

donderdag 5 maart 2009 om 13:04
Ik heb wel getest voor overtijd zijn, bij zwangerschap van mijn dochter. Was zelfs 3 dagen voor de dag waarop ik ongesteld had moeten worden (ik typ liever dan dat ik die achterlijke afkorting gebruik. Is niet zeiken, maar een keuze. Ik vind het weinig intelligent staan, NOD, net als babydancen en hubbie en beeb en klussen en babydancen en piezzzen en P-day (de dag dat je over een test mag piezzzen). Ik voelde toen borsten heel erg en test was ook meteen positief, binnen luttele seconden.
Het hangt er gewoon vanaf wanneer de eisprong en bevruchting plaats vond. Soms ben je dan te vroeg en soms test je al wel positief. I.h.a. zou ik gewoon wachten, maar als je al echt verschijnselen hebt kan testen voor de datum geen kwaad. Kan het sowieso niet, alleen zonde van het geld.
Zie nu als google add trouwens:
Mat Care Ultra - snel weten of je zwanger bent? Test tot 6 dagen eerder
Het hangt er gewoon vanaf wanneer de eisprong en bevruchting plaats vond. Soms ben je dan te vroeg en soms test je al wel positief. I.h.a. zou ik gewoon wachten, maar als je al echt verschijnselen hebt kan testen voor de datum geen kwaad. Kan het sowieso niet, alleen zonde van het geld.
Zie nu als google add trouwens:
Mat Care Ultra - snel weten of je zwanger bent? Test tot 6 dagen eerder
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

donderdag 5 maart 2009 om 13:05
quote:Cassidy schreef op 05 maart 2009 @ 11:50:
Wie voelde al voordat ie ongi moest worden dat er iets gaande was en had een positieve zwangerschap test?
Ben ik wel benieuwd naar!
Ik!
Sterker nog; ik voelde bijna gelijk na "de daad" dat het raak was.
Bij beide zwangerschappen.
Echt waar!
En beide keren was ik inderdaad ook zwanger
Wie voelde al voordat ie ongi moest worden dat er iets gaande was en had een positieve zwangerschap test?
Ben ik wel benieuwd naar!
Ik!
Sterker nog; ik voelde bijna gelijk na "de daad" dat het raak was.
Bij beide zwangerschappen.
Echt waar!
En beide keren was ik inderdaad ook zwanger
donderdag 5 maart 2009 om 13:08
quote:Inad schreef op 05 maart 2009 @ 13:04:
Ik vind het weinig intelligent staan, NOD, net als babydancen en hubbie en beeb en klussen en babydancen en piezzzen en P-day (de dag dat je over een test mag piezzzen).
ben ik allemaal helemaal met je eens. Op NOD na dan. blijf er bij dat n afkorting gebruikens soms gewoon handig is.
Ik vind het weinig intelligent staan, NOD, net als babydancen en hubbie en beeb en klussen en babydancen en piezzzen en P-day (de dag dat je over een test mag piezzzen).
ben ik allemaal helemaal met je eens. Op NOD na dan. blijf er bij dat n afkorting gebruikens soms gewoon handig is.
donderdag 5 maart 2009 om 13:24

donderdag 5 maart 2009 om 13:50
Ik heb al eens op dag 22 positief getest.
Ik gebruikte in de 1e maand de persona en er ontstond weer een 2e streepje op dag 21 en op dag 22 werd het nog dikker. Om apparaat in te stellen moest je 16 staafjes gebruiken om eisprong te meten en computer in te stellen.
Toen testje aan gewaagt en binnen 30 sex kwam er zwanger in het scherm te staan helaas niet goed afgelopen na 10 weken.
Ik heb normaal cuclus van 25 of 26 dagen
Ik gebruikte in de 1e maand de persona en er ontstond weer een 2e streepje op dag 21 en op dag 22 werd het nog dikker. Om apparaat in te stellen moest je 16 staafjes gebruiken om eisprong te meten en computer in te stellen.
Toen testje aan gewaagt en binnen 30 sex kwam er zwanger in het scherm te staan helaas niet goed afgelopen na 10 weken.
Ik heb normaal cuclus van 25 of 26 dagen

donderdag 5 maart 2009 om 14:22
donderdag 5 maart 2009 om 14:47
donderdag 5 maart 2009 om 14:50
haha cass, zoals je ziet is de gemiddelde vivaforummer (ja vervelend he ik noem jullie de gemiddelde forummer) tamelijk allergisch voor bepaalde uitdrukkingen. Kan mij niet zoveel schelen hoor.
on topic: ik testte 4 dagen voor nod (was gewoon té nieuwsgierig) negatief, 1 dag na nod bleek ik toch zwanger met CB digitaal. Waag gewoon een testje als je daar zin in hebt, alleen kan je niet zoveel met de voorlopige uitslag, je moet toch echt even afwachten...........
on topic: ik testte 4 dagen voor nod (was gewoon té nieuwsgierig) negatief, 1 dag na nod bleek ik toch zwanger met CB digitaal. Waag gewoon een testje als je daar zin in hebt, alleen kan je niet zoveel met de voorlopige uitslag, je moet toch echt even afwachten...........

donderdag 5 maart 2009 om 15:27
quote:timzalot schreef op 05 maart 2009 @ 14:50:
haha cass, zoals je ziet is de gemiddelde vivaforummer (ja vervelend he ik noem jullie de gemiddelde forummer) tamelijk allergisch voor bepaalde uitdrukkingen. Kan mij niet zoveel schelen hoor.
Nou, ik ga klagen bij de mods
Zie mezelf al bij de verloskundige aankomen. Mijn laatste NOD was 24 november en ik voelde me ei 8 december dus toen hebben mijn mannetje en ik geklust.
Nou, ik ga klagen bij de mods
Zie mezelf al bij de verloskundige aankomen. Mijn laatste NOD was 24 november en ik voelde me ei 8 december dus toen hebben mijn mannetje en ik geklust.