wie positieve test voor NOD dag?

05-03-2009 11:50 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie voelde al voordat ie ongi moest worden dat er iets gaande was en had een positieve zwangerschap test?

Ben ik wel benieuwd naar!
Tja, testen nadat je overtijd hebt heeft dan ook geen zin want je kunt op elk moment van je zwangerschap een miskraam krijgen. Ik vind dat wel een beetje een dooddoener hoor. Heb jij de eerste 3 maanden gewacht toen de meeste kans op een miskraam voorbij was?
Poep, wie heeft jou gescheten?
www. babybrabbel.nl
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 05 maart 2009 @ 12:38:

[...]

ok, als je dat dansje doet, ben je dan extra vruchtbaar ofzo?

(zo ja, dan is dat vast wat ik fout doe, geen dansje voor de daad)Neehee, de daad, het neuken dus (brr eng woord ) wordt dansen genoemd.
ik vind t wel praktisch om NOD te zeggen in plaats van 'de dag dat je ongesteld zou moeten worden'. Scheelt gewoon n hop getik.

je kunt overál over zeiken...
Mwa, paar letters meer. Volgende week is mijn menstruatiedatum. Volgende week is mijn NOD.
quote:Star schreef op 05 maart 2009 @ 12:49:

[...]

Neehee, de daad, het neuken dus (brr eng woord ) wordt dansen genoemd.O gelukkig, was al bang dat ik iets verkeerd deed
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ik heb wel getest voor overtijd zijn, bij zwangerschap van mijn dochter. Was zelfs 3 dagen voor de dag waarop ik ongesteld had moeten worden (ik typ liever dan dat ik die achterlijke afkorting gebruik. Is niet zeiken, maar een keuze. Ik vind het weinig intelligent staan, NOD, net als babydancen en hubbie en beeb en klussen en babydancen en piezzzen en P-day (de dag dat je over een test mag piezzzen). Ik voelde toen borsten heel erg en test was ook meteen positief, binnen luttele seconden.

Het hangt er gewoon vanaf wanneer de eisprong en bevruchting plaats vond. Soms ben je dan te vroeg en soms test je al wel positief. I.h.a. zou ik gewoon wachten, maar als je al echt verschijnselen hebt kan testen voor de datum geen kwaad. Kan het sowieso niet, alleen zonde van het geld.

Zie nu als google add trouwens:

Mat Care Ultra - snel weten of je zwanger bent? Test tot 6 dagen eerder
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Cassidy schreef op 05 maart 2009 @ 11:50:

Wie voelde al voordat ie ongi moest worden dat er iets gaande was en had een positieve zwangerschap test?

Ben ik wel benieuwd naar!

Ik!

Sterker nog; ik voelde bijna gelijk na "de daad" dat het raak was.

Bij beide zwangerschappen.

Echt waar!

En beide keren was ik inderdaad ook zwanger
quote:Inad schreef op 05 maart 2009 @ 13:04:

Ik vind het weinig intelligent staan, NOD, net als babydancen en hubbie en beeb en klussen en babydancen en piezzzen en P-day (de dag dat je over een test mag piezzzen).

ben ik allemaal helemaal met je eens. Op NOD na dan. blijf er bij dat n afkorting gebruikens soms gewoon handig is.

Ik mis een haakje sluiten Inad
F*ck, daar gaat mijn vermeende intelligentiegehalte
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik zal al te zoeken hoe die zin in elkaar zat, maar dat was het dus
quote:Sarah Scott schreef op 05 maart 2009 @ 13:05:

[...]

Ik!

Sterker nog; ik voelde bijna gelijk na "de daad" dat het raak was.

Bij beide zwangerschappen.

Echt waar!

En beide keren was ik inderdaad ook zwanger Wat grappig zeg! Was je misselijk of hoe voelde je dat dan?
quote:Ring1981 schreef op 05 maart 2009 @ 12:36:

[...]

Een ander woord voor: vrijen om een baby te produceren. Waaahahaha...dat zal ik vanavond eens aan mijn vriend voorstellen: denk dat hem de lust meteen vergaat
quote:Cassidy schreef op 05 maart 2009 @ 13:24:

[...]

Wat grappig zeg! Was je misselijk of hoe voelde je dat dan?Vergelijkbaar met een accute aanval van heftige buikgriep (helemáál niet grappig dus )
Ik heb al eens op dag 22 positief getest.

Ik gebruikte in de 1e maand de persona en er ontstond weer een 2e streepje op dag 21 en op dag 22 werd het nog dikker. Om apparaat in te stellen moest je 16 staafjes gebruiken om eisprong te meten en computer in te stellen.

Toen testje aan gewaagt en binnen 30 sex kwam er zwanger in het scherm te staan helaas niet goed afgelopen na 10 weken.

Ik heb normaal cuclus van 25 of 26 dagen
quote:Anastacia 34 schreef op 05 maart 2009 @ 13:50:

binnen 30 sex kwam er zwanger in het scherm te staan 30x? Dan heb je redelijk wat vaak moeten neuken.
En is NOD dag zoals in de titel dan gewoon niet dubbel zo dom?

Niet Ongesteld Dag dag.
Net zo dom als BOM-moeder en ISBN-nummer.
Hoi Cass,

Ik testen ook voor mijn NOD positief( weer een nieuw woord ).

4 dagen voor ik ongesteld had moeten worden was de Clearbleu (digitaal) positief.

Waarom wil je dit weten? Vertrouw op je eigen lichaam..elk lichaam maakt anders HCG ( zwangerschapshormoon) aan.

Liefs,

Vina
Wij zijn ook bezig maar ik wacht gewoon tot dat ik over tijd ben.Dan ga ik wel een zwangerschaps test doen.

Ik vind babydancen wel een grappig benaming.

Ik zal wel tegen mijn man zeggen zullen we gaan babydancen doen hahahah

Ik zie zijn gezicht al hahahaha
haha cass, zoals je ziet is de gemiddelde vivaforummer (ja vervelend he ik noem jullie de gemiddelde forummer) tamelijk allergisch voor bepaalde uitdrukkingen. Kan mij niet zoveel schelen hoor.

on topic: ik testte 4 dagen voor nod (was gewoon té nieuwsgierig) negatief, 1 dag na nod bleek ik toch zwanger met CB digitaal. Waag gewoon een testje als je daar zin in hebt, alleen kan je niet zoveel met de voorlopige uitslag, je moet toch echt even afwachten...........
Ik vroeg het me gewoon af! Mijn eisprong is net pas voorbij dus hier is er nog niks aan de orde. Veel te vroeg om iets te voelen.
quote:timzalot schreef op 05 maart 2009 @ 14:50:

haha cass, zoals je ziet is de gemiddelde vivaforummer (ja vervelend he ik noem jullie de gemiddelde forummer) tamelijk allergisch voor bepaalde uitdrukkingen. Kan mij niet zoveel schelen hoor.

on topic: ik testte 4 dagen voor nod (was gewoon té nieuwsgierig) negatief, 1 dag na nod bleek ik toch zwanger met CB digitaal. Waag gewoon een testje als je daar zin in hebt, alleen kan je niet zoveel met de voorlopige uitslag, je moet toch echt even afwachten...........

Nou, ik ga klagen bij de mods

Zie mezelf al bij de verloskundige aankomen. Mijn laatste NOD was 24 november en ik voelde me ei 8 december dus toen hebben mijn mannetje en ik geklust.
Star, ik denk niet eens dat de gemiddelde verloskundige daar inmiddels van opkijkt
"ik ben het, Barbabelladingdong"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven