wie positieve test voor NOD dag?

05-03-2009 11:50 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie voelde al voordat ie ongi moest worden dat er iets gaande was en had een positieve zwangerschap test?

Ben ik wel benieuwd naar!
Misschien ook wel niet BBB, maar ik zou me iig kapot schamen, dat krijg je toch niet normaal uit je strot?
ik moet eerlijk bekennen dat ik af en toe ook wel is NOD gebruik, maar dan ben ik of erg druk en wil ik toch even een berichtje achterlaten, of ik ben erg lui en komt er niet meer dan dat uit mijn toetsenbord. Maar verder geen hubbie (of zelfs mannetje, vind ik walgelijk klinken) klussen (behalve als het echt om klussen gaat) baby dancen of wat verder dan ook
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Anastacia 34 schreef op 05 maart 2009 @ 13:50:

Ik heb al eens op dag 22 positief getest.

Ik gebruikte in de 1e maand de persona en er ontstond weer een 2e streepje op dag 21 en op dag 22 werd het nog dikker. Om apparaat in te stellen moest je 16 staafjes gebruiken om eisprong te meten en computer in te stellen.

Toen testje aan gewaagt en binnen 30 sex ( niet 30 x maar natuurlijk 30 sec zijn) kwam er zwanger in het scherm te staan helaas niet goed afgelopen na 10 weken.

Ik heb normaal cuclus van 25 of 26 dagen
Ik ben allang blij dat de gemiddelde forummer dus kennelijk juist niet degene is die dat soort termen bezigt, Star.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven