wie wil er ook graag dit jaar nog zwanger worden
donderdag 19 maart 2009 om 23:00
vrijdag 20 maart 2009 om 09:23
Wat een geduld hebben jullie!!
Wij gingen ook trouwen, 2 maanden nadat de datum geplant was, zijn wij al snel voor een baby gegaan.
We konden niet wachten...We dachten ook dat het wel even zou duren.
Maar was de tweede keer raak!! Kon nog precies in mijn jurk met 15.5 weken.
Was ook een speciaal gevoel, trouwen met een kleintje in je buik. Dubbel gelukkig.
Wij gingen ook trouwen, 2 maanden nadat de datum geplant was, zijn wij al snel voor een baby gegaan.
We konden niet wachten...We dachten ook dat het wel even zou duren.
Maar was de tweede keer raak!! Kon nog precies in mijn jurk met 15.5 weken.
Was ook een speciaal gevoel, trouwen met een kleintje in je buik. Dubbel gelukkig.
vrijdag 20 maart 2009 om 10:02
vrijdag 20 maart 2009 om 10:21
Heeey Wannabe!!
Fijn dat je het al zo sne hebt kunnen regelen! Ik had er echt geen tijd voor!! Wil je wel zo snel mogelijk een ledenstop gaan plaatsen want ik vond ons clubje net genoeg om te onthouden. Sorry als dit onaardig klinkt voor de andere meiden;) Wij komen namelijk van flair.nl en die heeft heel de site veranderd waardoor we hier heen verhuist zijn. De meeste van ons zijn net een aantal maanden bezig en sommige zijn zelfs al zwanger. Ik kan echt niet iedereen onthouden als iedereen van flair ook mee gaat komen(wat ik hoop!!!!!!).
Liefs kinderwens
Fijn dat je het al zo sne hebt kunnen regelen! Ik had er echt geen tijd voor!! Wil je wel zo snel mogelijk een ledenstop gaan plaatsen want ik vond ons clubje net genoeg om te onthouden. Sorry als dit onaardig klinkt voor de andere meiden;) Wij komen namelijk van flair.nl en die heeft heel de site veranderd waardoor we hier heen verhuist zijn. De meeste van ons zijn net een aantal maanden bezig en sommige zijn zelfs al zwanger. Ik kan echt niet iedereen onthouden als iedereen van flair ook mee gaat komen(wat ik hoop!!!!!!).
Liefs kinderwens
vrijdag 20 maart 2009 om 10:21
Heeey Wannabe!!
Liefs kinderwens
Liefs kinderwens
vrijdag 20 maart 2009 om 11:03
De kleine die voor ons gaat komen is de eerste, heb dus ff wat boeken gekocht via MP en heb dan ff wat "leesvoeder"
Lijkt me echt super een kleine mini-me/us te hebben, ben heel erg benieuwd hoe ik als moeder zal zijn, wat voor kids het worden etc.
hebben jullie dit ook? als het de eerste is natuurlijk
Lijkt me echt super een kleine mini-me/us te hebben, ben heel erg benieuwd hoe ik als moeder zal zijn, wat voor kids het worden etc.
hebben jullie dit ook? als het de eerste is natuurlijk
vrijdag 20 maart 2009 om 11:48
quote:kinderwens1984 schreef op 20 maart 2009 @ 10:21:
Wil je wel zo snel mogelijk een ledenstop gaan plaatsen want ik vond ons clubje net genoeg om te onthouden. Sorry als dit onaardig klinkt voor de andere meiden;) Wij komen namelijk van flair.nl en die heeft heel de site veranderd waardoor we hier heen verhuist zijn. Hoop van harte dat jullie wens uitkomt. Maar ledenstops mogen hier niet op het Vivaforum. Dan moet je maar bij flair blijven!
Wil je wel zo snel mogelijk een ledenstop gaan plaatsen want ik vond ons clubje net genoeg om te onthouden. Sorry als dit onaardig klinkt voor de andere meiden;) Wij komen namelijk van flair.nl en die heeft heel de site veranderd waardoor we hier heen verhuist zijn. Hoop van harte dat jullie wens uitkomt. Maar ledenstops mogen hier niet op het Vivaforum. Dan moet je maar bij flair blijven!
vrijdag 20 maart 2009 om 12:14
Inderdaad, welkom hier! Op het leukste forum van Nederland!
Maarreh, wat Aruba zegt is waar. Over besloten topics/ledenstops. Het staat trouwens ook in de regels van Viva, als je je aanmeldt. Het Vivaforum is een open forum, en in tegenstelling tot het Flairforum zijn ledenstops hier niet toegestaan. (Gelukkig niet, zeg! Dat maakt het juist zo leuk hier!) Iedereen mag dus altijd overal meeschrijven.
Jullie kunnen dus gewoon samen op dit topic gaan schrijven, als jullie dit willen. Maar jullie kunnen er niks van zeggen als er ook anderen aanhaken. Dat mag hier gewoon. Als je dat niet wilt, kan je beter een Hyves beginnen en die besloten maken.
Veel succes in ieder geval! En veel plezier hier op het Vivaforum!
Maarreh, wat Aruba zegt is waar. Over besloten topics/ledenstops. Het staat trouwens ook in de regels van Viva, als je je aanmeldt. Het Vivaforum is een open forum, en in tegenstelling tot het Flairforum zijn ledenstops hier niet toegestaan. (Gelukkig niet, zeg! Dat maakt het juist zo leuk hier!) Iedereen mag dus altijd overal meeschrijven.
Jullie kunnen dus gewoon samen op dit topic gaan schrijven, als jullie dit willen. Maar jullie kunnen er niks van zeggen als er ook anderen aanhaken. Dat mag hier gewoon. Als je dat niet wilt, kan je beter een Hyves beginnen en die besloten maken.
Veel succes in ieder geval! En veel plezier hier op het Vivaforum!
vrijdag 20 maart 2009 om 12:50
Heey,
Ik heb jullie gevonden en kom me hier ook maar melden...idd beter dan op flair
Hier gaat alles prima!! Ik heb gister een afspraak gemaakt voor de (2e) echo en die heb ik al op 2 april (ik ben dan ongeveer 13 weken) dus dat schiet lekker op!
Kinderwensje: nog gefeliciteerd met je verjaardag!! heb je een leuke dag gehad?
Wb mom: Hoe gaat het met jou...komen de spannende dagen er al weer aan? Ik ben het overzicht een beetje kwijt... is het misschien handig om het in een schema te zetten?
Lfs
Ik heb jullie gevonden en kom me hier ook maar melden...idd beter dan op flair
Hier gaat alles prima!! Ik heb gister een afspraak gemaakt voor de (2e) echo en die heb ik al op 2 april (ik ben dan ongeveer 13 weken) dus dat schiet lekker op!
Kinderwensje: nog gefeliciteerd met je verjaardag!! heb je een leuke dag gehad?
Wb mom: Hoe gaat het met jou...komen de spannende dagen er al weer aan? Ik ben het overzicht een beetje kwijt... is het misschien handig om het in een schema te zetten?
Lfs
vrijdag 20 maart 2009 om 13:09
Even over het feit dat een en ander open is hier. Ik heb een tijdje meegeschreven op het topic "wie stopt er in augustus met de pil?" in 2007 en toen dat op een gegeven moment een vast groepje werd zijn we naar een msn group gegaan en hebben die besloten gemaakt (er kwam toch niemand meer bij). Inmiddels zijn er ook wat afgehaakt en zitten we op een besloten blog (msn groups bestaat niet meer) met een stuk of 10 meiden.
vrijdag 20 maart 2009 om 13:13
Cecile, wannabe en Mee......Helma en ik blijven waarschijnlijk toch waar we al zaten. Komen jullie alllllssssjjjjjeeeeebllliiiieeefffftttt weer terug?! Was toch wel zo leuk met het ploegje wat we hadden!! Als je rechts op profiel drukt kom je zo terecht bij het gedeelte waar we altijd schreven. Helma blijft ook en van de rest weet ik het nog niet. Hopen jullie weer te zien!!!
Veel liefs!
Veel liefs!
vrijdag 20 maart 2009 om 14:51
Janiene, mijn dochter is vandaag 22 weken. Ik geef nog bv en ben nog niet ongesteld geweest en ik denk dat anderhalf jaar wel mijn minimum is. Zelf hoop ik dan op anderhalf a 2 jaar leeftijdsverschil, maar goed.. je weet niet hoe lang het kan duren voordat je weer zwanger bent. Ik hoop natuurlijk wel dat ik binnen nu en een paar maandjes weer ongesteld word. Mijn dochter krijgt nog een late avondvoeding en ik verwacht dat als ze die niet meer heeft mijn cyclus wel weer op gang komt. Wanneer beginnen jullie officieel? Wij dachten aan aankomend zomer, juli of zo..