Wie zijn er nog meer vanaf nu (maart 09) bezig?

06-03-2009 12:37 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

M'n vriend en ik hebben besloten om er voor te gaan!

Heel leuk en spannend allemaal! Paar weken geleden is mijn spiraaltje verwijderd. Ik zou het weekend van 20 maart mijn menstruatie moeten krijgen.

Wie zijn er nog meer pas begonnen?

Lijk me leuk om te kletsen met elkaar!

Zal eerst nog wat over mijzelf vertellen.

Ik ben Lola 25 jaar en woon samen in Den Haag.

Ik werk als ziekenverzorgende in de psychiatrie, en doe een thuisstudie verpleegkunde.

Groetjessss!
@brit, mijn NOD is idd 9 maart.
@Jolief: Ja, wás!! Maar we wachten nog steeds in spanning af!!

Eigenlijk moet een kolommetje verder ??? staan, hihi
Hoi Mohn

Gezellig dat je meeschrijft! Mijn vrienden weten wel dat we gestopt zijn met de pil. Het is bij ons in de vriendengroep ook een hot item kinderen. Wel niet niet.... nu of later enz.

@ Jolief wat een spannende dag zo voor jou zeg!
hahaha @ brit & Jacky

Zeker een spannende dag!

Het liefst ren ik naar de drogist om uit te sluiten of ik nou wel of niet zwanger ben. Maar dan denk ik weer, nee kan beter nog even wachten. Misschien zitten er nog te weinig zwangerschapshormonen in mijn urine.

en natuurlijk 100x naar het toilet om te kijken of er al iets te bekennen is.
Mijn beste vrienden zijn op de hoogte, familie heeft wel een groot vermoeden maar is niet op hoogte van tijdspad Die horen het wel als het zover is.

Het is bij mij in de omgeving idd ook een hot item.. dat heb je als je allemaal ongeveer in dezelfde leeftijd bent! En bijna iedereen worstelt met het wanneer en de combinatie kind/werk.

Ehh... vast een domme vraag, maar waar staat NOD voor??
niet ongesteld dag
x
@ Ils: What are you up to???

Ik heb wel mn broer & schoonzus in mn complot betrokken en een paar vriendinnen, maar mn ouders expres niet. Die zouden veel te veel op me gaan letten denk ik, haha.