Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
een duimpje voor de rokers die nog geen stokje heeft n gerkt.
@Mo, Ik heb er juist eens sport van gemaakt. Vandaag mist baby merel de a en de z. Net puzzelen. hihi

Ik ben pas 1 keer geweest. Is een beetje rare situatie. Ik leg het op de groep nog wel een keer uit.Maar het is een prachtig meisje.

De NOD's komen eraan! Ik kijk er echt naar uit. Gisteren vonden mensen op mijn werk (had mijn haar laten knippen) dat ik zo veranderd was. Zeiden ze voor de grap: 'Ben je zwanger?' Ik heb gereageerd met: 'Ja, inderdaad, al 8 weken.' En dat heel hard. Je had die hoofden moeten zien. Eerst heel geschrokken, dan verbaasd en dan pas doorhebbend dat ze voor de gek werden gehouden. HEERLIJK!!!!

Hier thuis zijn ze weer aan het klussen. Heb het er echt een beetje mee gehad. pfff.
...
Heel goed dat jullie niet meer roken!

(Nog niet gerookt hebben klinkt alsof we wachten tot het wel gebeurd ) Nog even en je bent er helemaal vanaf, aldus een ervaringsdeskundige...

Babymerel, je toetsebord is echt vervelend

T&G vervelend dat je steeds zo misselijk bent

Een deze dagen zal ik eens goed bijlezen...

Wel even leuk om te melden, ik heb volgende week een sollicitatiegesprek
Vandaag weer nergens last van!! Nu wel een beetje misselijk,dus wordt het tijd om wat te eten!!!!

Reageer later. Knuffels!!
Ow T&G maar voor mijn gevoel was het nog geen 8 weken dus ik loop tóch achter de feiten aan. Fijn want dat is al bijna zeg!
Wij zijn nu eigenlijk een weekendje weg. Zeg dus tegen iedereen fijn weekend ik ga weer relaxen

Het gaat iedereen goed!
@ Aruba: Veel plezier!!!

@ Tatje: Gewoon blijven meeschrijven hoor, wanneer jíj het wilt, vind het heel gezellig!

Ik ga morgen toch maar niet testen...NOD is 26 augustus, dus als ik die dinsdagochtend niet ongesteld ben, dan test ik pas. Net met vriendinnetje erover gehad die al een kindje heeft en die zei dat ze toen te vroeg had getest. Dat lijkt me helemaal vervelend had ik ineens bedacht. Plus, ik moet morgen van half 10 tot 7 werken. Dus...voor de mensen die actie hadden verwacht morgen; dinsdag is de dag! (Of niet natuurlijk, als ik al ongesteld ben).

Nu lekker slapen....trust!
P.S weet toch al 99.8% dat ik niet zwanger ben, dus dan heeft het al helemaal geen nut. Dat voel je heus wel stiekem...
@Just...lekker blijven ontkennen dat deed ik ook

Jullie nog plannen voor vandaag??
Goedemorgen@iedereen!

@Tatje, gefeliciteerd met je sollicitatiegesprek.Dat komt vast helemaal goed!!!

@Aruba, veel plezier dit weekend dan!

@Kruimel, haha, heb jij even iedereen laten schrikken op het werk! Goeie actie! Wat zijn jullie in huis nog aan het klussen dan?

@JL, tja, ik heb wel al getest en dacht een heel miniem streepje te zien als ik hem in het licht hield. Moman zag niks, dus zal wel verkeerd gekeken hebben...jammer. En, duim voor je tot dinsdag!

@T&G, Niet heel veel plannen vandaag. Guus treedt ergens gratis op, dus misschien daar even kijken.... En verder... geen idee. Jij?
...
Nou JL, dan houd je toch nog mooi 0,02 procent kans over

Ik hoop voor jullie (MO en JL) dat het toch raak is...

Hier hebben we echt een onwijs lui weekend!

Vriend zit de hele dag achter de Wii.

Ik vermaak mezelf op t forum en op marktplaats

En vandaag extra met de kat knuffelen. Die is namelijk jarig!
Dankje Lisa
...
@Lisa, info over innestelingsbloedingen is erg divers, daar kun je dus echt helemaal niks mee! Verder geen kwaaltjes. Ik ga er vanuit dat Moman gelijk heeft....

Tot straks!
...
@Lisa...ik had de week na mijn vruchtbare dagen last van buikpijn, strak gevoel onder in mijn buik, beetje menstruatiepijnachtig. En die week daarna had ik HE-LE-MAAL nergens last van....Dussss....

Net even koffie gedronken bij mn broertje en schoonzus. Heb echt het idee dat ik mijn buik niet veel langer meer kan verbergen...
@Mogalie, Als je nog twijfelt zou ik over een paar dagen toch nog een keer testen. Misschien is het streepje echt een streepje, maar nog niet duidelijk genoeg, omdat je HCG nog te laag is.

@justline, er zijn anders genoeg vrouwen die zwanger worden en het totaal niet voelen. Dus er is hoop!

Heb toch maar besloten om vandaag niet te testen (juist om die onzichtbare streepjes die ik zichtbaar zal maken heb ik van die dure tests met zwanger/niet zwanger, haha)

Maandag, dinsdag of uiterlijk woensdag heb ik mijn NOD. Niet helemaal duidelijk. Dus als ik woendag niet ongesteld ben, ga ik dan testen. Anders zou ik nu testen en zou de test zeggen dat ik niet zwanger ben. Dan zou ik blijven denken, mmmmm, misschien was ik iets te vroeg. Ik kan nog steeds zwanger zijn. Ben echt té lief voor mezelf. hihi

@lisa, ben redelijk bijgekomen. Nu moet ik morgen echt beginnen met lesgeven. Daar heb ik toch wel zin in! Ben benieuwd hoe de leerlingen zijn.

Wij zijn de keuken/bijkeuken/ aan het verbouwen. Maar eigenlijk heel het huis. Ik heb een ontzettend handige vader en man! Ik zeg dus wel wij, maar eigenlijk doen zij het werk en ik kijk af en toe goedkeurend toe. Mijn werk is het schilderen van het huis. Maar dat durf ik nu eigenlijk niet zo goed. Ik heb gehoord dat verf schadelijk is voor baby's in buiken. Wacht dus maar weer even af tot ik weet of ik zwanger ben.
quote:TammieenGwennie schreef op 24 augustus 2008 @ 12:31:

@Lisa...ik had de week na mijn vruchtbare dagen last van buikpijn, strak gevoel onder in mijn buik, beetje menstruatiepijnachtig. En die week daarna had ik HE-LE-MAAL nergens last van....Dussss....

Net even koffie gedronken bij mn broertje en schoonzus. Heb echt het idee dat ik mijn buik niet veel langer meer kan verbergen...

Dit berichtje is een geschenk uit de hemel. Ik zit net met manlief wentelteefjes (mmmmm) te eten, terwijl mijn vader nog aan het klussen is. Ik zeg net tegen hem dat ik vandaag toch niet ga testen. Ik heb namelijk nergens last van. Zelfs niet aan mijn borsten.

Vorige week had ik precies hetzelfde als GV.

Zou ik je dan zo letterlijk als GV hebben gebruikt??????
@Kruimel...wanneer is je NOD dan? Ik heb getest toen ik één dag overtijd was. Had toen een licht streepje. Ik zou niet testen voor mijn NOD omdat 60% van alle zwangerschappen nog eindigd voordat je zelf weet dat je zwanger bent. Maar jouw NOD staat niet in het lijstje??? Dacht dat je NOD gelijk met Lisa en Just was?? Dan even wachten tot woensdag!! Is lachen....jullie zwanger en ik (hopen hopen hopen) een kloppend hartje!!!
Oh crosspost...lees nu wanneer je NOD is...
Hai meisjes,

Even een kort (ego) berichtje van mijn kant want we gaan zo high-tea-en met het kersverse bruidspaar en daarna meteen door naar de veluwe waar we geen internetverbinding hebben.

Iedereen met de NOD's deze week: heel veel succes!!!!!! Ik ga voor jullie duimen. Ik heb trouwens nog even een paar foto's van gisteren op de groep gezet plus nog een paar foto's van mijn neefjes en nichtjes (ik kan het niet laten :-)). Bruiloft gisteren was trouwens helemaal top. Het bruidspaar zag er fantastisch uit en we hadden heerlijk weer.

Tot volgende week allemaal!!!!!

xxx
...
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven