Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
quote:justline schreef op 26 augustus 2008 @ 18:20:

P.S @ Kruimel: Jeutje, weet dat ik het niet mag zeggen, maar wat een ordinaire namen

Hoe kom je daar nou bij, jl

Vreselijk ordinair. Dat is de helft van de kindjes.
JL, fijn zo verhuizen!

@Kruimel, En de rest dus wel netjes. Bizar zeg! Waarschijnlijk spreek je al die namen de eerste keer verkeerd uit. Vraag me soms af of die kids het zelf wel weten.....

@Aruba, spannend, huis verkopen. Hebben jullie al iets op het oog?
W
W
Je moet ook niet teveel denken aan hoeveel je eraan gedacht hebt he

Nou ik teste de laatste keer omdat ik zeker wist dat ik ongesteld zou worden maar het nog niet was. Ik dacht, test even en dan word ik het vast omdat de spanning er af is. Ja hoor.... 2 strepen.
Er van overtuigd zijn dat je niet zwanger bent, kan pas als je ongesteld bent. Dus eh....woensdag= testdag?
Haha, Wij vinden het bijna nog spannender dat de NOD-ers mogen testen dan zijzelf....
Echt zo lief hoe jullie meeleven.

Wel leuk dat er zoveel nod's bij elkaar zitten. Ik heb nu toch wel het idee dat ik wat ongesteldheidskrampjes krijg, dus ik denk dat het deze maand niet raak is. Jammer, maar het zou toch wel heel sterk zijn als ik in de eerste maand al zwanger zou zijn. Weet ook niet waarom (heb niet stiekem getest hihi) maar mijn hele gevoel dat ik tot vanavond had dat het wel eens raak zou kunnen zijn, is helemaal weg.
...
Haha, Tatje, als je dit zo leest, denk je dan nog dat je ontspannen je eerste poging door kunt komen straks? ;)

Ga naar bed, truste meiden!
...
W
W
...
quote:justline schreef op 26 augustus 2008 @ 23:23:

Nou, net al even getest, was niets. Kunnen we allemaal rustig gaan slapen haha

ongeduldig (nieuwsgierig) aagje!

Wel balen voor je! Maar dan gaan we samen voor september!

Mocht nou blijken dat je 16-8 je ei had en zondag positief test, laat je het ons dan wel weten? Want wij zijn helemaaaaal niet nieuwsgierig!

@T&G, zoals JL al zegt: heel veel plezier straks en geniet ervan!

Hier alles zijn gangetje, het onweert een beetje in huize mogalie (zie groep), maar verder wel alles oke!
Hebben we nu nog testers over voor vandaag dan?
Ik had zo'n zin in vandaag gaat JL gewoon al stiekem testen...
IkW
quote:justline schreef op 27 augustus 2008 @ 10:13:

@ Mo: Ik zie niets op de groep?

Nee, bedoelde die lange verhalen die we laatst allemaal hadden getikt op de groep, daar refereerde ik aan.

Maar nog steeds niet ongesteld JL?

@Aruba, we hebben Lisa en Romi nog (hoop dat ik nu niemand vergeet....) en natuurlijk de echo van T&G!
En kruimel, ging die ook nog testen?
Shit, toch iemand vergeten.....
quote:mogalie schreef op 26 augustus 2008 @ 21:45:

Haha, Tatje, als je dit zo leest, denk je dan nog dat je ontspannen je eerste poging door kunt komen straks?

Absoluut Ik ben altijd zoooo relaxed!

We zullen zien... Ik ben bang dat je gelijk krijgt tegen die tijd!

Jammer JL. Volgende keer dan maar!

Voor de andere NOD's hopelijk meer succes!

Heel spannend

Leuk Aruba dat jullie een nieuw huis willen kopen.

Gister opgepast op mijn neefjes. De oudste was heel erg ondeugend!

Maar zoals altijd ook wel heel lief. Was erg gezellig

Vanmorgen sollicitatiegesprek gehad.

Heb er wel een goed gevoel over eigenlijk

Ik heb er iig zin in... nu zij nog!

Voor het weekend hoor ik meer.
Tatje, fijn dat je gesprek goed ging! Kun je op de groep achterlaten waar je gesolliciteerd hebt? Ben heel benieuwd! Enig idee wanneer je iets hoort?
Zie groep onder persoonlijke info enzo...
Ik heb het hartje gehoord!!!! Helemaal geweldig natuurlijk. Was nog wel spannend, want met de inwendige echo eerst, zag de gyn niets. Maar ik wist nog van de tweede, dat de inwendige echo veel onduidelijker was dan de uitwendige. Blijkt aan de stand van mijn baarmoeder te liggen. Volgens de echo ben ik niet zoals ik dacht 8 weken zwanger, maar 7 weken en 4 dagen. We hebben het direct mijn schoonouders en schoonzus verteld...de rest vertellen we het zo langzaam aan ook wel. Over 3 weken mag ik alweer terug komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven