Wij beginnen eind 2008
zondag 30 maart 2008 om 14:54
Hallo,
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
woensdag 17 september 2008 om 20:42
Ooh...maar dat klinkt best gezellig hoor Romi, een beetje lopen klagen (kletsen) met je vrouwelijke collega's! Ik zit alleen op een kamer met mijn (mannelijke) begeleider, maar met hem kan ik ook altijd wel lekker klagen over wat er nu weer pijn doet en vermeende moeheidjes, haha. Is soms best wel even lekker, een beetje zielig doen!
woensdag 17 september 2008 om 21:23
woensdag 17 september 2008 om 22:33
Jongens wat een commotie in een paar dagen dat ik niet aanwezig was. Ik heb het aangepast. Wat mij betreft mogen we ook naar het flair forum hoor, maar ik vind het hier ook prima.
Ik heb 10 pagina's bijgelezen, maar weet niet waarop ik moet reageren, sorry.
Heb wel onthouden van je goede echo, T&G Gefeliciteerd.
Ik heb 10 pagina's bijgelezen, maar weet niet waarop ik moet reageren, sorry.
Heb wel onthouden van je goede echo, T&G Gefeliciteerd.
donderdag 18 september 2008 om 11:51
Wat een stilte... waar zijn jullie??????
Heb trouwens nog steeds mijn luchtbel in mijn buik.. Het voelt een beetje tintelent ofzo..
Krijg trouwens wel weer fijn wat pukkels.. Aankondiging van ongesteldheid? Ik denk dat ik morgen er maar eens voor de leuk een testje tegenaan gooi. NOD is dan tussen de 1 en 3 dagen..
Heb trouwens nog steeds mijn luchtbel in mijn buik.. Het voelt een beetje tintelent ofzo..
Krijg trouwens wel weer fijn wat pukkels.. Aankondiging van ongesteldheid? Ik denk dat ik morgen er maar eens voor de leuk een testje tegenaan gooi. NOD is dan tussen de 1 en 3 dagen..
donderdag 18 september 2008 om 16:13
Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur
donderdag 18 september 2008 om 18:17
Hai meisjes,
Ook hier deze maand helaas geen gezelschap voor GV, ben vandaag ongesteld geworden. Wel jammer, maar ik had er al niet meer echt op gerekend en voelde hem al aankomen met die migraine gisteren. Wel jammer dat ik nou net mijn rontgenafspraak van vanmorgen had afgezegd. Ik heb dus ook Mo niet verslagen, want ben op dag 45 blijven hangen. Nog wel een positief puntje: Qua afscheiding en buikpijn had ik mijn ei ook daadwerkelijk op de dag dat ik dacht dat ik hem had (exact 14 dagen geleden). Ik heb dus wel mijn eisprong gevoeld, en dat is wel handig voor de volgende keer.
Nou ja, op naar de 2e ronde dan maar.
@Romi:Spannend spannend spannend!!!!!
@Poca:Joepie!!! Morgen de laatste pil en dan gaan jullie er ook voor!!!!!
Ook hier deze maand helaas geen gezelschap voor GV, ben vandaag ongesteld geworden. Wel jammer, maar ik had er al niet meer echt op gerekend en voelde hem al aankomen met die migraine gisteren. Wel jammer dat ik nou net mijn rontgenafspraak van vanmorgen had afgezegd. Ik heb dus ook Mo niet verslagen, want ben op dag 45 blijven hangen. Nog wel een positief puntje: Qua afscheiding en buikpijn had ik mijn ei ook daadwerkelijk op de dag dat ik dacht dat ik hem had (exact 14 dagen geleden). Ik heb dus wel mijn eisprong gevoeld, en dat is wel handig voor de volgende keer.
Nou ja, op naar de 2e ronde dan maar.
@Romi:Spannend spannend spannend!!!!!
@Poca:Joepie!!! Morgen de laatste pil en dan gaan jullie er ook voor!!!!!
donderdag 18 september 2008 om 18:44
@Florence,
@Kruimel, haha, ik wacht toch maar tot morgenochtend.. Ook al zeggen ze dat het niet uitmaakt wanneer je test, volgens mij geld dat pas vanaf het moment dat je NOD geweest is en je dus genoeg HCG hebt... Dat kan nu natuurlijk nooit zo zijn, dus ik hou nog ff vol.
Morgen is natuurlijk ook nog heel vroeg om te testen, maar dat moet dan maar
@Kruimel, haha, ik wacht toch maar tot morgenochtend.. Ook al zeggen ze dat het niet uitmaakt wanneer je test, volgens mij geld dat pas vanaf het moment dat je NOD geweest is en je dus genoeg HCG hebt... Dat kan nu natuurlijk nooit zo zijn, dus ik hou nog ff vol.
Morgen is natuurlijk ook nog heel vroeg om te testen, maar dat moet dan maar