Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@JL, dat dacht ik nou ook net... Allemaal moe
Ja, haha, wat een zeurtjes zijn we he, dat we altijd maar moe zijn. Net een stel ouwe wijven.
Hele dag op kantoor waren we met 3 vrouwen ook al zo aan t klagen. We waren zo onwijs duf. Echt 8 uur lang alleen maar zitten kletsen
Ooh...maar dat klinkt best gezellig hoor Romi, een beetje lopen klagen (kletsen) met je vrouwelijke collega's! Ik zit alleen op een kamer met mijn (mannelijke) begeleider, maar met hem kan ik ook altijd wel lekker klagen over wat er nu weer pijn doet en vermeende moeheidjes, haha. Is soms best wel even lekker, een beetje zielig doen!
Jeetje, wat zijn jullie actief vanavond. Kan het niet bijhouden.

Weet iemand waar Roadster eigenlijk is?

Eten was lekker.

Wij zitten een hele groep op 1 kamer, heel gezellig!

Moet weer verder gordijnen ophangen met moman.....
quote:TammieenGwennie schreef op 17 september 2008 @ 19:50:

[quote]justline schreef op 17 september 2008 @ 19:43:

Pijnlijke of gevoelige borsten ALSOF IEMAND ZE MET SCHUURSPONSJES HEEFT GEWASSEN

Verhoogde temperatuur GEEN IDEE Ik zie je al poetsen met je schuursponsjes.
@justline: erg dapper
Klote gordijnen!
Ja inderdaad! Go just!

Lukt het niet Mo?
Nee!
Jongens wat een commotie in een paar dagen dat ik niet aanwezig was. Ik heb het aangepast. Wat mij betreft mogen we ook naar het flair forum hoor, maar ik vind het hier ook prima.

Ik heb 10 pagina's bijgelezen, maar weet niet waarop ik moet reageren, sorry.

Heb wel onthouden van je goede echo, T&G Gefeliciteerd.
Goedemorgen allemaal!

@Mo, hangen de gordijnen al?

@T&G, zeker heeeerlijk geslapen vannacht??

Ben vandaag maar alleen op de kamer gaan zitten om zo niet weer 8 uur te verspillen aan ouwehoeren. Moet ook echt nog wat af vandaag...
Goedemorgen,

@ Romi: Ja heb goed geslapen! Jij ook?

@ Mo: Inderdaad hoe is het met de gordijnen?
Poca, hoe voelt het pilloze bestaan???
Wat een stilte... waar zijn jullie??????

Heb trouwens nog steeds mijn luchtbel in mijn buik.. Het voelt een beetje tintelent ofzo..

Krijg trouwens wel weer fijn wat pukkels.. Aankondiging van ongesteldheid? Ik denk dat ik morgen er maar eens voor de leuk een testje tegenaan gooi. NOD is dan tussen de 1 en 3 dagen..
@ Romi; Ik mag morgen de laatste pakken en dan ben ik pilvrij. Ik vind hetw el spannend hoor!

Ik ben wel beneiuwd hoor, misschien ben je wel zwanger?
Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur...Romi die is zwanghur
Oh T&G, ik hoop t zo.... Ben nu nog veel banger voor teleurstelling, want die is dan echt wel groter als vorige maand, toen ik bijna zeker wist dat het niet raak was..
@Poca, ik dacht dat je een paar dagen geleden al zei dat je de laatste ging slikken?

Ik zou het volgens mij echt niet meer houden hoor in jouw plaats... Zou de pillen allang in de prullenbak gegooid hebben. Wat een discipline...
Haha Romi ik ben benieuwd naar je testje!
@ Romi : Haha, nou ja ik hou me gewoon aan de afspraka met Pocaman. Maar na mkorgen komt die ook echt niet meer te voorschijn haha.
Kan je nu nog niet testen, Romi? Gewoon voor onze lol???? ah toe ah toe ah toe ah toe.
Hai meisjes,

Ook hier deze maand helaas geen gezelschap voor GV, ben vandaag ongesteld geworden. Wel jammer, maar ik had er al niet meer echt op gerekend en voelde hem al aankomen met die migraine gisteren. Wel jammer dat ik nou net mijn rontgenafspraak van vanmorgen had afgezegd. Ik heb dus ook Mo niet verslagen, want ben op dag 45 blijven hangen. Nog wel een positief puntje: Qua afscheiding en buikpijn had ik mijn ei ook daadwerkelijk op de dag dat ik dacht dat ik hem had (exact 14 dagen geleden). Ik heb dus wel mijn eisprong gevoeld, en dat is wel handig voor de volgende keer.

Nou ja, op naar de 2e ronde dan maar.

@Romi:Spannend spannend spannend!!!!!

@Poca:Joepie!!! Morgen de laatste pil en dan gaan jullie er ook voor!!!!!
@Florence,

@Kruimel, haha, ik wacht toch maar tot morgenochtend.. Ook al zeggen ze dat het niet uitmaakt wanneer je test, volgens mij geld dat pas vanaf het moment dat je NOD geweest is en je dus genoeg HCG hebt... Dat kan nu natuurlijk nooit zo zijn, dus ik hou nog ff vol.

Morgen is natuurlijk ook nog heel vroeg om te testen, maar dat moet dan maar
@florence: balen maar idd op naar de volgende ronde.

@Romi: spannend!!! ik ben echt benieuwd met al die kwaaltje

@Poca: eindelijk de laatste, ga je er meteen voor of eerst nog 'ontpillen'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven