Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Ik begin dan wel niet eind 2008 maar ik moet nog wel wachten op de uitslag dus pas ik hier toch wel een beetje he. Zou het leuk vinden om hier af en toe was mee te lezen, huilen en lachen.

Maarrrreehh... Stemmen jullie dan ook op mij? Slecht he, ben gewoon mijn eigen campagne begonnen.
@ Aruba: Gezellig dat je nog blijft. Ik ga meteen op jou stemmen.

@ Romi vriendlief is ook al begonnen met de achterkamer op te ruimen dus mocht iemand nog een wit bureau of cd rek willen hebben?
whoehoe hahaha. Wil toch stiekem wel graag van MyleneValerie winnen. Niet om haar maar omdat ik die NIET-jes een beetje te aanwezig vind op dit forum. Je weet wel, van die lullige opmerkingen.

Romi, ik denk niet dat je de enige bent die had verwacht dat Nederland er al uit zou liggen hoor. We staan nu allemaal achter van Basten maar dat was 2 weken geleden wel anders.
Ehmmm...stomme vraag, waar kan ik stemmen?

Ik vind de NIET-jes ook een beetje jammerlijk, dus stem graag op jou!

Mo, succes op werk!
Oh...heb het al gevonden, keek weer met m'n neus!
Nietjes? Ken er niet veel van.

Leuk dat je hier ook mee leest (en misschien soms zelfs stiekem een stukje meeschrijft), aruba.

Beoordeling was goed. baas had 0 verbeterpunten

Vanavond schrijf ik meer, zit ineens een collega achter me die soms omkijkt..........
...
...
ben er weer, ga nu lezen!
@Aruba, heb net gestemd op je. Als je met mijn toelichting niet wint weet ik het ook niet meer

Had je verhaal al gelezen een tijd geleden, hoop dat alles vanaf nu positiever gaat worden voor je!!

@Lisa, bij ons waren alle vriendinnen mee. We waren met 27 man waarvan een stuk of 10 vrouw...

'Onze jongens' hebben zich ook stukken netter gedragen als de andere groepen jongens, zonder vrouwen.
8-8-8, moet wel een geluksdag zijn. is mijn lievelingsgetal!

heb je weer meer zin om te schrijven lisa?

ben vandaag niet van de hoofdletters btw.

BB, waar ben je?
inform me about the NIET-jes please..........
...
W
HOihoi

moet ik maar een extra kolom maken in onze tabel zeker, de NOD lijst....

Lijkt me welh andig
JL, volgens mij wil jlman ZELF zwanger worden. Of prikt ie stiekem gaatjes in condooms of doet ie placebo's in je pilstrip, hihi.

888 hele taart in je eentje opeten? of virtuele taart?

Lisa, gewoon af en toe iets voor werk open zetten en net doen alsof je hele belangrijke dingen aan het doen bent, haha.

Ben aan het msn-en met een vriend die aan de andere kant van de wereld woont. Is ex-scharrel en errug jummie. Altijd beetje flirten, maar vertel hem ook alles. En hij is ook degene die nu al mijn kinderwens-zwanger-belevenissen aan mag horen: hij kan het toch niet aan een bekende vertellen ;)
heb een extra kolom ingevoegd Mogalie, je NOD is genoteerd. Voelt het al echt?
...
W
...
Whoho, jullie gaan hard!

Roadster: een NOD lijst. Weer een stapje dichterbij!

En lisa, je hebt helemaal gelijk over die groep.
@Roadster, bedankt voor het invoegen van de datum. Is wel nog een beetje alleen zo. Anders zet 8-8 van lisa er alvast bij?! Het is idd leuk als we straks met z'n allen kunnen duimen voor de anderen!

@Lisa, voel me niet anders. Denk ik.... En zou wel heel bizar zijn als ik nu zwanger blijk. Moman zou denk ik even een sigaretje nodig hebben, en ik ook! (Eentje dan he ) Maar hij weet dat de kans erin zit met zijn gedrag. Volgens mij hoopt ie op een 'verrassing' zodat hij geen echte keuze hoeft te maken.

Over de nietjes, heb hun topic zitten bekijken. Ze zijn niet heel anders dan wij, behalve dan dat wij VEEL leuker zijn natuurlijk! Enne, soms is het ook onmogelijk om aardig op iemand te reageren, maar zij maken er een hetze van en dan alleen als ze met een groepje zijn. Beetje jammer!
Lisa, Ehv heb ik ook lang gewoond, sinds 2 jaar woon ik in Guus z'n stad...
Aruba, altijd als ik naar bed moet, worden de andere meiden actief. Onze ritmes lopen niet helemaal gelijk!

Wil je trouwens ook in ons schemaatje?
Ja maar Roadster is de baas he Straks sta ik overal in alle schema's. (als het straks ook maar een een uitgerekend in....schema is ) Ik wil wel in jullie schem hoor lieve meiden. Mag dat als spek en bonen eind 2008' er?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven