Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@Poca, ik moet zeggen dat ik vaak even kijk of hier nog wat geschreven is. Hele tijd concentreren is erg lastig.

Maar bij een mondeling ga je nog erger af als bij een schriftelijk als je het niet goed kent. Extra reden om goed te leren dus...

Ik snap dat je de kleur dan niet verklapt van je jurk. Is het niet leuk meer als mensen het weten..

Bij mij is het makkelijk als ik ooit ga trouwen, ik roep altijd al dat ik in t wit ga trouwen
@ Romi: je hebt helemaal gelijk hoor maar bij een mondeling kun je nog wel eens door je eigen vlotte babbel worden gered;-)

Nee die mensen mogen de kleur niet weten. En geloof me er wordt veel gevraagd en geraden hoor of zo heel ondoorzichtig geprobeerd uit te vinden wat het wordt...

31-7 ga ik de jurk passen en dan gaan mijn moeder, schoonmoeder, tante en beste vriendin mee en dat zijn de enige die ze te zien krijgen haha
Pocahontas, het is dus wel een bijzondere kleur?

Gebakje dames?

@ Aruba: toch stiekem vissen hé naar de kleur

Zo, doe mij die aardbeien maar
Kan je die hele aarbeien op?

Niet meer vissen dan? Oke mondje dicht sleutel in de sloot.

Ohhhhh slagroomsoesjes en chocoladetaart!!!

@Poca, ik heb gelukkig wel een vlotte babbel, maar bij zo'n mondeling klap ik ineens helemaal dicht en kan ik geen normale zin meer maken...

1 van de 2 mensen die tegenover me zitten bij mondeling is mijn leraar dus die weet dit en ik hoop dat die me toch een beetje op mijn gemak kan stellen..

Wat voor kleur draagt je (bijna) man met de trouwerij???
W
@JL, mijn smaak is het ook niet hoor, zwart.

Heb 2 jaar geleden in het stadhuis van Den Haag een opdracht gehad en zat daar tegenover de trouwzaal. Wat ik daar voorbij heb zien komen!!!

Familie die in motorpakken aankwamen en hun jas gewoon aanhielden, helm in de hand.. Jurken in alle kleuren van de regenboog.. Bruidegom gewoon in spijkerbroek en nog ff snel een shaggie draaien voordat ie naar binnen mocht.
Zo, dan ga je even braaf een dagje aan het werk. Dat doe ik dus ook niet meer, wat een hoop gebabbeld!!!

@Poca, spannend hoor, die kleur! En al helemaal dat het nog maar een paar weekjes is. Was laatst op de bruiloft van een collega en hij was ervoor flink nerveus. Het was een supermooie dag met een hoog ik-wil-ook-gehalte! Zaterdag tijdens etentje hebben moman en ik ' onze' bruiloft doorgesproken. Maar goed, dat zal nog een hele tijd duren!

@Aruba, wauw, wat een goed nieuws! Hoop voor je dat de 2 maanden zo voorbij zijn en je snel zwanger wordt!

@Romi, af en toe pauzeren tijdens het leren is goed he!

Heb vast niet op iedereen gereageerd, maar dat komt wel.

Dr. Phil heeft het over kinderwens. He's on our side!!! \\:-)//
Hallo allemaal!

Ja ja de laptop doet het weer.

En nee het is geen zwart! En mijn toekomstige man draagt donkerbruin haha.

@Aruba: Ik wil die aardbeientaart wel!
...
@Lisa, ik zou juist graag in maagdelijk wit trouwen... En t liefste terwijl ik al een kindje heb

Nog 1 maand, 2 weken en 6 dagen voordat ik eindelijk op vakantie ga!!

Heb nu met t leren zo'n onwijze behoefte aan zon, zee, strand en niks doen...
...
Goedemorgen!

Ja, denk dat ik ook in het wit zou gaan. Of gebroken wit, omdat ik net ietsje minder maagdelijk ben ;)

Ik ga maar eens snel aan de slag, heb het ineens megadruk!

Tot vanavond meiden!
Goedemorgen allemaal,

@Lisa: Mijn jurk komt uit d winkel maar is wel van een ontwerper en roze is niet zo mijn kleur haha!

Ik mag nog 5 weken en 1 dag werken voordat ik vakantie heb!
Je bent nogal aan het aftellen he. Lekker hoor. In wat voor lekker hebben jullie vandaag zin? Ga ik even virtueel bakken of shoppen.
@ Aruba Frites met mayo, moet ongesteld worden vandaar;-)

Deze zien er goed uit he. Tja nou krijg ik ook trek.
Mag ik ook een happpiiee.....??
Je mag zelfs een zakkie. Volgens mij heb je aan een puntzak wel genoeg toch Pocahontas? Of is de honger overzadigbaar?
@ Aruba, ja een puntzak is genoeg!

@ Revival pak maar een zak!

Ik heb net dit op. Lekker en niet te ongezond. Op een bruin broodje. Ik wil er nog 1
Ik heb net een kopje soep en twee boterhammen gegeten. Ik mocht na 5 uur werken even luchten in de zon. Hierna is mijn motivatie om weer te gaan werken tot ver beneden het nulpunt gedaald...
Oh ja Pocahontas, heb gisteren je site bekeken, lleeeuuukk!!!
Ik heb over 23 werkdagen vakantie... even baai de wee.

Wat zijn de vakantieplannen hier? Wij gaan 15 dagen naar Griekenland, een 'on-ontdekt', groen, niet-toeristisch schiereilandje met prachtige strandjes. Ik wil nú ook wel heen in principe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven