Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
...
@Lucy: Ja alles is heel duur. Wij hebben echter het geluk dat mijn tante kapster is, mijn beste vriendin is visagiste en een vriend is fotograaf dus die geven dit alles aan ons als cadeau.

Dus daar mee kunnen wij kosten besparen! En ik krijg de jurk van mijn ouders gelukkig.

Een nieuwe Mini is leuk!!!!!!

@Lsa: new York is echt geweldig!!! Ik wil mee!!!! Maar ja wij gaan hopelijk al in december;-)
Pocahontas, daar hebben jullie zeker geluk mee. Wij hebben alles zelf betaald, wel heel duur, maar zeker de moeite waard hoor! En we kijken er met geweldige herinneringen op terug!
Ja het is heel duur om alles zelf te betalen en we zij iedereen ook echt dankbaar hiervoor!

Ik heb er ook echt heel veel zin in hoor!
logisch, geniet ervan!
Dat zulle we zeker doen maar het is dus pas op 8-8-2008 he. In mijn profiel zie je ook onze website staan mochten jullie nieuwsgierig zijn;-)

Maar morgen eerst nog de bruiloft van mijn neef waar we de hele dag bij mogen zijn dus we kunnen even voorproeven...
...
Ja ik heb ook gekeken! Erg leuk
Dag dames!

Ik heb even mee zitten lezen bij dit topic en ik wil graag mee schrijven. Ik zal even wat over mezelf vertellen:

Ik ben 26 en vriend is 29. We zijn 4 jaar bij elkaar en wonen 2 jaar samen. Ik heb al klapperende eierstokken, hij nog niet helemaal.... Daarom hebben we afgesproken dat ik over een maandje stop met de pil en hij verantwoordelijk is voor de anticonceptie. Ook al geeft hij nu aan dat hij denkt dat 'de situatie er nog niet naar is', denk ik dat hij er heel snel voor gaat...Denken niet bijna alle mannen in het begin dat ze er nog niet klaar voor zijn ;)?

Nou ja, ik heb in ieder geval goede hoop dat wij eind 2008 gaan beginnen en hoop dat ik nog met jullie mee mag schrijven?!

Groetjes,

Mogalie
Tuurlijk Mogalie, welkom op ons forum!!!

Inderdaad hadden de meesten van ons, ik nog steeds hoor, twijfels over het goede moment. Maar inderdaad, wij hopen ook eind 2008 te starten...

Groetjes Roadster
Hallo Mogalie!

Inderdaad heeft iedereen een beetje twijfels zoals Roadster al zegt. En wij beginnen ook pas eind van dit jaar begin 2009 hoor.

@ Lisa: De bruiloft was heel erg leuk en mooi, maar ook erg chique. De bruid had een champagnekleurige jurk aan met een strak soort haltertopje en wijde rok en de bruidegom een zwart driedelig maatpak met zelfde kleur hemd als de bruidsjurk. Erg mooi. O ja en op de jurk zaten pailletjes in de vorm van bloemen. Het was een mooie dag! Ik hoopd at wij ook zo'n mooie dag krijgen....

@Roadster ik vind het leuk dat jullie de site hebben bekeken al staan er soms niet al te voordelige foto's op;-)
@ Pocahontas; Ach geeft niks hoor die foto's. Ik vind het erg leuk om ze te bekijken!
@ Roadster: Dank je wel, we houden hiermee iedereen op de hoogte van de voorbereidingen...
Pocahontas, jij gaat binnenkort trouwen? Spannend!

Echt raar dat het na 1 dagje werken alweer bijna weekend is...heerlijk!

Gaan jullie nog iets leuks doen met koninginnedag?
...
@Lisa, hmmm, denk dat ik nog even moet wachten totdat de mijne zoiets zegt... Maar hij staat er gelukkig wel achter dat ik stop met de pil. Nog 1 strip en een beetje....

Zoogcompressen, iew. Net zoiets als een kolfapparaat.... gadver!

Niet gebarbecued, wel veel op stap geweest. Heel gezellig.

Zijn de meeste van jullie getrouwd? En aan het werk of niet?

Moet eigenlijk helemaal teruglezen, maar daar heb ik nog even geen tijd voor...
Hallo,

wat een rotweer he? Maar gelukkig zou het beter gaan worden...

@ Lisa: Ik ben wel meegeweest om zijn pak te kopen en de kleur van het hemd is hetzelfde als die van mijn jurk. Dat vind ik inderdaad ook erg mooi. Komend weekend ga ik de kaarten schrijven ivm ook met de vakantie dan dat iedereen het ruim op tijd weet...

Ja wij hebben wel gbbqd met vrienden op zaterdag, was wel erg gezellig!

@ Mogalie: Ik ga dus trouwen op 8-8-08;-) en verder werk ik fulltime als intercedente/ assistent manager bij een uitzendbureau.En jij?
...
@pocahontas, 8-8-08, gewilde datum! Zal flink wat geregel zijn.

Ik werk ook fulltime, maar dan als ambtenaar bij een gemeente. Super leuk werk! Enne, morgen nog werken en dan 8 dagen vakantie....dat ambtenarenbestaan is zo slecht nog niet ;)
@Lisa, fijne vakantie!!!
Hallo Dames!

Allemaal vanavond nog op stap??

Ik ga wel lekker feesten haha ik had het er vanavond met vriendlief over en toen zei die misschien heb je volgend jaar wel een dikke buik, wel een raar idee haha!!

Lisa fijne vakantie!!! Geniet er lekker van

Pocahontas leuke site joh over jullie trouwen jullie zijn echt een leuk stel samen!! Ook grappig hoe jullie elkaar hebben ontmoet haha

Nou dames een fijne koninginne nacht en dag!!!
Lisa: fijne vakantie, we ´spreken´ je weer over twee weekjes.

Mogalie: Ik ben getrouwd en werk in de gehandicaptenzorg.

Lucy: Mijn man en ik denken ook weleens na over bepaalde dingen die je nu voor het laatst (kan) doen of doet. Het is niet gezegd dat het in een keer lukt natuurlijk, maar de kans is aanwezig dat dit onze laatste vakantie samen is.

Houden jullie nog rekening met bijvoorbeeld de maand waarin je je kindje liever wel of niet geboren wilt laten worden? Bijv. juist in het voorjaar of de zomer of juist niet in augustus, omdat je dan allebei bijvoorbeeld al jarig bent...

Wij houden daar geen rekening mee, maar ik hoor weleens mensen die een maand klussen overslaan, om zo de ideale geboortemaand te selecteren...

Kus Roadster
...
Goedemorgen!

@Roadster, ik zou het niet speciaal in een maand proberen te plannen, ben al blij als ik uberhaupt een kleine kan krijgen. Maar goed, er is wel een mini-voorkeur.... er zijn 8 familieleden en vrienden jarig tussen 17 en 24 februari, dus die periode zou ik wel het liefste overslaan. Maar verder is een kindje iedere dag welkom .

Hmmm, het ziet er naar uit dat het droog blijft vandaag. Nu maar hopen dat het zo is. Werken in de regen is niet fijn!

Veel plezier allemaal vandaag!
@ Lisa: Fijne vakantie, maar dat is dus mosterd....

@Roadster Nee ik ga niet plannen voor een maand, ik ben al heel blij als het lukt en als ik een gezond kindje mag krijgen ben ik heel erg gelukkig!

@ Lucy: Ik vind de trouwsite bij houden ook leuk om te doen hoor en iedereen vind het een leuk verhaal, het is ook wel bijzonder hoe wij elkaar hebben leren kennen ja, alleen wij zijn er zelf aan gewend;-)

@ Mogalie: Wij weten al vanaf november 2006 dat we graag op deze datum zouden willen trouwen dus we hebben toen al een feestzaal en alles vastgelegd. En daar profiteren we nu natuurlijk van. Gisteren hebben we het misboekje gemaakt, we zijn er zowat 10 uur mee bezig geweest!!!!

Lekker 8 dagen vrij! Ik ben vandaag alweer aan het werk!!!

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven