Wij beginnen eind 2008
zondag 30 maart 2008 om 14:54
Hallo,
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
vrijdag 29 augustus 2008 om 10:16
Uitslapers???
Zit al heel lang muisstil op de bank aangezien mijn zwager nog ligt te slapen (geen logeerkamer)...
Bedankt allemaal voor de felicitaties!
Ik hoor maandag meer over de details...
Aruba ik dacht meer aan zoiets:
Wat irritant Kruimel. Kan me inderdaad voorstellen dat hij uitblijft doordat je er op zit te wachten. Weet niet of dat meteen schijnzwanger zou zijn.
Mo ik denk inderdaad dat Momam het vast niet vervelend vindt
Zit al heel lang muisstil op de bank aangezien mijn zwager nog ligt te slapen (geen logeerkamer)...
Bedankt allemaal voor de felicitaties!
Ik hoor maandag meer over de details...
Aruba ik dacht meer aan zoiets:
Wat irritant Kruimel. Kan me inderdaad voorstellen dat hij uitblijft doordat je er op zit te wachten. Weet niet of dat meteen schijnzwanger zou zijn.
Mo ik denk inderdaad dat Momam het vast niet vervelend vindt
vrijdag 29 augustus 2008 om 13:31
Zo, ik heb lekker weekend! Het is hier volksfeest (een soort stadsfeest) met bloemencorso en kermis enzo. Dus morgen de halve familie op de koffie en dan samen corso kijken enzo. Wel heel gezellig!! We hebben het gisteren aan mijn broertje en schoonzus verteld. Was erg leuk, ging als volgt:
Ikke tegen schoonzus: ik heb nog een cadeautje voor je.
Schoonzus: ohja? Wat dan?
Ikke: (geef zwangerschaptest)
Schoonzus en broertje: wat is dat dan? een zwangerschapstest?
(mijn broertje ligt helemaal dubbel, die snapte hm al)
Ikke: ja, ik heb hem niet meer nodig, dus misschien kan jij hm nog gebruiken??
Schoonzus: dus bij jullie komt er geen derde??
Ikke: duh...die is al onderweg gekkie!!!
En toen geweldig leuk, kussen, bla bla...dus was wel errug geslaagd!!
En vanmorgen heb ik het al twee collega's verteld. Eén ging vandaag met vakantie, dus die zag ik vier weken niet. Die vond het ook wel geweldig leuk. Ik zei tegen haar: ik ga volgend jaar vier weken betaald verlof opnemen. Zij:haha onbetaald bedoel je zeker??!! Ikke: nee hoor, betaald. Zij: Wat, ben je zwanger????!!!! Ook geweldig leuk en zoenen enzo. Vraag wel iedereen om het nog twee weekjes stil te houden zodat we het iedereen rustig kunnen vertellen....
Vanmiddag ga ik het een goede vriendin vertellen.
@Just...fijne vakantie!! En ja, daar doen ze een condoom omheen...anders is het zo ranzig bij de volgende hé???
@Kruimel, hoe weet je zo zeker dat je niet zwanger bent??
@Lisa...sterkte met die stortvloed!!
Ikke tegen schoonzus: ik heb nog een cadeautje voor je.
Schoonzus: ohja? Wat dan?
Ikke: (geef zwangerschaptest)
Schoonzus en broertje: wat is dat dan? een zwangerschapstest?
(mijn broertje ligt helemaal dubbel, die snapte hm al)
Ikke: ja, ik heb hem niet meer nodig, dus misschien kan jij hm nog gebruiken??
Schoonzus: dus bij jullie komt er geen derde??
Ikke: duh...die is al onderweg gekkie!!!
En toen geweldig leuk, kussen, bla bla...dus was wel errug geslaagd!!
En vanmorgen heb ik het al twee collega's verteld. Eén ging vandaag met vakantie, dus die zag ik vier weken niet. Die vond het ook wel geweldig leuk. Ik zei tegen haar: ik ga volgend jaar vier weken betaald verlof opnemen. Zij:haha onbetaald bedoel je zeker??!! Ikke: nee hoor, betaald. Zij: Wat, ben je zwanger????!!!! Ook geweldig leuk en zoenen enzo. Vraag wel iedereen om het nog twee weekjes stil te houden zodat we het iedereen rustig kunnen vertellen....
Vanmiddag ga ik het een goede vriendin vertellen.
@Just...fijne vakantie!! En ja, daar doen ze een condoom omheen...anders is het zo ranzig bij de volgende hé???
@Kruimel, hoe weet je zo zeker dat je niet zwanger bent??
@Lisa...sterkte met die stortvloed!!
vrijdag 29 augustus 2008 om 15:37
T&G, ik weet het zeker, omdat ik een test heb gedaan. En die was negatief. Maar vandaag ben ik de hele middag misselijk geweest. Echt heel naar voor de klas!
Dus nu twijfel ik weer. En ik ben nog steeds niet ongesteld.
Ik ga er dus nog steeds vanuit dat ik niet zwanger ben, maar ergens roept wel een stemmetje dat ik misschien toch te vroeg heb getest.
Sorry voor het egoberichtje, maar het huilen staat me nader dan het lachen. Snap echt niks meer van mijn eigen lichaam. En was er altijd zo trots op dat ik daar heel veel van begreep.
Nog even voor baby merel.: Mogalie heeft helemaal gelijk. Wij willen weer graag horen over jouw kindje. Dus blijf er gewoon bij, vind het hartstikke leuk om jouw verhalen te lezen.(maar het laatste berichtje moet je nog even toelichten, want dat snapte ik niet helemaal)
Dus nu twijfel ik weer. En ik ben nog steeds niet ongesteld.
Ik ga er dus nog steeds vanuit dat ik niet zwanger ben, maar ergens roept wel een stemmetje dat ik misschien toch te vroeg heb getest.
Sorry voor het egoberichtje, maar het huilen staat me nader dan het lachen. Snap echt niks meer van mijn eigen lichaam. En was er altijd zo trots op dat ik daar heel veel van begreep.
Nog even voor baby merel.: Mogalie heeft helemaal gelijk. Wij willen weer graag horen over jouw kindje. Dus blijf er gewoon bij, vind het hartstikke leuk om jouw verhalen te lezen.(maar het laatste berichtje moet je nog even toelichten, want dat snapte ik niet helemaal)
vrijdag 29 augustus 2008 om 21:34
Hey meiden.
Dat het je als een toestenbord heb wat niet werkt.
kruimel
Het is inderdaad een rdsel. Mr test nog mar een keer. Dan weet je echt eker. misschien zijn hormonen echt op hol geslagen. Kan ook door het stoppen van de pil ijn
lis
ik wens je veel beterschap toe.
t_g
geweldig de reacties.
jl
fijne vakantie
Verder hebben we hier een beetje een ziek kind van de prikjes. e heeft er 2 gehad van de week. E weegt nu 8720 en 74 lang. officieel is iets te mger. mar niet schokkend.
Verder voel ik me weer misselijk als het o blijft g ik maar even naar de dokter. Het is elke keer n de stop week ls weer moet beginnen met de pil.
Dat het je als een toestenbord heb wat niet werkt.
kruimel
Het is inderdaad een rdsel. Mr test nog mar een keer. Dan weet je echt eker. misschien zijn hormonen echt op hol geslagen. Kan ook door het stoppen van de pil ijn
lis
ik wens je veel beterschap toe.
t_g
geweldig de reacties.
jl
fijne vakantie
Verder hebben we hier een beetje een ziek kind van de prikjes. e heeft er 2 gehad van de week. E weegt nu 8720 en 74 lang. officieel is iets te mger. mar niet schokkend.
Verder voel ik me weer misselijk als het o blijft g ik maar even naar de dokter. Het is elke keer n de stop week ls weer moet beginnen met de pil.
zaterdag 30 augustus 2008 om 09:44
Nogmaals een keer getest. Echt niet zwanger, dus gewoon een beetje ziekjes. Ben nog steeds misselijk. Gelukkig niet meer zo emotioneel. (emotioneel kwam overigens niet van het niet zwanger zijn, maar van het onzekere)
Dus... we gaan op naar de volgende ronde.
Allemaal een heel fijne dag. Ik ga fijn de zon opzoeken. xxx
Dus... we gaan op naar de volgende ronde.
Allemaal een heel fijne dag. Ik ga fijn de zon opzoeken. xxx
zaterdag 30 augustus 2008 om 10:11
Goedemorgen,
lekker de zon opzoeken, kruimel. Emotionele komt vast van het niet meer de pil slikken. Wacht maar, straks huil jij ook nog bij een tjilpend vogeltje
Net een sms van Romi gehad: ze doet gewoon met ons mee voor september, niet zwanger dus. Alle hoop is gevestigd op Poca, anders blijft T&G nog een maandje alleen...
Hier een hele gezellige avond gehad! Zo even wat verplichte dingen en daarna heerlijk genieten van het weer.
lekker de zon opzoeken, kruimel. Emotionele komt vast van het niet meer de pil slikken. Wacht maar, straks huil jij ook nog bij een tjilpend vogeltje

Net een sms van Romi gehad: ze doet gewoon met ons mee voor september, niet zwanger dus. Alle hoop is gevestigd op Poca, anders blijft T&G nog een maandje alleen...
Hier een hele gezellige avond gehad! Zo even wat verplichte dingen en daarna heerlijk genieten van het weer.
zaterdag 30 augustus 2008 om 15:06
[quote]mogalie schreef op 30 augustus 2008 @ 10:11:
Goedemorgen,
Wil niet meer alleen zijijhijijijnnnn...
Wil samen met jullllieieiehhh
Maar goed, wat niet is...komt vast de volgende maand
We zijn het langzamerhand beetje aan iedereen aan het vertellen. Is wel leuk om te doen hoor!! Leuke reacties!!
@Lisa...fijn dat je je weer wat beter voelt
@Just...als je zo'n perfecte cyclus hebt, ben jij er volgende maand vast bij
@Kruimel...hoop dat je dan snel ongesteld wordt...heb je dat tenminste ook weer gehad!!
Goedemorgen,

Wil niet meer alleen zijijhijijijnnnn...
Wil samen met jullllieieiehhh
Maar goed, wat niet is...komt vast de volgende maand
We zijn het langzamerhand beetje aan iedereen aan het vertellen. Is wel leuk om te doen hoor!! Leuke reacties!!
@Lisa...fijn dat je je weer wat beter voelt
@Just...als je zo'n perfecte cyclus hebt, ben jij er volgende maand vast bij
@Kruimel...hoop dat je dan snel ongesteld wordt...heb je dat tenminste ook weer gehad!!
zaterdag 30 augustus 2008 om 22:16