Wij gaan ervoor...............deel 3!!

20-03-2007 22:19 1066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat dit maar weer een heel vruchtbaar topic mag gaan worden
ff melden.

ben net ongi geworden helaas.
He balen Gutje . Weet helaas maar al te goed hoe het voelt, ook al went het aan de ene kant, het blijft balen!
Gutje, balen voor jullie!

Vind het ook weer heel jammer.
lieve meiden;

de allerbeste, liefste, (vruchtbaarste) wensen voor 2008!!

gutje; balen zeg... kan er niet veel aan toevoegen wat al niet door iemand anders is gezegd. hoe is man er eigenlijk onder? kunnen jullie er wel goed over praten?

maria; voor jou ook balen dat je ongi geworden bent. maar ook fijn dat je door mag met de clomid. ik begrijp die medische verhalen vaak niet zo goed, maar jouw luteale fase wordt dus beter, toch? dat geeft wel moed!

moon; hoe was het bij de vk? en de film?

heerlijk he zo'n kind dat babbelend wakker wordt? dat heeft mijn grote kind ook. eh... die valt trouwens ook babbelend in slaap als het aan hem ligt. heb vaak 's avonds "gewoon" de deur achter me dichtgetrokken omdat hij niet kon ophouden met praten...

op de site van praatjesmakers is nog steeds een stukje van hem te zien, daar was hij een keer toen hij 4 was, zo schattig...

swane; nog gefeliciteerd met je verjaardag. en heerlijk toch dat joost ook genoten heeft van de feestdagen. en dat hij dat 's avonds moet verwerken is heel normaal hoor!

norah was met oud en nieuw erg ziek, maar is wel door al het vuurwerk heen geslapen. als we 's avonds fluisteren in de kamer wordt ze wakker, maar vuurwerk slaapt ze door heen. snap jij het??

purper; fijn dat het zo goed gaat! en van D naar F, poe poe. hoe vindt je man dat? haha

meiden; vinden jullie het niet vreemd dat we nooit meer van kim iets gehoord hebben? ze schrijft ook niet op een ander forum geloof ik, maar ze was in november al uitgeteld.... ik krijg dan meteen van die waanideeen.... jullie niet?

willen jullie dinsdag voor me duimen? dan word ik geopereerd. gaan ze de spataders verwijderen. eindelijk. heb er erg veel last van, dus ben er wel blij om. en dan over een paar weken ook nog het andere been. het kon ook tegelijkertijd, maar leek me niet handig met de kleine meid.

tot gauw

wil
hallo lieve allemaal

allemaal de beste wensen voor 2008!!!!!

ik moet me diep schamen,....zo lang niet geschreven! * schaam*

sorry!

ben behoorlijk druk en gun mezelf hier dan geen tijd voor

mijn goede voornemen voor 2008: meer forummen!

( ik lees wel mee hoor!)

Luna; las een stukkie terug dat roan zo huilt, vervelend zeg! pff...ik weet er alles van. sil heeft ook zo gehuild wat ook een

( verborgen) reflux bleek. Heeft roan er ook medicijnen voor??

Swane; wij zijn ook net begonnen met een extra prakkie! leuk he! sil drink ook niet minder hoor, komt nog steeds net zo vaak en als ik wekr en man de fles gekolfte melk geeft ook minimaal 200 cc

had ook het idee dattie er niet genoeg aan had.

Ik ben begonnen met wat groente en fruit en dan half potje per keer, dus half per dag. volgende week ga ik halfje fruit en halfje groente op een dag doen bijvoorbeeld s ochtends en in de middag.

heb eerst maar potjes gekocht das toch een stuk fijner gepureerd dan zelf pureren, had al staafmixer en alles aangeschaft maar goed dat komt nog wel.

en ook al liga in huis, die v.a 6 maand... en ik geeft dan dag of 3 /4 achter elkaar hetzelfde om te laten wennen.

Moon: spannend allemaal zeg en het hartje gehoord! super!!

nou meiden ik kom snel weer langs, nu ff naar beneden zoveel late diensten gehad nu maar even lekker met man op de bank hangen!

Oh ja: hier verder alles goed, druk maar goed. sil doet t prima groeit als kool! echt een heel lief mannetje!

tot snel x nicky
gutje en maria: balen zeg!! weet niet wat ik verder moet zeggen maar knuffel voor jullie!
Zo,er is weer een heleboel geschreven.

Bij de vk was alles super.Man was nu ook mee omdat die nog vakantie had.Erg leuk om het hartje weer te horen!Ze kon het in de eerste instantie weer niet vinden maar gelukkig wel wat sneller dan de vorige keer.Vk zei al tegen onze dochter dat ze later vast goed verstoppertje met haar broertje/zusje kan spelen.Ik mag as vrijdag voor de 20 weken echo! Mn schoonmoeder gaat mee.Mijn moeder is met de twaalf weken echo mee geweest en ik wilde mn schoonmoeder dat ook een keer mee laten maken.Erg spannend.Nu maar hopen dat er niet te zien is wat het wordt want ten eerste wil ik het niet weten en ten tweede als het per ongeluk te zien zou zijn dan zou mn schhonmoeder echt haar mond niet kunnen houden.Dat weet ik nu al.Die is wat dat soort dingen betreft echt een enorme flapuit!En ik moet 31 januari weer voor de gewone controle naar de vk.

Maria:Balen dat je weer ongi bent geworden zeg!!!!Maar wel goed dat je nu clomid mag blijven slikken en dat er nu geen overstimulatie is.Deze maand dan ook maar op tijd naar bed om te kijken of het idd invloed heeft of dat het toeval was.Hoe was de uitslag eigenlijk?

Gutje:Ook voor jou weer balen zeg!Het wordt idd wel een gewenning om ongi te worden maar toch is het niet leuk.

Swane:Onze dochter had ook vaak nog honger na de fles.Wat ik vaak deed was er gewoon meer water in doen.Dus wel de voeding voor bv 200cc maar dan water voor 220 erin.Dat hielp meestal wel.Je kan het altijd eens proberen.Of een schepje rijstebloem erbij.Ik zou echt niet meer weten hoe ik dat deed met fruit/groentehapjes.Geen idee.Dat is voor mij natuurlijk ook alweer een hele tijd geleden.Weet alleen nog dat ze met precies 4 maanden voor het eerst een beetje peer (heel fijn geraspt) heeft gehad en dat vond ze best lekker.Verder wel vaak potjes gegeven.Is toch wat minder rompslomp dan alles zelf te moeten maken.

Ik weet nou niet meer wie het vroeg maar onze dochter is door alles heen geslapen!En dat nog wel op een vreemd bed!We hadden haar immers mee genomen.Maar ze heeft het super gedaan.Nou scheelt het dat ze bij ons al onder het schuine dak slaapt en dat daar vaak de regen en wind op staan dus de drukte is ze wel gewend.

De film was trouwens erg mooi.Ik ben normaal eigenlijk niet van dat soort films (het is een fantasiefilm) maar deze was erg leuk.Het gaat over een kompas en meerdere werelden.Er is een 12 jarig meisje wat dat kompas kan lezen en zo krijgt ze antwoord op haar vragen.Dat gaat door middel van "stof".Ik kan er natuurlijk niet te veel over verklappen want dan is de clou van de film weg.Het zijn wel 3 delen en dit is het eerste deel.Waarschijnlijk zal het wel net zo gaan als met lord of the rings dat het tweede en derde deel de komende jaren met kerst worden uitgebracht.Maar meningen verschillen natuurlijk en wie weet vinden jullie het wel helemaal niks.

Ik voel de kleine al vrij goed.Als ik op mijn rug op bed ga liggen dan kan ik vaak ook zien hoe het ligt.Erg grappig!Alleen wel jammer dat mijn man nog niks kan voelen wat het schoppen betreft.Ik ben net zo groot in omvang als ik toen met dochter was en dat verbaasde me.Ik dacht echt dat ik groter was.Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nu al een tijdje stil sta wat het groeien betreft.Dat vind ik helemaal niet erg!Ik ben gelukkig ook nog maar 3,1 kilo aangekomen en dat na de feestdagen!Dat had ik dus niet verwacht!Ik probeer dan ook wel zo gezond mogelijk te doen en het scheelt dat ik geen zoete trek heb.Dat is trouwens ook wel fijn voor mn darmen.Want al die suiker is heel erg slecht voor de darmflora.Ik heb wel het idee dat de medicijnen aanslaan want ik heb er geen bloed meer bij maar dat zal het darmonderzoek van de 22e wel laten zien.

Heb wel veel last van mn rechterbilspier.Als ik te lang op een stoel heb gezeten dan kan ik haast niet meer rechtop komen.Dan moet ik eerst weer even op gang komen.En ik heb gister en vandaag best veel gedaan en dat kan ik dan heel erg goed voelen aan mn rug en de spieren in mn liezen.Die gaan dan protesteren.Dat is wel een verschil met de vorige zwangerschap.Ik heb er nu meer last van.

We hebben nu een weekje de valkparkiet van de buren/vrienden te logeren.Hun dochter van 6 maanden oud zit helemaal onder het eczeem en de uitslag en ze is super droog.Zo zielig.De vellen hangen er echt bij.Het arme kind is gewoon mismaakt!Nou dacht de buurman dat het misschien wel een allergie voor de vogel kon zijn en nou hebben ze dus gevraagd of de vogel in de eerste instantie een weekje mag logeren om te kijken of het wat minder wordt.En misschien dus wat langer als het nodig is.Ik vind het zo gezellig zo'n beestje in huis.Hij is alleen tam voor de buren zelf (hij is erg bang voor vingers en handen) maar toch is het leuk.Als je binnen komt krijg je meteen respons en hij begint al iets aan ons te wennen.Als ie dan gaat slapen op zn stokkie dan wordt het helemaal zo'n bolletje en dan gaat ie zo lief knarsen met zn snaveltje.Als hij weer terug moet denk ik dat we er zelf ook eentje nemen.Maar dan wil ik een grasparkietje (zo'n groene of blauwe) en dan een jonkie.Zodat je m zelf tam kan maken.Maar we zien het allemaal wel.

Ik ga ermee stoppen en mn bed opzoeken.

Ik had van de week trouwens erg lekker uitgeslapen.Het was half 11 toen ik wakker werd!!!!!!!Dat is echt weet ik hoe lang gelden dat ik dat gehaald heb!Teken dat ik het nodig had.

Welterusten allemaal en tot snel!
Hoi meiden,

Even een reactie op je stukje over vogels. Ik heb zelf 2 grasparkieten. Had er eerst 1 en die is harstikke tam, ging altijd mee onder de douche, en als je aan het eten bent en de kooi staat open dan komt hij soms bij je zitten. Toen ik anderhalf jaar terug ofzo 5 dagen per week ging werken heb ik er 1 bijgekocht want mijn parkiet heeft erg veel aandacht nodig anders wordt hij echt ongelukkig. Die andere was moeilijker tam te krijgen omdat hij alleen aandacht voor de eerste heeft. Hij is dus ook stukken minder tam, maar doordat onze eerste parkiet lekker bij je komt zitten doet de 2e dat ook. Die doet alles na wat de eerste doet Erg grappig is dat.

Ik vind het heel gezellig. Hou er wel rekening mee dat het veel stof/veren geeft en dat je elke dag wel even moet zuigen bij de kooi. En ik vind wel dat als je vogels hebt dat ze veel moeten kunnen vliegen. Niet in de kooi laten is mijn mening. Als ik thuis ben staat de Kooi altijd open.

En verder vindt onze kleine het geweldig. Als ze over hem heem vliegen begint hij vaak heel hard te lachen.

Aanrader dus naar mijn mening!
Dag meiden!

Ik heb mijn mmm-verhaal even op de group gezet, dat is toch iets meer privé.

Moon as vrijdag de 20 weken echo! Wat leuk dat je je schoonmoeder meeneemt. Ik zou me niet teveel zorgen maken over dat je schoonmoeder misschien ziet of het een jongetje of meisje is. Het was dat de echoscopiste het toen specifiek aan ons liet zien maar anders had ik er echt geen jongetje van gemaakt! Daar moet je volgens mij wel getrainde ogen voor hebben !

Wil sterkte met de operatie morgen! Lijkt me erg vervelend, spataderen; die kan je maar beter kwijt zijn! ik vind het ook raar dat we nooit meer iets van Kim hebben gehoord. Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat ze nu trotse moeder is van een blakend kind. Ze zit natuurlijk nog in de eerste 3 maanden, misschien is haar leventje nu nog zó hectisch dat ze niet aan het forum toekomt? Trouwens, van Beertjeboetje hebben we (ná de mededeling dat ze bevallen was) ook nooit meer iets gehoord, of vergis ik me?

Nicky goed te lezen dat het bij jullie zo lekker loopt na die zware eerste maanden. Maar meer op het forum langskomen in 2008 is zeker een goed voornemen

Josephine dat klinkt erg gezellig je verhaal over je grasparkieten! Mee onder de douche? Hihi dat lijkt me een erg komisch gezicht! Hoe waren de feestdagen? Dat zal niet makkelijk geweest zijn zo zonder je vader!

F5 voor de nieuwe tabel!

Meiden, tot later!
Hai allemaal,

wist niet dat Wil vandaag geopereerd moest worden aan haar spataderen.Hoop dat het niet te pijnlijk is.Er is tenslotte nog wel een kleintje waar ze steeds achteraan moet.

Josephine:Jouw parkkietjes klinken idd erg gezellig.Ik heb al wel vaker gehoord dat als je al een parkietje hebt en je krijgt er een tweede bij dat die dan minder makkelijk tam te krijgen is en ook dat als je ze tegelijk neemt dat ze dan niet zo makkelijk tam te krijgen zijn als dat je er eentje hebt.Kunnen die van jou ook praten?

Onze logé is vandaag weer naar huis vertrokken.Jammer genoeg.Ik vond het wel gezellig.Ik wacht de uitslag van de allergietest van het buurmeisje even af want ik heb eigenlijk al min of meer beloofd dat dat beest bij ons mag wonen als het kind er niet tegen blijkt te kunnen.Wij hadden zelf heel vroeger twee grasparkietjes en later een valkparkiet.Die was ook heeel erg tam.Die wilde een hele dag kopjes geven met je,ging op de rug van de hond zitten,klom de trap op naar boven als wij daar waren en vergeten waren om de deur dicht te doen,kwam onder het eten ook vaak op tafel zitten en als mijn moeder buiten was ging hij naar haar toe en kroop dan via haar broekspijp naar haar schouder.Echt een geweldig beest.Mijn vader werd helaas heel erg ziek en dat beestje voelde dat.Hij deed niks anders meer dan schreeuwen en mijn vader kon dat er echt niet bij hebben.Toen hebben mijn ouders hem bij de achterburen in een volière gedaan waar hij nog heel erg lang heeft gezeten.Mijn moeder vond het echt vreselijk om hem weg te doen maar hij kon echt niet meer thuis blijven.Toen mijn vader weer beter was wilde ze hem eigenlijk weer terug hebben maar dat was zo'n tijd later dat dat beest dan niet meer zou kunnen wennen.Ze heeft het dan ook niet gedaan.Daarna nooit meer huisdieren gehad.

Ik ga lekker even GTST kijken zo.

Goetjes moon
Wil, heb aan je gedacht hoor vandaag. Hoop dat het allemaal meeviel.

Maria en Gutje, hé balen dat het weer niet raak is deze maand. Maria ik zal binnenkort je verhaal ff gaan lezen.

Moon, leuk vrijdag 20 weken echo!!

Ik laat het hier ook even weer bij, van het weekend onwijs ziek geworden, vrijdagnacht werd ik wakker en was vreselijk duizelig, ik herkende het meteen want heb het al twee keer eerder gehad: evenwichtstoornis. Mss kennen jullie het wel maar je evenwichtsorgaan zit dan een soort van vast waardoor je, zodra je beweegt, ongeloofelijk duizelig wordt, alsof je hele wereld draait. Lief heeft 's morgens direct de huisartsenpost gebeld voor de medicijnen. Zaterdag ben ik de hele dag op bed gebleven, kwam er alleen uit om te plassen, waarbij manlief mij moest ondersteunen, 's Avonds weer kontakt met de hap en me toch op het hart gedrukt dat ik de duizeligheid moest opwekken des te eerder zou ik me wat beter voelen. Brrr dat viel tegen. Roán is toen 'noodgedwongen' voor het eerst uit logeren geweest. Manlief was aan het eind van zijn latijn en Roán slaapt nog steeds niet door dus opa en oma boden aan om hem mee te nemen, natuurlijk sliep hij daar wel door grrrrrrr.

Zondagochtend zo goed en kwaad als het ging even in bad geweest en daarna zo moe dat ik mijn bed weer in gedoken ben. 's Avonds weer even uit bed. Gisteren voelde ik me al iets beter, alleen helaas heb ik er dus een fikse verkoudheid over heen gekregen, Het gaat langzamerhand wat beter met me, alleen mijn hoofd wil nog niet helemaal. Nog maar ff kalm aan doen.

Groetjes Luna
hoi ladies!

update;

de operatie viel niet mee! ik krijg liever een kind...haha

ik had gekozen voor een ruggeprik maar ze konden de ader die eruit moest niet vinden en hebben dus een uur ofzo in mijn been zitten wroeten. de verdoving begon langzaam uit te werken dus het voelde ook echt als wroeten.

mocht wel naar huis gisteravond en nu zit ik op de bank. kleine meisje is naar de oppas; dat gaat echt niet lukken.

kan wel beetje rondlopen en de pijn valt erg mee maar been is wel stijf.

nu moet ik kijken of het toch genoeg effect heeft gehad (ze hebben de ader afgebonden) anders gaan ze het over een tijdje nog een keer proberen.

en mijn andere been moet ook nog

moon; veel succes vrijdag!

luna; beterschap! hoe vond je kleine man het bij opa en oma?

maria en gutje:

wil
Luna:Jeetje wat eng zeg!Ik ken dat gelukkig niet maar ik geloof dat mijn schoonvader dat af en toe ook heeft.Die is dan idd zo een week thuis van zn werk omdat hij dan dus ook niet kan.Wel erg fijn dat Roán met opa en oma mee kon.En wat n spook dat hij dan daar wel doorslaapt zeg!Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Wil:Balen zeg dat de operatie zo tegenviel.En nou moet je andere been nog.Ik kan me indenken dat je er nu helemaal enrom tegenop ziet.Maar aab de andere kant.....misschien valt het je de volgende keer ontzettend mee omdat deze keer zo tegenviel.Ik hoop dat je snel weer wat mobieler bent.

Groetjes moon
Meiden nog even een spannend IUI-verhaal van mij op de group
he bah luna. hoop dat t wat beter gaat.

wil, balen dat het zo tegenviel. hoop dat je er geen last meer van hebt...

hier is het druk. we zijn druk aan het inpakken enzo. we gaan over een week al over. daar heb ik noig geen internet, is wel al aangevraagd maar ik weet niet hoelang dat duurt.dus asl jullie me even weer niet zien is het daarom.

wordt echt spannend nu. voor ons en ook voor de kinderen. die hebben er al helemaal zin in.

ik zal blij zijn als het over is aangezien een ritme toch beter werkt. ook zit ik de hele tijd met zenuwen in mijn maag omdat er zoveel nog meot gebeuren.

ook had ik van de week bij het opruimen sávonds in bed een enorme jankpartij. ik had een driewielertje weg laten gooien en nadien had ik zo'n spijt. stom he.

we hadden besloten om er niet meer voor te gaan tenzij we ernstige spijt kregen. maar begin weer te twijfelen. het wordt zo definitief nu. al dat speelgoed wat weggaat en de rest van de spullen. het bedje en commode is al weg maar daar had ik altijd al van in mijn kop dat er nieuwe moesten komen dan dus dat was niet zo erg. maar dit pfffffff.

help!!! hahahha wat moet ik doen................................ weet het niet meer eigenlijk. de vrijheid die ik nu steeds meer terug krijg (en eigenlijk nooit gehad heb) is wel lekker.

opnieuw moeten beginenn is neit alles.

maar ben zo bang dat we spijt krijgen. heb me ook altijd een gezin voorgesteld wat groter is dan 2 kinderen............

ga weer eens verder hier. anders komt het nooit af..............
Hai allemaal,

Ik heb nog niet gelezen op de group dus Maria:ik heb je verhaal nog niet gezien.Ga ik zometeen even doen.

Ik had een hele moooie echo gister.Het ging wel allemaal erg snel snel en dat was wel jammer.Ik heb wel alles goed kunnen zien (al was het erg snel).Ze kon alleen het gezichtje niet goed zien omdat het kindje steeds met het achterhoofdje voor lag.Uiteindelijk is het wel gelukt en voor zover ze kon zien was dat ook allemaal goed.Het kindje ligt nu als een banaan in mijn bekken.Met het hoofdje in mn rechterlies en met de beentjes in mijn linkerlies.Ik had ook al de afgelopen dagen zo'n last in mn liezen maar dat komt dus omdat die kleine zich daar flink aan het uitleven is.Ik moet als ik een paar dingen heb gedaan echt weer een uurtje gaan liggen omdat ik dan zo'n pijn in mn liezen heb.Als dat maandag nogal zo is ga ik eens aan de vk vragen of ze niet een foefje weet om het kind daar vandaan te krijgen.Al lig ik op mn buik...het maakt niet uit.Het ligt daar zeker erg lekker.

Had gister al geprobeerd om het op het forum te krijgen maar toen had ik nog weer eens problemen met viva en lukte het niet.

Gutje:Kan me voorstellen dat het moeilijk is.Het is toch een afscheid wat je moet nemen.Maar idd...je krijgt nu wel wat meer vrijheid en ik denk dat dat na al die tijd ook wel wat waard is maar aan de andere kant...je bent nog hartstikke jong!Ik weet niet hoe oud je man is maar die is toch ook nog niet zo oud?Je kunt het toch gewoon zonder condoom blijven doen en dan er niet meer bewust voor gaan?Als je dan eventueel zwanger zou worden dan is het wel echt een kadootje.

En wat een drukte met verhuizen hè?Gaan alle beesten ook allemaal mee?

Wil:Hoe gaat het met jou?Heb je al ietsje minder last van je benen of kun je nog niet echt verschil merken?

Ik ga lekker even wat eten en even op de group kijken!Ben nu wel nieuwsgierig naar maria's verhaal.En vanavond voor de verandering (:-) ) maar weer eens vroeg naar bed.Dan lig ik languit en dat ligt toch nog het allerlekkerst.

Prettig weekend allemaal

Groetjes moon
Gutje dus jullie gaan over een week al over? Jeetje wat snel al! Jullie gaan toch naar een andere stad/dorp verhuizen, was het niet? Vind je het moelijk om je oude stek te verlaten? Ik kan me heel goed voorstellen dat je flink moest janken bij het opruimen van die spulletjes. Het lijkt inderdaad allemaal zo definitief dan. Aan de andere kant staan die babyspulletjes allemaal weer voor een appel en een ei te koop op Marktplaats ed. En wat Moon schreef dat vond ik eigenlijk wel een sterke; jullie zijn nog zo jong, laat de boel de boel en kijk eens waar het uitkomt. Misschien kan je voor jezelf stellen: het zal waarschijnlijk niet meer gebeuren, en we gaan ons leven nu verder inrichten op de twee fantastische kinderen die we al hebben. Mócht een zwangerschap zich in de toekomst dan toch nog onverwacht voordoen, dan is het dán een cadeautje! Sterkte met de verhuizing!

Moon wat leuk dat de echo zo mooi was! Dus jullie kleine had geen zin zijn/haar gezichtje te laten zien ? En versprak de echoscopiste zich nog? Wat vond je schoonmoeder ervan?

Wil wat balen dat de operatie zo tegen viel! Je krijgt liever een kind?? Hmmm ik vond de pijn bij m'n bevalling echt de meest vreselijke pijn die ik ooit gevoeld heb, dan moet het wel heel erg geweest zijn zeg ! Of had jij van die makkelijke bevallingen? Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter met je.

Luna wat naar dat je zo ziek bent geweest! Dat lijkt me echt een hele vervelende aandoening. Hoe regelmatig heb je dat eigenlijk?

Even weer F5 voor de nieuwe tabel!
hoi dames,

ik heb een nieuw topic geopend over t onrustige slapen van ons kleine schatje. misschien hebben jullie ook nog tips?

gutje; ik sluit me bij de andere aan. vind wel dat je stil mag staan bij jullie beslissing.en verdriet mag hebben dat er geen 3e komt. ook al heb je 2 kids, als je een kindje (erbij) wil en het lukt niet is dat heel verdrietig.

veel succes met de verhuizing!

moon; gefeliciteerd met je echo! was het een sreeningsecho? en is alles dus goed? fijn hoor! was je dochtertje ook mee?

luna; weer helemaal beter? hoop het wel voor je.

maria; denk aan je!

ondertussen is hier in huis de rust weer terug (behalve dus 's nachts)

schoonmama is weer naar huis, grote kind naar school, hubbie naar werk en kleine kind is over haar erge verkoudheid heen. ze hoest en proest nog steeds maar ze is een stuk vrolijker. (lees: ACTIEVER). tjonge wat heeft dat kind een energie...! heb de tijd van haar dutjes nog hard nodig om ff bij te komen.

wil
De echo was idd een screeningsecho.Mn dochter was niet me.Die was bvij mijn moeder die dag.En die heb ik niet mee gevraagd omdat het anders zo'n drukte daar zou worden.En we moesten mijn nichtje ook nog ophalen van school op de terugweg dus het had niet in de auto gepast.

De echoscopiste heeft het steeds over een hij gehad.Dat zei ze voordat ze begon al dat ze de benaming hij zou gebruiken maar dat dat niet zou betekenen dat het ook een jongetje zou worden.Ik weet niet waarom maar ik ben er nu niet meer zo stellig van overtuigd dat het een jongetje gaat worden.We wachten het wel af.Eerst de komende 20 weken maar eens doorkomen en dan zien we wel wat eruit gaat komen.Leeuwedraak krijgt trouwens een meisje!!!Ze schrijft op mei 2008.Daar schrijf ik ook mee.

Kreeg vandaag een brief van de school waar onze dochter naar toe gaat.Vandaag over 4 weken mag ze een middagje gaan proberen.Eerst smorgens heen om in te schrijven en dan smiddags mee draaien.Ze mag dit jaar ook al mee met het schoolreisje als ze dat wil.Ik had het er met haar over gehad en ze was meteen dol enthousiast."Joepie,dan mag ik met de bus mee naar een speeltuin ofzo" !!!!!Dat had ik gezegd.Ik vind het nu wel spannend worden hoor.Mn kleine meissie ben ik dan wel een klein beetje kwijt.Dan gaat haar "grote" leventje beginnen.

De batterij van de laptop is bijna leeg dus ik ga ermee ophouden.Ben nu even te lui om de stekker ervan te pakken.Heb net al een zak chips met een bakje mayo weg gewerkt!!Erg hè?Moet ik maar niet te vaak doen hahaha.Dan kan ik binnenkort niet meer door de deur heen!

Groetjes Moon
Hallo hallo!!

Ik leef nog hoor!

Maria, ik heb je verhaal gelezen op de group en ook gereageerd. Ik leef met je mee!!!

Moon,geweldig dat je een mooie echo had. Leuk om je baby weer te zien hè. Je bent alweer over de helft. Je dochter bijna naar de basisschool, wat een mijlpaal! Spannend hoor.

Gutje, het lijkt mij ook moeilijk om definitief een streep te trekken. Maar dat hoeft toch ook niet? Focus je nu op jullie verhuizing, probeer het van je af te zetten en kijk over een tijdje weer.

Widajo, mooi die foto met beide oma's!! Heel bijzonder.

Ik heb je topic nog niet gelezen, maar kan het geen sprongetje zijn? Ik had het boek Oei, ik groei er al maanden niet bij gepakt. Tot twee weken geleden en ja hoor, rond de acht maanden hebben ze een sprongetje. Vreselijke nachten hebben we gehad. Ook hij was trouwens verkouden, dat hielp natuurlijk ook niet. Maar ook daarvoor was hij al erg onrustig.

Swane, Niels heeft zelfs een tijdje op zes flessen gezeten. Het cb deed daar trouwens vrij laconiek over. Ik ben daarom al rond 5 maanden met groente begonnen. De eerste tijd een half potje per dag. En dan een paar dagen achter elkaar dezelfde smaak. Maar ook toen ging de zesde fles er niet af. Al vrij snel ook met fruit begonnen. Nu is Niels bijna 9 maanden en drinkt nog steeds meestal 4 flessen, naast zijn boterham, fruit en groente dus. Hij heeft nog heel lang 5 flessen gedronken, terwijl hij eigenlijk op 3 flessen moest zitten. Tja, wat doe je eraan? Ze geven zelf aan wat ze nodig hebben. Ik ben zelf nooit meer dan 200 ml gaan maken, ik wilde niet dat zijn maag aan grotere hoeveelheden zou wennen. Ik ben trouwens met 7 maanden voorzichtig met een boterham begonnen.
Wil, heb jij twee namen?? Midosil en Widajo? Ik was ff in de war..
Haha, daar ben ik weer.

Wil, sorry, nu pas je topic gelezen. Het speelt al een paar maanden lees ik. Ik denk idd ook dat het de indrukken van overdag zijn. En dat uit zich voornamelijk 's nachts. Vandaar dat de slaapjes overdag wel goed gaan. Het ene kind is daar veel gevoeliger voor dan het andere. Mijn dochter had het ook vrij sterk en heeft dat eigenlijk nog wel. Ze wordt nog steeds bijna elke nacht wakker. Om dan in ons bed weer verder te slapen. Ze droomt best veel. Het wordt nu wel minder. Toen ze jonger was, kon ze echt huilen, soms gillen in haar slaap. Het dromen ging dan over alledaagse dingen, echt brullen en dan iets zeggen als: Ik wilde zelf mijn staartjes uit doen... Het leek wel of ze 's nachts de dag nog eens dunnetjes over deed.
Up!
ff snel mededelen dat ik heel ff zonder internet zit en ik neit weet hoelang dat dat zal zijn. de verwachting is dat dat een paar weken al gaan duren.

dus iedereen. veel geluk en plezier en tot snel!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven