Wij gaan ervoor...............deel 3!!

20-03-2007 22:19 1066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat dit maar weer een heel vruchtbaar topic mag gaan worden
[fgcolor=#ff00ff]

tijger: gefeliciteerd met jullie zoon!!![/fgcolor]

we weten de naam, zijn gewicht en zijn lengte, tijd voor foto's ja!!!

ik heb al n paar 06 nrs in m'n telefoon gezet. als ik na de bevalling een beetje puf heb stuur ik jullie allemaal tegelijk een sms. geen moeite:?

fijne avond allemaal,

wil

Tijger: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!Fijn dat jullie zo snel al weer naar huis mochten!En wat is ie lang!Ik ben heel erg benieuwd naar jullie kleine ventje!

@Luna:Ben blij voor je dat het misselijke al minder begint te worden want dat lijkt me maar niks.Ik heb waarschijnlijk idd te vroeg getest.Heb meestal een cyclus van rond de 31 dagen en het is vandaag dag 29.Dus ik ga het woensdag nog een keer proberen.Als mn temp tenminste niet zakt!Dan hoef ik niet meer te testen want dan weet ik genoeg.Maar dan weet ik dus ook echt niet meer hoe het zou moeten voelen als ik wel zwanger ben.Want ik voel me nu gewoon anders dan anders.Kan er niet mn vinger op leggen maar ik voel me niet hetzelfde.

Ik zal ook mn 06 even op de groep gaan zetten en de nummers die er al instaan in mijn mobiel zetten.

Groetjes moon

TIJGER!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!!!!

Super voor jullie! Ben erg benieuwd naar je verhaal op de groep.

Liefs, Kim

Tijger!!! GEFELICITEERD met de geboorte van jullie 2e kindje!!!

Geniet ervan en we zien vanzelf wel je verhaal op de group!
tijger gefeliciteerd!!!!

moon, ik duim nog hoor.........

Tijger, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Ongeloofelijk dat je alweer achter de pc bent gekropen om ons te laten mee delen in jullie babygeluk. Wel heel leuk natuurlijk. Ik ben erg benieuwd naar je verhaal en natuurlijk naar de foto's van de kleine man. Hoe vindt je dochter haar babybroertje?

Moon, nog geen ongi te bekennen hoop ik? Ik blijf duimen voor je.

Wil, rommelt er al wat?

Meiden, ik ga aan mijn eten beginnen.

Liefs Luna

Hai meiden,

Ik dacht net met afvegen wel wat rozigs te zien maar ik ga er nog steeds niet van uit dat ik ongi ga worden.Heb de test gehaald en mn temp was vanmorgen nog steeds netjes 37,0.En mn linkerborst is vooral heel erg gevoelig.Vanmorgen met sporten merkte ik ook dat ik veel sneller moe was.Ik sport al op een lagere maximum hartslag want je weet maar nooit.Ik heb vanmiddag in de bank ruim een half uur geslapen (had dochter ook even naar bed gebracht) en ik kan nu weer mn bed in.Heb hoofdpijn (hopelijk niet vanwege naderende ongi) en ben moe.Dus ik spreeek jullie morgen wel weer.

groetjes moon 

Tijger: gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kijk erg uit naar de foto's en je verhaal!!!

voor nu; geniet van je mannetje!

Moon: ik heb het eelt op mijn duimen van het duimen voor je......

en ik ga nog ff door!!!

( ik had gisteren ook al een berichtje geplaatst om tijger te feliciteren...foetsie!

k zie em niet meer...)

Helaas pindakaas!

Ik ben vandaag toch ongesteld geworden.Daar ga ik tenminste vanuit.Mn temp was nog niet gezakt vanmorgen maar ik vloei wel.En het is rood.Nu heb ik vanacht wel heel erg kramp in mn buik gehad waar ik dus ook een tijdje van heb wakker gelegen en dat voelde niet als ongi kramp maar de kramp die ik nu voel dus wel.Waarschijnlijk zal mn temp morgen wel gezakt zijn.Zo niet dan ga ik toch testen want dan kan het misschien ook weer een bbz zijn.Wat ik dus niet hoop.Maar ik ben nu aan het koken en doe dit even gauw tussendoor dus ik ga weer naar mn eten anders heb ik geen eten straks en er komt een vriendin eten dus ik wil graag iets op tafel hebben.

Jullie horen het morgen wel van mij.

xxx moon 
Hoi meiden,

Even een berichtje om jullie uit de spanning te halen :-)

Vrijdag is onze gezonde zoon geboren en we ziijn sinds gisteren weer thuis. Het gaat eigenlijk hartsikke lekker. Hij woog 3845 gram en is 53 cm lang en is natuurlijk de mooiste baby van de wereld.

Ik zal morgen of overmorgen het verhaal en zijn naam even op de groep zetten want anders is de anonimiteit helemaal weg!

Tijger, gefeliciteerd, jij ook bevallen. Welke dag is hij nou geboren? De vergeetachtigheid is nog niet over haha.

Wil hopelijk ben jij snel aan de beurt en kan je je kleine meid in de armen houden.

De rest van de meiden, hopelijk gaat het met jullie ook allemaal goed, maar daar kom ik later op terug. Nu even eten en dan komt er weer visite.

Groetjes
Ah moon.....shit!!! had het echt gehoopt voor je deze ronde....

Josephine: *Whoepie!!!!!!!* gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!

ben erg benieuwd naar je verhaal en heeeeeeel erg benieuwd naar de naam!

dus ik ga ff de group checken maar denk dat je daar nog niet geschreven hebt... geniet van je kraamdagen en laat je lekker verwennen!!

Josephine, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

Fantastisch hoor! Ik ben ook erg benieuwd naar de naam en je verhaal natuurlijk. Ik zal de groep in de gaten houden.

Hèèèè Moon, getverdemme!!!!! Ik had zo'n goede hoop voor je, je had echt van die kwaaltjes en zelf was je ook redelijk zeker van je zaak. Ik hoop in ieder geval niet dat het een bbz is, maar misschien moet je daar gewoon nog allemaal niet bang voor zijn. Eerst maar even afwachten wat er verder gaat gebeuren. Verlies je veel bloed?

Hou je haaks hoor! *;

Dikke kus,

Kim

josephine: gefeliciteerd met jullie zoon. fijn dat alles goed gaat met jullie. ben erg benieuwd naar je verhaal, dus hou ons niet te lang in spanning, ok?;)

moon; BALEN!!! je had er zo'n goed gevoel over, gooi je frustraties er maar uit hoor... we kunnen het wel hebben...

mijn laatste nieuws; ben vandaag weer bij VK geweest. alles was goed alleen kon de vk niet goed voelen hoe groot/zwaar ons dametje is en ,morgen moet ik dus opnieuw naar het ziekenhuis voor een groeicontrole echo. ze bracht het vrij luchtig, maar de combionatie van mijn gewicht (nog steeds hetzelfde), de groei van de baarmoeder en het feit dat mijn zoon wel 9 pond woog was voor haar reden om toch voor de zekerheid die echo te laten maken. ik maak me geen zorgen, maar mijn hubbie wel. wel sneu, want hij kan natuurlijk nix doen...

voor de rest weet ik even niet wat er bij de rest van jullie speelt, sorry daarvoor...

wil

Josephine van harte met jullie zoon, heerlijk hè zo'n klein mannetje. Ik ben afgelopen zondag bevallen. Haha, geeft niks hoor, zo'n kleintje neemt even heel je wereld in beslag. Geniet er maar lekker van.

Widajo we wachten met spanning af...

Moon balen joh, zeker omdat je zelf het gevoel had dat het raak was. Nou weet even niet hoe ik je een hart onder de riem kan steken.

Luna mooie buikfoto hoor!! Dat ziet er goed uit. Leuk hè, dat de buitenwereld nu ook kan zien dat je zwanger bent.

Iedereen bedankt voor de felicitaties, het gaat heel erg goed met ons mannetje. De nachten zijn wat minder, ook omdat zijn grote zus dan ook uit bed komt. Dus het is tobben met twee. Maar aan de andere kant geweldig om te zien hoe ze op haar broertje reageert. Wel voel ik me af en toe schuldig dat ik zo weinig tijd voor haar heb, de bv vraagt behoorlijk wat tijd. Maar het grappige is dat ze naar anderen toe steeds vrijer wordt, ze was behoorlijk eenkennig.

Nou, ik lees nog steeds regelmatig mee hoor. Maar het zit er niet altijd in om te reageren.

Hai meiden,

Bedankt voor alle medeleven.Ik ben al weer over de teleurstelling heen (mede door het mooie weer) en het is niet anders.Volgende maand maar weer nieuwe ronde niewe kansen.Maar ik heb me nu dus wel voor genomen om me niet meer zo gek te laten maken door mn eigen lijf en bij alles te denken volgens mij is het raak want daar wordt je alleen maar knettergek van!

Tijger:Ik vind het heel wat dat je reageert met al die drukte.Ben blij voor je dat het goed gaat (alleen met slapen dan wat minder) en at je dochter goed op de kleine reageert.Dat hoor je ook wel eens anders.Zit ze ook met een pop bij je als je bv geeft?Dat zie je ze ook wel eens doen want dan doen ze je zo leuk na.Truitje omhoog en pop aan de borst.

Wil:Maar wat denken ze dan van je meiske?Dat ze te klein is ofzo?Het zal vast allemaal wel meevallen want je voelt je goed.En dat je niet bent aangekomen is voor jezelf alleen maar lekker.

Luna:ik vind je buikje erg mooi.Het duurde even voor ik door had dat die foto op de volgende pagina stond.Purper (geloof ik) had het over een mooi buikje op de groep en ik dacht echt waar heeft ze het dan over want ik zie dat buikje niet maar nu heb ik m wel gezien.Begint al echt wat te worden  zo met 3 maanden.

Ben even vergeten wat de rest had geschreven want ik heb geen tweede scherm open.Sorry.

Ik ga morgenavond naar een concert van BZN.Met de vrienden (met hun partners) van mijn man.We gaan met een bus heen want we zijn met best wel veel.Ben benieuwd hoe het gaat worden.Het is niet echt mijn lievelings muziek ofzo maar vind het voor een keertje wel gezellig.Vooral omdat we heeel erg weinig wat met zn allen doen.We zien elkaar eigenlijk alleen op bruiloften en bij kraamvisites.Dochter blijft bij mijn ouders slapen.Dus daar hoeven we ons niet druk om te maken.

Groetjes moon  
Hoi allemaal,

Wilde even zeggen dat ik wat foto's van de kleine op de groep heb gezet, voor degenen die het leuk vinden. Het hele verhaal komt nog, maar het is toch best druk met zo'n kleintje dus ik ben er nog niet aan toegekomen.

De kraamverzorgster is net weg, ze was vandaag voor het laatst, dus nu gaan we heerlijk met zijn 3-en genieten. Al ben ik nu even een paar uur alleen, maar dat vind ik eigenlijk wel even lekker. Beetje tot rust komen!

Moon wat vervelend dat je toch ongesteld bent geworden. Zo te lezen kan je er wel aardig mee omgaan, maar het lijkt me wel moeilijk, zeker omdat je er zo van overtuigd was dat het raak was. Denk een beetje om jezelf en verwen jezelf maar een beetje!

Luna, wat heb je al een lekker buikje meid. Gaat ec`ht hard zo te zien bij een 2e! Geniet ervan!!

Liefs Josephine

* gaat meteen op de group josephine-beeb kijken*

josephine, wat een schatje zeg. heel mooi kindje zeg. gefeliciteerd! doe lekker rustig aan. is wel lekker he als de kraamhulp weg is en je even alleen bent. geniet ervan.

moon, wat jammer nou zeg. je had zo'n goede hoop. zo te horen gaat het gelukkig weer maar ik kan me de teleurstelling goed voorstellen.

ik ben nog neit ongi. heb gistereren wel een test gedaan omdat ik buikpijn had al een week. en ik was sneller moe, misselijk etc.... negatief helaas. de misselijkheid enzo zijn nu weer weg dus zal wel niet raak zijn. jammer... vind het echt lang weer duren. is nu bijna een jaar.

voor de rest ook allemaal een knuffel. heb even geen tijd om lang te reageren want het is de opblijfavond van docxhterlief en die wil dus dan ook aandacht.....

tot snel.
[fgcolor=#ff00ff]

Josephine, wauw wat een prachtig mannetje. Echt een lief knulletje!! Wat zul je apetrots zijn zeg. Maarre hoe heet ie nou???? Ik brand van nieuwsgierigheid.

Tijger, bij jullie ook alles goed? Ik las dat je dochter helemaal gek is van haar broertje. Leuk hoor. En ze komt 's nachts dus ook 'helpen' haha.

Moon, wat ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden. Ik had goeie hoop voor je. Misschien is het idd goed om je even niet door je lichaam te laten 'gek maken'. Ik ken dat wel hoor. Hopelijk is het in de volgende ronde wel raak.

Gutje, jij ook getest dus. Balen dat ie negatief was. Kun je te vroeg zijn geweest?

Hé bah het wordt echt tijd voor een paar nieuwe zwangeren hoor.

WIL, hoe is het met jou meid. Volgens mij hebben we je gisteren en vandaag niet gezien. Je voldoet dus niet aan je meldplicht;). Dus hopelijk ben je aan het bevallen of lig je nu te genieten van je prachtige dochter. We wachten hier in spanning af!!

[/fgcolor]

Meiden, ik heb eindelijk de tabel weer kunnen veranderen. Had wat gedoe met excell maar als je nu F5 doet dan heb je weer een verse tabel!!

Ik reageer binnenkort weer uitgebreid. Hubbie wil er NU bij!!

Liefs Luna

Luna bedankt voor de tabel. Maarreh.. je moet maar eens op de group kijken.

Widajo heeft zich vanmiddag daar nog gemeld en de naam van de zoon van Josephine staat er ook al.

Josephine mooi mannetje hoor! Ik zal ook snel foto's van onze knul plaatsen.

Widajo hoe was de groei-echo, gaat het nog goed met de kleine meid?

Oeps, schaam schaam:$. Heb ik er helemaal overheen zitten lezen op de groep.

Wil, sorry meid, ik had goeie hoop dat je al bevallen was. Hopelijk duurt het niet lang meer voor je. Trek je het nog een beetje met deze warmte?

Josephine, mooie naam hoor.:D

Ik duik lekker m'n bedje in.

Morgen lekker bbq-en met mijn schoonzusje en zwager. Schoonzusje is hoogzwanger. Ze is 16 mei uitgerekend. Spannend wanneer het kindje zich aandient.

Zondag geen afspraken, ook wel lekker. En maandag gaan we naar Brabant, mijn schoonouders zijn daar op vakantie en daar gaan we dus lekker een dagje heen met z'n allen.

Meiden, fijn weekend.

Ja Tijger, gauw die foto's plaatsen hoor. Ik ben erg benieuwd naar jouw ventje.

Luna de tabel ziet er weer super uit. Wil je alleen mijn leeftijd veranderen. Ben alweer heel wat maandjes 25 :-) Ga alweer richting de 26.

Vind het echt bizar dat de eerste baby's van ons topic er al zijn. Toen ik dit topic opende had ik niet kunnen denken dat het zo snel zou gaan en al helemaal niet dat ik de eerste zou zijn.

Voor de meiden die nog niet zwanger zijn, ik duim heel hard voor jullie dat het snel raak mag zijn.

Ga nu snel de boodschappenlijst maken dan kan vriendlief erop uit :-) Toch wel fijn dat je nog rustig aan moet doen na een bevalling. Boodschappen doen en zwaar tillen zit er na de keizersnee voorlopig nog even niet in, dus dat mag hij mooi doen
hallo dames..... meldplicht!!

de echo was goed. de vk zei nix over een gewicht, maar alles zag er goed uit. het vruchtwater werd wat minder, maar dat is normaal met deze termijn. er zat nog genoeg.

nog nix hier dus. het rommelt wel wat. donderdag 2 weeen (dacht ik) en gisteravond wel anderhalf uur lang weeen of harde buiken of zoiets. dacht in ieder geval dat het begonnen was, maar na een douche werd alles weer rustig. balen, had ik nou maar niet gedoucht... haha

vandaag is het ook weer rustig, hoewel ik wel errug weinig fut/energie heb. van de warmte heb ik niet veel last, kan er goed tegen. doe alleen mijn steunpanty niet aan (dat gaat me net iets te ver), en heb dus wat meer last van m'n benen.

luna: de tabel ziet er mooi uit. maar ook ik ben inmiddels een jaartje ouder..

gutje: balen dat je negatief getest hebt. zat je al over je nod? ik heb daar nix over gelezen, heb je dat misschien express gedaan?

voor de rest: dames geniet van het mooie weer en het lange weekend

wilma
wil spannend hoor.....

en ik had neits gezegt over mijn nod omdat dat nogal verschilt. nu is dat de laatste 2 maanden weer wat normaler maar het is ook nogal eens enorm lang. dus in princiepe kan ik er niet echt een datum aan verbinden. ik was dus voor de laatste paar keer bekeken wel over tijd ja.

nu maar weer afwachten........

baal alleen een beetje want nu hebben we weer stres erbij gekregen omdat we net ruzie met de buurvrouw hebben gehad. de details vertel ik op de groep binnenkort wel als ik wat afgekoelt ben. baal wel want je woont niet echt relaxed meer nu. (was al wel wat langer aan het rommelen hoor) pfffffffff gevolg is vaak voor mij persoonlijk dat ik dus door de stress vaak laat ben met ongi..........;( zit er ff doorheen hoor. sorry. komt wel goed als het wat gezakt is maar ik ben liever altijd een leuke buuf en nu is het dus een rel wat neit de bedoeling was. als het kon was ik tijden geleden al verhuisd maar we kunnen gewoon niet weg ook hier pffffffffffffffff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven