Wij gaan ervoor...............deel 3!!

20-03-2007 22:19 1066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat dit maar weer een heel vruchtbaar topic mag gaan worden
Hé lieve meiden, hier weer eens een berichtje van mij!

Helaas niet met goed nieuws (helaas nog niet zwanger) maar ook niet met slecht nieuws hoor! Ik was zo benieuwd hoe het met iedereen gaat, maar al die maanden heb ik niet meer op dit topic gekeken (beetje bijgelovig, vond dat ik mezelf pas weer mocht melden als ik zwanger was :$). En wat zie ik?? Tijger en Josephine zijn al bevallen, allebei een zoon!!! Geweldig! Hopelijk alles helemaal goed, heb alleen de eerste pagina maar terug gelezen, dus ben nog niet helemaal op de hoogte. Zal later ook weer eens op onze group kijken.

Wil nog niet bevallen lees ik! Meid, ik weet hoe je je voelt. Met onze zoon was ik toen op 27 mei uitgerekend en op 8 juni is hij pas geboren. Gelukkig niet hoeven inleiden. Op het laatst ging ik inderdaad ook ananas eten en bitter lemon drinken en ik heb zelfs nog wonderolie overwogen hahaha! Owww ik hield ook zoveel vocht vast die laatste weken, leek wel een olifant! Houd jij ook veel vocht vast? Je kindje komt vast gauw hoor!

En hoe is het met de andere zwangeren? Nicky, Luna, Swane, Beertjeboetje, Kim? Hebben jullie al mooie buiken?

En de nog niet zwangeren? Gutje, Moon, Purper? Ik weet hoe jullie je voelen hoor! Volgende maand zijn wij een jaar bezig :(.

Verder gaat het goed met me. Lekker aan het werk, die freelance klus inmiddels afgerond, leuk verdiend voor de vakantie! 11 juni vertrekken we al naar Corfu, heb er zin in . Inmiddels 4 maanden getemperatuurd en 2 weken geleden bij huisarts geweest. Hij is er van overtuigd dat ik gewoon een eisprong heb en voelde er ook niet voor me naar de gynaecoloog te verwijzen. Eerlijk gezegd voelen wij daar ook niet zoveel voor. We hebben immers al een kind rondlopen en ik heb een eisprong. Hij zei dat het op mijn leeftijd heel normaal is als je er 1,5 jaar op moet wachten. En nu de medische molen ingaan terwijl ik anders misschien ook wel "gewoon" over een half jaar zwanger ben, daar voel ik ook niet zoveel voor. We hebben dus nog maar even geduld. Overigens is een vriendin van me nu 12 weken zwanger en zij waren toen ook al een jaar bezig (zij is 37), dus dat geeft me weer hoop. Mijn man is wel sinds kort roken gestopt, dat was hij sowieso al van plan maar mogelijk komt het de kwaliteit van z'n zaad ten goede. Volgens onze huisarts heeft het toch echt nadelige gevolgen voor het zaad als de man rookt.

Nou meiden, later meer, vind het gezellig weer mee te schrijven hier!

Luna, m'n NOD is 22 mei!

Mariaaaaaaaaaaaaaaa, joehoeeeeeeee, jippieeeeeeeee....je bent er weer. Was zo benieuwd hoe het met je is. Gelukkig goed zo te lezen. Helaas nog niet zwanger, maar zoals je ziet ben je niet de enige.

Leuk dat je er weer bij bent...voel me toch een beetje verbonden met jou (zelfde schuitje...al zo lang bezig).

Wil; niet online geweest vandaag.....Joehoe!!!

Mijn dak lekt...ben al de hele dag met emmers an doekjes aan het rennen...echt baaaaaaaaalen.

Liefs Purper

Maria welkom terug!! Goed om weer eens van je te horen. Helaas niet met goed nieuws. Maar ik ben blij dat je weer zin hebt om mee te schrijven.

Moon haha door jouw verhaal voel ik me een aanstelster. Ik ben niet aan de ab gegaan, na drie dagen bedrust was ik weer opgeknapt. Maar sinds twee dagen heb ik weer pijnlijke plekken en jawel hoor, vandaag weer verhoging. (38.5). Ik heb de hele dag op bed gelegen, dochter is naar het kdv. Maar ik kan de andere dagen moeilijk op bed blijven liggen. Dus net besloten om de bv af te bouwen, het voelt echt als falen, maar ik trek het gewoon niet meer. Ik baal er echt van. Het mannetje zelf doet het zo goed, maar ik ben gewoon niks waard. 

Ik weet dat ik gelukkig moet zijn dat ik een gezonde knul heb, maar op het moment hangt de bv als een donkere wolk boven de gewenste roze wolk.  

HOERA ik las op de group dat het dochtertje van Widajo is geboren! Hopelijk is alles goed gegaan. Geniet van je meisje.

Wil,van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!Ben heel erg benieuwd naar je verhaal en naar de foto's van jullie kleine meid!Je zoon is zeker ook wel apetrots op zn kleine zusje?

Ik ben gister weer tante geworden.Van een neefje.Ik wist al dat ze een zoontje zouden krijgen maar wanneer was de vraag.Ze liep an een week of twee met twee cm ontsluiting en de vk besloot maandag dat ze maar naar het z'huis moest.Daar hebben ze besloten om haar in te leiden en dat hebben ze dus gister gedaan.Om half 8 lag ze aan het infuus en rond half 6 is hij geboren.Het is zo'n schatje!Heb hem net even gezien.Ze mocht gisteravond naar huis.Ik zet zijn naam wel op de groep.Moet helaas weer gaan want ik moet even eten en zo aan het werk dus reageren doe ik later wel.

Maria:nog even voor jou....welkom terug.Ik ben heel erg blij dat je weer met ons komt meeschrijven.  

Tot later

Groetjes moon

Hé meiden,

Allereerst Maria, super dat je er weer bent meid. Toen ik je berichtje las had ik echt goede hoop dat je zwanger was maar helaas is dat dus niet het geval.

Ik hoop echt dat het niet lang meer duurt. Intussen vind ik het super dat je weer meeschrijft. Ik heb de afgelopen tijd regelmatig aan je gedacht. Ik zal de tabel snel weer aanpassen.

Purper, is je daklekagge inmiddels al weer verholpen? Zo vervelend...........

Tijger, meid je moet echt niet het gevoel hebben dat je faalt hoor (al snap ik je wel) je hebt je best gedaan en soms houdt het op, als het echt niet maar gaat dan houdt het op, je zoon heeft er meer aan als jij je ook een beetje redelijk voelt.

Geweldig dat Wil ook bevallen is. Wat zal ze blij zijn. Hopelijk is alles goed met haar en de kleine meid. Heeft iemand een smsje gehad ofzo?

Goh er zijn nu al 3 beebs hier op het forum. Leuk hoor.

Moon, jij gefeliciteerd met je neefje. Leuk hé zo'n klein frummeltje.

Mijn schoonzusje is nog niet bevallen, ze is ook nog niet overtijd hoor maar ze is het goed zat. Ze heeft een enorme buik en kan geen kant meer op. Ze is as. woensdag uitgerekend. Ben benieuwd wanneer ik weer tante word.

Hier gaat het even wat minder. Ben net enorm uitgevallen tegen mijn dochter. Echt niet normaal. Het zat er aan te komen maar ik voel me nu zo schuldig. Ze heeft echt van die klote buien dat ze totaal niet wil luisteren en me dan enorm uitdaagt. Ik weet dat het er bij hoort maar ik kan er geloof even niet zo goed tegen. Net wilde ik even op de bank liggen omdat ik hardstikke moe ben, ze slaapt niet meer dus ik hoopte dat ze gewoon even lief ging spelen maar niet dus.Constant om me heen hangen, aan me trekken, janken etc. Ik haar een paar keer gezegd dat ze even lief moet gaan spelen maar dat gebeurde natuurlijk niet. Op een gegeven moment was ik het zo zat dat ik dus echt uit mijn dak ging en haar naar boven heb gedragen en ik bed heb gelegd. Geloof me ik ging echt te keer.....

Zij natuurlijk helemaal overstuur en ik ook. Ik voelde me echt direct zo schuldig maar op dat moment had ik het zo gehad.

Ik baal zo dat ze niet meer slaapt 's middags, dan heb ik tenminste even de tijd voor mezelf maar ze wil echt niet meer. Vraag me echt af hoe dat straks moet als de baby er is en ik een keer 's middags wil bijslapen, dat gaat dus gewoon niet. Zucht..................

Klaagmodus uit!!

Luna bedankt voor je lieve woorden. Ik heb me er inmiddels wel bij neer kunnen leggen. Ik kolf nu nog een paar keer per dag om af te bouwen. Hij krijgt nu twee keer bv via de fles en vier keer kv. Dat gaat hartstikke goed. 

En mijn meid is bijna drie, dus ik begrijp helemaal waar je het over hebt. Lekker haar grenzen en die van jou verkennen. Zij slaapt sinds ze 2 is niet meer overdag en dat vond ik tijdens mijn zwangerschap ook erg zwaar. Misschien lekker op de bank gaan liggen en een leuk DVD-tje voor haar opzetten? Of een nieuw kleurboek voor haar kopen? 

Wil leuke foto's op de group! Jij bent er snel bij. Ik heb ook nog twee recente foto's van onze knul geplaatst.

Moon gefeliciteerd met je neefje. Ik heb afgelopen weekend gehoord dat ik er ook een neefje of nichtje bij krijg. Mijn schoonzus is net zwanger van haar tweede, mijn broer en zij verwachten hun spruit in januari. Echt leuk!

Gisteren is de gehoortest gedaan en alles was in orde. Straks komen weer in de molen van alle bezoeken aan het cb en de inentingen.

Hey meiden,

Wat is er afgelopen week veel geschreven, helaas door drukte ben ik er niet eerder aan toegekomen om te schrijven.

Ik lees net dat Wil ook bevallen is, Gefeliciteerd! (heb wat op de group achter gelaten)

Tijger heeft ook weer van die lieve en mooie foto's geplaatst, als ik dat zo zie kan ik niet wachten om zelf te bevallen, maar ik moet nog 10 weken geduld hebben...:D

Leuk weer een berichtje van je te lezen Maria, blij te lezen dat het beter met je gaat!

Hoe is het eigenlijk met Beertjeboetje, voor jou is het nog maar drie weken en dan zal de 4 baby geboren worden... Gaat alles goed?? en ben je lekker van je verlog aan het genieten?

Hier gaat nog steeds alles erg goed, alleen merk ik wel dat ik minder kan hebben. Met koninginnedag had ik 's ochtends wat dingen in huis gedaan en daarna van 15:00 tot 22:00 koninginnedag gevierd, was erg gezellig, lekker gehost en gedanst en gegeten. Nou de volgende dag wist ik niet wat me overkwam (gelukkig was ik vrij) heb de hele dag verschrikkelijk pijn in mijn buik gehad en kom bijna niet lopen omdat mijn benen zo zwaar aanvoelden, heb maar op de bank gelegen. Ik had dus veel te druk gedaan de dag ervoor maar omdat ik mij "gewoon" voel vergeet ik dat mijn lichaam niet alles meer kan hebben:?. Maar goed vanaf nu doe ik het 's avonds rustiger aan en ga optijd naar bed en ik heb nu nergens meer last van.

Volgende keer zal ik meer op iedereen reageren maar ga nu even eten!

Groetjes
Up Up Up!!

We staan onderaan pagina 2, dat kan natuurlijk niet haha!!
Even een vraagje: Vinden jullie het leuk om de namen van de beebs in het tabel te vermelden of willen jullie dit niet ivm herkenbaarheid.

Ikzelf heb er geen problemen mee.

Ik hoor het wel! (Luna ik weet eigenlijk niet of dit makkelijk is vermelden is, als het niet gaat houd het zowiezo op)

Groetjes!
Zo, eindelijk eens even tijd om eens rustig op iedereen te reageren.Wat een drukte de afgelopen week!

@Maria:Ik had het al gezegd maar ben heel erg blij dat je er weer bent.Vind het ontzettend gezellig.Kunnen we elkaar weer een hart onder de riem steken want de groep zwangeren (en inmiddels moeders) is groter dan de niet zwangeren.En wij hebben ook bijna gelijk NOD samen met purper geloof ik.Dacht dat die ook een beetje gelijk liep.

En over een maandje lekker met vakantie!Doet je misschien wel heel erg goed die ontspanning.Je weet maar nooit!Je zult de eerste niet zijn die zwanger terug komt van vakantie.

En idd,als je ouder bent duurt het meestal wat langer.Het hoeft niet maar over het algemeen wel.En dat je man is gestopt met roken is een goede zaak.Roken is zowiezo slecht maar als je een kindje wilt kun je idd maar beter stoppen.Net als met strakke onderbroeken dragen.Dat schijnt ook niet bevorderlijk te zijn voor de zwemmertjes!Dan wordt de bal temperatuur te hoog.Maar we moeten gewoon moed blijven houden hoor!Het komt voor ons nog wel!Hoe was jou cyclus eigenlijk in de tijd dat je niet bent geweest?Is hij ondertussen weer een beetje "normaal" geworden?Of ga je nog steeds van heel lang naar heel kort en weer vice versa?

@Purper:Hoe is het met je dak?Is het ondertussen al gemaakt?Wat zal jij weer een rotzooi hebben gehad van al dat water nu er zoveel regen is gevallen de afgelopen dagen.

@Tijger:Wat een knulletje is het zeg!Echt lief met al dat haar.Hoe staat het met je borstontsteking?Heeft ie nog door gezet?Ik hoop het natuurlijk niet voor je.Je bent echt geen aansteller hoor!!!! Ik deed alleen maar even mn verhaal om ervaring te delen.En om je wat tips te geven.Wees blij dat je niet aan de ab hoefde.En als het niet gaat met bv moet je je ook absoluut niet schuldig gaan voelen want je hebt het geprobeerd.Dat is het belangrijkste toch?Je mannetje heeft niks aan een gefrustreerde moeder.

En wat leuk dat jij ook weer tante wordt.Kun je ook weer genieten vanb dat babyluchtje.Denk dat je zoontje dat dan ondertussen niet meer heeft hahaha.Dan is het alweer een grote knul aan het worden.

@Luna:Balen hè,dat je meid niet meer slaapt.Ik kan je me reactie helemaal voorstellen.Ik heb er zelf ook een rondlopen die idd zo doet.Brutaal,uitdagen,eerst niet willen en als jij het dan doet dan gaan brullen enz.Maar wil ze helemaal nooit meer slapen want die van mij ligt toch nog af en toe in bed 's middags.Als ik aan haar merk dat ze stierlijk vervelend is en om alle huilt dan gaat ze gewoon naar boven hoor.Al ligt ze dan maar een tijdje te praten...dan hebben ze (en jij) evengoed even rust.En als de kleine geboren is heb je dan niemand die haar eventueel af en toe mee zou kunnen nemen voor een of twee uurtjes zodat jij even kan rusten?Bv een vriendin ofzo?Dat zou je nu alvast kunnen vragen. 

@Wil:Hoe gaat het met je?Je zult het nu wel superdruk hebben met de kleine meid.Hoe is het eigenlijk nu met je gewicht?Ben je heel veel lichter als voor je zwangerschap?Omdat je natuurlijk niet was aangekomen ben ik daar eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar.Doet ze het goed?

@Swane:Het was ook niet zo slim om met 6 maanden zws koninginnedag te gaan vieren hahaha.Vind het niet zo gek dat je harde buiken had na 7 uurtjes feesten.Dat zou ik denk ik al niet aandurven.Misschien voor een uurtje of twee maar geen 7.

En die namen erbij zetten vind ik niet echt geweldig idd ivm herkenbaarheid.Ik kom natuurlijk uit een dorp en je weet maar nooit wie er allemaal meeleest.Maar misschien zijn er ook die er geen problemen mee hebben en waarvan de namen er wel bij mogen.Dat kan ook.Maar idd moet het voor Luna wel haalbaar zijn want zij is de ontwerpster van de mooie tabel.

@Josephine:Hoe gaat het met jou kleine mannetje?Doet hij het een beetje goed?Die is vandaag ook alweer twee weken oud.Of is het nou alweer 3?Nee toch?

@Beertje:Hoe gaat het met jou?Je zult vast wel blij zijn dat het niet zo warm meer is.

@Kim:Hoe staat het met jouw buikje of heb je die bijna nog niet?We willen binnekort wel graag een foto zien hoor op de groep.

@Gutje:Hoe gaat het met je?Hoe staat het met de buren of wil je het daar niet over hebben?Probeer je er niet te druk over te maken hoor.Het zijn wel je buren natuurlijk dus je wordt er wel steeds mee geconfronteerd maar probeer er een beetje rust in te vinden.

Geloof dat ik nu wel weer een beetje bij ben toch?

Vrij druk dus gehad deze week.Overdag kom ik er zowiezo niet aan toe en we zitten natuurlijk midden in de klusweek dus ja...de avonden zijn ook een beetje druk hahaha.Woensdag had ik naailes (gordijnen voor beneden zijn nu eindelijk bijna klaar) en daarna heb ik bij een vriendin papillotten (van die buigbare staafjes waar je krullen van krijgt) gezet.Gisteravond een info avond op de school waar meiske naar toe gaat en waar ik vroeger zelf ook op heb gezeten.Zo leuk om daar weer binnen te stappen.Er is qua uiterlijk niks veranderd in de school.En er zijn ook nog een aantal leraren die er al waren toen ik er nog op zat en die zij misschien dus ook wel zal krijgen.Dus toen was de week alweer om.En morgenavond hebben we weer een feestje met een aantal vrienden en kennissen.Dus druk,druk,druk!

Ik verbaas me er trouwens toch over hoe ontzettend snel de tijd gaat.Zo zijn we begonnen en zo zijn de eerste kleintjes er alweer.En ze zeggen wel eens dat het naar mate je ouder wordt nóg sneller gaat.Dat kan ik me dus echt niet voor stellen.Weet nu al niet waar de tijd blijft.

Ik ga er mee stoppen voor vanavond want ik ben nu alweer twee uur verder na al het lezen en bij schrijven.Mn ogen gaan branden.

Allemaal een prettig weekend. 

Groetjes moon
Nog ff op het forum schrijven voor ik m'n bed induik!

Vanavond lekker uit eten geweest met een vriendin en daarna nog wat gedronken in de kroeg. Morgen met een andere vriendin shoppen in Utrecht, hopelijk regent het dan niet zo hard als vandaag. Heerlijk van die ego-bezigheden, dat komt er niet meer zoveel van.

Moon: inderdaad is de groep zwangeren/inmiddels moeders hier groter dan de groep niet zwangeren. En zo hoort het ook natuurlijk ;)! Heb jij dat nou ook dat je het soms gewoon niet begrijpt waarom je nog niet zwanger bent? Tuurlijk, het is in feite iedere maand een loterij. Is het eitje van goede kwaliteit, liggen de zaadjes op tijd te wachten, kan het zich goed innestelen. Het hangt eigenlijk van toevalligheden aan elkaar als je er zo naar kijkt. En als je wat ouder bent zoals ik, dan moet je nog wat meer geluk en geduld hebben. Inmiddels kan ik het aardig accepteren dat ik nog niet zwanger ben maar als je een jaar geleden tegen me gezegd had dat ik over een jaar nog niet zwanger zou zijn, dan had ik stevig gebaald en het ook niet hebben geloofd...stom he? Wat m'n cyclus betreft: de laatste maanden gaat het goed en duren ze tussen de 30-33 dagen. Ook deze maand denk ik weer zo'n cyclus te hebben, aangezien ik m'n temperatuurverhoging op dag 21 heb gehad en meestal heb ik dan een dag of 10 later m'n ongi.

Swane hihi kan me voorstellen dat je denkt gewoon lekker te kunnen feestvieren en dat dan blijkt dat het toch wel een beetje anders is nu! Zo te lezen gaat het goed met je en ben je lekker aan het genieten van je zwangerschap. Heerlijk!

Tijger hoe gaat het met de borstvoeding? Herken je verhaal heel erg dat je schrijft dat de borstvoeding momenteel als een donkere wolk boven de roze wolk hangt. Ik heb bij onze zoon eigenlijk 6 weken lopen ploeteren. Toen ben ik af gaan bouwen en toen hij acht weken was helemaal gestopt. Bij mij liep het ook niet lekker, gelukkig geen borstontsteking maar hij dronk super onrustig en op een ander moment viel hij weer aan de borst in slaap. Heb van alles gedaan. Kolven, afwisselen, bijvoeden, lactatiekundige erbij. M'n hele dag stond in het teken van voeden: borstvoeding, bijvoeding, kolven, flesjes en kolf afwassen, zelf eten/drinken/rusten en hoppa daar kwam de volgende voeding weer :?. Je moet maar zo denken: meer dan je best kan je niet doen, laat het geen martelgang worden, je moet er ook nog van kunnen genieten! 

Purper: hoe staat het met je lekkage? Het regende vandaag ook weer zo hard, hopelijk valt de schade mee! Het schept inderdaad een band als je al zo lang bezig bent als wij zijn. Zou helemaal leuk zijn als we dan straks ook allemaal tegelijk zwanger zijn! Deal?

Wil: hoe gaat het met jullie? Heb nog niet op de group gekeken, misschien staat daar wel een heel verhaal. Mooie foto's waren het! Hartstikke mooi meisje, papa is zeker ook zo trots als een pauw?

Nicky: ik lees dat je bij de fysiotherapeut loopt. Bekkeninstabiliteit als ik het goed begrijp? Vervelend hoor, dat lijkt me echt heel naar. Verloopt je zwangerschap verder wel goed? Zie dat Swane en jij bijna gelijk zijn uitgerekend! Leuk!

Kim hoe is het met jou? Ben je nog steeds zo misselijk? Hoop dat het gauw overgaat. Je hoort inderdaad vaak dat het na een maand of 3 minder wordt, dus daar gaan we dan maar vanuit hoor! Hopelijk kan je er toch ook nog van genieten!

Luna jij zult inmiddels ook wel een aardig buikje hebben gekregen, is het niet? Vervelend zeg dat je dochter net nu niet meer zo'n trek heeft in haar middagslaapje, kan me voorstellen dat je baalt. Maar het heeft straks ook een voordeel: je zit dan minder aan huis gekluisterd als de baby er is. Ik heb al vaak gehoord dat als er tussen 2 kindjes weinig leeftijdsverschil zit, het oudste kind 's middags nog lang slaapt en het jongste kind nog 2 (óf meer!) slaapjes doet dat je dan amper de deur nog uit kan. Dat probleem heb jij dan straks weer minder. En inderdaad net wat Tijger zegt, ik zou gewoon op de bank gaan liggen er haar favoriete DVDtje erin doen!

Josephine: alles goed met zoonlief? Ik vind het inderdaad ook heel bijzonder dat jij als topic-opener als eerste bevallen bent! Hoe heb je eigenlijk je "werk-probleem" opgelost? Kan me niet herinneren dat ik het op de laatste pagina's gelezen heb. Had je nou een andere baan gevonden?

Gutje: hoe is het met jou? Is jouw cyclus nog steeds zo onregelmatig? Hoop voor jou dat er toch ook wat meer regelmaat in komt, dat zou toch wel handig zijn! En jij bent vast ook binnenkort zwanger hoor!

Meiden, ik duik m'n bed in. Tot gauw!
maria leuk je weer te lezen. gelukkig dat alles goed is met je.

purper, een lekend dak bahbah...

luna, elke ouder valt weleens uit naar hun kind. ik zou het neit groter maken dan het is maar wel even nadien dan met je kind erover hebben vluchtig dat het niet leuk was van mama maar dat je ook erg moe bent. niet de baby de schuld geven anders is de baby straks de schuldige misschien.

hoe voelen de dames zich die bevallen zijn al. al wat gewent?  is net alsof eht nooit anders was zeker?

en de zwangere? nog fut?

hier gaat alles wel. morgen hebben we een gesprek met de woningbouw over de situatie dus ben benieuwd. de buren gaan geloof ik verhuizen binnenkort dus dat zou lekker zijn. maar of het snel is weet ik niet.

leuk is het niet. vooral voor onze dochter neit. de kinderer van de buren schelden haar uit en stoken haar vriendinnen op zodat ze niet altijd iemand heeft om mee te spelen. echt de scheldwoorden die eruit komen :( k*twijf enzo... niet leuk. en van mij mag mijn dochter zich er niet mee bemoeien maar hun blijkbaar wel. flauw vind ik dat, de kinderen gebruiken zo.....

verder heb ik een flinke schimmelinfectie "van beneden" heel mijn kont was zelfs open en ontstoken. pffffffffffff. nu jeukt het nog wel wat en is wat geiriteerd maar ach.... nog ff smeren. heb wel heel slecht geslapen afgelopen weken dus....

en ik heb even een babydip..... al die leuke kleertjes en lieve baby's die je overal ziet. pfffffffffff en nu zijn we al een jaar bezig en het lukt nog niet..........

ik weet het niet meer hoor. ik heb met manlief afgesproken dat we er neit te veel aan gaan doen en dus niet het medische opzoeken maar nu twijfel ik over het zaad te laten onderzoeken toch..... de vorige keer lag eht daaraan en manlief had zelf ook niet het idee dat het opgelost was toendertijd...... moelijk......

tot snel en sorry voor het klagen......
FF uppen hoor.We stonden weer op pagina 3!Had gedacht dat ik heel erg achter zou lopen vanaf vrijdag maar het viel mee.

Maria:Dat had ik ook niet gedacht toen we begonnen dat het  zo lang zou duren.Net wat jij zegt...je verwacht het niet.Ik had ook wel gedacht met de zomervakantie al flink zwanger te zijn maar dat is helaas nog niet het geval.Maar idd moeten we proberen om het zoveel mogelijk los te laten al is dat erg moeilijk als je alleen maar overal dikke buiken en kindjes ziet.

Gutje:Balen zeg van die schimmelinfectie!Dat jeukt verschrikkelijk.Kan me voorstellen dat je daar gek van wordt.En wat zielig voor je dochter dat ze voor alles wordt uitgemaakt.Praat ze er wel over of is ze een binnenvetter?Je kunt er helaas erg weinig aan doen.Meestal maakt het ingrijpen van de ouders het nog erger.

En wat vind je man ervan dat je het zaad misschien nog wilt laten onderzoeken?Is hij het er wel mee eens of wil hij dat niet?Het kan natuurlijk nooit kwaad om het te proberen.Je bent tenslotte alweer een jaar bezig.

Denk niet dat het bij ons raak is deze maand.Dat zou wel een heel erge toevalstreffer zijn.Had op donderdag echt geen zin (hadden het dinsdag gedaan) en heb waarschijnlijk donderdag of vrijdag mn eisprong gehad.Pas zaterdag hebben we het weer gedaan.Dus ik ga deze maand waarschijnlijk gewoon ongi worden.Helaas.

Mijn nicht is ook al heel erg lang bezig om kinderen te krijgen (al 12 jaar) en die hebben van de week de laatste ICSI poging door de neus geboord gekregen omdat de embryo's die ze in de vriezer hadden (4 stuks) niet goed ontdooid waren.Ze stonden net op het punt om heen te rijden voor de terugplaatsing toen ze een telefoontje kregen.Kijk...op dat moment weet ik weer dat ik al gezegend ben met één kind en dat een tweede kindje gewoon een wondertje is als het lukt.Dan wordt ik weer even met mn neus op de feiten gedrukt dat je geen kinderen néémt maar kríjgt!

Ben in elk geval wel weer wat fanatieker aan het sporten.Probeer nu 3x pw te gaan.Is me de afgelopen twee weken in elk geval gelukt.Vind het gewoon lekker om uit te leven daar.En nu met de klusweek erbij was het helemaal een goede sportweek hahaha.

Ik ga even wat eten met dochter want ze is steeds aan me kop aan het zeuren.Of ik wil helpen met dit en of ik wil helpen met dat.Dus ik ga haar weer even wat aandacht geven.

Groetjes moon

hoi dames,

ik wilde ff laten weten dat ik af en toe meelees maar geen energie heb om te schrijven. typ nu ook met 1 vinger omdat dochterlief op schoot (lees borst) ligt.

ik vond 10 jaar geleden de eerste babytijd erg zwaar,en nu weer.

moe, onzeker en heel veel twijfels...

vergeet mij dus aub niet, hopelijk kan ik over n tijdje weer wat meer actief meedoen.

wil

hoi dames

ben er ff heel snel, geen tijd en geen 2e scherm, zal het binnenkort goedmaken.

allen ff voor wil:

natuurlijk vergeten we je niet, en ik denk dat iedereen begrijpt dat je het heel erg druk hebt met je kleine meid, dus.....ga lekker genieten van je kindje (s) en zodra je weer puf hebt zien we je weer hier!!!!

HIer alles goed, ben het weekend lekker weggeweest met manlief naar zeeland. de volgende keer met zijn drietjes!!

was echt lekker ff eruit.

met mijn bekken gaat het goed de laatste tijd, ik neem veel meer rust en dat zet zoden aan de dijk, voel me fit, beter dan dan ik me de hele zwangerschap gevoelt heb dus ik geniet!!!

ben trouwens helemaal blij; heb net een nieuwe ( 2de handse!!) auto gekocht, heb nu een heeeeeeeel oud gebakje van '87 die bijna dooorroest, dus ik ben zo blij als een klein kind!!!

tot snel

Hé meiden, hoe gaat het? Er is niet zoveel bijgeschreven sinds zaterdag zie ik. Ach, das ook niet zo verwonderlijk met 3 kersverse moeders (als ik terugdenk aan de eerste weken met onze zoon herinner ik me ook voornamelijk hectiek ;)) en moeders in spé (Luna heeft natuurlijk al een dochter!).

Had vanmiddag wel weer een dipje hoor :(, toen ik onze zoon ging halen zag ik dat de moeder van een jongetje uit zijn groep zwanger is en haar zoon is 4 maanden jonger dan die van ons! Veel kinderen in zijn groep hebben natuurlijk broertjes en zusjes maar dat jongetje was ook nog enig kind. Langzamerhand krijgt ieder kind om ons heen een broertje of zusje lijkt het wel! Alsof alle vrouwen zomaar zwanger raken (dat weet ik natuurlijk niet, bij hen kan het ook al wel langer geduurd hebben of het gevolg zijn van kunstmatige ingrepen) :?!

Ik heb echt ff stiekem zitten sniffen op de fiets naar huis. Begrijp echt niet waarom het bij ons niet wil lukken, word er soms zo moedeloos van.

Gutje wat een gedoe zeg met de buren! Echt afschuwelijk hoor. Je huis is zó belangrijk, daar breng je zoveel tijd per dag door en als de buren dan de sfeer verpesten, dat is echt niet leuk! En heel naar dat je dochter er zo de dupe van wordt. Bah, wat kunnen mensen toch vreselijk naar zijn voor elkaar :@! Hopelijk gaan ze gauw verhuizen!  Dus jij hebt ook al een babydip? Rot is dat he? Ik weet hoe je je voelt *;. Maar er komt een dag... dan staan wij ook met een positieve test in onze handen hoor!

Moon dus jij denkt niet dat het raak is deze maand? Wel balen he dat je dan eigenlijk al weet dat je het op het juiste moment niet hebt gedaan. Dat hebben wij ook al zo vaak gehad, dan waren we moe, of geen zin of zoonlief sliep tussen ons in, zucht. Ik heb er ook geen goed gevoel over deze maand helaas. Zit nu op dag 28, dus m'n NOD nadert en ik was gisteren zo knorrig dat ik dacht "m'n ongi staat vast weer voor de deur". Wat dat betreft gaan de maanden wel snel voorbij, voor je goed en wel je telleurstelling te boven bent nadert de ovulatie alweer lijkt het wel. Wat een verhaal zeg over je nicht en die laatste ICSI poging! En dan krijg je zo'n telefoontje :?! Afschuwelijk! Kan me voorstellen dat je dan je nog eens beseft hoe we eigenlijk boffen met een gezond kind!

Wil we begrijpen heel goed hoor dat je op dit moment niet bepaald vaak achter de computer kruipt! Volgens mij heb ik de eerste weken destijds echt geen computer gezien. Ik vond die eerste weken ook loeizwaar, maar over een poosje zien we je vanzelf wel weer verschijnen hoor en tot die tijd blijf je maar lekker meelezen! Wel genieten hoor van jullie mooie dochter, ze blijft maar zo kort zo klein!

Nicky wat leuk dat jullie het weekend samen zijn weg geweest! Inderdaad de laatste keer met z'n tweetjes, dat moet je koesteren! Er zullen straks vast momenten komen dat je daar af en toe met weemoed aan terug denkt! Maar ach, dan heb je een lief babytje om lekker te vertroetelen!

Hoe gaat het overigens met je broer Nicky? Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed!

Purper, ik wilde nog aan je vragen of jij nog steeds de Persona gebruikt. En bevalt dat een beetje? Heb je nu een beter zicht op je cyclus?

Nou meiden, tot gauw!
Nou meiden hier weer niks deze maand, vanochtend ongesteld geworden :@. Cyclus van 28 dagen dit keer. M'n temperatuurstijging had ik dit keer op dag 21 en dag 29 ben ik dus ongesteld geworden. Ik denk dat ik m'n eisprong dan ook een dag of 2 (of nog eerder?) vóór de tempertatuurstijging heb en niet vlák ervoor, anders zou de luteale fase wel erg kort zijn.

Nou ja liever een cyclus van 28 dagen dan één van 40 dagen ofzo, laten we het dan maar van de positieve kant bekijken. Zit erover te denken om de komende maand maar iedere dag te gaan sexen ofzo, dat om de (2) dag (-en) heeft tot op heden ook z'n vruchten nog niet afgeworpen :(.

Fijne dag nog allemaal, ondanks de regen!

Luna wil je m'n NOD op 19 juni zetten?
hoi meiden,

Het is inderdaad erg rustig hier. Ik bereid jullie maar even voor op een ego-verhaal, er is vanalles aan de hand hier.

Allereerst de verbouwing; ramen vernieuwen en een nieuw dak, dat dus flink gelekt heeft. Gelukkig is dat weer opgelost en liggen nu eindelijk de pannen erop. (behalve op de plek waar de dakkapel komt) Voor de rest is het een grote troep en stoffigheid in huize Purper. Na 4 weken ben ik dat toch wel behoorlijk beu. Ik ben iemand die van een opgeruimd en schoon huis houd. De ramen moeten nog helemaal afgewerkt worden; er is nogal wat stucwerk afgevallen bij het plaatsen, maar goed dat kan ook niet anders in een oud huis. Ik baal er gewoon van dat het op de "relaxplekken" in huis (woonkamer en slaapkamer) zo'n troep is.

Ondertussen zit Purperman 2 weken thuis. Hij kon de druk op zijn werk niet meer aan. Hij had en heeft het gevoel dat hij er op zijn werk helemaal alleen voor staat. Ongezien we collega's zijn, is dat voor mij best vervelend. Gelukkig is hij thuis heel rustig en voelt hij zich op zijn gemak. Alleen is hij sneller geïrriteerd en kan hij er niet zo goed tegen als ik over het werk praat. Dat is ook wel logisch, maar soms ook moeilijk. Gelukkig is er in huis veel te doen en kan hij daar flink aan meewerken; hij heeft dus veel afleiding. De vraag is alleen hoe nu verder; hij kan niet eeuwig thuis blijven. Ik denk dat hij volgende week naar de Arbo-arts zal moeten. Ben benieuwd.

We hebben deze maand goed "gewerkt" om de dag en daarna met de een kussen onder mijn billen en de benen hoog; zoooooo belachelijk, voel me daar ook niet gemakkelijk bij. Maar goed, we moeten maar eens wat gaan experimenteren.

Ik gebruik nog steeds de Persona; het heeft helaas nog niet geholpen. Ik denk dat dat ook wel een beetje aan onszelf gelegen heeft; we hebben ook niet echt op de goede momenten gesext. Deze ronde wel.....

De Persona bevalt me wel goed; ik heb nu veel meer inzicht in mijn cyclus! Ik heb nu gezien dat ik me vaker vergist het in de vruchtbare dagen. Ik heb inderdaad ook een kortere 2e fase van de cyclus. Mijn ei komt op dag 15 of 16, en daarna zijn er nog maar 10 dagen en dan ben ik alweer ongi; dat is erg kort. Ik denk nu wel dat ik mijn ei kan voelen, maar weet het niet helemaal zeker.

Het fijne aan de Persona is dat ie heel makkelijk in gebruik is; een plasje is genoeg en het schermpje vertelt je de rest. Ook als anti-conceptie lijkt ie me wel handig.

Deze week weten we meer; het word wel spannend.

Er is vannacht een kat aangereden voor onze deur...zo zielig...moest bijna huilen, ben een echte kattenfreak!

We zijn al de hele morgen bezig om ervoor te zorgen dat het dode dier opgehaald wordt. Er lijkt niemand verantwoordelijk voor; dierenarts niet, dierenambulance niet en de kadaverdienst van de gemeente heeft een feestdag (!?!?) en kan pas maandag komen. Echt te gek voor woorden...al die kinderen die daarna moeten kijken....ziet er zo onfris uit, dat we 'm zelf niet op kunnen/durven ruimen. tja....sorry voor de details.

Meiden...fijne dag allemaal. Sorry voor het ergo bericht.

Liefs Purper
Oei, Purper-juf...het rammelt van de spel en typefouten :$
zo,ben ik ook weer.

Eerst maar even reageren op iedereen.

@Wil:het is helemaal niet erg hoor dat je niet zo vaak komt en geen tijd hebt voor ons.Je bent nog zo bezig om en goed ritme erin te krijgen met je kleine meid en dan heb je de rest van het gezin en het huishouden nog dat ook aandacht verdienen.Dus druk genoeg voor jou.Tuurlijk vergeten we je niet!

@Nicky:fijn dat het nu zo goed gaat met je bekken.Dat zal ook vast voor een groot deel door die bekkenband komen.En heerlijk dat jullie nog lekker een weekendje met zn 2en hebben gepakt.Nu kon het nog.En idd volgende keer met zn 3en.Dat is ook geweldig.

@Maria:Balen zeg,dat je wéér ongi bent geworden!Gelukkig is je cyclus nu geen 40 dagen meer!Dat is weer een of twee cyclussen meer per jaar.Je ei is ook twee dagen voor je tempverhoging.Dat heb ik meteen opgezcht toen ik met tempen begon want ik dacht dus dat het op de dag VAN je eisprong was maar dat bleek dus niet zo te zijn.Ik temperatuur nog steeds.Vind het wel een goede maatstaf om te kijken of ik mn ei kan voelen.Al zet dat nog niet veel zoden aan de dijk hahaha.Maar voor ons komt er ook een dag dat we weer een positieve test zullen hebben.Al dan niet met medisch ingrijpen.Maar we hopen natuurlijk dat dat niet hoeft.

@Purper:Wel fijn dat nu het dak en de ramen gemaakt zijn maar een ellende voor jullie dat jullie nog in de troep zitten.Kan me voorstellen dat je daar gek van wordt als je van schoon en netjes houdt.

En wat vervelend voor je man dat hij in de ziektewet zit.Maar jullie hebben ook een hele zware baan.En ik kan me dan zeker voorstellen dat je het af en toe wqel eens erg zwaar kan hebben en ik kan me ook indenken dat hij liever niet over het werk wil praten.Maar net wat je zegt....hij heeft nu wel wat afleiding met dat klussen en dat is ook wel goed.Als hij weer moet beginnen van de arbo arts dan is dat meesatl toch eerst op therapeutische basis toch?Neem aan dat een arbo arts je niet meteen weer de volle 100% laat werken.

ik hoop voor jullie dat het geklus wat oplevert deze maand.Je hoort vaak dat het benen omhoog/kussen eronder -gebeuren wel helpt dus wie weet?????

Ik heb het deze maand niet gedaan want ik wilde er niet zoveel mee bezig zijn als de afgelopen maand.Dat heeft tenslotte ook niet geholpen want ik werd gewoon ongi.

Heb wel deze maand een beetje veel alcohol gedronken.Weet dat het niet goed is als je zwanger wilt worden maar het was zo gezellig en ik vond het deze maand eigenlijk wel een beetje best.Gisteravond zijn we weer in een kroeg bij een bandje wezen kijken en dat was echt helemaal super.We stonden vooraan en konden mooi meezingen en alles goed zien.En afgelopen zaterdag hadden we natuurlijk ook al een gezellige avond in de kroeg met een aantal kennissen en vrienden.Toen heb ik echt heel erg veel gedronken.Geloof wel een glas of 15 tot 20 bacardi limon met 7up.Zo lekker.Dat is net limonade.Gisteravond heb ik me wel een beetje ingehouden hoor.Toen heb ik er maar 3 of 4 gedronken en de rest spa blauw.Zal je net zien dat het deze maand toevallig wel raak is.Maar ik denk nog steeds van niet.Ga gewoon maar weer uit van nog weer een volgende ronde.Moet zo rond volgende week donderdag geloof ik ongi worden.Dus ben erg benieuwd.Ben er dan allang weer mee bezig dat een positieve test een leuk (een dag vervroegd) vaderdag kadootje (lees kadootje voor opa's) zal zijn.Want we hebben de dag ervoor een bruiloft en een moon die niet drinkt........ kan toch echt niet met een smoes van een ab kuur aankomen want dat hebben ze bij ons altijd meteen door.Maar ik loop alweer op de zaken vooruit en dat is natuurlijk het lot tarten zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen.Dus het bovenstaande stukje komt niet van mij hahaha. 

Ik ga nog even strijken denk ik want er ligt nog een berg te wachten.Vraag mezelf elke keer weer af waarom ik het in godsnaam zo lang laat liggen.

Groetjes moon 

Hé meiden,

Effe een ego berichtje!!

Wij zijn woensdag weer bij de gyn geweest. We hadden nu een hele lieve arts, ze nam alle tijd om naar de baby te kijken, dus deze keer hebben we onze uk goed kunnen bekijken, hij was lekker druk in de weer en we hebben duidelijk handjes en voetjes gezien, we konden zelfs 5 vingertjes tellen. We zagen een gevuld blaasje, wat een goed teken is. Daarna heeft ze wat slijm afgenomen voor de kweek, hiervan krijgen we volgende week de uitslag, het gaat dus om de streptokokken bacterie. Normaal bellen ze alleen bij 'slecht' nieuws maar we hebben afgesproken dat ze me sowieso bellen. Afwachten dus. Daarna kreeg ik nog een inwendige echo omdat ze mijn baarmoederhals moest opmeten, het blijkt dus dat een te korte baarmoederhals weer meer risico geeft op vroeggeboorte. Gelukkig is mijn baarmoederhals nu precies goed (4 cm). Dit blijven ze dus in de gaten houden. Over een kleine 2 weken mogen we weer komen voor de 20 weken echo. So far so good.

Verder ben ik woensdag weer tante geworden, mijn schoonzusje (zusje van mijn man) is gister, precies op de uitgerekende datum, bevallen van haar eerste kindje, het is een jongetje en hij woog 3460 gram. Ze belde ons om 06:00 uur wakker en om 07:15 uur zaten we dus al bij hun haha. Het is echt een heel lief klein hummeltje (en dan te bedenken dat onze dochter nog veel kleiner was, kan me er niks meer bij voorstellen). Het begon me helemaal te kriebelen. Over een paar maandjes hebben wij ook weer zo'n kleintje, ik kan bijna niet wachten.

Ik zal binnenkort weer uitgebreid reageren. En zal snel de tabel weer eens aanpassen. Fijn weekend allemaal.

Liefs Luna (18 wk 3dg)

Moon de borstontsteking had toch doorgezet. Vorig weekend aan de ab gegaan, echt het hele weekend op bed gelegen. Inmiddels heb ik het kuurtje afgemaakt en ben aardig opgeknapt. Na alle problemen ben ik wel bij dat ik nu bv-vrij ben hoor. Niet meer dat pijnlijke aanleggen, kolven of ontstekingen.

Maria potverdrie :@, weer ongesteld. Moon, Maria, Purper, Gutje en Leeuwedraak ik ben zo hard voor jullie aan het hopen. Wat een teleurstelling moet dat steeds weer zijn. Het wordt nu echt tijd hoor, de 2008-baby's moeten verwekt worden!!!!

Purper ik kan me voorstellen dat je de verbouwing zat bent, steeds maar in de troep zitten is heel vermoeiend. Lastige situatie van je man, zeker omdat je samen werkt.

Luna gelukkig namen ze nu wel de tijd. En fijn dat ze sowieso bellen, anders blijf je toch zitten wachten.

Sorry, een beetje kort en bondig. Maar ik wil snel mijn mandje in. De kinderen lagen pas rond 22:00 te slapen. Mijn dochter heeft vanmiddag geslapen omdat ze erg moe was, nadeel is dan alleen dat ze om 20:00 dan niet in slaap kan komen. En de kleine man zal over 2 à 3 uurtjes wel weer komen, dus ik ga maar snel naar boven.

zo, daar ben ik ook weer!

ben ff de kluts kwijt wanneer en op wie ik nu wel en niet gerageerd heb dus sorry voor wie ik vergeet en op wie ik nu dus twee keer reageer...

tijger: fijn dat het goed gaat met je, geeft veel rust neem ik aan nu je met de bv gestopt bent. mooi zo!

doet niels het goed? en hoe gaat het met je dochter? vind zij het ook allemaal nog leuk?

Luna: fijn dat ze zo de tijd nemen zeg! en ook errug fijn dat ze sowiezo even bellen met de uitslag anders blijf je maar in spanning!

gaat verder alles goed met je? enne...spannend over twee weken de 20 weken echo! jee wat gaat het hard zeg!

al druk bezsig met dingetjes voorbereiden voor de bevalling en als jullie beeb er straks is of niet?

Moon: kan me voorstellen dat je er erg mee bezig bent hoor, met het zwanger worden.  ik bedoel het is nu een heel belangrijk onderdeel in je leven dus hoe zou je er in hemelsnaam niet te veel mee bezig kunnen zijn....??

bijna alweer je NOD, volgende week toch? ik duim heeeeel hard voor je.

Purper: jee dat katten verhaal. zou ik ook niet durven opruimen hoor! echt belachelijk dat er niemand van de gemeente voor komt!

Maria: balen man dat je ongi bent geworden!

*;

wil: heb de foto's van je meissie gezien op de group, wat is ze moooooooi!!!!

prachtig! hoe gaat het verder met jou?

en emt de rest van de dames, hoe gaat het met jullie?

Hier alles oke, voel wel dat het nu wat zwaarder wordt, buik groeit en groeit en begint af en toe in de weg te zitten, maar goed daar kan ik ook wel om lachen eigenlijk

bekken gaat redelijk, zolang ik me maar mak hou gaat het best!

dan teken ik ervoor die laatste weken op deze manier!

beeb beweegt ontzettend veel, het is echt een druktemakertje, voel me bijna de hele dag door, af en toe een uurtje niet! wildebras!

woensdag weer naar de vk!

iemand vroeg hoe het met mijn broertje gaat...gelukkig heel erg goed, iedere 6 weken controle en das iedere 6 weken weer heel erg spannend maar tot nog toe ziet het er goed uit!

we zijn druk zoekende met geboortekaartjes.

Nu hebben we twee hele leuke kaartjes gevonden die alleen via internet te bestellen zijn (via geboortekaartjes.nl) das gewoon een drukkerij schijnt het.

die boeken hebben ze hier namelijk niet bij de drukker.

( merk van de geboortekaartjes is M.ART)

heeft iemand daar toevallig ervaringen mee?

bestellen bij geboortekaartjes.nl?

Ik ga zo lekker ff douchen en in de trainingsbroek en op mijn bedje passion for fashion kijken ( zondagavond tv-voetbalavond voor nicky-man!)

fijne avond!!!

up up up up up

Gaat niet goed zo, we stonden bijna onderaan pagina 3 :-)

Wil, geeft niet hoor dat je even niet kan reageren, het is ook best hectisch met zo'n kleintje erbij. En we zullen je natuurlijk niet vergeten. Je komt maar weer als je tijd/fut/etc. hebt

Hoe gaat het met de rest? Maria leuk dat je weer terug bent. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Heb geen 2e scherm open staan dus heb niet echt onthouden wat er allemaal geschreven is.

Tijger wat vervelend dat je toch een borstontsteking hebt gekregen. Doe lekker rustig aan!

Luna, bij jou schiet het echt op nu zeg. Ik kan er bijna niet bij hoe snel dingen het toch allemaal gaat. Lijkt of we net begonnen zijn met het topic. Hoe gaat het met moeheid? Gunt je dochter je af en toe nog wat rust.

Moon, hoe gaat het met jou? En purper wat vervelend met je man. Zeker lastig als je ook nog samen werkt. Jij komt toch ook met heftige verhalen thuis en het liefste deel je dat dan met je partner, maar ja ik snap ook wel dat hij dat nu even niet kan hebben. Wel fijn dat hij lekker kan klussen. Is hij ondertussen al bij de arbo-arts geweest?

Wie vergeet ik nog??

Oh ja nicky, blij dat de bekkenband helpt! Kan je tenminste af en toe weer even wat doen. Wel uitkijken dat je het nu niet gaat overbelasten!

Hier gaat het met de kleine allemaal prima, hij doet het hartstikke goed. Van de week voor het eerst bij het consultatiebureau geweest en meneer was enorm gegroeid. Hij woog nu ruim 4500 gram en bij zijn geboorte was hij bijna 3850, dus dat is een flink gewicht wat hij erbij heeft.

Hij eet goed en is eigenlijk een voorbeeldige baby. Huilt niet heel veel alleen 's avonds zit hij niet zo lekker in zijn velletje en huilt hij een uurtje of 2, maar dat is allemaal te overzien.

Ik heb trouwens liever niet dat zijn naam in de tabel komt ivm de herkenbaarheid.

Ik ga even een flesje voor hem maken en dan gaan we even gezellig :-) boodschappen doen!

Tot later!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven