wil zo graag een derde, manlief niet...

19-07-2008 10:33 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de zoveelste discussie, blijkt weer, dat ik heel graag een derde wil, maar mijn man niet. Als hij mij vraagt om argumenten, kom ik eerlijk gezegd ook niet echt verder dan gevoelsdingen (compleet, drie is zo leuk, genieten, etc). Hij komt met allerlei steekhoudende argumenten (weer een jaar of anderhalf doorbijten, drukdrukdruk, gebroken nachten, oppas voor 3 is lastiger dan voor 2, kunnen we je dat je ouders aan doen (die een dag in de week oppassen),ect).

Ik moet er vreselijk van huilen elke keer. Op de een of andere manier wil ik dit zooo graag, dat ik aan weinig andere dingen kan denken, niet wil zien dat hij op sommige punten best gelijk heeft.

Aan de andere kant zegt hij: ach, als het zo zou zijn, is het natuurlijk welkom... Maarja, met condooms komt er natuurlijk geen kindje...

Ik ben 35, misschien is dit mijn biologische klok?

Wie herkent dit?

Veel liefs van een verdrietige guusje
Heey Guusje. Er is net een topic geopend dat heet: 3e kindje ??? Daar zijn ook meiden die een derde willen maar man niet of meiden. Maar ook meiden die er 3 hebben of voor een derde gaan. Wil je daar mee schrijven ?

Groetjes Flodder
Hee, Guusje, schrijf lekker mee op het topic 3e kindje. Ik schrijf daar ook, net als Floddertje. Mijn man is ook iemand van de praktische tegenargumenten, terwijl ik ook heel erg naar mijn gevoel luister.

Groetjes, Rainz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven