wil zo graag een derde, manlief niet...
zaterdag 19 juli 2008 om 10:33
Na de zoveelste discussie, blijkt weer, dat ik heel graag een derde wil, maar mijn man niet. Als hij mij vraagt om argumenten, kom ik eerlijk gezegd ook niet echt verder dan gevoelsdingen (compleet, drie is zo leuk, genieten, etc). Hij komt met allerlei steekhoudende argumenten (weer een jaar of anderhalf doorbijten, drukdrukdruk, gebroken nachten, oppas voor 3 is lastiger dan voor 2, kunnen we je dat je ouders aan doen (die een dag in de week oppassen),ect).
Ik moet er vreselijk van huilen elke keer. Op de een of andere manier wil ik dit zooo graag, dat ik aan weinig andere dingen kan denken, niet wil zien dat hij op sommige punten best gelijk heeft.
Aan de andere kant zegt hij: ach, als het zo zou zijn, is het natuurlijk welkom... Maarja, met condooms komt er natuurlijk geen kindje...
Ik ben 35, misschien is dit mijn biologische klok?
Wie herkent dit?
Veel liefs van een verdrietige guusje
Ik moet er vreselijk van huilen elke keer. Op de een of andere manier wil ik dit zooo graag, dat ik aan weinig andere dingen kan denken, niet wil zien dat hij op sommige punten best gelijk heeft.
Aan de andere kant zegt hij: ach, als het zo zou zijn, is het natuurlijk welkom... Maarja, met condooms komt er natuurlijk geen kindje...
Ik ben 35, misschien is dit mijn biologische klok?
Wie herkent dit?
Veel liefs van een verdrietige guusje