Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
ja, naar he?! Dat kindje heette Luuk en is na 34 weken (geloof ik) geboren, met allerlei afwijkingen. Uiteindelijk is hij 2 weken na zijn geboorte overleden door (geloof ik) een virus. Zo zielig!

Wauw, mamadeb, wat een boel jongens! Hier is het wat meer verdeeld, 2 jongens, 4 meiden. Bij de vorige ronde (waar ik dus nog niet bijzat) waren het alleen maar meiden.

ziggie en mimpje: rustig aan hoor! Jullie en jullie mini's zijn nu het belangrijkste, dus zorg goed voor jullie zelf. Laat je lekker verwennen!

michigan: miniOGG was de dagen voor de geboorte echt megadruk, dus wie weet.....!
oh nee ik zit nu het topic te lezen van arc en kijk naar het lieve meisje op mijn schoot en de tranen lopen over mijn wangen. wat een verdriet en wat moet de wereld onder hun vandaan gevallen zijn.
Verdrietig he meiden, ik heb het ook gelezen. Ook ik hield het niet droog Teddy. Het grootste verlies wat je kan meemaken denk ik, je eigen kindje.......
count our blessings ladies!
nou inderdaad mamadeb, als ik er alleen al over nadenk krijg ik kippevel.
Goedemorgen meiden! Ik ben vandaag een early bird want onze kleine meid heeft vannacht welgeteld 8 uur doorgeslapen!! En dan moest ik haar nog wakker maken ook! Komt wellicht doordat ik gisteren 150 ml afgekolfde melk in een flesje had gegeven tijdens de kraamvisite, wat ze allemaal had opgedronken. Om 23 uur nog even een korte drinksessie en toen was het vanochtend ineens 7 uur.

Jammer genoeg moest Veraman er om 4 uur uit, dus ben ik toch nog een tijdje wakker geweest. Nu kan ik niet echt meer slapen.

En natuurlijk hebben mijn borsten het niet gehouden, want alles was weer zeiknat. Net even de andere borst afgekolfd want die was keihard.

Mimpje en Ziggie, rustig aan meiden!! Die schatting kan natuurlijk juist zijn, maar bij mij klopte er niks van. Ze hadden het de hele zwangerschap over een klein kindje van ongeveer 6 pond. Nou... ze was toch ruim 7,5 pond. Dus ze kunnen er naast zitten, al zal het ook te maken hebben gehad met mijn 'overtijd lopen'.

Ik was juist het maart-topic aan het lezen toen het nare berichtje van Arc binnenkwam. Ik heb echt zitten huilen... Wat moet je wereld dan instorten! Ik moet er niet aan denken!!

Ik ga denk ik toch nog eventjes mijn bedje in... Tot later!
Jeetje Vera, ik zie groen van jaloezie..... wil ik ook!!!
Wat goed zeg vera!! heerlijk zo'n nacht!

hier gaat het prima om de 4 uur, ook 's nachts. Moet er dan 1x uit en ben met half uurtje klaar. Vind het wel lekker hoor. Vanmorgen was het half 8 en nu slaapt ze alweer. Ik hoop tot een uur of 11.
Meld mbib!

Nou dat was weer een ouderwets doorwaakt nachtje met elk uur plassen enzo. Ga vandaag maar lekker veel op de bank liggen lezen geloof ik. Even weer bijtanken! Gisteren wel veel buikpijntjes gehad, allemaal niet heel heftig maar wel aanwezig. Dus ik duim duim duim nog steeds dat er in elk geval íets gebeurt. Nu is het wachten op de vlk!

Ook ik heb de topics van Arc en een tijdje terug van Woei met tranen in mijn ogen zitten lezen. Geen woorden voor te vinden.... Zoals Mamadeb zegt: let's count our blessings!!!

En Vera, dat heerlijke doorslapen van jouw meisje mag zeker een blessing heten Wat super zeg! Volgens mij gaat het hier ontzettend lekker met de januari-kindjes!! En dan word ik meteen weer zó benieuwd hoe mijn wereld er over een ruime maand uit ziet.....

Tot later!
Goedemorgen!

Zo vera, wat zul jij lekker uitgerust zijn!! Kan me voorstellen dat er enige dames wat jaloers zijn hahahaha

Michigan, spannende dag voor jou!!! Goed geslapen vannacht?

Ik ga dat topic maar niet lezen over dat kindje dat is overleden.. word daar zo angstig van, dat komt veel te dichtbij nu ik zelf zwanger ben, ik ga alle nare en verdrietige verhalen even heel erg uit de weg.

Lachen al die zoons Mamadeb! Om mij heen is het wel 50/50.. volgens mij hebben de dames iets de overhand zelfs! Ben heeel benieuwd wat wij krijgen in augustus..

Teddy, dan kun jij na zo'n vroege ochtenvoeding ook nog even slapen, of ben je om half 8 wel uitgerust?
Goedemorgen,

Ik begrijp dat er een hoop verdriet heerst op een ander topic. Gatver. Ik ken ook iemand die een kindje heeft verloren vlak na de bevallig. Wat een verdriet, dat gun je echt niemand. Zo zie je maar weer het is een wonder om zwanger te worden, maar ook een wonder om een gezond kindje op de wereld te zetten.

Michigan, nog steeds mbib. Wordt nu toch wel spannend voor een februari kindje of niet dat? Hoe laat komt de vlk?

Vera, wat goed dat mini zo lekker heeft doorgeslapen! Je zult wel trots op haar zijn.

Teddy, heb PP nog niet terug kunnen kijken via Youtube, heb jij het nog geprobeerd? Wanneer komt Teddyman weer thuis?

Ellein, volgens mij heb ik jou gister gemist... Alles goed?

Missc, weer een druk werkdagje vandaag?

Ziggie, hoe is het met de verhuisstress

Mamadeb, wanneer kan ik weer nieuwe foto's van mini bewonderen?

Mimpje, hoe is het? Rustig dagje vandaag zeker?

Jobje, al weer helemaal back in reality na je vakantie of ben je nog aan het nagenieten?

Floortje, laatste vrije daagjes. Ga je nog wat leuks doen?

Angel, hoe is het in de ziekenboeg?
Haha, wees maar niet al te jaloers hoor, meestal compenseert ze ruimschoots voor de tijd dat ze heeft liggen slapen... met gehuil! We zullen zien. Ze ligt nu (na ruim 3 uur) nog lekker te pitten in haar bedje. Zal haar zo eens in de tummytub doen, zijn we gisteren niet aan toegekomen...

Teddy, jouw 4uurs ritme werkt dus nog steeds. Lijkt me ook fijn, dan heb je tenminste wat meer tijd tussen de voedingen.

Michigan, het wordt een spannende dag vandaag. Zou het nog een februarikindje worden of niet? Ga je nog naar het ziekenhuis voor de 41 weken controle? Had ik wel gedaan, dat bieden ze standaard aan geloof ik.

Oh en trouwens, maartkindjes zijn ook heel erg leuk hoor! (Al zeg ik het zelf )

Mamadeb, bij mij in de omgeving worden juist alleen maar meisjes geboren. Zou het regio-bepaald zijn?? Hoe gaat het met het lijnen? Houden jullie het een beetje vol?

Rossia, alles gepakt? Ik ben bang dat je de bevalling van Michigan toch vanaf je vakantie adres moet volgen. Dat wordt zoeken naar een internetcafe!!
Meld . Jeetje mina wat een drukte gisteren zeg. Hoezo kredietcrisis? Was gisteravond thuis nog wat aan het werk want er móeten gewoon wat dingen nog gebeuren, en nu heb ik koppijn . Maar ik voel me wel weer heerlijk nuttig, belangrijk, mezelf dus ik klaag niet. Maar tijd voor jullie had ik even niet, en dat is toch wel jammer...... Maar euh, Rossia, fijn dat je het schaart onder de noemer "missen"

Vera, wat een goede nacht van jullie meid! En een fles van 150ml even leegdrinken. Net zo'n zuipschuit als die uk van ons dus. Ik geloof dat je vroeg wanneer ik minder voedingen ben gaan geven. Volgens mij al in de 3e week dat hij zichzelf pas weer meldde na een uur of 4. Wel met nachtvoeding dus kom je op 6 voedingen uit. Soms was het ook wel na 3 uur, soms na 5 uur. In ons "schema" van voeden als hij wakker wordt, knuffelen, spelen en bij tekenen van moeheid weer slapen, als hij wakker wordt voeden en zo door hadden we al vrij snel een mooie dagindeling te pakken. Vroeg jij dat ook over de slaapzak? De eerste 2 weken heeft hij die niet aangehad maar toen trof ik hem ineens 30 cm hoger aan in bed, zonder dekens dus toen ben ik de slaapzak gaan gebruiken. Die heeft hij denk ik een weekje aangehad en toen zijn we gaan inbakeren. Na het inbakeren , toen hij 9 weken was, zijn we weer altijd de slaapzak gaan gebruiken.

Teddy, jeej, het kolven lijjkt dus te gaan werken bij jou! Hoe is het zonder teddyman? Mist hij jullie ook al een beetje? Volgens mij heb jij echt wel een leuke baan zeg, als ik dat zo een beetje tussen de regels door lees.

Michigan, nog steeds geen minimich. Hoe laat verwacht je de vlos? Ik hoop dat ze je kan strippen en dat we morgen een meld met baby in de armen krijgen .

Rossia, goedemorgen! Laatste werkdagje voordat je op de latten mag. Heerlijk zeg! Er ligt ook zoveel sneeuw, dat moet helemaal goedkomen.

Mamadeb, allemaal jongens! Bijzonder zeg. Bij ons zijn de meiden in de meerderheid, maar in de ene vriendengroep is ons ukje de eerste jongen, en vriendlief kan natuurlijk alle mannen daar de ogen uitsteken met het feit dat hij een zoon heeft geproduceerd . Mannen.....

Ik heb het maarttopic niet gelezen, denk dat ik toch maar even ga spieken. Vanmiddag nog een verjaardag van een vriendin maar heb een probleempje: wat moet ik kopen? Iemand tips? Please.......... ???????????

Verder ook iedereen . Ik weet al niet eens meer wat er precies is geschreven, schaam me diep.
ok Vera, te vroeg gejuicht is door mij

Rossia, nog 1 dag meid!!!!! Overmorgen sta je op de latten! Hoe zijn de weersvoorspellingen daar??
rossia, nog 1 dagje werken, wat heerlijk zeg! dan op naar de sneeuw! teddyman is er morgen gelukkig al weer. hen pp niet kunnen vinden. wel kleine stukjes of betaalde sites. naja misschien komt er nog een compilatie als het weer begint.

missc, ik sta na de ochtendvoeding gewoon op. heb dan zelf ook honger haha. ben ook een ochtendmens. lekker ontbijten en dan wat rommelen in huis.

oh michigan ik vind het zo spannend...

mimpje hoe is het met jou. goed geslapen (mijn vraagteken werkt niet meer)
ellein cross

heb inderdaad een erg leuke baan, heb alleen nu nog geen zin om weer aan het werk te gaan. nog 7 weken te gaan

teddyman mist thuis enorm en zei al nooit meer zonder zijn ´gezin´ op vakantie te willen. dat zien we volgend jaar wel weer...
cross Ellein!

kadotip: bon van Bodyshop/De Tuinen/Boekenbon of wil je 'echt' een kadootje geven?
Cross met iedereen dus . Ik ben beperkt tot het winkelaanbod in het durp hier, dus geen Bodyshop, De Tuinen en dat soort winkels . Ik wil eigenlijk wel een gewoon kado geven. Moeilijk hoor.

Teddy, gelukkig komt hij morgen alweer thuis. Volgend jaar gaan jullie dus lekker met z'n drietjes naar de sneeuw. Veel beter idee ook!
misschien dan een leuk boek Ellein? Of iets lekkers kopen bij de drogist, een scrub of badolie ofzo? Van Kneipp heb je van die geschenkdoosjes..
ellein alle bloemenzaken staan vol met voorjaarsbloemen. Mooie pot met hyancinten of narcissen is altijd leuk
Teddy, daar zat ik ook al aan te denken. Ga straks wel even langs de bloemist voor wat vrolijke bloeiers en dan een tijdschrift erbij en een doosje heerlijke bonbonnetjes ofzo. Goede combi nietwaar?

Moet poetsen maar heb geen zin. Zucht.....

Uk heeft weer een voorbeeldige nacht gehad. Voeding om 22.30 en om 7.45 heb ik hem uit bed gehaald. Toch jammer dat ik zelf al om 6.30 wakker was en niet echt meer kon slapen...... zul je altijd zien op je vrije dagje
ik ga mijn kleine bouwvakker in bad doen. eerst ligt ze keihard te snurken, wordt wakker en produceerd met veel lawaai een volle luier en als je haar oppakt komt er een luide boer uit. very charming...
inderdaad! Zeker met dit ongezellige weer!!! Goeie tip Teddy!
Teddy, lijkt je dochter dan mss meer op haar vader dan op haar moeder?

succes met poetsen Ellein.. balen dat je vanmorgen al zo vroeg wakker was.. Ik viel zelf weer heel diep in slaap toen vriend de deur uit ging, moest mezelf echt uit bed sleuren!
Teddy heeft ze dat van haar mama of van haar papa?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven