Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
Zo ben ik weer even, net op de thee geweest bij een vriendin. Moest op de fiets en dat viel best een beetje tegen, 5 km heen en natuurlijk 5 weer terug.

Floortje ik mag vanmiddag weer naar de vlos, ben benieuwd hoe de kleine ligt. Vraag me ook af hoe hoog mijn bloeddruk is, omdat ik zoveel hoofdpijn heb. We zullen het horen.

Ik ga even mijn bedje in, en dan reageer ik later weer op jullie.

Kus!
Gisteren was trouwens weer megadruk. Ik was eigenlijk iets te lang op mijn werk gebleven.. Klets klets hier, klets klets daar, blijf je lunchen? ach ja, waarom niet, even voeden, weer wat geklets... en dan is het ineens ruim 3 uur later!

Daarna nog even mijn ouders veheugd met een bezoekje. Was pas tegen etenstijd thuis. Toen wilde de kleine niet goed aanhappen, paniek paniek (deed ze al 3 voedingen, vandaar mijn paniek). Daarna eten, aangebrand natuurlijk.. Daarna schoonouders op bezoek. Tja, en toen was het bedtijd!

Vannacht was het voedingsschema 20:45 - 1:00 (kon niet wakker worden om 0:00 dus de wekker een uurtje later gezet) - 6:40 - 10:40. Heb dus aardig wat kunnen slapen vanaf 23 uur...

Vandaag weer druk programma. Net koffievisite gehad, straks voeden en boodschapjes doen, daarna soep maken want collega's van Veraman komen op bezoek en eten een hapje mee. Daarna nog een bezoek gepland.. Zucht!!!
oeh, wat een drukke dagen heb jij Vera!! Je bent net 5 weken bevallen!!! Of heb je zoveel energie...???

Mimpje, slaap lekker even!
vera ik ben pas 1 dag begonnen met het nieuwe 'schema' dus weet niet of het goed blijft gaan. tot op heden wel. lekker druk programma weer.

ik heb zojuist al boodschappen gedaan. Ik had van die kortingsbonnen in de bus gehad voor luiers. 3 pakken halen, 2 betalen!! dus ik kan voorlopig weer vooruit. Tis heerlijk weer buiten en mini ligt nog lekker na te genieten in de kinderwagen.

verder geen plannen voor vanmiddag.

mimpje das een eindje trappen die 5 km. knap hoor!
Teddy ik wist niet dat het nog zo'n eind was.....

Vera druk programma zo...

Nou meiden nu ga ik liggen!
Lekker Teddy, effe naar buiten.. ik kijk jaloers naar buiten, hier schijnt het zonnetje ook zo lekker!!

Hup Mimpje, naar bed!
ja ik ben blij dat het beter weer gaat worden. Was die kou en die regen en sneeuw zo zat.
mimpje, meld het wel even bij de vlos van je hoofdpijn en je wazig zijn. Kan wel belangrijk zij. Ik ben ook benieuwd naar je bloeddruk!

Slaap lekker!!
Same here.. ik kijk in februari ook altijd rijkhalzend uit naar het voorjaar en heb dan ook altijd hyacinthen of blauwe druifjes thuis staan!
ik haal ook altijd narcissen en tulpen en dat soort spul in huis om vast in het voorjaarsgevoel te komen.
Ja, gezellig is dat! Ik overweeg ernstig om vanmiddag een uurtje te snipperen zodat ik even een frisse neus kan halen bij het boodschappen doen..
niet overwegen, gewoon doen!
he hebben we nu op donderdag al een nieuw plaatje?

ik heb dit model ook eens gefotografeerd...grappig..is wel al een tijd geleden. Ze was toen net begonnen en heel erg onzeker. We hebben er toen heel lang over gedaan om een mooie foto te krijgen. Zie dat ze er nu nog steeds moeite mee hebben....
t weekend begint vroeg deze week...

Grappig dat jij met haar gewerkt hebt Teddy! Fotografeer jij ook dan?
Ze staat er inderdaad iets geforceerd op... Vind de combi van de jas en stoere broek ook niet helemaal top.
ik druk niet op het knopje missc, maar begeleid wel fotoshoots.

vind de jas wel erg leuk...
Lijkt een beetje heel erg groot allemaal voor haar.. Wel grappig Teddy, dat je haar een beetje "kent"! Wel een gezellig voorjaarskleurtje als achtergrond.

Missc, lekker op pad als je dat wilt hoor!

Mimpje, weltrusten

Vera, wat een gezelligheid, je bent er maar druk mee.
Aha... ik dacht die Teddy is van alle markten thuis hahaha..

Vind de jas ook erg leuk en van dat soort broeken ook wel, maar niet in combinatie met elkaar.
Ha meiden,

Ben weer druk i.v.m. 't huis... dus heb jullie al even niks laten horen. Sorry!

Vanochtend weer naar vlos geweest. Alles was goed en de baby is ingedaald! Fijn idee vind ik! Ik was alleen zelf wat afgevallen. Moet 't toch echt een beetje rustiger aan gaan doen zo langzamerhand...

Ik moet nu gelijk weer weg helaas vanwege een afspraak voor 't huis, maar kom binnenkort weer op jullie reageren!

Dikke knuffel van Ziggie (en Michigan, succes als je morgen wordt gestript!!!)
He meiden!

Net terug van de vlos, bloeddruk was goed, hartslag kindje prima alleen vinden ze ons ukkie echt een ukkie. Ze maakt zich geen zorgen maar wil graag dat het nog een week of 4 blijft zitten en dat ik rust neem zodat het kindje goed kan groeien. Dan verwacht ze dat het uitkomt op 2900-3200 gram.

Ze zei wel; ik vergis me ook wel eens maar dan verstop jij het nu heel goed.

Ik wilde eigenlijk nu helpen bij een verhuizing van vrienden, beetje eten koken en wat dozen uitpakken maar blijf nu toch maar thuis.

Verder blijf ik me vandaag een beetje wazig voelen, dikke tranen net toen manlief wel ging helpen met de verhuizing. Wel logisch natuurlijk maar even niet goed voor mij.

dat wordt een pizza in de oven en lekker voor de tv.

Ziggie doe je rustig aan meid, ik heb net gehoord dat dat ook beter is voor je kindje
ziggie en mimpje allebei een stapje terug dus? echt doen hoor, dat is het beste voor de mini's! En voor jou een hele mini dus mimpje! Dat wordt kleine maatjes inslaan.

hoe smaakt(e) de pizza?
Ziggie en Mimpje denken jullie aan je zelf en aan de mini's!! Is belangrijk hoor!

Teddy, rustig avondje vanavond? Of weer visite?
Ziggie en Mimpje, echt even pas op de plaats maken hoor! Het is echt beter voor jullie mini's als ze nog even een lekkere groeispurt maken. 5 weken geleden hoorde ik precies hetzelfde - de vlk maakte zich niet meteen zorgen maar vond de groei wel wat achter blijven. Inmiddels is dat helemaal bijgetrokken en schat ze het op een zeer gemiddeld formaat. En dat is toch wel een heel prettig idee vind ik!

Die kleine van mij is enorm druk vandaag. Vond hem de laatste dagen beduidend rustiger maar vandaag gaat mijn buik echt alle kanten op. Ze moeten toch juist wat rustiger worden voor 'de grote uittocht' gaat beginnen?? Kennelijk trekt die van mij zich daar nog even niets van aan
OGG bedankt voor t recept, eens kijken wanneer ik dat een x in elkaar ga flansen.

Ziggie en Mimpje even rustig aan doen dus! Heb je nu nog tijd voor..... haha

Michigan je maakt t wel spannend hoor!! Ben zo benieuwd hoe het bij jou allemaal gaat.

Er is weer een kennisje van mij bevallen en weer een zoon. Van de 7 meiden uit kennisenkring die zijn bevallen hebben ze alle 7 een zoon gekregen en daar kom ik zelf dus nog bij. Is echt ongeloofelijk. Die meiden hebben de boys later voor het uitzoeken.

Met mijn wond gaat het goed, jeukt wel enorm, maar das een goed teken lijkt mij.

Zeg lezen jullie ook al mee in het Maart topic?? Daar was al een kindje overleden, maar nu is er weer een kindje na de geboorte overleden..... word helemaal naar van zulke dingen, zo triest... bah

Verder weinig nieuws hier. Fijne avond meiden!
he bah wat een nare berichten mamadeb. heb het niet gelezen.

en wat een mannen in je kennissenkring zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven