Yeah!! Vanf 2e helft 2008 proberen een wondertje te krijgen!

12-05-2008 22:31 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriendlief en ik hebben besloten om vanaf augustus te gaan proberen een wondertje te gaan krijgen!!!!

Ik ben echt onwijs blij, loop te stralen, te schitteren!!!!

Het leek mij wel leuk om hier met andere mensen hier op het forum te kletsen met andere meiden die zo ongeveer rond dezelfde tijd gaan proberen een wondertje te krijgen. Ik weet dat er al meer soort gelijke topics zijn geopend... Maar nog niet voor mensen die rond augustus gaan beginnen te proberen een kindje te krijgen... Dus, dames... Kom gezellig kletsen!!!

Hebben jullie al lang een kinderwens?? En hoe zit het bij jullie vriend/man??

Al begonnen met foliumzuur of speciale voedingssuplimenten???

Moeten jullie eerst nog ontpillen of zijn jullie daar al lang mee begonnen?? Moet/gaat er nog gestopt worden met roken/alcohol??

Etc etc... Volgens mij zijn er genoeg onderwerpen waar we gezellig over kunnen gaan kletsen!!! Dus, kom er gezellig bij!!!
quote:Eowynn_ schreef op 15 mei 2008 @ 09:38:

Ik vind 'Wondertje' op zich al wel een geschikte naam

Niet helemaal Eowynn. Dat is te voor de hand liggend. Dan weet iedereen meteen hoe je het spelt

Ik dacht meer aan:

Miracle of love of als je het echt origineel wilt houden dacht ik aan: Mirukel of laf.
quote:fleurtje schreef op 15 mei 2008 @ 09:17:

Ben jij het zat om in een lekkend, koud en onaf huis te wonen? Staan de klusmaterialen al tijden klaar maar gebeurt er hélemaal niets mee? Maakt jouw man er een puinhoop van of maakt hij klussen niet af?

Neem het heft in eigen hand en geef je op voor Help, Mijn Man Is klusser! We pakken je man aan en de klussen... Met een klusteam komen wij je huis weer bewoonbaar maken!

Stuur een mailtje naar helpmijnmanisklusser@bluecircle.tv

Vermeld in de mail je naam, adres en telefoonnummer. Omschrijf de situatie in huis en de reden waarom het niet afgemaakt wordt. Stuur foto’s mee. En heel belangrijk: zeg niks tegen je man!

Dus even resume: je zit op de uni; hebt de pest aan niet gebruikelijke namen als Shauna, Sauna, Sharika and-so-on want dan behoor je dus tot de white-trailer-trash, maar als je zelf aan kinderen wilt beginnen dan ga je dus "klussen". Ben benieuwd of TO ook "gewoon" een echo laat maken als het zover is of dat ze samen met vriendjelief "voor het eggie" gaan..
Trainch, voor het eggie gaan is NIET hetzelfde als een echo, toch? Voor het eggie gaan is: neuken zonder voorbehoedsmiddel. Toch?

Oh jee, heb ik het nou helemaal mis?!

(En nu je hier toch bent: ik heb altijd het liefst met koekjes, appeltaart en twixies en cola ontbeten )
Jij hebt gelijk Fleur, maar ik vind de vondst van Traincha echt geweldig!!!
Oh man o man, dan heb ik ook al drie eggies gehad. Joehoeoeoeoeoe!
Trouwens, een wonder krijg je niet maar verricht je. Dus ik denk dat ik helemaal alvast de stoelen klaar ga zetten als Madeliefffffff van plan is een wonder te gaan verrichten.
quote:fleurtje schreef op 15 mei 2008 @ 10:14:

Trainch, voor het eggie gaan is NIET hetzelfde als een echo, toch? Voor het eggie gaan is: neuken zonder voorbehoedsmiddel. Toch?

Oh jee, heb ik het nou helemaal mis?!

(En nu je hier toch bent: ik heb altijd het liefst met koekjes, appeltaart en twixies en cola ontbeten )

*proest koffie over beeldscherm* En ik maar denken dat "voor het eggie gaan" betekende dat je de echo kreeg!!

(Dat ontbijt van jou klinkt goed! )
quote:fleurtje schreef op 15 mei 2008 @ 09:38:

Echt kut dan als die Roderick Jan-Julius Valentijn (Schatjes gekeken?) op het Vmbo eindigt.

Fleurtje, je zegt het niet goed. Het is niet kut, maar;

Het is zoooooo (fonetisch: zzzzoaoaoaoawww) niet leuk. Om de uitspraak te oefenen, ga even naar de Appie in Oud-Zuid. De bakfietsmoeders kunnen je helpen met de uitspraak.
Fleurtje, woensdag zei je nog dat je weg ging.

Wat moet je hier dan nog?

Beetje borderline-gedrag steeds hoor...
Duhuh, ze kan toch wel al weg zijn en toch nog achter een pc zitten...
Oh jammer dan had ik valse hoop :P
Whoehahahahahahahaha en dan zeggen ze dat Fleur onaardig is.
quote:karintje84 schreef op 15 mei 2008 @ 11:16:

Fleurtje, woensdag zei je nog dat je weg ging.

Wat moet je hier dan nog?

Beetje borderline-gedrag steeds hoor...

Goh, is dat een kenmerk van bps? Of heb jij weer ergens de klok horen luiden? Dat laatste, he?

Ik wilde ook weggaan, maar ik kan er slecht tegen als er dingen verkondigd worden die niet waar zijn. Dat moet ik dan even rechtzetten. Is dat ook bps-gedrag?
quote:karintje84 schreef op 15 mei 2008 @ 11:16:

Beetje borderline-gedrag steeds hoor...Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat Fleurtje soms wat ongenuanceerd uit de hoek kan komen enzo, maar dit vind ik wel een verschrikkelijke kutopmerking zeg..
quote:fleurtje schreef op 15 mei 2008 @ 11:32:

[...]

Goh, is dat een kenmerk van bps? Of heb jij weer ergens de klok horen luiden? Dat laatste, he?

Ik wilde ook weggaan, maar ik kan er slecht tegen als er dingen verkondigd worden die niet waar zijn. Dat moet ik dan even rechtzetten. Is dat ook bps-gedrag?Nee dat is gewoon betweterig.
quote:Voyager schreef op 15 mei 2008 @ 11:33:

[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat Fleurtje soms wat ongenuanceerd uit de hoek kan komen enzo, maar dit vind ik wel een verschrikkelijke kutopmerking zeg.. Mwah, valt wel mee hoor. Hoe serieus kun je iemand nemen die niet weet waar ze het over heeft?!
quote:karintje84 schreef op 15 mei 2008 @ 11:20:

Oh jammer dan had ik valse hoop :PJe roept maar wat......
Goh dit topic word steeds gezelliger.
Dat krijg je, met al dat trailertrash superstar
Chica: als je al zo snel van plan bent te proberen zwanger te worden dan zou ik maar heel snel een afspraak maken bij je dokter. Veel astmamedicijnen moeten vervangen worden door andere (meestal oudere) waarvan is aangetoond dat ze geen kwaad kunnen tijdens de zwangerschap. Soms moet je afbouwen en in de meeste gevallen al voor de conceptie overstappen omdat vanaf dag (nacht) 1 dat je bevrucht bent die medicijnen schadelijk kunnen zijn.

succes ermee
Hallo Madeliefff,

Zoals al eerder werd gezegd op dit topic zijn er inderdaad al een paar topics over zwanger worden in 2008. Wellicht zou je je daarbij kunnen aansluiten.

zwanger worden in 2008??

Een wondertje in 2009?

Een wondertje in 2009?

'Knutselclub' 2008

En volgens mij de meest recente met meiden die ook eind 2008 zwanger willen raken:

Wij beginnen eind 2008, wie ook en wil meepraten?

Het zou toch moeten lukken om ergens aansluiting te vinden. Zo niet, dan kun je altijd nog hier verder of een nieuw topic openen (ik raad je sterk aan geen 'wondertje' in je titel te gebruiken ). Mocht je op dit topic willen verderschrijven als je geen aansluiting elders vindt, dan wil ik het wel voor je opschonen. Stuur me dan even een mailtje op vivaangel4@gmail.com of laat een berichtje achter op het moderatortopic bovenaan deze pijler.
Erg goede tip van Lou voor Chica. Ik ben zelf toen ik met de pil wilde stoppen naar de huisarts gegaan. Wij hebben afgesproken dat ik al mijn medicijnen (oa voor astma/chronische bronchitis) zou laten staan en het toch nog een maand veilig zou doen. Als het dan niet zou gaan zonder medicijnen, had ik nog even de tijd om uit te zoeken welke alternatieve medicijnen wel goed zouden gaan. Kortom: niet pas naar de huisarts gaan als je echt er al voor gaan wil maar gewoon lekker op tijd gaan overleggen wat je mogelijkheden zijn. Succes en vooral veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven