Zand, overal zand

19-04-2018 17:56 87 berichten
Nu het lekkerder weer wordt, is het zandbakseizoen hier duidelijk begonnen. Overal ligt zand! Ik probeer het te voorkomen door hem bij de duer zijn schoenen en sokken uit te laten trekken, waar dan een flinke lading zand uitkomt. maar blijkbaar zit het ook in zijn kleding? Maar om hem nou elke keer na school te laten verkleden vind ik ook zo rigoreus, en bovendien heeft ie nu ook een zandbak in de tuin

Ik vroeg me af of iemand nog tips heeft om het zand wat meer te weren uit huis?
permis schreef:
20-04-2018 11:16
Dan ligt er maar zand. Nou en?

Stappenplan bij alle futiliteiten:

Word je er ziek of ongelukkig van?
Nee? Geen gedachten meer aan wijden en met mooi boek in de zon gaan zitten.
Word je er serieus ongelukkig van, zoek een therapeut.

Werkt als een tierelier, zaken in het juiste perspectief zetten.
O sorry, ik was niet op de hoogte dat op het Viva forum alleen bloedserieuze levensproblemen mochten worden besproken :Facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Kind valt wel mee, man ook redelijk ( loopt lekker met zijn sokken door de tuin :P )
Helaas is 1 van de katten een probleem. Die mogen sinds een paar dagen naar buiten en eentje vindt modder,zand en water geweldig! :furious:
Alle reacties Link kopieren
Bumba1985 schreef:
20-04-2018 14:02
O sorry, ik was niet op de hoogte dat op het Viva forum alleen bloedserieuze levensproblemen mochten worden besproken :Facepalm:
Dat is niet zo. Waarom denk je dat?

Je mag alles aankaarten. Je kunt alleen niet verwachten dat mensen dat wat jij als probleem of lastig ziet, eveneens zo ervaren.

Lijkt me heel nuttig voor je om ook wat andere reacties te zien, toch? Misschien helpt dat je de zaken wat te relativeren.

Zou wat zijn, als iedereen er net zo over moest denken als de TO... Allemaal dezelfde reacties.. zo zit de wereld niet in elkaar gelukkig ;)
Helaas voor je laminaat, er zal nog héél veel meer stuk gaan in je huis de komende jaren.
(Als ik ergens uit het huis een kind "oepsie" hoorde roepen wist ik dat er weer iets gesneuveld was :| )
permis schreef:
20-04-2018 15:08
Dat is niet zo. Waarom denk je dat?

Je mag alles aankaarten. Je kunt alleen niet verwachten dat mensen dat wat jij als probleem of lastig ziet, eveneens zo ervaren.

Lijkt me heel nuttig voor je om ook wat andere reacties te zien, toch? Misschien helpt dat je de zaken wat te relativeren.

Zou wat zijn, als iedereen er net zo over moest denken als de TO... Allemaal dezelfde reacties.. zo zit de wereld niet in elkaar gelukkig ;)

Ik vind sommige reacties echt behoorlijk overdreven. Relativeren?! Ik heb nergens gezegd dat ik het afschuwelijk vind, het een probleem vind oid. Maar stofzuigen is niet mijn hobby, dus als ik het kan voorkomen, dan hoor ik die tips graag. Volgens mij maken juist andere mensen het veel groter dan dat het voor mij is
Ik overhoorde 2 ouders op het kdv. Hun kinderen mochten absoluut niet meer in de zandbak. O_O zo zielig voor die kleintjes.

Geen tips hier, we zitten met hetzelfde.
Bumba1985 schreef:
20-04-2018 16:17
Ik vind sommige reacties echt behoorlijk overdreven. Relativeren?! Ik heb nergens gezegd dat ik het afschuwelijk vind, het een probleem vind oid. Maar stofzuigen is niet mijn hobby, dus als ik het kan voorkomen, dan hoor ik die tips graag. Volgens mij maken juist andere mensen het veel groter dan dat het voor mij is
Robotstofzuiger :thumbsup:
Hier ook een kind dol op zand en een zandbak. Tsja het is maar zand. Daarnaast weet ik niet hoe t bij jou zit, maar echt opgeruimd is het nooit met kleine kinderen. Jij maakt schoon, zij direct weer vies.
Eten = kruimels
drinken = druppels
Speelgoed = klerezooi
Lego = pijn in je poten

Iedere dag weer, laat dat huishouden los.
Gate_Keeper schreef:
20-04-2018 16:39
Robotstofzuiger :thumbsup:

Die heb ik inderdaad. Maar zand heeft ie het wel moeilijk mee. En het is nog wel een Roomba :cry:
Alle reacties Link kopieren
Bumba1985 schreef:
19-04-2018 18:03
Bedankt voor de tip. Ga ik eens proberen!
En dit was te moeilijk om zelf te bedenken? :rofl:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Gate_Keeper schreef:
20-04-2018 16:43
Hier ook een kind dol op zand en een zandbak. Tsja het is maar zand. Daarnaast weet ik niet hoe t bij jou zit, maar echt opgeruimd is het nooit met kleine kinderen. Jij maakt schoon, zij direct weer vies.
Eten = kruimels
drinken = druppels
Speelgoed = klerezooi
Lego = pijn in je poten

Iedere dag weer, laat dat huishouden los.
:HA:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Bumba1985 schreef:
20-04-2018 16:17
Ik vind sommige reacties echt behoorlijk overdreven. Relativeren?! Ik heb nergens gezegd dat ik het afschuwelijk vind, het een probleem vind oid. Maar stofzuigen is niet mijn hobby, dus als ik het kan voorkomen, dan hoor ik die tips graag. Volgens mij maken juist andere mensen het veel groter dan dat het voor mij is
Bezempje is ook voldoende, met stoffer en blik. Ben je er zo vanaf. En verder een beetje accepteren. Het hoort erbij en over een paar jaar is het weer klaar en heeft he kind wel genoten van de zandbak.

Verder denk ik dat een deel vd forummers valt over die eerste, nogal geprikkelde, reactie die je gaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven