Zarqua

29-02-2012 20:13 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens het product Zarqua, verkrijgbaar bij de Tuinen en soms ook bij een grotere Etos. Hier zit o.a ook zink in, wat uitdroogt en kamille om te verzachten.

Het ideale is dat het niet aleen als creme te koop is, maar ook als een spray. Dan hoef je die rauwe billetjes niet echt in te smeren en dus te wrijven. Is al gevoelig genoeg !

En inderdaad niet met lotiondoekjes poetsen, maar telkens met een nieus schoon washandje of doekje met lauw water.

En in bad wat zemelen, dat verzacht de huid, Geen zeep etc gebruiken !
Ondanks dat ik zweer bij Zarqa (zonder u) is dit gewoon een laffe poging tot ordinair spammen.
*
Of bedoel je dit als antwoord op het topic over rode billen?
.
anoniem_123539 wijzigde dit bericht op 29-02-2012 20:20
Reden: Misschien toch geen spammert :)
% gewijzigd
Ik denk dat TO reageert op het topic rode billetjes , en dat ze wat fout heeft gedaan.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Dat denk ik ook Diaantje. Als antwoord op dat topic zou het namelijk logisch zijn. Als spamtopic niet, aangezien het merk verkeerd is geschreven. En dat lijkt me best dom als je probeert te spammen.
Ik dacht dat het over dagcreme ofzo ging en dan opeens gaat het over rauwe billetjes.. Asjemenou.
Haha, dit is gewoon een reactie op het rode billetjes topic, maar in plaats van op "plaats een reactie" heeft ze per ongeluk op "plaats een nieuw onderwerp" geklikt.
Alleen jammer dat dat spul zo prikt als de billetjes open zijn. Was was ik blij dat er ook meteen zoveel uitkwam.

Echt rotspul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven